quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh, die dans was ik ontsprongen dus
niet interesant dusquote:geboortedatum: 26-08-1974
quote:
Ik heb inderdaad een jongere zus...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Misschien heeft ze jongere zusjes of kinderen die wel in jouw doelgroep vallen...
Kijk, zo makkelijk is het dus.quote:
Nouja Hamilton die dus Wereldkampioen kon worden door 1ste t/m 4de te worden, heeft ons eerst 2 rondes in spanning laten zitten omdat zn achterband helemaal aan gort was en toen we opgelucht adem haalde omdat ie de pits inging besloot ie m maar in de grindbak te zetten om de bloeddruk weer even om hoog te gooienquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:11 schreef SolidasRock het volgende:
Zijn er nou ongelukken gebeurd of niet op de F1?![]()
Je valt wel in mijn groep hoor. Ben zelf van 14-12-1975. Kook je lekker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk, zo makkelijk is het dus.
Maar je was toch maar even gauw gaan kijken voor de zekerheid![]()
Gelúkkig!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je valt wel in mijn groep hoor. Ben zelf van 14-12-1975. Kook je lekker?![]()
Ik ben er nogquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:18 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig kunnen de mods ook zien wat er stond voordat de post werd geëdit. Ik heb meteen even een topic report aangemaakt...Foei Atje!
![]()
Uiteraard zou ik dat nooit doen... Bij jou in ieder geval niet...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik ben er nogzou wel tweede keer om die reden zijn trouwens, als ik ff weg was
![]()
Neuk je ook lekker, of verschillen de smaken daar ook over?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Gelúkkig!
Tja...kook ik lekker...zal wel met verschillende smaken te maken hebben. Maar vooralsnog zeg ik ja![]()
Ksssst opa, ik zag haar eerder...quote:
Liegurt!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard zou ik dat nooit doen... Bij jou in ieder geval niet...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:56 schreef shmoopy het volgende:
Atreidez ook even weg. Wat je doet mag niet he!
Airwin bedankt voor die topicreport, ik honoreer je verzoek om een FA-functie zo gauw mogelijk.![]()
03-11-1977 ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Gelúkkig!
Tja...kook ik lekker...zal wel met verschillende smaken te maken hebben. Maar vooralsnog zeg ik ja![]()
Ksssst broekie, ik zag haar eerder!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
03-11-1977 ...
Zeg, hou je ervan als er lekker voor je gekookt wordt?
Maar ik kan kokenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ksssst broekie, ik zag haar eerder!!![]()
quote:
Een echte man laat voor zich koken en komt daarmee weg natuurlijk...quote:
Vanavond?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:02 schreef Atreidez het volgende:
Ja idd, dus Air, wanneer kan je? Wordt wel eens tijd dat ik weer gezond eet
Volgende week bij voorkeur de dinsdag dan... Kan dat ook?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:07 schreef Atreidez het volgende:
Kzit ziek thuis, dus das een beetje te kort dag. Volgens mij begin ik me vrijdagmiddag pas goed te voelen en zaterdag ben ik wel beterZelfde dag volgende week dan?
Yup!quote:
Ah, een duidelijk 'ik wil alleen maar met je neuken' benadering...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:07 schreef ook_gek het volgende:
Ik neem een vrouw wel mee uit eten. Ik weet wel waar je goed en exclusief kan eten.
Heb je tevens ook veel meer tijd voor elkaar![]()
Dan kom jij in de verkeerde restaurants...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:20 schreef Atreidez het volgende:
Jammer dat het nog niet echt maatschappelijk geaccepteerd is om een vrouw te nemen in een restaurant
Ja jammer...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:20 schreef Atreidez het volgende:
Jammer dat het nog niet echt maatschappelijk geaccepteerd is om een vrouw te nemen in een restaurant
Bij Chez Moi is het geen probleem als ik iemand neem op de eettafel. Ik weet alleen nu al dat ook_geil daar niet welkom is...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef Atreidez het volgende:
Ik? Het ligt er maar net aan waar je voor gaat natuurlijkMaar misschien dat ook_geil is geinterreseerd in welk etablissement deze mogelijkheden geaccepteerd worden
![]()
ook_maagd zeg maar...quote:
Je weet dat het maar plagery is? Ik heb het idee dat je niet zo goed tegen plagery kanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:04 schreef ook_gek het volgende:
mensen mensen, zoals eerder gezegt zie ik vrouwen niet als lustopjecten
En als ik uit eten ga, doe ik dat om lekker en goed te eten. En een gezellige avond te hebben waar bij ik 100% aandacht heb voor de vrouw die ik mee uit neem.
Niks geen sex
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je weet dat het maar plagery is? Ik heb het idee dat je niet zo goed tegen plagery kan
Trouwens zal het niet veel uitmaken wat je schrijft. Vrouwen overtuig je nooit dat je puur en alleen geinteresseerd bent in een leuk avondje zonder perse sex te hebben.
NB:Het is trouwens object met een b en interessant/geinteresseerd met maar 1 r en 2 s.
quote:
Denk jij aan beschuit eten? Ik denk juist dan aan sex, keiharde sex. Zo zie je maar weer dat niet alle mannen hetzelfde zijn, de 1 denkt aan eten, de ander aan sex.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:23 schreef Atreidez het volgende:
Wetenschappelijk bewezen, dat mannen bij het zien van een aantrekkelijke vrouw als eerste denken "daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten"; dus niets om je voor te schamen hoor. Gewoon zorgen dat je altijd beschuit in huis hebt
Nou daar heb ik van mijn wederhelft nog noooit klachten over gehad! Over mijn kookkunsten ook niet eigenlijk, voordat je dat zo opvatquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Neuk je ook lekker, of verschillen de smaken daar ook over?![]()
Uiteraaaard!!! Dat komt veel te weinig voorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
03-11-1977 ...
Zeg, hou je ervan als er lekker voor je gekookt wordt?
Ok, het is rond.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou daar heb ik van mijn wederhelft nog noooit klachten over gehad! Over mijn kookkunsten ook niet eigenlijk, voordat je dat zo opvat![]()
wil je het eten dan maar overslaan en direct neuken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Mannen aan het woord en het gaat meteen alleen maar over seks en eten
Wie begon? Heh? Jij betichte ook_botergeil dat hij alleen maar aan sex dacht. Heh!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee zo is ook_onschuldig niet he. JIJ denkt er de hele tijd aan, geef toe!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat was toch ook zo
Moeten jullie niet werken ofzo
nee hoor zo ben ik nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat was toch ook zo
Moeten jullie niet werken ofzo
Atreidez komt het altijd bij mij ophalen ja...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:19 schreef SolidasRock het volgende:
Dus als je langs wilt komen voor beschuit ga ik wel wat halen bij Airwin. Die heeft een loods vol ervan
Och, beiden toch geen onaangename bezighedenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:07 schreef Jill-RMC het volgende:
U bent van harte uitgenodigd bij Chez Martquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Uiteraaaard!!! Dat komt veel te weinig voor![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Waarom kost me dat moeite om te gelovenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:49 schreef SolidasRock het volgende:
Ook_oversext heeft het ook niet over sex gehad hoor.
Tja, de verleiding om te roepen "Kreeft én een mooi stuk vlees" is gezien mijn voorgaande post wel érg grootquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:32 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hou je van kreeft? Of prefereer je liever een mooi stukje vlees?
Consider it donequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tja, de verleiding om te roepen "Kreeft én een mooi stuk vlees" is gezien mijn voorgaande post wel érg groot![]()
Ik geloof dat zij mijn vlees wil scharrelen ...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:50 schreef SolidasRock het volgende:
Die ratmen zit gewoon mijn vrouw te versieren. Ga zelf je eigen vlees bij elkaar scharrelen joh!
ook_eerlijk_en_recht_voor_zijn_raap!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:26 schreef ook_gek het volgende:
oh wat de hell mensen.
Yo Lovechild . Laat ik dan maar de vraag stellen die iedereen hier wilt stellen.
Wil je gewoon 1x spannend met een gozer neuken die je voor de rest niet kent zonder bij zaken. Of niet.
Dat slappe gelul over eten dit eten dat schiet niet op. Hop pik op tafel en zeggen wat je wilt![]()
ps
ik heb geen intresse. Iets met leeftijd en te oud
Wist niet dat Legacy's in cabrio uitvoering kwamen.quote:Zware aanrijding met twee zwaargewonden op de kruising Karel Reinierskade en de Loudonstraat te Den Haag.
Blijkbaar was deze gejatte auto nog niet omgezet naar een Pools kenteken...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:28 schreef ook_gek het volgende:
Stuur zit rechts, kentekenplaat overduidelijk UK style. Geel achter wit voor.
Dus geen polen![]()
Uhm...tja...ik wil best zeggen wat ik wil, maar ik heb geen pik om op tafel te leggen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:26 schreef ook_gek het volgende:
oh wat de hell mensen.
Dat slappe gelul over eten dit eten dat schiet niet op. Hop pik op tafel en zeggen wat je wilt![]()
Oke dan speciaal voor de vrouwen de vraag makkelijker gemaakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:24 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Uhm...tja...ik wil best zeggen wat ik wil, maar ik heb geen pik om op tafel te leggen...![]()
maar ik ben jou koekje tochquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:54 schreef roque79 het volgende:
nee, ik ga wel het klooster in of neem een koekje
Ja help me danquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:56 schreef Armageddon het volgende:
ook_gek, zo ga je geen vrouw in bed krijgen hoor.
hahahaha heb jij even pech dat ik geen koek lustquote:
ja maar ja maar je vind me ook lief toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:15 schreef roque79 het volgende:
[..]
hahahaha heb jij even pech dat ik geen koek lustMaar je bent op zich wel grappig
Ja, je bent liefquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ja maar je vind me ook lief toch?
ja toch?
hey jij vind mij lief he
ja he ja he ja he ja he
ZEG HET ZEG HET![]()
ik drink geen bier, alleen maar sterke drankquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom maar een biertje halen binnenkort. Dan zal ik je eens wat lessen geven.
Daar ga je al inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik drink geen bier, alleen maar sterke drank![]()
zal het daar al mis gaan denk je
quote:
Misschien neem je er wel één mee naar huis zelfs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:10 schreef ook_gek het volgende:
ik ga dit weekend mijn best doen om bier te drinken zo dat ik met de grote man Arma mee kan voor tips hoe een vrouw te versieren
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Misschien neem je er wel één mee naar huis zelfs.
Mijn papa is groentenboer dus de koelcel met al het fruit zit recht onder mijn huiskamerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:19 schreef Armageddon het volgende:
huis opruimen ja maar niet te netjes anders denkt ze dat je gay bent. Wel schoon beddengoed en een lekker ontbijte ja. En verse Jus!
Of ik 1x geneukt wil worden?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke dan speciaal voor de vrouwen de vraag makkelijker gemaakt.
wil je geneukt worden 1x ja of nee.
bedoel 1x met een vreemde man. De rest van je sex leven gewoon met je vriend/man ( weet niet of je getrouwd bent of dat je wel of geen relatie hebt )quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Of ik 1x geneukt wil worden?
Nee, liever vaker. Ik mag dan wel "al" 33 zijn, ik moet er niet aan denken dat ik nog maar 1x geneukt zal worden hoor![]()
Zucht...laat ik dan maar uit de kast komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bedoel 1x met een vreemde man. De rest van je sex leven gewoon met je vriend/man ( weet niet of je getrouwd bent of dat je wel of geen relatie hebt )
Ik heb de kreeft besteld hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Of ik 1x geneukt wil worden?
Nee, liever vaker. Ik mag dan wel "al" 33 zijn, ik moet er niet aan denken dat ik nog maar 1x geneukt zal worden hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |