iddquote:Op zondag 23 september 2007 23:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik vind het te vroeg om te zeggen of het een miskoop is of geslaagd.
Oja, even mn wekelijkse update geven. Onze tegenstanders!quote:Op zondag 23 september 2007 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die hebben trouwens gelijk gespeeld.
Kom over 5 wedstrijden nog eens terug met deze vraagquote:Op zondag 23 september 2007 23:46 schreef DeVinger het volgende:
Wat vinden jullie nu eigenlijk van Danko![]()
Afwerking moet beter inderdaad (had hij bij Vitesse overigens minder problemen mee), maar is hij inmiddels al geen miskoop meer? Vorig jaar vonden jullie het maar een domme zet als hij aangekocht zou worden.
Hoe hoog stond het record ook alweer?quote:Op maandag 24 september 2007 00:06 schreef rubbereend het volgende:
Gomes staat alweer op 522 minuten met een schoon doel!
1159 volgens mijquote:Op maandag 24 september 2007 00:10 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hoe hoog stond het record ook alweer?
Maar ik vrees dat bij NAC uit daar de paar laatste minuten worden bijgeteld, is toch altijd een lastige wedstrijd.. Maar dat dacht ik ook van Feyenoord thuisquote:Op maandag 24 september 2007 00:06 schreef rubbereend het volgende:
Gomes staat alweer op 522 minuten met een schoon doel!
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een copyright-claim door Feyenoord Rotterdam N.V..quote:Op maandag 24 september 2007 11:12 schreef WooZ het volgende:
Jammer dat ik net nog keek op youtube en nu een kwartier later is ie verwijderd
Ze zijn gewoon dom......quote:Op maandag 24 september 2007 11:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een copyright-claim door Feyenoord Rotterdam N.V..
Die konden het natuurlijk niet aanzien.
We zijn geen ajacieden hequote:Op maandag 24 september 2007 12:19 schreef psvervooraltijd het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon dom......
PSV DE BESTE !!!!!
quote:Op maandag 24 september 2007 12:29 schreef Erasmusch het volgende:
Gefeliciteerd. Met psvervooraltijd als laatste aanwinst.
Hij is alweer wegquote:Op maandag 24 september 2007 12:29 schreef Erasmusch het volgende:
Gefeliciteerd. Met psvervooraltijd als laatste aanwinst.
Vond het ook al raar, dat de grens niet vlagde terwijl toch duidelijk te zien was dat hij hands maakte. Gelukkig floot Braamhaar gister nagenoeg een perfecte wedstrijd. Dat mag ook wel eens gezegd wordenquote:Op maandag 24 september 2007 12:46 schreef WooZ het volgende:
Achteraf maakt het misschien niet zoveel uit, maar opvallend vond ik het wel
Inderdaad! Scheidsrechter was helemaal topquote:Op maandag 24 september 2007 15:07 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Vond het ook al raar, dat de grens niet vlagde terwijl toch duidelijk te zien was dat hij hands maakte. Gelukkig floot Braamhaar gister nagenoeg een perfecte wedstrijd. Dat mag ook wel eens gezegd worden![]()
Och, hij doet het niet slechter dan Koné tot nu toe en koste een stuk minder. Koné voor een aardig bedrag verkocht dus al met al een goede zet. Maar ik hoop dat hij nog wat scherper wordt in de afronding.quote:Op zondag 23 september 2007 23:46 schreef DeVinger het volgende:
Afwerking moet beter inderdaad (had hij bij Vitesse overigens minder problemen mee), maar is hij inmiddels al geen miskoop meer? Vorig jaar vonden jullie het maar een domme zet als hij aangekocht zou worden.
voordeel is dat er met het middenveld/aanval veel meer tactische mogelijkheden zijn dit jaar.quote:Op maandag 24 september 2007 14:39 schreef ruud.nl het volgende:
Erg positief dat iedereen bij PSV toch weer fris en goed aan het nieuwe seizoen is begonnen en de lijn van de tweede helft van vorig seizoen niet is doorgezet.
Tactisch staat het erg goed, compliment voor Koeman.![]()
quote:Lucius niet onder de indruk van PSV
24 september 2007
Theo Lucius is nog niet overtuigd van de kracht van PSV. Zondag walsten de Eindhovenaren met 4-0 over Feyenoord heen, maar dat zegt Lucius niet zo veel. "Die nederlaag lag puur aan onzelf, niet aan PSV", zegt hij tegen FCUpdate.nl.
"Ik heb vrijdag, voor de wedstrijd, al gezegd dat ik niet zo indruk de indruk was van PSV. Die mening heb ik nog steeds. Ik vind niet dat je van alles moet gaan concluderen na deze wedstrijd tegen ons. Want ik heb PSV bijvoorbeeld ook tegen CSKA Moskou gezien en toen vond ik ze niet zo goed", vertelt Lucius.
"Kijk, ik vind dat we onze nederlaag tegen PSV puur aan onszelf te wijten hebben. We kwamen tekort in de duels en waren overal een stapje te laat. Op zo'n manier kan je natuurlijk nooit een wedstrijd winnen. En bij PSV zat gewoon alles mee en bij ons alles tegen", vervolgt de oud-speler van PSV.
Na vier overwinningen op rij is de afstraffing in Eindhoven een koude douche voor Feyenoord. Maar is er nog geen man overboord, vindt Lucius. "We moeten ons nu niets aan laten praten. We staan er nog steeds prima voor, met vier zeges in vijf duels. Nu moeten we op naar de volgende wedstrijd."
precies en heb net de herhaling van studio voetbal ff zitten kijken.quote:Op maandag 24 september 2007 17:35 schreef pascalheister het volgende:
Als het bij ons niet tegen had gezeten was het wel 8-0 geweest idd
Ik kijk niet zo op van dit gesprek, hij zegt dit natuurlijk in het belang van Feyenoord, andersom was het weer anders geweest..
Het blijft een droge klippel!! Dus goedquote:Op maandag 24 september 2007 17:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
precies en heb net de herhaling van studio voetbal ff zitten kijken.
Jack: "vorige week tegen roda kregen jullie een enorm compliment, jullie speelt haast op z'n az's werd er gezegd"
Theo: "nou nou die worden toch nooit kampioen dus eeeeh"![]()
Dat doet hij niet meer.quote:Op maandag 24 september 2007 21:18 schreef WooZ het volgende:
hoe zit dat eigenlijk, zit perez in het deens elftal?
Psv is wel vaker in staat gebleken om Feyenoord thuis te vernederen. Kan mij nog wel een 7-2 herinneren. 1996-1997 ofzo?quote:Op maandag 24 september 2007 21:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
PSV dat Feyenoord met 4-0 verslaat. Een dag later en geloof er nog steeds niks van.
En dat was meteen de laatste grote overwinning op ze tot gisteren. Was wel een fantastische belevenis trouwens toenquote:Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Psv is wel vaker in staat gebleken om Feyenoord thuis te vernederen. Kan mij nog wel een 7-2 herinneren. 1996-1997 ofzo?
quote:Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Psv is wel vaker in staat gebleken om Feyenoord thuis te vernederen. Kan mij nog wel een 7-2 herinneren. 1996-1997 ofzo?
Toen zette Vink onze huidige trainer wel heel erg achteloos compleet voor lul jaquote:Op maandag 24 september 2007 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
Die wedstrijd was toen ook live op TV op de een of andere voor mij onverklaarbare manier als ik daar aan terug denk. Die geweldige aanval met Jonk en Vink die tot een doelpunt leidde.![]()
Dat over Vink wilde ik er eigenlijk nog bij typen, maar helemaal zeker was ik er niet over.quote:Op maandag 24 september 2007 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen zette Vink onze huidige trainer wel heel erg achteloos compleet voor lul ja.
Dat was dan min of meer het enige nuttige wat Vink gedaan heeft voor PSV, voor de rest was het vooral revalideren en geld beuren maar die actie maakte veel goed.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Die wedstrijd kan ik me nog als de dag van vandaag herinneren, vooral omdat mn vader een fanatieke feyenoorder is. Daarnaast is ie erg driftig van aard, en dan kan ie heel snel kinderachtig worden.
Larson scoorde al na 1 of 2 minuten de 0-1 binnen, waarna ik een ' moge de beste winnen!' met een smerig geniepig lachje toegebeten kreeg. de 1-1, die prachtige combinatiegoal zette hem even terug op aarde, de 2-1 was natuurlijk een zwaar onterechte penalty, de 3-1 werd ie echt chagrijnig maar bij de vierde kwam de uitbarsting:
Fles ketchup van de tafel, KEIHARD tegen de muurGing ie verder boven kijken
Hoe kinderachtig kun je je als volwassene gedragen
Ik meen dat in de laatste minuut Zwijnenberg (?) nog de 7-2 maakte, kon het niet laten om nog even naar boven te roepen ' mooie goal hoor pa!'
Het verschil is dat we toen pas veel scoorden na een rode kaart voor Feyenoord. Nu was het gewoon 11 tegen 11.quote:Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die wedstrijd kan ik me nog als de dag van vandaag herinneren, vooral omdat mn vader een fanatieke feyenoorder is. Daarnaast is ie erg driftig van aard, en dan kan ie heel snel kinderachtig worden.
Larson scoorde al na 1 of 2 minuten de 0-1 binnen, waarna ik een ' moge de beste winnen!' met een smerig geniepig lachje toegebeten kreeg. de 1-1, die prachtige combinatiegoal zette hem even terug op aarde, de 2-1 was natuurlijk een zwaar onterechte penalty, de 3-1 werd ie echt chagrijnig maar bij de vierde kwam de uitbarsting:
Ik meen dat in de laatste minuut Zwijnenberg (?) nog de 7-2 maakte, kon het niet laten om nog even naar boven te roepen ' mooie goal hoor pa!'
Was idd Zwijnenberg jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 01:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Ook de commentator is dat opgevallen:"Vink treedt buiten zichzelf". Verder was dat best een miskoop inderdaad, maar wat een doelpuntquote:Op maandag 24 september 2007 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen zette Vink onze huidige trainer wel heel erg achteloos compleet voor lul ja.
Dat was dan min of meer het enige nuttige wat Vink gedaan heeft voor PSV, voor de rest was het vooral revalideren en geld beuren maar die actie maakte veel goed.
die juich van jonk staat ook nog steeds op mn netvlies gebrandquote:Op dinsdag 25 september 2007 01:04 schreef LuNaTiC het volgende:
1000000000000000x liever Eindhoven dan amsterdamquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:12 schreef Zwansen het volgende:
AFC AJAX topic #785 Zonder Vermaelen
Dacht rtl5.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:56 schreef WooZ het volgende:
die 7-2, toen werd het tenminste nog gewoon op ned. 2 uitgezonden op een (zondag?)avond
Het tegenovergestelde is gewoon waarquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:12 schreef Zwansen het volgende:
AFC AJAX topic #785 Zonder Vermaelen
Ja ik weet het nog goed. Bij 2-1 dacht ik moest ik gaan eten. Snel eten, geïrriteerd dat de rest van de familie zo langzaam at. Eindelijk terug naar de TV, TV aan, TV werd scherp, de score werd scherp, 6-2. Ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:56 schreef WooZ het volgende:
die 7-2, toen werd het tenminste nog gewoon op ned. 2 uitgezonden op een (zondag?)avond
Ik vond het al belachelijk dat Feyenoord hem had laten gaan en vond hem vorig jaar al een briljante aankoop. Ik heb nog steeds deze mening.quote:Op zondag 23 september 2007 23:46 schreef DeVinger het volgende:
Was het niet "sport7" of hoe die gare sportzender ook heette?quote:
Volgens mij werd het eerst 7-1 en daarna pas scoorde Feyenoord voor de 2e keer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja ik weet het nog goed. Bij 2-1 dacht ik moest ik gaan eten. Snel eten, geïrriteerd dat de rest van de familie zo langzaam at. Eindelijk terug naar de TV, TV aan, TV werd scherp, de score werd scherp, 6-2. Ik. Hoe kan dat nou
quote:Op woensdag 26 september 2007 08:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij werd het eerst 7-1 en daarna pas scoorde Feyenoord voor de 2e keer.
Sport7 was het ja.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was het niet "sport7" of hoe die gare sportzender ook heette?
Dan weet ik het toch niet meer zo goed.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij werd het eerst 7-1 en daarna pas scoorde Feyenoord voor de 2e keer.
Sport7 kwam pas later volgens mij.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was het niet "sport7" of hoe die gare sportzender ook heette?
nee ik heb het even opgezocht en het werd iig wel in die periode uitgezonden (tweede halfjaar van '96)quote:Op woensdag 26 september 2007 17:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dan weet ik het toch niet meer zo goed.
[..]
Sport7 kwam pas later volgens mij.
Lijkt me geen probleem.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:25 schreef leolinedance het volgende:
Vanavond Jong HeerenveenBen benieuwd..
Bij bekerwedstrijden van PSV ben ik daar alleen maar zeker van als we in eigen stadion tegen een amateurclub spelenquote:Op woensdag 26 september 2007 18:37 schreef mcyodogg het volgende:
Benieuwd naar wat? Dit moet toch gewoon professioneel geklaard worden?
hahahaha schitterendquote:Op dinsdag 25 september 2007 01:04 schreef LuNaTiC het volgende:
ff het onderstaande verbeterd.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:50 schreef WooZ het volgende:
sinds wanneer scoort kone met z'n hoofd
tip: zet geluid uit!
word het ook niet ergens op omroep fryslan uitgezonden ofzo?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef Imperatore het volgende:
PSV speelt niet echt geinspireerd, enigszins logisch. Als ze maar genoeg gas geven om te winnen.
Ik wilde net zeggen. Ik dacht dat wij het moeilijk hadden vorig jaar.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
We mogen trots zijn op onze uitoverwinning vorig jaar op Kozakken Boys
Ajax![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:39 schreef jmac het volgende:
http://galyatours.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=293&Itemid=34
jeetje... uitnodigingSterkte voor mensen die gaan.
Juist goed tochquote:Op donderdag 27 september 2007 01:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Perez toch weer een goal en 2 assists
Hij raakt m zo slecht dat je tijdens het juichen na zijn goal een bruine vlek ziet midden op zijn witte bol waar ie de bal heeft geraakt. Een complete lucky dusquote:Op woensdag 26 september 2007 18:50 schreef WooZ het volgende:
sinds wanneer scoort kone met z'n hoofd
tip: zet geluid uit
En ik kom er dus achter door jouw post. Kun je nagaanquote:Op donderdag 27 september 2007 09:54 schreef KELDER het volgende:
tis wel duidelijk dat het nog te vroeg voor mij is, bij het lezen van de volgende kop: "Reis mee met de uitduels in de Champions League" dacht ik meteen: leuk voor die jongen, heeft gister dus goed indruk gemaakt, er niet bij nadenkend dat 'reis' in dit geval de werkwoordvervoeging is, en niet onze braziliaanse spits
Hoezo? Die hebben van Vitesse gewonnenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:33 schreef Thomas87 het volgende:
Is toch niet normaal dat een profclub zo'n fout maakt!
Ach, ik zie de humor er wel van in, maar als ik Eindhoven een warm hart toe zou dragen zou ik toch echt superpissed zijn.
![]()
Inderdaad, die zullen alleen maar blij zijn dat PSV er uit ligt.!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo? Die hebben van Vitesse gewonnen.
Als je het maar vaak genoeg zegt hequote:Op donderdag 27 september 2007 12:48 schreef Zwansen het volgende:
Ondertussen lacht men zich dood. Niet meer die verplichte wedstrijdjes om niks en gewoon lekker je spelers sparen.
Zout toch op, op deze manier kan je zo'n achterlijke blunder niet goedpraten. Je hebt echter wel gelijk dat de beker niet echt boeit.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:48 schreef Zwansen het volgende:
Ondertussen lacht men zich dood. Niet meer die verplichte wedstrijdjes om niks en gewoon lekker je spelers sparen.
Ja, je kapot schamenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Is er nog wat tegen te doen ofniet?![]()
Eindhoven zit er nog in hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:33 schreef Thomas87 het volgende:
Ach, ik zie de humor er wel van in, maar als ik Eindhoven een warm hart toe zou dragen zou ik toch echt superpissed zijn.
Ik wil deze graag even quoten.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
We mogen trots zijn op onze uitoverwinning vorig jaar op Kozakken Boys
Ajax![]()
Jullie staan ondanks deze blunder van PSV nog steeds voor lul vanwege die wedstrijd van gisteren hoor.quote:
En vergeet de laatste speelronde van afgelopen seizoen nietquote:Op donderdag 27 september 2007 13:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Jullie staan ondanks deze blunder van PSV nog steeds voor lul vanwege die wedstrijd van gisteren hoor.![]()
nee dit is reglementair vastgelegd.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Kan PSV in hoger beroep oid?
Om die vervolgens te verliezen?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Kan PSV in hoger beroep oid?
Dat is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Jullie staan ondanks deze blunder van PSV nog steeds voor lul vanwege die wedstrijd van gisteren hoor.![]()
Jong Heerenveen is door.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:22 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee dit is reglementair vastgelegd.
Maar is nu automatisch jong heereveen door, of heeft degene die psv loot in de volgende ronde een walk over ofzo?
Nee en maken ze dus volgend jaar weer dezelfde foutquote:Op donderdag 27 september 2007 13:33 schreef mcyodogg het volgende:
Is Da Costa nu trouwens wel van z'n schorsing af?
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:33 schreef mcyodogg het volgende:
Is Da Costa nu trouwens wel van z'n schorsing af?
Beter dan andersomquote:Op donderdag 27 september 2007 13:36 schreef KELDER het volgende:
wat een trieste bedoening weer van onze club..
kampioenen op t veld, amateurs buiten t veld
Directe rode kaarten volgens mij wel, 2x geel in een toernooi en een automatische schorsing nietquote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef WooZ het volgende:
ik dacht eigenlijk dat schorsingen in de beker gewoon voor de eerstvolgende competitiewedstrijd golden
kloptquote:Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Directe rode kaarten volgens mij wel, 2x geel in een toernooi en een automatische schorsing niet
wegpromoverenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:25 schreef Greetings het volgende:
Het schijnt dat secretaresse Jetty, de aan lichte obesitas lijdende doktersromannetjes liefhebster, deze enorme fout heeft gemaakt. Vinden jullie dat ze ontslagen moet worden?
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:25 schreef Greetings het volgende:
Het schijnt dat secretaresse Jetty, de aan lichte obesitas lijdende doktersromannetjes liefhebster, deze enorme fout heeft gemaakt. Vinden jullie dat ze ontslagen moet worden?
'Meer verstand van voetbal dan van administratieve zaken' lijkt me beter, maar dat past helaas niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:48 schreef MaxPower het volgende:
volgende TT: that's why we're idiots'
Kan je niet tellen ofzo?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:03 schreef Shreyas het volgende:
Nou, de dubbel halen jullie al niet meer dit seizoen![]()
Is nog een veel mooiere dubbel ookquote:Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
Kan je niet tellen ofzo?
Champions League + Landskampioen?
Inderdaad 1+1=2
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef Shreyas het volgende:
De dubbel is Landskampioen + Beker, de triple is Landskampioen + Beker + JC schaal, internationale cups horen daar niet bij.
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef Shreyas het volgende:
De dubbel is Landskampioen + Beker, de triple is Landskampioen + Beker + JC schaal, internationale cups horen daar niet bij.
Van Nistelrooij, De Jong, Lindsay Wilson.... Gaat goed bij de administratie inderdaad!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:15 schreef appelsientje het volgende:
Ach nee he.....wat een sukkels.. dit is niet de eerste keer dat ze het administratief niet op orde hebben....
Wat een dom....
addoquote:Op donderdag 27 september 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Van Nistelrooij, De Jong, Lindsay Wilson.... Gaat goed bij de administratie inderdaad!
Owndquote:Op donderdag 27 september 2007 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Groeten uit de Champions League![]()
quote:'Schorsing was bekend bij PSV'
De schorsing van Manuel da Costa was bekend bij PSV. Dit maakte algemeen directeur Jan Reker donderdag bekend in een persverklaring. De landskampioen werd eerder op de dag uit het bekertoernooi gezet wegens het onrechtmatig opstellen van de Portugees.
“Deze informatie is aan De Herdgang doorgegeven, echter deze informatie is niet terechtgekomen bij Ronald Koeman en Jan Wouters”, laat het bestuurslid weten. "Een enorme blunder met verstrekkende sportieve, economische en publicitaire gevolgen. PSV respecteert en accepteert de uitsluiting uit het bekertoernooi door de KNVB. Als algemeen directeur van PSV zal ik daarom de verantwoordelijkheid op mij nemen.”
"Ik bied mijn oprechte excuses aan, aan al diegenen die hierdoor gedupeerd zijn en dan vooral onze supporters”, aldus Reker, die ook aangaf dat de Eindhovense club bovendien voor de wedstrijd nog door de KNVB was gebeld om te letten op schorsing van vorig seizoen.
PSV heeft een verleden met geblunder in de administratie. Twee jaar geleden werd Jong PSV door de KNVB uit het bekertoernooi verwijderd, omdat de Australiër Lindsay Wilson onrechtmatig meespeelde. In Europees verband vergaten de Eindhovenaren ooit Ruud van Nistelrooy, Eric Addo en John de Jong in te schrijven.
Is het niet andskampioen + Fa Cup + league cup?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:20 schreef DANILXL het volgende:
De dubbel is Landskampioen + Beker, de triple is Landskampioen + Fa Cup + community shield, internationale cups horen daar niet bij.
In engeland is dit wel zo, ik weet niet hoe het in nederland zit
Echt behoorlijke fout is het dus.. KNVB treft geen blaam in deze.quote:
Vandaar dat iedereen het altijd heeft over de triple van ManUtd in 1999 iddquote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef Shreyas het volgende:
rijmt mooiquote:Op donderdag 27 september 2007 17:18 schreef jpg97 het volgende:
Ach beker schmeker
.. en jan Reker...
PSVquote:Aanvoerder Timmy Simons tekent twee jaar bij
27 september 2007 15:00
PSV MEDIA - Timmy Simons zal zijn handtekening zetten onder een nieuwe, tweejarige verbintenis bij PSV met een optie voor nog een seizoen. Het huidige contract van de PSV-aanvoerder liep nog door tot en met 2009. De Belg speelt sinds 2005 voor de club, waarmee hij twee jaar op rij landskampioen van Nederland werd.
In een eerste reactie spreekt Simons (30) van ‘een supergevoel’. “Het is eigenlijk snel rond gekomen. Van beide kanten was duidelijk dat we met hetzelfde gevoel rond om de tafel zaten. We kwamen er dan ook snel uit”, aldus Simons, die sinds dit jaar de aanvoerdersband van PSV draagt. Met zijn verblijf in Eindhoven tot 2011 en een optie tot 2012 sluit hij mogelijk zijn voetballoopbaan af in Eindhoven. “In principe wel, maar het blijft de voetballerij. Het is in elk geval een heel duidelijk signaal naar mijn gezin, familie, deze mooie club en natuurlijk alle supporters van PSV”, zegt Simons.
Manager voetbalzaken Stan Valckx is ook erg content met de nieuwe, nog te tekenen overeenkomst. “We zijn blij dat we zo’n belangrijke speler voor langere tijd kunnen vastleggen. Vanaf zijn komst naar Eindhoven heeft hij een grote rol in het team en is hij uitgegroeid tot een van de leiders van PSV. Daarnaast is hij een voorbeeldige prof, die ook buiten het veld zijn stempel op het team drukt. Grote tevredenheid dus”, aldus Valckx.
© PSV NV
En van PSV in 1988 natuurlijk!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen het altijd heeft over de triple van ManUtd in 1999 idd
dit is gewoon een stuk miscommunicatie tussen bestuur er trainer, staat los van de aanmeldingen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Van Nistelrooij, De Jong, Lindsay Wilson.... Gaat goed bij de administratie inderdaad!
haha als ze daar maar geen fouten in hebben dat ze een nulletje te veel of te weinig in geval van een evt clausule hebben gezet!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:20 schreef ruud.nl het volgende:
Ook nog goed nieuws vandaag gelukkig:
[..]
PSV
Daar is al genoeg om gelachen, nu de tijd even voor ons?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Groeten uit de Champions League![]()
Blijkbaar blijft de opstelling tot het laatste moment geheim, anders kan ik het niet verklaren.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dit is gewoon een stuk miscommunicatie tussen bestuur er trainer, staat los van de aanmeldingen.
Niet zo zielig doen man. Het is gewoon de fout van PSV klaar uit. Enorm balen, maar klote KNVB etc., ze hebben notabene nog gebeld.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Die kolere KNVB had ook gewoon een boete kunnen geven maar nee wij zijn geen Ajax dus worden we per direct uit de beker gehaald. Bah bah ik kots op die idiote schijtbond. En ook op de idiote administratie!
Het staat toch echt reglementair beschreven. Mocht Ajax zo'n fout maken waren ze er ook niet onderuit gekomen. Al lijkt me dat ze daar die fout niet maken.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
ja fok dat ik ben gewoon woest en zie wel vaker dat Ajax toch weer wat milder eraf komt (in het verleden wellicht).
Maar damn krijg de zalm over die gebroken KNVB/Administratieve benen.
Waarom? Wat maakt jouw die beker uit? Mismaakt competitieke die ze naar engels voorbeeld willen doen zijn. Niet voor niets dat PSV vorig jaar met veel moeite eindelijk eens verloor zodat ze niet verder hoefden. Dit jaar probeerden ze wat anders om van dat gezeur af te zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
ik ben gewoon woest
Jij bent woest omdat PSV een kans heeft geen prijzen te pakken?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
we
Ik heb het over we (toeschouwers en PSV).quote:Op donderdag 27 september 2007 21:57 schreef __________ het volgende:
[..]
Jij bent woest omdat PSV een kans heeft geen prijzen te pakken?
haha homo!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ach, we zijn niet de enige topclub die eruit ligt![]()
az verloren van cambuur
Wat een nuttige toevoeging aan dit topicquote:
Timmy Simonsquote:Op donderdag 27 september 2007 17:20 schreef ruud.nl het volgende:
Ook nog goed nieuws vandaag gelukkig:
[..]
PSV
Of een andere club een andere straf zou krijgen weet ik niet, maar het staat mij wel bij dat een x aantal jaren geleden en club een speler liet invallen die geschorst bleek te zijn en dat leidde niet tot een reglementair verlies.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:52 schreef Paran0id het volgende:
Het staat toch echt reglementair beschreven. Mocht Ajax zo'n fout maken waren ze er ook niet onderuit gekomen.
AZ is geen topclub.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ach, we zijn niet de enige topclub die eruit ligt![]()
az verloren van cambuur
quote:Ook Cambuur boycot uitzendrechten AZ
Van Dop: "Heereveen - AZ: 2-0. Wat nou topclub?"
15e 'kleine' club wapent zich tegen AZ
Bij 't Wereldje van vandaag staan ook wat harde opmerkingen over PSV:quote:Op donderdag 27 september 2007 23:09 schreef WooZ het volgende:
Ik heb net even 3 inzendingen voor 't wereldje gedaan. Doe ik eigenlijk nooit maar ik dacht nu kan ik 't niet laten:
[..]
Deze vond ik wel mooiquote:Jong Heerenveen: 'PSV is beter op papier, maar wij lezen die papieren wel beter!'
quote:
7e in 9 jaar wordt het danquote:Op donderdag 27 september 2007 23:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
Geinig.
Maar ach de rest lacht niet meer als we aan het einde van het seizoen voor de 4e keer op rij de titel halen. En de 6e keer in 8 jaar tijd.
Ja joh ey.. Combinatie : Laat en rekenen is niet aan mij besteed.quote:
Inderdaad. Altijd lachen met AZ.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Dubbel,
Maar we lachen nog even door!
Ja, spelers schorsen na kaarten bahquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trieste KNVB regel.
Omdat? Schuld ligt geheel bij psv hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trieste KNVB regel.
We lachen zeker nog even door!!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Dubbel,
Maar we lachen nog even door!
Volgens mij ben jij echt flink gefrustreerd!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trieste KNVB regel.
Belgen kunnen sowieso goed met kinderen overwegquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef rubbereend het volgende:
Simons lijkt me op de één of andere manier wel een leuke jeugdtrainer
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Belgen kunnen sowieso goed met kinderen overweg
Het echte avondje NAC is al lang uitgestorven.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:18 schreef ErikT het volgende:
Morgen NAC uit. Dat is nog wel eens lastig.
en toch hebben we het er vaak lastigquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het echte avondje NAC is al lang uitgestorven.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Belgen kunnen sowieso goed met kinderen overweg
Is er volgend seizoen dan wéér geen interesse voor deze 'wereldtopper'?quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:51 schreef appelsientje het volgende:
Aanvoerder Timmy Simons tekent twee jaar bij
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is er volgend seizoen dan wéér geen interesse voor deze 'wereldtopper'?
Ahahaquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trieste KNVB regel.
Welke PSV-er er nu nog op de KNVB durft te zeiken...quote:PSV kreeg drie herinneringen
Door Sjors (Sj0rSz) op vrijdag 28 september 2007 13:56
Bron: FCUpdate.nl
De Nederlandse voetbalbond (KNVB) heeft PSV drie keer laten weten dat Manuel da Costa geschorst was voor deelname aan wedstrijden uit de KNVB beker. De Eindhovenaren stelden hem woensdag voor het duel tegen Jong SC Heerenveen toch op, waarna de ploeg werd uitgesloten.
Vorig seizoen ontving Da Costa tijdens de bekerwedstrijden tegen Go Ahead Eagles en NAC Breda een gele kaart. Dit betekende dat de verdediger een automatische schorsing van één wedstrijd kreeg opgelegd. Kort na het treffen met de Bredase ploeg werden de Eindhovenaren al aan de uitsluiting van de Portugees herinnerd. Voor aanvang van het nieuwe seizoen volgde de tweede en afgelopen maandag werd een derde herinnering verzonden.
Jan Reker, algemeen directeur van PSV, wilde het volgende over de kwestie kwijt: "Het bericht is niet bij Ronald Koeman terechtgekomen. Omdat er blijkbaar vanuit werd gegaan dat de schorsing al lang en breed bekend was."
3 herinneringen en toch doen, volgens mij is Da Costa gewoon bewust opgesteld om eindelijk die beker eens op een "legale" manier te boycotten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Welke PSV-er er nu nog op de KNVB durft te zeiken...
Waren die er dan? Lijkt me toch wel dat je nogal een plank voor je kop hebt als je niet snapt dat dit gewoon de schuld van de club is...quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waren die er dan? Lijkt me toch wel dat je nogal een plank voor je kop hebt als je niet snapt dat dit gewoon de schuld van de club is...
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trieste KNVB regel.
Dus jij bent het ermee eens dat spelers die rood krijgen volgend seizoen de eerste wedstrijd NIET mee kunnen doen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat? Schuld ligt geheel bij psv hoor.
Alsof we dat nog niet wisten. En alsof we nog niet wisten dat het aan ons zelf lagquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het kan wel een idiote regel zijn. Maar regels zijn regels. Had PSV maar beter op moeten letten en Da Costa niet op moeten stellen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dus jij bent het ermee eens dat spelers die rood krijgen volgend seizoen de eerste wedstrijd NIET mee kunnen doen?
Als hij vertrekt en 5 jaar later terugkomt de eerste wedstrijd nog steeds niet kan spelen?
Pleur toch op met je schuld bij PSV. Het is gewoon een idiote regel.Punt.
Natuurlijk is zo'n schorsing terecht, het zou wat zijn, sta je bijvoorbeeld met 3-0 tegen Ajax achter 5 minuten voor tijd, dan zou je besluiten om Suarez finaal doormidden te trappen à la Bouazouan op Kokmeijer, en dan zou je daar mee weg komen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dus jij bent het ermee eens dat spelers die rood krijgen volgend seizoen de eerste wedstrijd NIET mee kunnen doen?
Als hij vertrekt en 5 jaar later terugkomt de eerste wedstrijd nog steeds niet kan spelen?
terechte regel, zou lekker makkelijk zijn, je gaat of stopt of laatste wedstrijd van het seizoen? Schop er maar op los in je laatste wedstrijd!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Natuurlijk is zo'n schorsing terecht, het zou wat zijn, sta je bijvoorbeeld met 3-0 tegen Ajax achter 5 minuten voor tijd, dan zou je besluiten om Suarez finaal doormidden te trappen à la Bouazouan op Kokmeijer, en dan zou je daar mee weg komen?![]()
![]()
![]()
ach zo gaat dat toch altijdquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.
Denk nou ff helder over wat ik bedoel mensen.
En trouwens wel opvallend dat Ajaciedjes en Feyenoorders hier ineens komen lullen.
Willen jullie de aandacht weg nemen van het feit dat Ajax afgelopen wedstrijd bijna van een Amateurclub verloor? Of Feyenoord dat weggeveegd werd in Eindhoven?![]()
Ja, en waar leg je de grens van die uitzonderingen? Het is gewoon een terechte en simpele regel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.
Denk nou ff helder over wat ik bedoel mensen.
En trouwens wel opvallend dat Ajaciedjes en Feyenoorders hier ineens komen lullen.
Willen jullie de aandacht weg nemen van het feit dat Ajax afgelopen wedstrijd bijna van een Amateurclub verloor? Of Feyenoord dat weggeveegd werd in Eindhoven?![]()
PSV had gewoon beter op moeten letten, al helemaal omdat het niet de eerste keer was dat het gebeurde.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik hou me altijd in dit topic. Ik ga nooit in het topic van Ajax of Feyenoord. Dat vind ik gewoon zielig maar dat is mijn mening.
Ik blijf het een bijzonder trieste en onnodige regel vinden. Volgens mij zie je dit nergens ter wereld gebeuren alleen de KNVB past het toe.
Zegt genoeg over de bond zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |