Juist. Van de 3 ballen geeft hij er sowieso 1 weg, terwijl het niet de moeilijkste ballen zijn die hij moet versturen. Verder viel me het me in de tweede helft ook weer op dat hij zich tactisch vaak niet goed opstelt. Aanvallend sterker dan verdedigend.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef sjimz het volgende:
Duidelijk nog te licht voor het hoogste niveau.
Hij had geen assist hoor, Van Nistelrooij gaf de assist bij de goal van Raúl en andersomquote:Op woensdag 19 september 2007 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In plaats van 1
Hij speelde geen foutloze wedstrijd, maar had wel een paar hele goede momenten. Onder andere een schitterende interventie op het middenveld, waarmee hij niet alleen de aanvalsdrift van Werder op dat moment in de kiem smoorde, maar ook direct de tegenaanval van Real in gang zette.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat vond je er gisteren van cultheld?
Maar goed dat Sneijder en Guti wel geweldig speeldenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Diego niet, die werd moedeloos van de prutsers om hem heen die zich op beslissende momenten niet vrijliepen. Diego zocht, zocht, maar kon niet vinden. Hij speelde verder wel een fijne wedstrijd. Real Madrid middenvelders hebben de spelers voor het uitzoeken om een pass naar te versturen. Speel je vooral op de counter dan is dat veel lastig. En dan zie je ook nog eens Sanogo en Rosenberg voor je die chemie missen met Diego.
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar goed dat Sneijder en Guti wel geweldig speelden
Je kan ook stellen, doordat Gago zo aan het prutsen was konden Guti en Sneijder niet optimaal renderen.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die waren aan het prutsen en daarom kon Gago nooit de bal kwijt
Ehm, nee hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is niet zo, dus jij bent vast de enige
Guti heb ik altijd al een prutser gevonden. Sneijder was niet gelukkig, maar kan zich in zijn positie wat meer permitteren. Hij staat niet als verdedigende middenvelder opgesteld.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar goed dat Sneijder en Guti wel geweldig speelden
Dat is bij iedereen zo hoor, alleen doordat zijn username zo lang is zie je hem op de volgende regel.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Vreemd trouwens, dat volgende: in een quote van DAM.
Hoezo vreemd? Het past gewoon niet op de regel daarboven toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Vreemd trouwens, dat volgende: in een quote van DAM.
Is toch echt niet zo maar als jij beter weet wat ik denk dan is het ook goedquote:
Potentie zeker, al vroeg ik me soms af of hij geen gebrekkig overzicht heeft.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:54 schreef El_Bassie het volgende:
Marcelo speelde vooral ongelukkig. Potentie spatte er zelfs in een slechte wedstrijd nog van af.
Guti..quote:Op woensdag 19 september 2007 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Guti heb ik altijd al een prutser gevonden. Sneijder was niet gelukkig, maar kan zich in zijn positie wat meer permitteren. Hij staat niet als verdedigende middenvelder opgesteld.
Jawelquote:Op donderdag 20 september 2007 16:40 schreef AminBen het volgende:
[..]
Guti..
is..
helemaal..
geen..
prutser..
![]()
Ja mooi hé?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nou, die trekt z'n trukenkast even open zeg.
Jammer dat je Seedorf wel in dat rijtje plaatst en Simons, Pirlo en Xavi nietquote:Op donderdag 20 september 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Gerrard, Lampard, Kaka, Seedorf, Fabregas, Gattuso zijn wereldtoppers. Gutti mag zich niet eens in dit rijtje mengen.
ook lekker vergelijken, Kaka en Gatusso samen in een rijtjequote:Op donderdag 20 september 2007 17:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Gerrard, Lampard, Kaka, Seedorf, Fabregas, Gattuso zijn wereldtoppers. Gutti mag zich niet eens in dit rijtje mengen.
Pirlo en Xavi (alhoewel ik 'm toch beduidend minder vind dan een Gerrard of een Gattuso bijvoorbeeld) oké. Maar Simons?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer dat je Seedorf wel in dat rijtje plaatst en Simons, Pirlo en Xavi niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |