Wees jij nou maar blij met je eigen vriendinquote:
Hij was al veruit de beste speler van een van de grootste clubs ter wereld op zijn 19equote:Op zondag 29 april 2007 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft nog een lange weg te gaan. De basis is wel uitstekend.
Als je uiblinkt bij Boca lukt je dat overalquote:Op zondag 29 april 2007 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar de stap naar de wereldtop maken is moeilijker.
Dat zagen we ook met Palermo in Europa, Riquelme bij barca en Tevez bij WHUquote:Op zondag 29 april 2007 12:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je uiblinkt bij Boca lukt je dat overal
Palermo blonk nooit uit. Tevez wel maar dat komt wel goed, hij is nu al de beste speler van WHUquote:Op zondag 29 april 2007 12:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zagen we ook met Palermo in Europa, Riquelme bij barca en Tevez bij WHU![]()
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op zondag 29 april 2007 12:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tevez wel maar dat komt wel goed, hij is nu al de beste speler van WHU
Al is de afwerking 1000 malen mooier, het was inderdaad een mooie pass.quote:Op zondag 29 april 2007 12:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)ia-10-van-nistelro/1
Mooie pass van Gago
Al heeft Gago er minimaal 15 per wedstrijd.quote:Op zondag 29 april 2007 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al is de afwerking 1000 malen mooier, het was inderdaad een mooie pass.
piet de visserquote:Op zondag 29 april 2007 13:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VBTOuk4n7wo
quote:Op zondag 29 april 2007 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gago is wel goed, maar ik weet niet of Real de goede club voor 'm is.
Ja, al zie ik de Braziliaanse competitie wat vaker dan Bocaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:35 schreef sjimz het volgende:
Als Gago Braziliaan was, had je dan ook de fanboy uitgehangen DAM?
Waar gaat Lucas naartoe denk je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, al zie ik de Braziliaanse competitie wat vaker dan Boca
Wacht maar tot Lucas in Europa speelt
over wiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tonny Bruins Slot: "Heb je niks aan, circusvoetballer"
Ronaldinhoquote:
Slimme zetquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Redondo kloon. Dan moet ik hem toch is een paar hele wedstrijden zien spelen.
Nog niet, Diarra krijgt tot nu toe de voorkeur voor de verdedigende middenvelder. Hoop dat die wel een kans gaat krijgen en dat die niet over een jaar vertrekt en bij een andere club de grote man wordt.quote:Op zondag 2 september 2007 02:47 schreef mcyodogg het volgende:
Kan ie eigenlijk wel rekenen op een basisplaats onder Schuster?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |