iddquote:Op zondag 23 september 2007 23:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik vind het te vroeg om te zeggen of het een miskoop is of geslaagd.
Oja, even mn wekelijkse update geven. Onze tegenstanders!quote:Op zondag 23 september 2007 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die hebben trouwens gelijk gespeeld.
Kom over 5 wedstrijden nog eens terug met deze vraagquote:Op zondag 23 september 2007 23:46 schreef DeVinger het volgende:
Wat vinden jullie nu eigenlijk van Danko![]()
Afwerking moet beter inderdaad (had hij bij Vitesse overigens minder problemen mee), maar is hij inmiddels al geen miskoop meer? Vorig jaar vonden jullie het maar een domme zet als hij aangekocht zou worden.
Hoe hoog stond het record ook alweer?quote:Op maandag 24 september 2007 00:06 schreef rubbereend het volgende:
Gomes staat alweer op 522 minuten met een schoon doel!
1159 volgens mijquote:Op maandag 24 september 2007 00:10 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hoe hoog stond het record ook alweer?
Maar ik vrees dat bij NAC uit daar de paar laatste minuten worden bijgeteld, is toch altijd een lastige wedstrijd.. Maar dat dacht ik ook van Feyenoord thuisquote:Op maandag 24 september 2007 00:06 schreef rubbereend het volgende:
Gomes staat alweer op 522 minuten met een schoon doel!
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een copyright-claim door Feyenoord Rotterdam N.V..quote:Op maandag 24 september 2007 11:12 schreef WooZ het volgende:
Jammer dat ik net nog keek op youtube en nu een kwartier later is ie verwijderd
Ze zijn gewoon dom......quote:Op maandag 24 september 2007 11:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een copyright-claim door Feyenoord Rotterdam N.V..
Die konden het natuurlijk niet aanzien.
We zijn geen ajacieden hequote:Op maandag 24 september 2007 12:19 schreef psvervooraltijd het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon dom......
PSV DE BESTE !!!!!
quote:Op maandag 24 september 2007 12:29 schreef Erasmusch het volgende:
Gefeliciteerd. Met psvervooraltijd als laatste aanwinst.
Hij is alweer wegquote:Op maandag 24 september 2007 12:29 schreef Erasmusch het volgende:
Gefeliciteerd. Met psvervooraltijd als laatste aanwinst.
Vond het ook al raar, dat de grens niet vlagde terwijl toch duidelijk te zien was dat hij hands maakte. Gelukkig floot Braamhaar gister nagenoeg een perfecte wedstrijd. Dat mag ook wel eens gezegd wordenquote:Op maandag 24 september 2007 12:46 schreef WooZ het volgende:
Achteraf maakt het misschien niet zoveel uit, maar opvallend vond ik het wel
Inderdaad! Scheidsrechter was helemaal topquote:Op maandag 24 september 2007 15:07 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Vond het ook al raar, dat de grens niet vlagde terwijl toch duidelijk te zien was dat hij hands maakte. Gelukkig floot Braamhaar gister nagenoeg een perfecte wedstrijd. Dat mag ook wel eens gezegd worden![]()
Och, hij doet het niet slechter dan Koné tot nu toe en koste een stuk minder. Koné voor een aardig bedrag verkocht dus al met al een goede zet. Maar ik hoop dat hij nog wat scherper wordt in de afronding.quote:Op zondag 23 september 2007 23:46 schreef DeVinger het volgende:
Afwerking moet beter inderdaad (had hij bij Vitesse overigens minder problemen mee), maar is hij inmiddels al geen miskoop meer? Vorig jaar vonden jullie het maar een domme zet als hij aangekocht zou worden.
voordeel is dat er met het middenveld/aanval veel meer tactische mogelijkheden zijn dit jaar.quote:Op maandag 24 september 2007 14:39 schreef ruud.nl het volgende:
Erg positief dat iedereen bij PSV toch weer fris en goed aan het nieuwe seizoen is begonnen en de lijn van de tweede helft van vorig seizoen niet is doorgezet.
Tactisch staat het erg goed, compliment voor Koeman.![]()
quote:Lucius niet onder de indruk van PSV
24 september 2007
Theo Lucius is nog niet overtuigd van de kracht van PSV. Zondag walsten de Eindhovenaren met 4-0 over Feyenoord heen, maar dat zegt Lucius niet zo veel. "Die nederlaag lag puur aan onzelf, niet aan PSV", zegt hij tegen FCUpdate.nl.
"Ik heb vrijdag, voor de wedstrijd, al gezegd dat ik niet zo indruk de indruk was van PSV. Die mening heb ik nog steeds. Ik vind niet dat je van alles moet gaan concluderen na deze wedstrijd tegen ons. Want ik heb PSV bijvoorbeeld ook tegen CSKA Moskou gezien en toen vond ik ze niet zo goed", vertelt Lucius.
"Kijk, ik vind dat we onze nederlaag tegen PSV puur aan onszelf te wijten hebben. We kwamen tekort in de duels en waren overal een stapje te laat. Op zo'n manier kan je natuurlijk nooit een wedstrijd winnen. En bij PSV zat gewoon alles mee en bij ons alles tegen", vervolgt de oud-speler van PSV.
Na vier overwinningen op rij is de afstraffing in Eindhoven een koude douche voor Feyenoord. Maar is er nog geen man overboord, vindt Lucius. "We moeten ons nu niets aan laten praten. We staan er nog steeds prima voor, met vier zeges in vijf duels. Nu moeten we op naar de volgende wedstrijd."
precies en heb net de herhaling van studio voetbal ff zitten kijken.quote:Op maandag 24 september 2007 17:35 schreef pascalheister het volgende:
Als het bij ons niet tegen had gezeten was het wel 8-0 geweest idd
Ik kijk niet zo op van dit gesprek, hij zegt dit natuurlijk in het belang van Feyenoord, andersom was het weer anders geweest..
Het blijft een droge klippel!! Dus goedquote:Op maandag 24 september 2007 17:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
precies en heb net de herhaling van studio voetbal ff zitten kijken.
Jack: "vorige week tegen roda kregen jullie een enorm compliment, jullie speelt haast op z'n az's werd er gezegd"
Theo: "nou nou die worden toch nooit kampioen dus eeeeh"![]()
Dat doet hij niet meer.quote:Op maandag 24 september 2007 21:18 schreef WooZ het volgende:
hoe zit dat eigenlijk, zit perez in het deens elftal?
Psv is wel vaker in staat gebleken om Feyenoord thuis te vernederen. Kan mij nog wel een 7-2 herinneren. 1996-1997 ofzo?quote:Op maandag 24 september 2007 21:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
PSV dat Feyenoord met 4-0 verslaat. Een dag later en geloof er nog steeds niks van.
En dat was meteen de laatste grote overwinning op ze tot gisteren. Was wel een fantastische belevenis trouwens toenquote:Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Psv is wel vaker in staat gebleken om Feyenoord thuis te vernederen. Kan mij nog wel een 7-2 herinneren. 1996-1997 ofzo?
quote:Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Psv is wel vaker in staat gebleken om Feyenoord thuis te vernederen. Kan mij nog wel een 7-2 herinneren. 1996-1997 ofzo?
Toen zette Vink onze huidige trainer wel heel erg achteloos compleet voor lul jaquote:Op maandag 24 september 2007 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
Die wedstrijd was toen ook live op TV op de een of andere voor mij onverklaarbare manier als ik daar aan terug denk. Die geweldige aanval met Jonk en Vink die tot een doelpunt leidde.![]()
Dat over Vink wilde ik er eigenlijk nog bij typen, maar helemaal zeker was ik er niet over.quote:Op maandag 24 september 2007 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen zette Vink onze huidige trainer wel heel erg achteloos compleet voor lul ja.
Dat was dan min of meer het enige nuttige wat Vink gedaan heeft voor PSV, voor de rest was het vooral revalideren en geld beuren maar die actie maakte veel goed.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Die wedstrijd kan ik me nog als de dag van vandaag herinneren, vooral omdat mn vader een fanatieke feyenoorder is. Daarnaast is ie erg driftig van aard, en dan kan ie heel snel kinderachtig worden.
Larson scoorde al na 1 of 2 minuten de 0-1 binnen, waarna ik een ' moge de beste winnen!' met een smerig geniepig lachje toegebeten kreeg. de 1-1, die prachtige combinatiegoal zette hem even terug op aarde, de 2-1 was natuurlijk een zwaar onterechte penalty, de 3-1 werd ie echt chagrijnig maar bij de vierde kwam de uitbarsting:
Fles ketchup van de tafel, KEIHARD tegen de muurGing ie verder boven kijken
Hoe kinderachtig kun je je als volwassene gedragen
Ik meen dat in de laatste minuut Zwijnenberg (?) nog de 7-2 maakte, kon het niet laten om nog even naar boven te roepen ' mooie goal hoor pa!'
Het verschil is dat we toen pas veel scoorden na een rode kaart voor Feyenoord. Nu was het gewoon 11 tegen 11.quote:Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die wedstrijd kan ik me nog als de dag van vandaag herinneren, vooral omdat mn vader een fanatieke feyenoorder is. Daarnaast is ie erg driftig van aard, en dan kan ie heel snel kinderachtig worden.
Larson scoorde al na 1 of 2 minuten de 0-1 binnen, waarna ik een ' moge de beste winnen!' met een smerig geniepig lachje toegebeten kreeg. de 1-1, die prachtige combinatiegoal zette hem even terug op aarde, de 2-1 was natuurlijk een zwaar onterechte penalty, de 3-1 werd ie echt chagrijnig maar bij de vierde kwam de uitbarsting:
Ik meen dat in de laatste minuut Zwijnenberg (?) nog de 7-2 maakte, kon het niet laten om nog even naar boven te roepen ' mooie goal hoor pa!'
Was idd Zwijnenberg jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 01:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Ook de commentator is dat opgevallen:"Vink treedt buiten zichzelf". Verder was dat best een miskoop inderdaad, maar wat een doelpuntquote:Op maandag 24 september 2007 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen zette Vink onze huidige trainer wel heel erg achteloos compleet voor lul ja.
Dat was dan min of meer het enige nuttige wat Vink gedaan heeft voor PSV, voor de rest was het vooral revalideren en geld beuren maar die actie maakte veel goed.
die juich van jonk staat ook nog steeds op mn netvlies gebrandquote:Op dinsdag 25 september 2007 01:04 schreef LuNaTiC het volgende:
1000000000000000x liever Eindhoven dan amsterdamquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:12 schreef Zwansen het volgende:
AFC AJAX topic #785 Zonder Vermaelen
Dacht rtl5.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:56 schreef WooZ het volgende:
die 7-2, toen werd het tenminste nog gewoon op ned. 2 uitgezonden op een (zondag?)avond
Het tegenovergestelde is gewoon waarquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:12 schreef Zwansen het volgende:
AFC AJAX topic #785 Zonder Vermaelen
Ja ik weet het nog goed. Bij 2-1 dacht ik moest ik gaan eten. Snel eten, geïrriteerd dat de rest van de familie zo langzaam at. Eindelijk terug naar de TV, TV aan, TV werd scherp, de score werd scherp, 6-2. Ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:56 schreef WooZ het volgende:
die 7-2, toen werd het tenminste nog gewoon op ned. 2 uitgezonden op een (zondag?)avond
Ik vond het al belachelijk dat Feyenoord hem had laten gaan en vond hem vorig jaar al een briljante aankoop. Ik heb nog steeds deze mening.quote:Op zondag 23 september 2007 23:46 schreef DeVinger het volgende:
Was het niet "sport7" of hoe die gare sportzender ook heette?quote:
Volgens mij werd het eerst 7-1 en daarna pas scoorde Feyenoord voor de 2e keer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja ik weet het nog goed. Bij 2-1 dacht ik moest ik gaan eten. Snel eten, geïrriteerd dat de rest van de familie zo langzaam at. Eindelijk terug naar de TV, TV aan, TV werd scherp, de score werd scherp, 6-2. Ik. Hoe kan dat nou
quote:Op woensdag 26 september 2007 08:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij werd het eerst 7-1 en daarna pas scoorde Feyenoord voor de 2e keer.
Sport7 was het ja.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was het niet "sport7" of hoe die gare sportzender ook heette?
Dan weet ik het toch niet meer zo goed.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij werd het eerst 7-1 en daarna pas scoorde Feyenoord voor de 2e keer.
Sport7 kwam pas later volgens mij.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was het niet "sport7" of hoe die gare sportzender ook heette?
nee ik heb het even opgezocht en het werd iig wel in die periode uitgezonden (tweede halfjaar van '96)quote:Op woensdag 26 september 2007 17:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dan weet ik het toch niet meer zo goed.
[..]
Sport7 kwam pas later volgens mij.
Lijkt me geen probleem.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:25 schreef leolinedance het volgende:
Vanavond Jong HeerenveenBen benieuwd..
Bij bekerwedstrijden van PSV ben ik daar alleen maar zeker van als we in eigen stadion tegen een amateurclub spelenquote:Op woensdag 26 september 2007 18:37 schreef mcyodogg het volgende:
Benieuwd naar wat? Dit moet toch gewoon professioneel geklaard worden?
hahahaha schitterendquote:Op dinsdag 25 september 2007 01:04 schreef LuNaTiC het volgende:
ff het onderstaande verbeterd.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:50 schreef WooZ het volgende:
sinds wanneer scoort kone met z'n hoofd
tip: zet geluid uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |