Eind september hervat hij de training, da's wat anders.quote:Op maandag 24 september 2007 18:28 schreef toma het volgende:
Hopen dat Davids binnekort weer mee kan doen. Eind september was ie toch weer inzetbaar? Gelukkig is het eind september
vinger uit de kom. Tot 2009 uitgeschakeld net als Mitea maar die heeft een sneetje in zn bovenbeen; uit betrouwbare bron moet hij nog steeds iedere dag een andere pleister gebruiken.quote:Op maandag 24 september 2007 18:29 schreef Triptamine het volgende:
Ja en Leo mag binnekort ook weer beginnen, en wat mankeerd die Manucharyan eigenlijk?
quote:Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hoe lang is Vermaelen geblesseerd?
quote:Ajax twee maanden zonder Vermaelen, Stam weekje 'out'
Door JASPER BALTUSSEN Maandag, 24 september 2007, 17:03
Ajax-coach Henk ten Cate zal defensief moeten gaan puzzelen. De club maakte vandaag bekend dat verdedigers Thomas Vermaelen en Jaap Stam, respectievelijk twee maanden en één à twee weken niet inzetbaar zijn. De Belg kwam gisteren ongelukkig terecht na een kopduel en scheurde zijn linker enkelband. Stam moest al in de warming-up afhaken. De routinier heeft een verrekking aan de binnenband van zijn rechterknie opgelopen.
De medische staf van de Amsterdammers hoopt Stam fit te krijgen voor de UEFA Cup-return tegen Dinamo Zagreb op 4 okotber. Het competitieduel met VVV Venlo, komend weekend, moet hij wel aan zich voorbij laten gaan.
Vermaelen kan die wedstrijd wel uit zijn hoofd zetten. Hij is vermoedelijk nog aan het herstellen als Ajax op 11 november in De Kuip tegen Feyenoord speelt. Ook één à twee poulewedstrijden in het UEFA Cup-toernooi, mits Ajax dat bereikt natuurlijk, moet Vermaelen missen.
Omdat Grégory van der Wiel ook lichtgekwetst was voor het treffen met AZ, moet Ten Cate flink gaan puzzelen voor de bekerwedstrijd met Kozakken Boys, woensdagavond.
Twee maanden.quote:Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hoe lang is Vermaelen geblesseerd?
Het zit tussen zijn oren.quote:Op maandag 24 september 2007 18:29 schreef Triptamine het volgende:
Ja en Leo mag binnekort ook weer beginnen, en wat mankeerd die Manucharyan eigenlijk?
Dat laatste zeker.quote:Op maandag 24 september 2007 18:34 schreef M0NTANA het volgende:
Stam dus snel weer terug, Heitinga op plek Vermaelen en Maduro nog wat langer in basis?
quote:Op maandag 24 september 2007 18:31 schreef toma het volgende:
[..]
vinger uit de kom. Tot 2009 uitgeschakeld net als Mitea maar die heeft een sneetje in zn bovenbeen; uit betrouwbare bron moet hij nog steeds iedere dag een andere pleister gebruiken.
Gewoon lekker zo laten, vd Wiel op de plek van Vermaelen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:34 schreef M0NTANA het volgende:
Stam dus snel weer terug, Heitinga op plek Vermaelen en Maduro nog wat langer in basis?
Ik pis in mijn broek als dat hem word, laat er maar een ervaren rot bijkomen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef Luco het volgende:
Vermaelen... Nogal jammer, maar zoals gezegd, laat Van der Wiel maar zien wat hij kan zodra hij meerdere wedstrijden moet spelen...
Verdediging volgend seizoen:
Ogararu - v/d Wiel - Vermaelen - Vertonghen/Emanuelson
------------------Heitinga---------------------
Vroeg ik me ook afquote:Op maandag 24 september 2007 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom speelde vd Wiel eigenlijk niet in de basis zondag?
Heel verhaal dat Ten Cate niet meer om hem heen kan, en dan op de bank plaatsen?
Hij was niet 100% fit.quote:Op maandag 24 september 2007 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom speelde vd Wiel eigenlijk niet in de basis zondag?
Heel verhaal dat Ten Cate niet meer om hem heen kan, en dan op de bank plaatsen?
Omg dat topic in jouw sig is te grappigquote:Op maandag 24 september 2007 18:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik pis in mijn broek als dat hem word, laat er maar een ervaren rot bijkomen.
Toch mis ik Jorientje af en toe nog wel eensquote:Op maandag 24 september 2007 19:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Omg dat topic in jouw sig is te grappig![]()
Ik kan het vervolg topic niet vinden, heb jij die nog ergens?quote:Op maandag 24 september 2007 19:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Toch mis ik Jorientje af en toe nog wel eens![]()
net zo erg als je terrorrobbie zult missenquote:Op maandag 24 september 2007 19:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Toch mis ik Jorientje af en toe nog wel eens![]()
Dat is weer heul iets andersquote:Op maandag 24 september 2007 19:29 schreef toma het volgende:
[..]
net zo erg als je terrorrobbie zult missen
Op verzoek: AFC Ajax topic #595 - Zonder Marcelquote:Op maandag 24 september 2007 19:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik kan het vervolg topic niet vinden, heb jij die nog ergens?
Die zijn niet in vorm dus dat moet kunnen.quote:Op maandag 24 september 2007 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kozakken boys, berg je maar vast!
Gewoon de halve jeugd in de basisquote:Op maandag 24 september 2007 19:43 schreef HeatWave het volgende:
Sportief gezien ben ik uiteraard niet bang voor Kozakken Boys, maar dit zijn wel de ploegjes die het even willen laten zien tegen Ajax. met heel erg veel hard geschop en geschoffel als gevolg.
Zet iig Colin in de basis HtC!
Zoiets ja, iig geen belangrijke mensen als KJH, Suarez, Heitinga, steek etc. Zet die breedte aankopen maar in de basis. Daar heb je ze voor gehaald me dunkt.quote:Op maandag 24 september 2007 19:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Gewoon de halve jeugd in de basis![]()
Ach ja, dan hoor je weer mensen klagen, je wint maar met 0-2 van amateurs.quote:Op maandag 24 september 2007 19:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook met een Colin, Urziaz, Luque moet je hiervan kunnen winnen lijkt me. geen enkel risico meer nemen als het niet hoeft.
Tja, dat moet dan maar, iig zo beginnen, mocht het tegenvallen kan je altijd KJH en suarez nog inbrengen. Ajax kan zich gewoon niet nog meer blessures veroorloven.quote:Op maandag 24 september 2007 20:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach ja, dan hoor je weer mensen klagen, je wint maar met 0-2 van amateurs.
quote:Huntelaar bevestigt Laatste seizoen Ajax
maandag 24 september, door boye, capelle, 18:56u, ajax f-side
Klaas Jan Huntelaar is bezig aan zijn laatste seizoen bij Ajax. Dit meldt de spits van Ajax vanavond in de uitzending van het AT5-programma FC Godenzonen. Huntelaar speelt vanaf januari 2006 bij Ajax en zegt toe te zijn aan stapje hogerop, hetgeen volgens hem goed is voor zijn ontwikkeling. Volgens ' The Hunter' , die momenteel de topscorerslijst aanvoert met 7 doelpunten, zal hij vertrekken mocht er zich een topclub melden deze zomer.
Lionel Messi!quote:Op maandag 24 september 2007 20:09 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me geen verrassing.... Vraag is, hoe gaat V Geel dat opvangen?
Typischquote:'Van Hanegem tipte Ajax over Frans talent' | Transfers
Willem van Hanegem heeft Ajax enkele jaren geleden getipt toen de club op zoek was naar een creatieve middenvelder. Dat zei de trainer van FC Utrecht zondagavond in het discussieprogramma RTL Voetbal Insite. Van Hanegem wees Piet Keizer op het Franse toptalent Samir Nasri, die uitkomt voor Olympique Marseille.
"Dat was een paar jaar geleden, toen Nasri nog zestien of zeventien was", aldus de analyticus zondag. "Ik kwam Piet Keizer wel eens tegen en zei tegen hem dat dit ventje wel eens een hele mooie speler voor Ajax zou kunnen zijn."
Nasri is inmiddels twintig jaar en lijkt een vaste plaats te hebben verworven in het elftal van Marseille. Keizer, momenteel technisch adviseur bij Ajax, was ten tijde van het gesprek met Van Hanegem nog scout in Amsterdam. Bron: AOL
Koswal gaat Emanuelsson sturenquote:Op maandag 24 september 2007 20:17 schreef methodmich het volgende:
Vermoedelijke opstelling Kozakken Boys woensdag:
Wesdie Abdelaziz
Menno den Braber - Arie Lock - Elroy Boonstoppel - Shmuel Scheimann
Rick Kolff - Imdat Solmaz - Michael Samuel
Leo Koswal - Willem Looijen - Marruchen Zimmerman
Die zat in een Israëlische schuilkelder, waar hij dacht voor een eredivisieclub in Israël te kunnen ballen. Dus kwam hij maar terug naar Nederland, om in Werkendam te eindigen. Opgeleid bij Feyenoord en NAC.quote:
Maakt snel naam! In 2005/06 dik dertig goals voor een vierdeklasser die mede dankzij hem promoveerde, in 2006/07 clubtopscorer van eersteklasser LRC Leerdam die ook promoveerde en nu 2 uit 4 voor de Boys.quote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef BonJovi het volgende:
pasop voor die dekselse LOOIEN wat een klasbak
Van 3 verschillende moeders!quote:Op maandag 24 september 2007 20:28 schreef jna het volgende:
Was het hier al bekend dat Kluivert weer een zoon heeft gekregen?
Over pakweg 18 jaar kunnen we 4-3-3 spelen met 3 Kluiverts in de voorhoede
Da's toch uitgesloten man... Wij hebben vorig jaar twee keer met 2-0 van ze gewonnen en wij zijn ongeveer niveau Cambuur Leeuwarden. Dus dan moet Ajax zeker kunnen winnen.quote:Op maandag 24 september 2007 20:30 schreef HeatWave het volgende:
Damn wat zullen ze lachen als Ajax het niet redt.
ja en nog een Kluivert erachterquote:Op maandag 24 september 2007 20:28 schreef jna het volgende:
Was het hier al bekend dat Kluivert weer een zoon heeft gekregen?
Over pakweg 18 jaar kunnen we 4-3-3 spelen met 3 Kluiverts in de voorhoede
niets is uitgeslotenquote:Op maandag 24 september 2007 20:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's toch uitgesloten man... Wij hebben vorig jaar twee keer met 2-0 van ze gewonnen en wij zijn ongeveer niveau Cambuur Leeuwarden. Dus dan moet Ajax zeker kunnen winnen.
quote:Op maandag 24 september 2007 20:38 schreef BonJovi het volgende:
Heatwave omg ben je nu bang voor kozakken boys ofzo het moet niet gekker worden.
quote:Op maandag 24 september 2007 21:05 schreef HeatWave het volgende:
Perez die keihard zegt dat hij nog steeds clubliefde voor Ajax heeft..
Way to go HtC!
Wat lul jij?quote:Op maandag 24 september 2007 21:05 schreef HeatWave het volgende:
Perez die keihard zegt dat hij nog steeds clubliefde voor Ajax heeft..
Way to go HtC!
Zal wel bij Snor zijn?quote:
Zie de reacties op psv.netwerk en je weet alweer genoegquote:Op maandag 24 september 2007 21:08 schreef HeatWave het volgende:
Zal ie zich ook populair mee maken in EHV.
Die kans zit er dik in ja. Maar goed, daar had ik toch al rekening mee gehouden...quote:Op maandag 24 september 2007 23:05 schreef Zwansen het volgende:
Huntelaar dus volgend jaar zeker weg?
Ik zie grotendeels positieve reacties.quote:Op maandag 24 september 2007 23:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zie de reacties op psv.netwerk en je weet alweer genoeg
Perez
Neuh, Kluivert heeft ook nog gevoelens voor Ajax. Maar hij riep niet dat Ajax een mooiere club dan psv is. Er wordt toch ingehouden wat dat betreft, om geen negatieve reacties bij de supporters op te roepen.quote:Op maandag 24 september 2007 23:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zie grotendeels positieve reacties.
Moeten we nu ineens verwachten dat ie 100% PSV'er is en geen gevoelens meer heeft voor Ajax?
Whehequote:Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/AZ-Ajax.wmv
![]()
Geloof er weinig van dat ze 4-3-3 gaan spelen. Volgens mij lul je maar wat methodmich.quote:Op maandag 24 september 2007 20:17 schreef methodmich het volgende:
Vermoedelijke opstelling Kozakken Boys woensdag:
Wesdie Abdelaziz
Menno den Braber - Arie Lock - Elroy Boonstoppel - Shmuel Scheimann
Rick Kolff - Imdat Solmaz - Michael Samuel
Leo Koswal - Willem Looijen - Marruchen Zimmerman
leuk filmpje.quote:Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/AZ-Ajax.wmv
![]()
Dan gaat die niet. Hij wilt hogerop, niet naar beneden.quote:Op maandag 24 september 2007 23:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Zouden de echte topclubs Huntelaar willen hebben? Ik ben bang dat hij naar middlesbrough of west ham united ofzo gaat.
Echt niet, dan blijft ie eerder bij Ajaxquote:Op maandag 24 september 2007 23:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Zouden de echte topclubs Huntelaar willen hebben? Ik ben bang dat hij naar middlesbrough of west ham united ofzo gaat.
Gooi dan maar Donald op de plek van Ogararu.quote:Op maandag 24 september 2007 23:50 schreef toma het volgende:
--------------Stekelenburg-----------
------Heitinga---vd Wiel----Vertonghen----
--------------------Maduro------------------
----Ogararu---------------------Emanuelson---
--------------------Schilder-----------------
Rommedahl-------Urzaiz---------Luque
van mij mag ie zo iets eens een keer proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |