Zie de reacties op psv.netwerk en je weet alweer genoegquote:Op maandag 24 september 2007 21:08 schreef HeatWave het volgende:
Zal ie zich ook populair mee maken in EHV.
Die kans zit er dik in ja. Maar goed, daar had ik toch al rekening mee gehouden...quote:Op maandag 24 september 2007 23:05 schreef Zwansen het volgende:
Huntelaar dus volgend jaar zeker weg?
Ik zie grotendeels positieve reacties.quote:Op maandag 24 september 2007 23:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zie de reacties op psv.netwerk en je weet alweer genoeg
Perez
Neuh, Kluivert heeft ook nog gevoelens voor Ajax. Maar hij riep niet dat Ajax een mooiere club dan psv is. Er wordt toch ingehouden wat dat betreft, om geen negatieve reacties bij de supporters op te roepen.quote:Op maandag 24 september 2007 23:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zie grotendeels positieve reacties.
Moeten we nu ineens verwachten dat ie 100% PSV'er is en geen gevoelens meer heeft voor Ajax?
Whehequote:Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/AZ-Ajax.wmv
![]()
Geloof er weinig van dat ze 4-3-3 gaan spelen. Volgens mij lul je maar wat methodmich.quote:Op maandag 24 september 2007 20:17 schreef methodmich het volgende:
Vermoedelijke opstelling Kozakken Boys woensdag:
Wesdie Abdelaziz
Menno den Braber - Arie Lock - Elroy Boonstoppel - Shmuel Scheimann
Rick Kolff - Imdat Solmaz - Michael Samuel
Leo Koswal - Willem Looijen - Marruchen Zimmerman
leuk filmpje.quote:Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/AZ-Ajax.wmv
![]()
Dan gaat die niet. Hij wilt hogerop, niet naar beneden.quote:Op maandag 24 september 2007 23:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Zouden de echte topclubs Huntelaar willen hebben? Ik ben bang dat hij naar middlesbrough of west ham united ofzo gaat.
Echt niet, dan blijft ie eerder bij Ajaxquote:Op maandag 24 september 2007 23:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Zouden de echte topclubs Huntelaar willen hebben? Ik ben bang dat hij naar middlesbrough of west ham united ofzo gaat.
Gooi dan maar Donald op de plek van Ogararu.quote:Op maandag 24 september 2007 23:50 schreef toma het volgende:
--------------Stekelenburg-----------
------Heitinga---vd Wiel----Vertonghen----
--------------------Maduro------------------
----Ogararu---------------------Emanuelson---
--------------------Schilder-----------------
Rommedahl-------Urzaiz---------Luque
van mij mag ie zo iets eens een keer proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |