Eind september hervat hij de training, da's wat anders.quote:Op maandag 24 september 2007 18:28 schreef toma het volgende:
Hopen dat Davids binnekort weer mee kan doen. Eind september was ie toch weer inzetbaar? Gelukkig is het eind september
vinger uit de kom. Tot 2009 uitgeschakeld net als Mitea maar die heeft een sneetje in zn bovenbeen; uit betrouwbare bron moet hij nog steeds iedere dag een andere pleister gebruiken.quote:Op maandag 24 september 2007 18:29 schreef Triptamine het volgende:
Ja en Leo mag binnekort ook weer beginnen, en wat mankeerd die Manucharyan eigenlijk?
quote:Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hoe lang is Vermaelen geblesseerd?
quote:Ajax twee maanden zonder Vermaelen, Stam weekje 'out'
Door JASPER BALTUSSEN Maandag, 24 september 2007, 17:03
Ajax-coach Henk ten Cate zal defensief moeten gaan puzzelen. De club maakte vandaag bekend dat verdedigers Thomas Vermaelen en Jaap Stam, respectievelijk twee maanden en één à twee weken niet inzetbaar zijn. De Belg kwam gisteren ongelukkig terecht na een kopduel en scheurde zijn linker enkelband. Stam moest al in de warming-up afhaken. De routinier heeft een verrekking aan de binnenband van zijn rechterknie opgelopen.
De medische staf van de Amsterdammers hoopt Stam fit te krijgen voor de UEFA Cup-return tegen Dinamo Zagreb op 4 okotber. Het competitieduel met VVV Venlo, komend weekend, moet hij wel aan zich voorbij laten gaan.
Vermaelen kan die wedstrijd wel uit zijn hoofd zetten. Hij is vermoedelijk nog aan het herstellen als Ajax op 11 november in De Kuip tegen Feyenoord speelt. Ook één à twee poulewedstrijden in het UEFA Cup-toernooi, mits Ajax dat bereikt natuurlijk, moet Vermaelen missen.
Omdat Grégory van der Wiel ook lichtgekwetst was voor het treffen met AZ, moet Ten Cate flink gaan puzzelen voor de bekerwedstrijd met Kozakken Boys, woensdagavond.
Twee maanden.quote:Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hoe lang is Vermaelen geblesseerd?
Het zit tussen zijn oren.quote:Op maandag 24 september 2007 18:29 schreef Triptamine het volgende:
Ja en Leo mag binnekort ook weer beginnen, en wat mankeerd die Manucharyan eigenlijk?
Dat laatste zeker.quote:Op maandag 24 september 2007 18:34 schreef M0NTANA het volgende:
Stam dus snel weer terug, Heitinga op plek Vermaelen en Maduro nog wat langer in basis?
quote:Op maandag 24 september 2007 18:31 schreef toma het volgende:
[..]
vinger uit de kom. Tot 2009 uitgeschakeld net als Mitea maar die heeft een sneetje in zn bovenbeen; uit betrouwbare bron moet hij nog steeds iedere dag een andere pleister gebruiken.
Gewoon lekker zo laten, vd Wiel op de plek van Vermaelen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:34 schreef M0NTANA het volgende:
Stam dus snel weer terug, Heitinga op plek Vermaelen en Maduro nog wat langer in basis?
Ik pis in mijn broek als dat hem word, laat er maar een ervaren rot bijkomen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef Luco het volgende:
Vermaelen... Nogal jammer, maar zoals gezegd, laat Van der Wiel maar zien wat hij kan zodra hij meerdere wedstrijden moet spelen...
Verdediging volgend seizoen:
Ogararu - v/d Wiel - Vermaelen - Vertonghen/Emanuelson
------------------Heitinga---------------------
Vroeg ik me ook afquote:Op maandag 24 september 2007 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom speelde vd Wiel eigenlijk niet in de basis zondag?
Heel verhaal dat Ten Cate niet meer om hem heen kan, en dan op de bank plaatsen?
Hij was niet 100% fit.quote:Op maandag 24 september 2007 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom speelde vd Wiel eigenlijk niet in de basis zondag?
Heel verhaal dat Ten Cate niet meer om hem heen kan, en dan op de bank plaatsen?
Omg dat topic in jouw sig is te grappigquote:Op maandag 24 september 2007 18:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik pis in mijn broek als dat hem word, laat er maar een ervaren rot bijkomen.
Toch mis ik Jorientje af en toe nog wel eensquote:Op maandag 24 september 2007 19:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Omg dat topic in jouw sig is te grappig![]()
Ik kan het vervolg topic niet vinden, heb jij die nog ergens?quote:Op maandag 24 september 2007 19:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Toch mis ik Jorientje af en toe nog wel eens![]()
net zo erg als je terrorrobbie zult missenquote:Op maandag 24 september 2007 19:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Toch mis ik Jorientje af en toe nog wel eens![]()
Dat is weer heul iets andersquote:Op maandag 24 september 2007 19:29 schreef toma het volgende:
[..]
net zo erg als je terrorrobbie zult missen
Op verzoek: AFC Ajax topic #595 - Zonder Marcelquote:Op maandag 24 september 2007 19:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik kan het vervolg topic niet vinden, heb jij die nog ergens?
Die zijn niet in vorm dus dat moet kunnen.quote:Op maandag 24 september 2007 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kozakken boys, berg je maar vast!
Gewoon de halve jeugd in de basisquote:Op maandag 24 september 2007 19:43 schreef HeatWave het volgende:
Sportief gezien ben ik uiteraard niet bang voor Kozakken Boys, maar dit zijn wel de ploegjes die het even willen laten zien tegen Ajax. met heel erg veel hard geschop en geschoffel als gevolg.
Zet iig Colin in de basis HtC!
Zoiets ja, iig geen belangrijke mensen als KJH, Suarez, Heitinga, steek etc. Zet die breedte aankopen maar in de basis. Daar heb je ze voor gehaald me dunkt.quote:Op maandag 24 september 2007 19:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Gewoon de halve jeugd in de basis![]()
Ach ja, dan hoor je weer mensen klagen, je wint maar met 0-2 van amateurs.quote:Op maandag 24 september 2007 19:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook met een Colin, Urziaz, Luque moet je hiervan kunnen winnen lijkt me. geen enkel risico meer nemen als het niet hoeft.
Tja, dat moet dan maar, iig zo beginnen, mocht het tegenvallen kan je altijd KJH en suarez nog inbrengen. Ajax kan zich gewoon niet nog meer blessures veroorloven.quote:Op maandag 24 september 2007 20:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach ja, dan hoor je weer mensen klagen, je wint maar met 0-2 van amateurs.
quote:Huntelaar bevestigt Laatste seizoen Ajax
maandag 24 september, door boye, capelle, 18:56u, ajax f-side
Klaas Jan Huntelaar is bezig aan zijn laatste seizoen bij Ajax. Dit meldt de spits van Ajax vanavond in de uitzending van het AT5-programma FC Godenzonen. Huntelaar speelt vanaf januari 2006 bij Ajax en zegt toe te zijn aan stapje hogerop, hetgeen volgens hem goed is voor zijn ontwikkeling. Volgens ' The Hunter' , die momenteel de topscorerslijst aanvoert met 7 doelpunten, zal hij vertrekken mocht er zich een topclub melden deze zomer.
Lionel Messi!quote:Op maandag 24 september 2007 20:09 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me geen verrassing.... Vraag is, hoe gaat V Geel dat opvangen?
Typischquote:'Van Hanegem tipte Ajax over Frans talent' | Transfers
Willem van Hanegem heeft Ajax enkele jaren geleden getipt toen de club op zoek was naar een creatieve middenvelder. Dat zei de trainer van FC Utrecht zondagavond in het discussieprogramma RTL Voetbal Insite. Van Hanegem wees Piet Keizer op het Franse toptalent Samir Nasri, die uitkomt voor Olympique Marseille.
"Dat was een paar jaar geleden, toen Nasri nog zestien of zeventien was", aldus de analyticus zondag. "Ik kwam Piet Keizer wel eens tegen en zei tegen hem dat dit ventje wel eens een hele mooie speler voor Ajax zou kunnen zijn."
Nasri is inmiddels twintig jaar en lijkt een vaste plaats te hebben verworven in het elftal van Marseille. Keizer, momenteel technisch adviseur bij Ajax, was ten tijde van het gesprek met Van Hanegem nog scout in Amsterdam. Bron: AOL
Koswal gaat Emanuelsson sturenquote:Op maandag 24 september 2007 20:17 schreef methodmich het volgende:
Vermoedelijke opstelling Kozakken Boys woensdag:
Wesdie Abdelaziz
Menno den Braber - Arie Lock - Elroy Boonstoppel - Shmuel Scheimann
Rick Kolff - Imdat Solmaz - Michael Samuel
Leo Koswal - Willem Looijen - Marruchen Zimmerman
Die zat in een Israëlische schuilkelder, waar hij dacht voor een eredivisieclub in Israël te kunnen ballen. Dus kwam hij maar terug naar Nederland, om in Werkendam te eindigen. Opgeleid bij Feyenoord en NAC.quote:
Maakt snel naam! In 2005/06 dik dertig goals voor een vierdeklasser die mede dankzij hem promoveerde, in 2006/07 clubtopscorer van eersteklasser LRC Leerdam die ook promoveerde en nu 2 uit 4 voor de Boys.quote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef BonJovi het volgende:
pasop voor die dekselse LOOIEN wat een klasbak
Van 3 verschillende moeders!quote:Op maandag 24 september 2007 20:28 schreef jna het volgende:
Was het hier al bekend dat Kluivert weer een zoon heeft gekregen?
Over pakweg 18 jaar kunnen we 4-3-3 spelen met 3 Kluiverts in de voorhoede
Da's toch uitgesloten man... Wij hebben vorig jaar twee keer met 2-0 van ze gewonnen en wij zijn ongeveer niveau Cambuur Leeuwarden. Dus dan moet Ajax zeker kunnen winnen.quote:Op maandag 24 september 2007 20:30 schreef HeatWave het volgende:
Damn wat zullen ze lachen als Ajax het niet redt.
ja en nog een Kluivert erachterquote:Op maandag 24 september 2007 20:28 schreef jna het volgende:
Was het hier al bekend dat Kluivert weer een zoon heeft gekregen?
Over pakweg 18 jaar kunnen we 4-3-3 spelen met 3 Kluiverts in de voorhoede
niets is uitgeslotenquote:Op maandag 24 september 2007 20:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's toch uitgesloten man... Wij hebben vorig jaar twee keer met 2-0 van ze gewonnen en wij zijn ongeveer niveau Cambuur Leeuwarden. Dus dan moet Ajax zeker kunnen winnen.
quote:Op maandag 24 september 2007 20:38 schreef BonJovi het volgende:
Heatwave omg ben je nu bang voor kozakken boys ofzo het moet niet gekker worden.
quote:Op maandag 24 september 2007 21:05 schreef HeatWave het volgende:
Perez die keihard zegt dat hij nog steeds clubliefde voor Ajax heeft..
Way to go HtC!
Wat lul jij?quote:Op maandag 24 september 2007 21:05 schreef HeatWave het volgende:
Perez die keihard zegt dat hij nog steeds clubliefde voor Ajax heeft..
Way to go HtC!
Zal wel bij Snor zijn?quote:
Zie de reacties op psv.netwerk en je weet alweer genoegquote:Op maandag 24 september 2007 21:08 schreef HeatWave het volgende:
Zal ie zich ook populair mee maken in EHV.
Die kans zit er dik in ja. Maar goed, daar had ik toch al rekening mee gehouden...quote:Op maandag 24 september 2007 23:05 schreef Zwansen het volgende:
Huntelaar dus volgend jaar zeker weg?
Ik zie grotendeels positieve reacties.quote:Op maandag 24 september 2007 23:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zie de reacties op psv.netwerk en je weet alweer genoeg
Perez
Neuh, Kluivert heeft ook nog gevoelens voor Ajax. Maar hij riep niet dat Ajax een mooiere club dan psv is. Er wordt toch ingehouden wat dat betreft, om geen negatieve reacties bij de supporters op te roepen.quote:Op maandag 24 september 2007 23:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zie grotendeels positieve reacties.
Moeten we nu ineens verwachten dat ie 100% PSV'er is en geen gevoelens meer heeft voor Ajax?
Whehequote:Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/AZ-Ajax.wmv
![]()
Geloof er weinig van dat ze 4-3-3 gaan spelen. Volgens mij lul je maar wat methodmich.quote:Op maandag 24 september 2007 20:17 schreef methodmich het volgende:
Vermoedelijke opstelling Kozakken Boys woensdag:
Wesdie Abdelaziz
Menno den Braber - Arie Lock - Elroy Boonstoppel - Shmuel Scheimann
Rick Kolff - Imdat Solmaz - Michael Samuel
Leo Koswal - Willem Looijen - Marruchen Zimmerman
leuk filmpje.quote:Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
![]()
Dan gaat die niet. Hij wilt hogerop, niet naar beneden.quote:Op maandag 24 september 2007 23:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Zouden de echte topclubs Huntelaar willen hebben? Ik ben bang dat hij naar middlesbrough of west ham united ofzo gaat.
Echt niet, dan blijft ie eerder bij Ajaxquote:Op maandag 24 september 2007 23:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Zouden de echte topclubs Huntelaar willen hebben? Ik ben bang dat hij naar middlesbrough of west ham united ofzo gaat.
Gooi dan maar Donald op de plek van Ogararu.quote:Op maandag 24 september 2007 23:50 schreef toma het volgende:
--------------Stekelenburg-----------
------Heitinga---vd Wiel----Vertonghen----
--------------------Maduro------------------
----Ogararu---------------------Emanuelson---
--------------------Schilder-----------------
Rommedahl-------Urzaiz---------Luque
van mij mag ie zo iets eens een keer proberen
Hehe Kalkmaarquote:Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
![]()
Ajax zal altijd een grote uitstraling hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Perez is tenminste eerlijk. Anders dan spelers die na 1 week al lopen verkondingen dat ze echt bij deze club hun carriere willlen beeindigen. Dat Ajax z'n jeugdliefde is boeit me echt niet zoveel. Ajax was in het verleden ook een club met een grote uitstraling internationaal maar dat is gewoon niet meer zo. Zolang Perez zijn best voor ons blijft doen, vind ik het prima
mmm , lekker dan weerquote:Edgar Davids moet zijn rentree op de Nederlandse velden nog even uitstellen. De Ajacied sprak onlangs de verwachting uit eind deze maand terug te keren, maar dat blijkt ijdele hoop.
De routinier in Amsterdamse dienst zal namelijk een maand langer moeten revalideren. Ajax denkt hem eind oktober weer in te kunnen zetten.
Davids brak in de voorbereiding zijn scheenbeen tegen Go Ahead Eagles. Omdat de dertiger geen scheenbeschermers droeg, deed zijn blessure veel stof opwaaien.
Colinquote:Jurgen Colin en Laurent Delorge hebben maandag weer meegetraind met Ajax. Beide spelers zijn hersteld van blessures en zullen spoedig hun rentree maken.
Volgens De Telegraaf is het mogelijk dat verdediger Colin woensdag in de bekerwedstrijd tegen Kozakken Boys zijn opwachting maakt.
De Belg Delorge moet zich richten op het Eredivisieduel met VVV-Venlo komend weekend.
Als de hele selectie fit is, zou ik zo spelen:quote:Op maandag 24 september 2007 23:50 schreef toma het volgende:
--------------Stekelenburg-----------
------Heitinga---vd Wiel----Vertonghen----
--------------------Maduro------------------
----Ogararu---------------------Emanuelson---
--------------------Schilder-----------------
Rommedahl-------Urzaiz---------Luque
van mij mag ie zo iets eens een keer proberen
Volgens mij is jouw leven echt een grote loop (de Engelse betekenis) he?quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als de hele selectie fit is, zou ik zo spelen:
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07391/ajax0708.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nu voorlopig Jan Vertonghen in plaats van Edgar Davids en Dennis Rommedahl in plaats van Leonardo. Hedwiges Maduro op de plaats van Johnny Heitinga, die in plaats van Thomas Vermaelen speelt. George Ogararu op de plaats van Gregory v/d Wiel, die in plaats van Jaap Stam speelt.
mijn idee...... maargoed woensdag de kans voor de bankzitters... Gentenaar, Vertongen, Donald, Anita, Schilder enz...quote:
Het is geen geheim dat Manchester United onze Klaas wil/wou hebben. Weet niet hoe concreet die verhoudingen op dit moment liggen. Bij Madrid kunnen ze ook nog wel een gezellige Nederlander gebruiken dunkt me. Qua spel moet het in ieder geval de Engelse competitie of de Duitse worden. Topclub in Duitsland is Bayern, en daar hebben ze een overschot aan spitsen. In Engeland zou je bij Arsenal, Chelsea of Man. Utd terecht kunnen komen. Ook niet allemaal clubs die zitten te springen om een spits. Conclusie: Klaas blijft bij Ajaxquote:Op maandag 24 september 2007 23:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Colin gaat het maken vanaf nu!quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
mmm , lekker dan weer![]()
maar ook nog goed nieuws
[..]
Colin![]()
Dat wil hij zelf niet eens, KJH wil en kan naar de absolute top!quote:Op maandag 24 september 2007 23:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Hebben we al in huis, maar ik vrees dat ook die alweer vertrekt na dit seizoenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:03 schreef Lyzio het volgende:
Mogelijke opvolgers voor KJH ?
Ik noem een Pelle, een Ari..
We halen geen spelers van de middenmoot die onze klaas jan moet gaan vevangen, dat moeten spelers zijn die hun sporen al hebben verdiend.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:03 schreef Lyzio het volgende:
Overschat en overschat, moet het nog zien met al die AZ-spitsen. Alleen in Moussa Dembélé zie ik het zitten!quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:03 schreef Lyzio het volgende:
El hamdoui is ook een goede alleen dan meer voor op de 10 positie.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Overschat en overschat, moet het nog zien met al die AZ-spitsen. Alleen in Moussa Dembélé zie ik het zitten!
Nee joh. Die stopt voor de 2e keer met voetballen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:02 schreef sjimz het volgende:
Urzaiz is toch de opvolger?
El Tanque zal niet rusten voordat hij zijn doelpunt voor Ajax heeft gescoordquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee joh. Die stopt voor de 2e keer met voetballen.
Morgen en zondag zullen we hem hard nodig hebben!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
El Tanque zal niet rusten voordat hij zijn doelpunt voor Ajax heeft gescoord
Hopen dat Buijs dan ook weer speeltquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:29 schreef jna het volgende:
Kan Davids weer een rentree maken tegen feyenoord, net zoals vorig seizoen.
Hoop dat hij FCU-uit ook nog kan meepakken, kunnen hem daar goed gebruiken!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:29 schreef jna het volgende:
Ik hoop het. Anders kan dat wel eens de eerste nederlaag sinds jaren worden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:29 schreef jna het volgende:
Zou kunnen, maar als ik zag hoe kinderlijk ze door PSV weggezet werden denk ik dat een Ajax dat een beetje in vorm is (en ik hoop dat ze dat na deze week een beetje raken) geen moeite met die ploeg moet hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders kan dat wel eens de eerste nederlaag sinds jaren worden.
Sinds jaren valt mee hoor. Twee jaar geleden verloren we daar met 0-1. Toen werd in de laatste minuut nog een doelpunt van ons onterecht afgekeurd. Toen zijn er heel wat stoeltjes gesneuveld in het uitvakquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders kan dat wel eens de eerste nederlaag sinds jaren worden.
Hij heeft het over feye, niet over FCU.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sinds jaren valt mee hoor. Twee jaar geleden verloren we daar met 0-1. Toen werd in de laatste minuut nog een doelpunt van ons onterecht afgekeurd. Toen zijn er heel wat stoeltjes gesneuveld in het uitvak
Hooo wacht even, je had het over kakkerlakken uitquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sinds jaren valt mee hoor. Twee jaar geleden verloren we daar met 0-1. Toen werd in de laatste minuut nog een doelpunt van ons onterecht afgekeurd. Toen zijn er heel wat stoeltjes gesneuveld in het uitvak
Ik zag het net jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft het over feye, niet over FCU.
Sneuvelde er toen ook niet een speler?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Di tomasso overleed toen inderdaad een paar dagen later.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sneuvelde er toen ook niet een speler?
Of was dat al 3 jaar geleden?
Klopt ja. 3-2 voor hun inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:13 schreef mcyodogg het volgende:
Ook dat valt toch wle mee? Anderhalf jaar geleden won Feyenoord voor het laatst thuis.
Gewoon d'rin gooien!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:30 schreef JohnnyH het volgende:
Moet er nog een dvd grapje gemaakt worden of moet ik het laten rusten?![]()
quote:
bekerwedstrijd tegen VVV?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:47 schreef F1Bas het volgende:
Heijblok vervangt Stekelenburg in doel Ajax
AMSTERDAM - Erik Heijblok staat vanavond in de goal in de bekerwedstrijd van Ajax tegen VVV Venlo. Maarten Stekelenburg, de vaste doelman, krijgt rust. Heijblok maakt daarmee zijn debuut bij Ajax. Ook voor Ismael Urzaiz is een basisplek ingeruimd.
Leuke voor het Blunders in de Media topic.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja heb de telegraaf al ff verbeterd
Zeg dan ook even dat we morgen spelen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja heb de telegraaf al ff verbeterd
Nee dusquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spelen we vanavond?
Check!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zeg dan ook even dat we morgen spelen.
quote:Verder is Korf actief betrokken bij Sports Witnesses, een organisatie die de Nederlandse sportwereld wil bereiken met het evangelie van Jezus Christus. Andere (ex)topsporters die betrokken zijn bij deze organisatie zijn Jan Maarten Heideman en Bert Konterman.
Koren op je molen, een ajacied die helpt bij een dienst van die organisatie!quote:27-10-2007
19:00 - 20:00 uur
R.K. Kerk OLV Geboorte Uitgeest
M.m.v. Jeffrey Sarpong
Hehe lache, zitten er genoeg hoor, denk dat er meer joden in dat vak zitten dan rotterdammersquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:35 schreef Silenus het volgende:
Kaartjes voor Sparta-uit zijn ook binnen hier, gezellig bij Jasza op de Bok de Korver tribune.
Daarvoor heb ik een brief in de bus gekregen om heen te gaan, iedereen kreeg die in de bus in het dorp.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:12 schreef PLAE@ het volgende:
David >
[..]
Koren op je molen, een ajacied die helpt bij een dienst van die organisatie!
http://www.sportswitnesses.nl/index.php/sw/top_sporters
Hehe, dat stukje eronder:quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:39 schreef Wooldoor het volgende:
ok wie was het?
http://www.nu.nl/news/124(...)en_Feyenoordfan.html
Hij heeft dus blijkbaar ook een SCC bij Feyenoord.quote:Daarnaast gaapt het beest de hele dag en schudt hij met zijn hoofd, zo liet de politie dinsdag weten.
quote:Bakircioglu heeft last van een buikspier en zal zeker nog twee weken moeten toekijken. De kans bestaat dat ook de Zweed een operatie te wachten staat, waardoor hij nog langer uitgeschakeld zal zijn.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe, dat stukje eronder:
[..]
Hij heeft dus blijkbaar ook een SCC bij Feyenoord.
ik kon ook een kaartje daar krijgen, lijkt me idd geen goed planquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:22 schreef Ordinair het volgende:
FCU uit..Ik kan aan een kaartje komen op Bunnikside. Lijkt me geen goed plan.
neequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Door wie werd Ajax ook alweer uitgeschakeld het jaar NA (dacht ik) het debacle tegen Kopenhagen..
Was dat niet IK Start?
IK Start wonnen we 2 keer dik van.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Door wie werd Ajax ook alweer uitgeschakeld het jaar NA (dacht ik) het debacle tegen Kopenhagen..
Was dat niet IK Start?
Slaviaquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was dat niet IK Start?
En dan ga je juichen (want dat zul je dan zeker doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Alles beter dan thuis achter de pc toch?
Nou het was natuurlijk wel een schande dat dat 3e rangs campingelftal 2 x mocht scoren tegen Ajax.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
IK Start wonnen we 2 keer dik van.
Welk debacle tegen Kopenhagen bedoel je eigenlijk? Sowieso lachwekkend dat je dacht dat we uitgeschakeld zijn door IK Startquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was dat niet IK Start?
Dus je moet maar gaan schelden?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
Juichen in een thuisvak vind ik not done, als uitsupporter zijnde.
Als je juicht, moet je niet gaan huilen dat je tikken krijgt. Verder moet ieder voor zich weten wat hij doet.quote:
Bij utrecht zou ik het nooit doen, maar bij Sparta daar is het volgens mij niet zo'n probleem bijv.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je juicht, moet je niet gaan huilen dat je tikken krijgt. Verder moet ieder voor zich weten wat hij doet.
Ik kan me iig niet in het utrecht-vak vertonen. Dus voor mij gewoon het uitvak op 28 oktober.
Het zal niet de eerste keer zijn dat er naast het uitvak wat kakkerlakken zittenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij utrecht zou ik het nooit doen, maar bij Sparta daar is het volgens mij niet zo'n probleem bijv.
I know, was vorig jaar ook, maar zitten ook genoeg joden, maar hoor genoeg dat er niks gebeurd daar, maargoed.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat er naast het uitvak wat kakkerlakken zitten
Ik mis hemquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:47 schreef Blight het volgende:
Pas maar op voor Marcel.
Dit jaar gewoon weer uitvak zeker?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:48 schreef PLAE@ het volgende:
Gelukkig stond ik toen helemaal bovenaan een half-verbouwde city-side en viel er iemand voor me die ik overeind hielp. Daardoor viel het niet op![]()
Precies. Ik hou me ook in bij Sparta, gewoon uit respect.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je juicht, moet je niet gaan huilen dat je tikken krijgt. Verder moet ieder voor zich weten wat hij doet.
Ik kan me iig niet in het utrecht-vak vertonen. Dus voor mij gewoon het uitvak op 28 oktober.
Waarvoor is hij de laatste keer geband?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik mis hem
Iemand enig idee hoe lang hij nog geband is? Denthemen?
als je me een kaart garandeerd altijdquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon weer uitvak zeker?![]()
als je me een kaart kan garanderen altijdquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
als je me een kaart kan garanderen altijd![]()
Dat zeker idd, hopelijk een keer geluk nuquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:03 schreef Sethje het volgende:
word weer een loterij bij ticketboks
Oi oi oiquote:Perez: 'Ajax gaf me het beste gevoel'
Dinsdag 25 September om 15:11 Gepost door : Jeffrey Brummelhuis | (329 views)
Bron: Ajaxonline
Kenneth Perez was maandagavond te gast in het tv-programma Holland Sport. In gesprek met Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong vertelde de spelmaker van PSV dat hij nog steeds warme gevoelens koestert voor Ajax, ondanks de manier waarop hij uit Amsterdam is vertrokken. "Als ik moet kiezen tussen AZ, Ajax en PSV, dan heb ik bij Ajax nog steeds het beste gevoel", aldus de oud-Ajacied. "Gek is dat eigenlijk, want bij AZ heb ik wel zes, zeven jaar gespeeld en bij Ajax maar één jaar."
Perez denkt echter wel te weten hoe het komt. "Als Deense jongen droom je van een club als Ajax. Ik zag vroeger al die beroemde Deense voetballers in het Ajax-shirt rondlopen, het is dan toch bijzonder als je daar zelf ook een keer komt te voetballen. Bij AZ speelde vroeger de Deen Kristen Nygaard, maar dat is toch anders. Ajax blijft een prachtige club, al vind ik clubliefde een beladen term. Dat bestaat eigenlijk niet meer. Ik wilde AZ verruilen voor Ajax vanwege de status en de historie van de club, ook al had ik het in Alkmaar uitstekend naar mijn zin. Ik zag het als iets speciaals."
De 33-jarige Deen maakte afgelopen zomer de overstap van Ajax naar PSV. Dat had vooral te maken met de moeizame verstandhouding tussen hem en trainer Henk ten Cate. De supporters van Ajax zagen het wél zitten in Perez, die voor Ajax zeventien keer trefzeker was in 45 officiële wedstrijden. Bij zijn afscheid van de supporters, op 4 augustus op het Amsterdam Tournament tegen Arsenal, werd Perez door veel Ajax-fans uitgefloten. "Er is mij door supporters uitgelegd dat er werd gefloten omdat de naam PSV werd genoemd", aldus de opgeluchte routinier in Holland Sport. "Die supporters hebben mij ook gezegd dat ik zeer gewaardeerd werd als Ajax-speler."
Heb ook weleens wedstrijden in Nieuw Galgenwaard gezien tussen de FCU'ers, maar daar heb ik nu niet zo'n trek meer in. Sommige gasten zullen mij herkennen en daar heb ik geen trek in, zorg wel dat ik een kaart in het uitvak heb!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er twee keer gezeten. Eén keertje toen ik nog een heel klein jochie was. Toen wonnen we met 0-3. Zal ergens zo rond '93-'94 geweest zijn. En paar jaartjes terug nog toen we met 0-2 wonnen door die prachtige goal van Babel in de laatste minuut.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb ook weleens wedstrijden in Nieuw Galgenwaard gezien tussen de FCU'ers, maar daar heb ik nu niet zo'n trek meer in. Sommige gasten zullen mij herkennen en daar heb ik geen trek in, zorg wel dat ik een kaart in het uitvak heb!
quote:Thomas Vermaelen wordt mogelijk binnenkort aan zijn schouder geopereerd. De Belgische verdediger van Ajax kampt al geruime tijd met een kapselbeschadiging, waardoor hij zo nu en dan last heeft van zijn schouder.
Aangezien de mandekker nu twee maanden rust zal moeten houden wegens een enkelblessure, zien de Amsterdammers een kans om haar verdediger van het schouderkwetsuur te helpen. Binnenkort zal het bestuur van Ajax in beraad gaan over de mogelijkheid om Vermaelen te opereren.
Er zijn altijd droeftoeters die dat doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik mag toch hopen dat er niemand fluit tegen Perez als hij met psv in de Amsterdam komt spelen.
denk je?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb ook weleens wedstrijden in Nieuw Galgenwaard gezien tussen de FCU'ers, maar daar heb ik nu niet zo'n trek meer in. Sommige gasten zullen mij herkennen en daar heb ik geen trek in, zorg wel dat ik een kaart in het uitvak heb!
Wat?quote:
Dat valt minder op dan dat je zelf juicht als jouw club scoort.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:46 schreef Ordinair het volgende:
Al zou je niet juichen en Utrecht scoort, wat doe je dan? Blijf je stil staan? Dat zullen ze goed opvatten.
Beter bij fcdb komen kijken. Wij hebben nooit een loterijquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:03 schreef Sethje het volgende:
word weer een loterij bij ticketboks
Verkopen jullie via Ticketboks of ook nog zelf aan het stadion?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beter bij fcdb komen kijken. Wij hebben nooit een loterij![]()
Alleen durft hij toch niets.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:06 schreef BonJovi het volgende:
Word nog lastig met de gevaarlijke Amrabat volgende week
quote:Huntelaar volgend seizoen weg bij Ajax
Gepubliceerd op dinsdag 25 september 2007
Klaas Jan Huntelaar wil zijn club Ajax aan het eind van het seizoen verlaten. Voor de camera's van het Amsterdamse AT5-programma FC Godenzonen vertelde hij dat het tijd wordt om zich verder te ontwikkelen en de stap naar een topclub wil maken.
De afgelopen zomer waren er ook al vele geruchten over een mogelijke transfer van Huntelaar naar een club in het buitenland.
Verdere ontwikkeling
Op de vraag in FC Godenzonen of dit het laatste seizoen van Huntelaar in dienst van Ajax is, zei de speler dat hij wel het 'idee heeft om een volgende stap te maken.' "Dat is goed voor mijn ontwikkeling. Het mooiste is als ik een aanbieding zou krijgen van een topclub, dan wil ik gaan. Ik wil ook Champions League spelen."
Ajax speelt al drie jaar niet in de Champions League.
Interesse van topclubs
Afgelopen zomer is ook al veel gesproken over een mogelijke transfer van de topspeler. In de aflevering erkent Huntelaar dat er serieuze interesse uit het buitenland was. "Er is afgetast, gevraagd, en het was een mooie club, maar ik had voor mezelf niet het idee dat de club hoog op mijn lijst van favorieten stond."
De club kwam uit het rijtje Real Madrid, Manchester United, Olympique Lyon en Juventus. Huntelaar heeft in de zomer gekozen voor nog één seizoen Ajax omdat hij zich bij de Amsterdamse club 'nog goed genoeg kan ontwikkelen en nog niet klaar is bij de club.'
Hilarischquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:26 schreef Terrorbita het volgende:
Deze toevallig hier al gepost?
http://www.youtube.com/v/IuxnoMwQTWk
Meldt*quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe lache, zitten er genoeg hoor, denk dat er meer joden in dat vak zitten dan rotterdammers![]()
Gewoon oprollen die hap niet onderschatten! Die keeper van VVV is niet echt geweldig zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:44 schreef S-Two het volgende:
Gaat weer lekker met de blessures dus. Maar goed, tegen Kozakken Boys en VVV moeten we sowieso wel kunnen winnen. Al is het ook echt wel weer iets voor Ajax om nu tegen VVV punten te laten liggen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:26 schreef Terrorbita het volgende:
In eerste instantie wel. Maar die gast had zn kaarten al verkocht, nu hebben we een andere. Geen idee waar we precies zitten, wel op die tribune. Maat van me regelt het in dit geval.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe![]()
Allemaal vakkie naast het uitvak neem ik aan?![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:26 schreef Terrorbita het volgende:
ernstigquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:26 schreef Terrorbita het volgende:
WTF is dat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:26 schreef Terrorbita het volgende:
Kan ik die wedstrijd ergens live volgen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:13 schreef Acathla het volgende:
Morgen Urzaiz in de basis. Hoop dat hij het goed gaat doen.
Op de tribunequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:33 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Kan ik die wedstrijd ergens live volgen?
Weetniet hoe streng ze daar met vakken zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:08 schreef Silenus het volgende:
Ik zit in 25, dus da's een beetje kut. Net aan de andere kant van die tribune.
Dat duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:19 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Weet iemand wanneer de voorverkoop voor Utrecht begint???
Valek is de grootste psv kneus van het hele forum. Nog erger dan DAM. Waarom wordt er zo serieus op die josti ingegaan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geweldig topic weer van een gefrustreerde psv-er
Ik vermaak me altijd wel met dat soort topicsquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Valek is de grootste psv kneus van het hele forum. Nog erger dan DAM. Waarom wordt er zo serieus op die josti ingegaan?
boycotten is ook zo zieligquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Valek is de grootste psv kneus van het hele forum. Nog erger dan DAM. Waarom wordt er zo serieus op die josti ingegaan?
Tsja, zwakzinnigen hebben zo af en toe wat extra aandacht nodig...quote:
Nee hoor, op resultaat gebied zijn ze gewoon beter de laatste jaren. Maar je komt als psv'er blij uit het psv stadion lopen, en je bent in the middle of nowhere.. Boeren land, leeg, suf, doods....quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:45 schreef BonJovi het volgende:
Heatwave komop je weet Ajax qua voetbalgebied altijd boven Psv zal staan.
Uhm, de dorpskroegen gaan volgens mij later dicht dan in A'dam. Als ik 's nachts in het weekend van mn werk in HC nog ff wat wil gaan drinken om half 4 zijn 9 van de 10 tenten al dicht...quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:40 schreef HeatWave het volgende:
Ach, soms is happen lekker om met feiten je punt te maken. Op Voetbal gebied is het soms lastig om ze af te troeven, maar als wij weer net ff midden in de week in ons bruisende Amsterdam de stad in zijn geweest terwijl de dorpskroeg allang dicht is, dan weten we allemaal wel welk deel van Nederland over het algemeen gewoon superieur is.
Het is allemaal afgunst over het totale plaatje, en ze hebben helaas de laatste jaren een stok om mee te slaan, maar over het algemeen is het treurig om daar te wonen. Gun ze ook een lolletje in hun trieste leven.
Ooit bij PSV geweest?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, op resultaat gebied zijn ze gewoon beter de laatste jaren. Maar je komt als psv'er blij uit het psv stadion lopen, en je bent in the middle of nowhere.. Boeren land, leeg, suf, doods....
Dan maar gewoon een leven in Amsterdam, met internationaal allure en toeristes.
natuurlijk liever allebei.
Nou, prachtig stadscentrum ook!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ooit bij PSV geweest?
PSV stadion staat naast een woonwijk gek. En Eindhoven is best een leuke stad.
Zeer gezellig jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ooit bij PSV geweest?
PSV stadion staat naast een woonwijk gek. En Eindhoven is best een leuke stad.
Weet alleen dat die straat met kroegen als de Tipsy Duck altijd erg leuk en gezellig is tijdens wedstrijddagen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:11 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Nou, prachtig stadscentrum ook!![]()
Ja en jullie nog steeds niet voor ons (of goeie tegenstanders in het algemeen), das nu net het probleem van ajax.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:53 schreef BonJovi het volgende:
Ja we hebben onze mindere jaren gehad, maar qua naam en status zal Ajax altijd erkend worden. En ze hebben nog steeds schrik voor ons zegt genoeg.
Uhuquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, op resultaat gebied zijn ze gewoon beter de laatste jaren. Maar je komt als psv'er blij uit het psv stadion lopen, en je bent in the middle of nowhere.. Boeren land, leeg, suf, doods....
Dan maar gewoon een leven in Amsterdam, met internationaal allure en toeristes.
natuurlijk liever allebei.
Daar moet ik je als psv fan helemaal gelijk in gevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:40 schreef HeatWave het volgende:
Ach, soms is happen lekker om met feiten je punt te maken. Op Voetbal gebied is het soms lastig om ze af te troeven, maar als wij weer net ff midden in de week in ons bruisende Amsterdam de stad in zijn geweest terwijl de dorpskroeg allang dicht is, dan weten we allemaal wel welk deel van Nederland over het algemeen gewoon superieur is.
Het is allemaal afgunst over het totale plaatje, en ze hebben helaas de laatste jaren een stok om mee te slaan, maar over het algemeen is het treurig om daar te wonen. Gun ze ook een lolletje in hun trieste leven.
Maar joden hebben hele grote neuzen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
De meeste mensen die amsterdam zo fantastisch vinden hebben nog nooit eens verder gekeken dan hun neus lang is.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar joden hebben hele grote neuzen.
neppe joodjes niet zo snel he of zwaaien jullie niet meer zo snel met die sjalen met joden sterren erop ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar joden hebben hele grote neuzen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
neppe joodjes niet zo snel he of zwaaien jullie niet meer zo snel met die sjalen met joden sterren erop ?
Dan ga je toch de Pirates in als je zo graag een biertje wilquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, de dorpskroegen gaan volgens mij later dicht dan in A'dam. Als ik 's nachts in het weekend van mn werk in HC nog ff wat wil gaan drinken om half 4 zijn 9 van de 10 tenten al dicht...
En je superieur wonen aan een ander omdat je ergens anders woont...![]()
Ehhquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
neppe joodjes niet zo snel he of zwaaien jullie niet meer zo snel met die sjalen met joden sterren erop ?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
De meeste mensen die amsterdam zo fantastisch vinden hebben nog nooit eens verder gekeken dan hun neus lang is.
CL finales speel je ook altijd thuisquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:18 schreef BonJovi het volgende:grappig man hoe zijn de CL finales? owh wacht
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
God, jij bent echt nog dommer dan glijmiddel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Kneus , woon er al m;n hele leven en ben ook in eindhoven geweest , wat een droevenis zeg daar en nee dat heb niks met psv te maken , eindhoven is gewoon een kansloze kutstadquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
't is iig beter als Eindhovenquote:Op woensdag 26 september 2007 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Den Bosch de mooiste stad van Brabant
Aan het AMC?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:06 schreef Houniet het volgende:
eerste wat we in de winterstop moeten doen is Mitea mitella verkopen
Eens!quote:Op woensdag 26 september 2007 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Den Bosch de mooiste stad van Brabant
Het zou wel een interessant medisch studieobject zijn, hoe kan 1 man zoveel mankeren. Man er kan een hele lichting studenten op promoverenquote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zou wel een interessant medisch studieobject zijn, hoe kan 1 man zoveel mankeren. Man er kan een hele lichting studenten op promoveren.
Whehe, Van Dop zet AZ ff op z'n plaats. En terecht.quote:Van Dop hekelt ook de term topvier en weerspreekt dat AZ tot de topclubs van Nederland behoort. 'Zoiets wordt historisch bepaald en niet zo geforceerd zoals nu gebeurt. Is AZ nu ineens een traditional? Maar AZ heeft helemaal niets gewonnen, één titel 25 jaar geleden. Afgelopen zondag zaten er bij AZ-Ajax 16.500 toeschouwers op de tribune, bij SC Heerenveen-FC Utrecht waren dat er 25 duizend, dus waar hebben we het over?
Tien jaar geleden speelde AZ nog in kelder van eredivisie en soms zelfs eerste divisie, wie zegt dat zijn nu structureel bij de beste vier clubs van Nederland horen? Daar komt meer bij kijken dan alleen wat leuke spelers op het veld! Niet meer dan terecht, die kritiek op AZ.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
[..]
Whehe, Van Dop zet AZ ff op z'n plaats. En terecht..
Urzaiz in ieder geval welquote:Op woensdag 26 september 2007 09:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Al iets bekend over de opstelling tegen "The Boyzz" Klinkt wel lekker hetero trouwens.
Luque staat in de basis meen ik?
Als van Dop die opmerking over die stadions nou voor zich had gehouden dan was ie een stuk slimmer overgekomen..quote:Op woensdag 26 september 2007 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tien jaar geleden speelde AZ nog in kelder van eredivisie en soms zelfs eerste divisie, wie zegt dat zijn nu structureel bij de beste vier clubs van Nederland horen? Daar komt meer bij kijken dan alleen wat leuke spelers op het veld! Niet meer dan terecht, die kritiek op AZ.
De almachtige Snor natuurlijk!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tien jaar geleden speelde AZ nog in kelder van eredivisie en soms zelfs eerste divisie, wie zegt dat zijn nu structureel bij de beste vier clubs van Nederland horen? Daar komt meer bij kijken dan alleen wat leuke spelers op het veld! Niet meer dan terecht, die kritiek op AZ.
Hoe minder toeschouwers in het stadion, hoe meer potentiële tv-kijkers.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Als van Dop die opmerking over die stadions nou voor zich had gehouden dan was ie een stuk slimmer overgekomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |