Hoezo? Die hebben van Vitesse gewonnenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:33 schreef Thomas87 het volgende:
Is toch niet normaal dat een profclub zo'n fout maakt!
Ach, ik zie de humor er wel van in, maar als ik Eindhoven een warm hart toe zou dragen zou ik toch echt superpissed zijn.
![]()
Inderdaad, die zullen alleen maar blij zijn dat PSV er uit ligt.!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo? Die hebben van Vitesse gewonnen.
Als je het maar vaak genoeg zegt hequote:Op donderdag 27 september 2007 12:48 schreef Zwansen het volgende:
Ondertussen lacht men zich dood. Niet meer die verplichte wedstrijdjes om niks en gewoon lekker je spelers sparen.
Zout toch op, op deze manier kan je zo'n achterlijke blunder niet goedpraten. Je hebt echter wel gelijk dat de beker niet echt boeit.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:48 schreef Zwansen het volgende:
Ondertussen lacht men zich dood. Niet meer die verplichte wedstrijdjes om niks en gewoon lekker je spelers sparen.
Ja, je kapot schamenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Is er nog wat tegen te doen ofniet?![]()
Eindhoven zit er nog in hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:33 schreef Thomas87 het volgende:
Ach, ik zie de humor er wel van in, maar als ik Eindhoven een warm hart toe zou dragen zou ik toch echt superpissed zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |