Nee, maar wel over gehoord. Iemand dacht dat het 9-11 in Den Haag wasquote:Op maandag 24 september 2007 14:58 schreef jna het volgende:
Iemand nog naar die nagebootste landingsbaan geweest in de grote marktstraat?
jij woont dacht ik vlak achter mijquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 15:30 schreef roque79 het volgende:
dank je wel voor de link RatmenNu ben ik er ook eens snel bij
ben jij rond 9 uur thuis of niet in de ochtend. Ik was vanmorgen lekker aan het toeteren voor je huisquote:
Whahahaquote:Op maandag 24 september 2007 15:51 schreef ook_gek het volgende:
.
[..]
ben jij rond 9 uur thuis of niet in de ochtend. Ik was vanmorgen lekker aan het toeteren voor je huis![]()
Jij zat toch bij het spinnenwiel bij dat stoplicht. Zie je dan aan de kant van die drukke straat richting snelweg of in die zijstraat voor het stoplicht tegen over die blow shop
Dus je bent er ook niet om 17uurquote:Op maandag 24 september 2007 15:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Whahaha. Ik woon tegenover het Spinnewiel, op de hoek, waar de gele kabouter op de hoek voor het raam staat. Enne om 09:00 uur zit ik normaliter al gewoon op kantoor, zo ook vannochtend
.
van jou geleerdquote:
als je hem perse wakker wilt toeteren moet je gewoon midden in de nacht langsrijdenquote:Op maandag 24 september 2007 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je bent er ook niet om 17uur
Nee, normaal gesproken ben ik dan nog niet thuis. Ben nu wel thuis, maar ga dan over 10 minuten weer richting kantoorquote:Op maandag 24 september 2007 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je bent er ook niet om 17uur
Zegquote:Op maandag 24 september 2007 16:23 schreef roque79 het volgende:
[..]
als je hem perse wakker wilt toeteren moet je gewoon midden in de nacht langsrijden
wanneer gaan we dat samen doen danquote:Op maandag 24 september 2007 16:23 schreef roque79 het volgende:
[..]
als je hem perse wakker wilt toeteren moet je gewoon midden in de nacht langsrijden
ja mega gegroeid. En die van jou danquote:
nee jo tegen die tijd zijn we al weer weg. En anders rijden we als een speer door naar mijn werk hoppa auto magazijn in en wegquote:Op maandag 24 september 2007 16:34 schreef roque79 het volgende:
hahahahaha ja en dan ook nog een nacht in de cel doorbrengen wegens openbare geluidshinder
quote:Op maandag 24 september 2007 16:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja mega gegroeid. En die van jou dan
[afbeelding]
ze is nu dus zo![]()
hoe oud is ze nuquote:Op maandag 24 september 2007 16:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dies ook al aardig groot! Zal vanavond even een foto posten.
quote:Op maandag 24 september 2007 15:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Whahaha. Ik woon tegenover het Spinnewiel, op de hoek, waar de gele kabouter op de hoek voor het raam staat.
Best leuk toch , lekker wakker getoeterd worden midden in de nachtquote:Op maandag 24 september 2007 16:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zeg. Breng jij em even niet op goede ideeen
.
Dan is het dus nu een zij geworden?quote:Op maandag 24 september 2007 16:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij! Een half jaar en zijn ballen zijn er vrijdag afgegaan.
Een heuse UNOX mutsquote:Op maandag 24 september 2007 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat ding heeft een oranje mutjse op
![]()
Ik ga er even over nadenken, oke?quote:Op maandag 24 september 2007 17:50 schreef roque79 het volgende:
[..]
Best leuk toch , lekker wakker getoeterd worden midden in de nacht. Iedereen in je straat (althans bij je in de buurt) wakker en jij alleen weet dat het voor jouw is haha
![]()
is het niet druk daar wonenquote:
Als jullie maar niet die straat ingaan want dan kom je bij mij uitquote:Op maandag 24 september 2007 17:50 schreef roque79 het volgende:
[..]
Best leuk toch , lekker wakker getoeterd worden midden in de nacht. Iedereen in je straat (althans bij je in de buurt) wakker en jij alleen weet dat het voor jouw is haha
![]()
OEH dat word een combo ritjequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:35 schreef jna het volgende:
[..]
Als jullie maar niet die straat ingaan want dan kom je bij mij uit![]()
![]()
en hoppa nummer 3quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Zolang jullie maar stil door de Keizerstraat rijden
Ik woon op de Laan van Meerdervoort!quote:
die is te langquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon op de Laan van Meerdervoort!![]()
Het grootste gedeelte kan je niet eens meer rijdenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Zolang jullie maar stil door de Keizerstraat rijden
Is goed, je bent een beetje aan de aandacht ontglipt omdat ik met afstuderen bezig was.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:49 schreef Atreidez het volgende:
Airwin! Binnenkort weer wat afspreken man![]()
Ik woon achter de Keizerstraat maar mn slaapkamer ligt wel aan die kant. Schrok me vanochtend de pleuris doordat ze de glasbak gingen legen aan de Kolenwagenslag :Squote:Op dinsdag 25 september 2007 13:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte kan je niet eens meer rijdenEn ik word echt gestoord van die fietsers en scooters die op dat kleine stukje waar je nog wel mag rijden tegen t verkeer in rijden. Een rood bord met een witte streep geldt ook voor fietsers en zo
![]()
echt weer een vrouwquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik woon achter de Keizerstraat maar mn slaapkamer ligt wel aan die kant. Schrok me vanochtend de pleuris doordat ze de glasbak gingen legen aan de Kolenwagenslag :S
Maar je hebt gelijk wat betreft die fietsers en scooters. Had vorige week ook 2 van die kleine ettertjes bijna op mn motorkap toen ik de Kolenwagenslag opdraaide. Is ook lekker overzichtelijk die bocht, zeker als ze van die bussen precies op het hoekje neerzetten.
Dat jij de kreukelzone van je mazdaatje nou uittest op fietsersquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
echt weer een vrouw
kan nergens tegen![]()
en het mag niet regenen s'nachts want we moeten nog iemand wakker toeterenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:49 schreef roque79 het volgende:
Het word lekker koud buiten, Lekker gezellig is dat als het buiten koud is en je zit binnen lekker warm, van mij mag de winter beginnen na die rotzomer
al gedaan werkt perfectquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat jij de kreukelzone van je mazdaatje nou uittest op fietsers
Al mijn ramen zijn netjes dubbelglas, ik hoor NIETS van het kruispunt als ze dicht zitten, zelfs geen bussen of trams. Af en toe een brandweerauto, maar meer nietquote:
En na een tijdje hoor je het sowieso niet meer, bij mij voor de deur heb je ook een langsrijdende tram en ik hoor ze nooit meer. Alleen als ze opeens achteruit gaan rijden ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Al mijn ramen zijn netjes dubbelglas, ik hoor NIETS van het kruispunt als ze dicht zitten, zelfs geen bussen of trams. Af en toe een brandweerauto, maar meer niet.
Mijn paraplu was na drie keer gebruiken ook alweer kapot. Lang leve de plotselinge rukwinden tussen de hoogbouw aan de Beatrixlaan!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:58 schreef Atreidez het volgende:
Vanmorgen op weg naar werk 2 van die uit elkaar gerukte paraplu's voorbij zien komen, moest meteen aan titel van t topic denken
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:16 schreef ook_gek het volgende:
arma dat doe je goed
http://www.dumpert.nl/med(...)stische_website.html
opmerkingen in het begin..... valt hier nog wat te neuken afz arma![]()
en ik ken jou en jij kent mij en dus ben ik nu stoerquote:
Hoho, ik praat met jou op een forum en jij rijdt langs mijn kabouter ...quote:Op woensdag 26 september 2007 12:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en ik ken jou en jij kent mij en dus ben ik nu stoer![]()
ik heb vanmiddag gezwaaid naar je kabouterquote:Op woensdag 26 september 2007 19:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hoho, ik praat met jou op een forum en jij rijdt langs mijn kabouter ...ik ben ook stoer
.
rij ff snachts rond al toeterend door den haag, dan voel je vast ook (te) gekquote:Op woensdag 26 september 2007 13:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou ik was alweer even aan het werk
Ben volgens mij ziekies aan het worden, voel me echt te brak....
In some twisted way this sounds really dirtyquote:Op woensdag 26 september 2007 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag gezwaaid naar je kabouter
dat jij te lang geen goede beurt gehad heb, kunnen wij niks aan doenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
In some twisted way this sounds really dirty![]()
Ja vind je het gek als al die mannen hier naar elkaars "kabouter" gaan zwaaienquote:Op donderdag 27 september 2007 09:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat jij te lang geen goede beurt gehad heb, kunnen wij niks aan doen
je weet waar ik woon. wil je best een doorsmeerbeurt gevenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja vind je het gek als al die mannen hier naar elkaars "kabouter" gaan zwaaien![]()
Special deal voor jouquote:Op donderdag 27 september 2007 14:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Nog geen rijen voor je deur, als je dat zo vrijelijk aanbied?
dat gaat er nooit meer van komen ben ik bangquote:Op donderdag 27 september 2007 15:36 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! Wanneer gaan we zuipen?
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat gaat er nooit meer van komen ben ik bang![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:00 schreef Atreidez het volgende:
Je mag bij mij om 6.15 zondag een biertje komen drinken; Ik heb iemand nodig die me wakker maakt nl.
het was of een wekker kopen of een kratje bier. 3x raden wat het geworden isquote:
Ik ga morgen zuipen, op het Oktoberfest in Munchenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:36 schreef Armageddon het volgende:
Ja hoi! Wanneer gaan we zuipen?
oe!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:37 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga morgen zuipen, op het Oktoberfest in Munchen![]()
Een kikker?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het was of een wekker kopen of een kratje bier. 3x raden wat het geworden is![]()
Bijna goed. Nog een keer gokkenquote:
Jawel, maar daar word ik niet echt wakker van. Ik kan m zelfs in me slaap uitzettenquote:
Je kan toch gewoon tot 6 uur aan het bier blijven hangen. Dan F1 kijken en dan slapen?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Jawel, maar daar word ik niet echt wakker van. Ik kan m zelfs in me slaap uitzettenIk wil de F1 live zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |