Ik kom die avond terug uit Hamburg, ik ga zondag zo brak zijn. Morgen weg 8 uur karren naar Denemarken, concert, volgende dag naar Hamburg karren, concert, naar vriendin in Eindhoven karren, F1 kijken, terug naar Den Haag, lunchen met mn achternichtje en dan waarschijnlijk dood op de bank liggenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Jawel, maar daar word ik niet echt wakker van. Ik kan m zelfs in me slaap uitzettenIk wil de F1 live zien!
zal ik straks even toeterequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:24 schreef RATMEN het volgende:
Damn ...wat heb ik een houten kop ... drank ... het maakt meer savonds dingen liever, die je sochtends graag kapot wil maken ... hmm, ik praat wat onsamenhangend. Komt, goed, ik kom terug ...
Om 17:00 uur? Ik denk dat ik dan wel net nog in mijn bad zit, of er net uit benquote:
Nou ik hoor wel iemand toeteren danquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:07 schreef ook_gek het volgende:
ik denk dat ik eerder weg mag vandaag
Ik heb nog even uit mijn raam gehangen rond 17:15 uurquote:
Hij is ook gek als ie dat doet...quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:34 schreef roque79 het volgende:
hij durfde niet joh !:D
Zou het? Ik geloof er niets van, volgens mij durft hij allesquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:34 schreef roque79 het volgende:
hij durfde niet joh !:D
klopt dat durf ik wel. Of ik alles durf.... neh vast nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zou het? Ik geloof er niets van, volgens mij durft hij alles!
Ik was er rond 5 over 5 en jep ik heb wel getoetert tot grote ergenis van een auto voor mijquote:Op zaterdag 29 september 2007 04:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb nog even uit mijn raam gehangen rond 17:15 uur. Echter geen toeters gehoord. Nou moet ik zeggen dat het dubbelglas ook wel erg veel geluid tegenhoudt
.
Mietjequote:Op zaterdag 29 september 2007 14:21 schreef ook_gek het volgende:
Of ik alles durf.... neh vast niet![]()
Ik ga niet met mijn dak open midden op het kruispunt RATMEN roepen![]()
Ben net terug van de A1GP op Zandvoort. Netjes op tijd op gestaan, F1 gekeken, trein in naar Zandvoort, zowaar redelijk op tijd (heen EN terug) en mooie tribuneplaatsen langs het rechte eind. Twas een prima dag (in het zonnetje)quote:Op zondag 30 september 2007 13:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Netjes om even voor 6 thuis, tv aan voor de F1 eerste de beste reclame: Zzzzz
Mag ik trouwens even staten dat als je een tijdje niet op DH CS bent geweest, het er in ene een stuk beter uitziet
Idd je hebt nog een zonnetje gehadquote:Op zondag 30 september 2007 18:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ben net terug van de A1GP op Zandvoort. Netjes op tijd op gestaan, F1 gekeken, trein in naar Zandvoort, zowaar redelijk op tijd (heen EN terug) en mooie tribuneplaatsen langs het rechte eind. Twas een prima dag (in het zonnetje).
Ik ben er zelfs een lekker bruin kleurtje van gekregenquote:Op zondag 30 september 2007 18:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Idd je hebt nog een zonnetje gehad
Dat had ik niet gedacht na gisteren
Iew en auw!!quote:Jongen verliest vinger bij sprong over hek
Den Haag – Een 15-jarige jongen uit Den Haag is dinsdagavond zijn ringvinger verloren toen hij in de Linnaeusstraat met een paar vrienden over het hek van een afgesloten terrein klom. De jongen, die op het terrein wilde gaan spelen, was het op het hek geklommen en wilde eraf springen. Hij had echter niet in de gaten dat zijn ring achter het hek klem zat. De jongen sprong, zijn ring bleef hangen en daardoor scheurde de ringvinger af. Het slachtoffer is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Zijn vinger is teruggevonden, maar het is niet bekend of het de artsen is gelukt om deze weer aan de hand te zetten.
Erg gezelli en echt weer van die sneue roadtrip momenten (Pizzeria waar zelfs de smaakpolitie niet naar binnen zou durven, freaky off road de-tour ergens bij Hamburg, concertzaal die in een hoerenbuurt ligt, applause krijgen van 1500 man omdat je uit Nederland komt). Was weer erg geslaagd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:19 schreef Atreidez het volgende:
Hoe was je weekend Jill?
zaterdag werken en wat drinken in de kroeg. En zondag voor dood op de bank liggen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Erg gezelli en echt weer van die sneue roadtrip momenten (Pizzeria waar zelfs de smaakpolitie niet naar binnen zou durven, freaky off road de-tour ergens bij Hamburg, concertzaal die in een hoerenbuurt ligt, applause krijgen van 1500 man omdat je uit Nederland komt). Was weer erg geslaagd.
Hoe was verder iedereen zn weekend? Tis ineens zo stil hier....
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:49 schreef -LIAM- het volgende:
Linnaeusstraat, das is fucking hier om de hoek
Zal wel een rifaap zijn.
Ormi is vermistquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:32 schreef Atreidez het volgende:
Hehe, klinkt erg gezelligMaar ik zag dat Ormi niet meer mee gaat..
Ik had de race gemist zondag, zaterdag te vroeg opgestaan en te laat naar bed. Dit weekend weer een kans zou ik zeggen
Ik ga volgend jaar ook weer, het was fantastisch!!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
oe!
Daar ga ik volgend jaar heen.![]()
halloquote:
Goh, zonder het profiel te bekijken weet ik nu al dat het een vrouw moet zijn...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hallo
uhm waar uit den haag kom jij ongeveer?
dit is natuurlijk even de nodige controle om te kijken of jij hier wel mag komen![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, zonder het profiel te bekijken weet ik nu al dat het een vrouw moet zijn...
Idd, stel je voor dat ze uit Voorburg/Leidschendam/Ypenburg/Wateringen komt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hallo
uhm waar uit den haag kom jij ongeveer?
dit is natuurlijk even de nodige controle om te kijken of jij hier wel mag komen![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:35 schreef ook_gek het volgende:
Hennepkweker zet waterleiding onder stroom
oke wie was het![]()
Ow nee wacht, ik ben geen 31quote:
En Leidschenveen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:49 schreef -LIAM- het volgende:
[..]
Idd, stel je voor dat ze uit Voorburg/Leidschendam/Ypenburg/Wateringen komt.
Dan is het geen hagenees hè!
Dat is een twijfelgeval. Het is een gebied voor Haagse vluchtelingen. Net als Ypenburg.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:18 schreef JortK het volgende:
[..]
En Leidschenveen?
Dat is wel gemeente Den Haag
voor vrouwen maken we een uitzonderingquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:49 schreef -LIAM- het volgende:
[..]
Idd, stel je voor dat ze uit Voorburg/Leidschendam/Ypenburg/Wateringen komt.
Dan is het geen hagenees hè!
Gelukkig maarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
voor vrouwen maken we een uitzondering![]()
Gaat lekker.quote:DEN HAAG - Een schietpartij op de Bontekoekade in Den Haag heeft donderdagavond een nog onbekend persoon het leven gekost. Een andere persoon, van wie de identiteit ook nog niet bekend is, raakte bij het incident zwaargewond.
ja dan kom je echt uit den haag ja. Welkom hierquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:02 schreef nmrz het volgende:
hahaha.
sorry voor de late reactie![]()
ik woon in de buurt van de fahrenheitstraat, segbroek dus, DEN HAAG dus![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja dan kom je echt uit den haag ja. Welkom hier
even wat formele vragen.
vrijgezel ja of nee
en foto.
Dat formele gebeuren is verplicht gemaakt door Armageddon.
sorry daar voor
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:25 schreef XL het volgende:
Vanavond overigens 2 naar het schijnt leuke concerten in het Paard, allebei uitverkocht. Pete Murray en Air Traffic.
Ik ga naar Air Traffic, ben benieuwd. Ken het eigenlijk helemaal niet.
hey ik zie vrouwen niet als lust opjecten hequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]jij bent gewoon op zoek naar potentieel neukvoer
Ze hebben mij gelokt met de mededeling dat het een kruising is tussen Muse en Coldplay.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:07 schreef Atreidez het volgende:
Lekker handig om t pas te melden als t uitverkocht is.. Air traffic ken ik niet trouwens, wel gewoon AirMaar die zal t wel niet zijn..
En toen werd je wakker?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey ik zie vrouwen niet als lust opjecten he![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:39 schreef Armageddon het volgende:
Net terug uit het stadion. Eindelijk gewonnen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bestond het andere team uit 3 spelers?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:44 schreef nmrz het volgende:
wat een mooi weer vandaag!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Helemaal niets....eindelijk een lekker lui weekend. Enige wat ik geplanned heb is dat ik morgen F1 ga kijken
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Geloof morgenochtend rond een uurtje of 8
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Geloof morgenochtend rond een uurtje of 8
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:33 schreef Atreidez het volgende:
Race start om 8 uur, programma om 7 uurVanmorgen wel gehaald, zal t zondag wel weer niet halen. Mijn interne systeem weet dat t zondag is en is dan immuun voor wekkers
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:53 schreef Jill-RMC het volgende:
En ik ben blij dat ik de herhaling heb gekeken, anders waren er ws veel mensen wakker geworden van mn kleine woedeuitbarsting toen Hamilton de grindbak in reed.![]()
Kwestie van de Formule I een keer in Den Haag te organiseren. Met al die opengebroken wegen is het een kwestie van tijd voor ze van het parcours afknallen!quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:38 schreef SolidasRock het volgende:
F1 is alleen maar leuk als er ongelukken gebeuren
Goed plan!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van de Formule I een keer in Den Haag te organiseren. Met al die opengebroken wegen is het een kwestie van tijd voor ze van het parcours afknallen!
Same herequote:Op maandag 8 oktober 2007 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil gelijk ook weten welke layout de reageerders in dit topic gebruiken? Ik ben direkt weer naar foksilver gegaan. En jullie?
Baggerlay-out... Ben alleen niet zo tevreden over de wijze van inladen. Het duurt relatief lang tot alle posts zijn geladen. Verder ziet het er duidelijk en overzichtelijk uit!quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil gelijk ook weten welke layout de reageerders in dit topic gebruiken? Ik ben direkt weer naar foksilver gegaan. En jullie?
Genoeg zand wat als grindbak gebruikt kan wordenquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:54 schreef ook_gek het volgende:
F1 rondje scheveningen moet te doen zijn
Ik doe al dagelijks een F1 rondje Scheveningenquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:54 schreef ook_gek het volgende:
Ik gebruik nog steeds die gele.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
Dat was ik! Ik gebaarde dat er een bejaarde vast zat aan je auto maar je gaf alleen maar meer gas.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:19 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik doe al dagelijks een F1 rondje Scheveningen![]()
Zat net nog een of ander lijk op een fiets te gebaren dat ik langzamer moest gaan rijden, alleen omdat ik m ff doortrok op het stukje Scheveningseweg tussen Rog en de eerste afslag naar het bejaardentehuis toe...dat was echt nog geen 10/15 meterJe mag ook helemaal niets meer hier.
Vorige week kwam ik een rode cabrio tegen ter hoogte van het museon. Er zat een witte dak erop? kenteken RG-86 of 89-BG of zoiets? Hij ging via een zijstraat die naar frederikhendrikstraat gaat en toen kwam ik hem weer tegen bij de statenlaan, hij kwam van links en ging om BP heen en verdween weer, was jij dat? Zit er een soort van chromen vleugel dat eruit ziet als een kapstok op je achterklep?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:54 schreef ook_gek het volgende:
Nee was bovenlangs, zeg maar links van Rog bij die Franse School (*Extra bonuspunten*).quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:33 schreef Atreidez het volgende:
En hoe kan je op de Scheveningse weg zien wat een fietser gebaart naar je? Die hebben toch een eigen rijbaanGassen gaat overigens beter als je asfalt onder je wielen hebt zitten.
ik heb er donderdag wel gereden. Maar ik heb een rode auto met zwart dak en een zilveren antenne. Meer niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vorige week kwam ik een rode cabrio tegen ter hoogte van het museon. Er zat een witte dak erop? kenteken RG-86 of 89-BG of zoiets? Hij ging via een zijstraat die naar frederikhendrikstraat gaat en toen kwam ik hem weer tegen bij de statenlaan, hij kwam van links en ging om BP heen en verdween weer, was jij dat? Zit er een soort van chromen vleugel dat eruit ziet als een kapstok op je achterklep?
Ik adviseer je dat 1e regel gedeeltelijk weg te halen, van de week is er iemand voor verbannen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:33 schreef Atreidez het volgende:
Ik gebruik ook Folsilver weer als layout, die nieuwe [-censuur-]
En hoe kan je op de Scheveningse weg zien wat een fietser gebaart naar je? Die hebben toch een eigen rijbaanGassen gaat overigens beter als je asfalt onder je wielen hebt zitten.
Dan was jij het niet, gelukkig heb ik de aandacht van die rode auto niet getrokken met iets stoms als Hej ook gek.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb er donderdag wel gereden. Maar ik heb een rode auto met zwart dak en een zilveren antenne. Meer niet.
kenteken is 68-fz-bn
Checkquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Goed plan!!![]()
Ratmen, regel jij dat eens even?
Ze zullen em niet voor niets "baggerlayout" genoemd hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik adviseer je dat 1e regel gedeeltelijk weg te halen, van de week is er iemand voor verbannen.
[Forum] Banmeldtopicquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:27 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze zullen em niet voor niets "baggerlayout" genoemd hebben.
Het enige wat ik mis aan niet meer mod zijn, is dat ik de notes van de users niet meer kan lezenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic
Hier lees je waar ik over heb, ikzelf sta 1 stukje hoger...![]()
Edit: misschien snapte je het niet, ik zelf had al de reactie veranderd binnen mijn quote. Je moet de originele post van Altreidez lezen om te snappen
Ik ben achteraf gezien beetje grof geweest tegen een nieuwe mod van R&P. Dit besefte ik niet meteen omdat ik hier zo vaak grove dingen heb gelezen en er zelf ook sporadisch aan mee doe. Ik blijf het kul vinden dat ik een weekban moest krijgen maar goed, gedane zaken nemen geen keer.quote:
Gelukkig kunnen de mods ook zien wat er stond voordat de post werd geëdit. Ik heb meteen even een topic report aangemaakt...quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik adviseer je dat 1e regel gedeeltelijk weg te halen, van de week is er iemand voor verbannen.
Maatjesnaaierquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen de mods ook zien wat er stond voordat de post werd geëdit. Ik heb meteen even een topic report aangemaakt...Foei Atje!
![]()
Oh, die dans was ik ontsprongen dusquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat formele gebeuren is verplicht gemaakt door Armageddon.
sorry daar voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |