Hoe voelt dat nu, supporter van een club zijn die nooit CL spelen?quote:
Wen er maar aan, zo zijn ze allemaal daar. Punt is, dat de meeste nooit in Amsterdam komen maar daarbuiten wonen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:37 schreef valek het volgende:
Maar het is toch zo. Die ajaxsupporters altijd met hun grote muil "wij komen met duizenden mensen naar elke wedstrijd". Dus niet. Of is dat typisch Amsterdams, dat gezwam?
Hier wonen ook Ajaxsupporters. Kun je als Nederlander net zo goed voor Duitsland zijn. Dat is hetzelfde. Je bent toch voor je streek.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:38 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Wen er maar aan, zo zijn ze allemaal daar. Punt is, dat de meeste nooit in Amsterdam komen maar daarbuiten wonen.
Dat ze zo'n grote mond hebben, maar zelf geen haar beter zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:39 schreef WensMeester het volgende:
Was het ook niet zo dat de PSV, Feyenooit en AZ supporters altijd zeiden dat de Ajax supporters stil zijn en voortijdig weglopen? En dat diezelfde PSV, Feyenooit en AZ supporters dat zelf ook allemaal doen als het ff niet lekker loopt?
Dus wat is je punt hier?
Dus er wonen geen PSV fans in Groningen, of Feyenooiders in Alkmaar, of AZers in Limburg?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:41 schreef valek het volgende:
[..]
Hier wonen ook Ajaxsupporters. Kun je als Nederlander net zo goed voor Duitsland zijn. Dat is hetzelfde. Je bent toch voor je streek.
De meeste Ajaxsupporters beginnen dan weer, "ja maar Ajax speelt het mooiste en beste voetbal, blablabla".
Stelletje verraders.
Dat zijn geen supporters van die club ,maar dat zijn voetballiefhebbers. Al klagen die ajacieden wel erg snelquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:39 schreef WensMeester het volgende:
Was het ook niet zo dat de PSV, Feyenooit en AZ supporters altijd zeiden dat de Ajax supporters stil zijn en voortijdig weglopen? En dat diezelfde PSV, Feyenooit en AZ supporters dat zelf ook allemaal doen als het ff niet lekker loopt?
Alle supporters hebben een grote mond, niet alleen de Ajacieden. Iedereen wil toch dat zijn/haar club het mooiste voetbal speelt? Dan mag je daar best om roepen. En er is serieus geen verschil tussen een schreeuwende amsterdammer en een joelende boer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:42 schreef valek het volgende:
[..]
Dat ze zo'n grote mond hebben, maar zelf geen haar beter zijn.
Maar dat zal wel typisch Amsterdams zijn.
Niet zoveel als jullie. Klopt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:43 schreef Enchanter het volgende:
Hoeveel keer heeft jouw cluppie de CL/EC I al gewonnen ?
Welke club bestormde z'n eigen spelersbus om ff "opheldering" te vragen na een paar (toen nog "paar") slechte wedstrijden? En het waren geen Ajaciedenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:44 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dat zijn geen supporters van die club ,maar dat zijn voetballiefhebbers. Al klagen die ajacieden wel erg snel![]()
Beter dan via internet een grote bek en je fansite op zwart gooienquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:47 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Welke club bestormde z'n eigen spelersbus om ff "opheldering" te vragen na een paar (toen nog "paar") slechte wedstrijden? En het waren geen Ajacieden
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Beter dan via internet een grote bek en je fansite op zwart gooien.
Iedere club heeft internethooligans. En omdat 1 siteadmin zijn website op zwart gooit, wil dat niet zeggen dat hij namens alle supporters spreekt natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Beter dan via internet een grote bek en je fansite op zwart gooien.
Dat heb je verkeerd. Het is het stadion van gemeente Amsterdam. PSV heeft een eigen stadion. En de laatste keer psv-ajax, toen ajax de verkochte wedstrijd met 5-1 won zat het uitvak ook niet vol. Niet lullen dus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:54 schreef Gelderland het volgende:
na alle teleurstellingen die de Ajacieden hebben meegemaakt de afgelopen seizoenen is het een wonder dat er nog fucking 150 mensen naar zo'n idiote nietszeggende 1e rond UEFA-cup wedstrijd gaan waar 't niets om gaat.....
in NL zit Ajax-vak altijd vol, netzoals Feyenoord-uitvak... PSV is een achterblijver daarin want die uitvakken zitten vaak dus NIET vol....
en ja, Zagreb is wat anders dan CSKA/Inter/Fenerbace, plaats het is in de context debiel!!
oja, en een half-vol Ajax-stadion is nog altijd bijna zoveel als een VOL PSV stadion(25-33)
't was gewoon een vraag , of is dat te moelijk voor je om te begrijpen ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:46 schreef valek het volgende:
[..]
Niet zoveel als jullie. Klopt.
Maar wat heeft dat hier mee te maken?
Oh wacht, daar zijn jullie zo goed in. Eromheel lullen.
De regio Amsterdam is dan ook ietsjes groter dan Eindhoven.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:54 schreef Gelderland het volgende:
na alle teleurstellingen die de Ajacieden hebben meegemaakt de afgelopen seizoenen is het een wonder dat er nog fucking 150 mensen naar zo'n idiote nietszeggende 1e rond UEFA-cup wedstrijd gaan waar 't niets om gaat.....
in NL zit Ajax-vak altijd vol, netzoals Feyenoord-uitvak... PSV is een achterblijver daarin want die uitvakken zitten vaak dus NIET vol....
en ja, Zagreb is wat anders dan CSKA/Inter/Fenerbace, plaats het is in de context debiel!!
oja, en een half-vol Ajax-stadion is nog altijd bijna zoveel als een VOL PSV stadion(25-33)
hahaha, grappig, hoe jullie altijd proberen om een discussie helemaal ergens anders over te laten gaan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
't was gewoon een vraag , of is dat te moelijk voor je om te begrijpen ?
Zo leeg was dat vak niet...quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:57 schreef valek het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd. Het is het stadion van gemeente Amsterdam. PSV heeft een eigen stadion. En de laatste keer psv-ajax, toen ajax de verkochte wedstrijd met 5-1 won zat het uitvak ook niet vol. Niet lullen dus.
Ook niet uitverkocht en niet vol.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:01 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Zo leeg was dat vak niet...
[afbeelding]
Ach, met dit materiaal verwachten we dat niet hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:45 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Het is alleen altijd zo populair om de rijkste (dus waar de beste resultaten van verwacht worden) te bashen. Zeker als het dan even minder gaat. (Neem als voorbeeld Microsoft enzo).
Oh god, hebben we hem ook weer. Gelukkig stelt ajax veel voor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
OMG sukkeltje Psv supporters zijn een lachertje, dus er is geen discussie mogelijk.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aandoenlijk die Valek. Als hij iets over voetbal post, is het altijd anti-Ajax. Dat jongetje is nog erger dan DAM. Ga vooral zo door, hoe meer jij van dit soort gefrustreerde topics opent, des te groter is het bewijs dat wij nog steeds de grootste zijn!
preciesquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aandoenlijk die Valek. Als hij iets over voetbal post, is het altijd anti-Ajax. Dat jongetje is nog erger dan DAM. Ga vooral zo door, hoe meer jij van dit soort gefrustreerde topics opent, des te groter is het bewijs dat wij nog steeds de grootste zijn!
Klopt, ben er zo bang voor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:10 schreef BonJovi het volgende:
Jij bent de held hier, je overbuurjongen is een Ajacied maar je durft het zelf niet in zijn gezicht te zeggen.zegt genoeg
Ik zit me hier de ballen uit mijn broek te lachen. Al de reacties hier. Heerlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
fout, er is geen discussie mogelijk omdat jij post als een debiele kutkneus!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
OMG sukkeltje Psv supporters zijn een lachertje, dus er is geen discussie mogelijk.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wees niet bang, jou nemen we helemaal niet serieus.
Moet jij nodig zeggen met je surprise sexquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:15 schreef Stommie het volgende:
[..]
fout, er is geen discussie mogelijk omdat jij post als een debiele kutkneus!![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je surprise sexAFC AJAX![]()
![]()
Het feit dat je je zelf Bon Jovi noemt zegt toch al genoeg lijkt me.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je surprise sex![]()
![]()
Ik vind dit altijd leuke topics. Laat weer zien dat wij (nog steeds) de grootste zijn. Verder ga ik uiteraard niet inhoudelijk in op dit soort onzinquote:
Mooi Slavia Praha avatar heb je.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
welke pannekoek ben jij nou weerquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:27 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mooi Slavia Praha avatar heb je.Ze zijn in ieder geval hun CL campagne goed begonnen.
Maar jullie zijn echt de grootste, vandaar dat al die Europese topspelers jullie kant op komen! Leuk om te lezen hoe blij de supporters zijn met grote namen als Colin en Delorge. En dan hebben jullie een topspeler (Perez) en dan laten jullie hem voor een appel en een ei gaan. Ik zeg dank je wel, hij heeft zijn geld al weer dubbel en dwars opgebracht!
Maar jullie hebben wel 44 miljoen!
Meer dan jij volgens mij.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
welke pannekoek ben jij nou weer, als je niks van voetbal weet ga maar terug naar onzin.
Voor de breedte heb je zulke spelers gewoon nodig, en ik ben totaal niet blij met de basisplaatsen van Collin maar daar kan die jongen zelf ook niets aan doen. Nee PSV trekt lekker europese topspelers aan wil je zeggenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:27 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mooi Slavia Praha avatar heb je.Ze zijn in ieder geval hun CL campagne goed begonnen.
Maar jullie zijn echt de grootste, vandaar dat al die Europese topspelers jullie kant op komen! Leuk om te lezen hoe blij de supporters zijn met grote namen als Colin en Delorge. En dan hebben jullie een topspeler (Perez) en dan laten jullie hem voor een appel en een ei gaan. Ik zeg dank je wel, hij heeft zijn geld al weer dubbel en dwars opgebracht!
Maar jullie hebben wel 44 miljoen!
Ze spelen al wel 11 of 12 jaar achter elkaar CL. En jullie?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Voor de breedte heb je zulke spelers gewoon nodig, en ik ben totaal niet blij met de basisplaatsen van Collin maar daar kan die jongen zelf ook niets aan doen. Nee PSV trekt lekker europese topspelers aan wil je zeggen![]()
Wij hebben hem wel eens gewonnen. Pff wat een onzin dit hahaquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:34 schreef valek het volgende:
[..]
Ze spelen al wel 11 of 12 jaar achter elkaar CL. En jullie?
Lachu toch.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wij hebben hem wel eens gewonnen. Pff wat een onzin dit haha
Veel Ajaxieden wonen toch ook in die troosteloze dorpen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:37 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, een beetje Ajacied trekt zich niets aan van dat proviciaals gelul. Ze hebben 100% gelijk op voetbal gebied hoor, maar ze gaan elke dag nog steeds naar huis in hun troosteloze dorp waar hun moeder het via de bakker nog eerder weet dat ze de dochter van de bakker hebben geprobeerd te zoenen en gefaald hebben dan hun vrienden.
Wees maar blij in jullie schijt gat, ik hoop dat jullie ooit buiten voetbal iets hebben om trots op te zijn, maar ik betwijfel het.
Moeilijk he, onthouden dat het AjaCieden is. Het onderwijs is natuurlijk ook niet al te best in ontwikkelingsgebieden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:39 schreef valek het volgende:
[..]
Veel Ajaxieden wonen toch ook in die troosteloze dorpen.
Jij zegt het.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moeilijk he, onthouden dat het AjaCieden is. Het onderwijs is natuurlijk ook niet al te best in ontwikkelingsgebieden.
Beetje lullig, aangezien het merendeel van de internethooligans (voetbal en fansquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:37 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, een beetje Ajacied trekt zich niets aan van dat proviciaals gelul. Ze hebben 100% gelijk op voetbal gebied hoor, maar ze gaan elke dag nog steeds naar huis in hun troosteloze dorp waar hun moeder het via de bakker nog eerder weet dat ze de dochter van de bakker hebben geprobeerd te zoenen en gefaald hebben dan hun vrienden.
Wees maar blij in jullie schijt gat, ik hoop dat jullie ooit buiten voetbal iets hebben om trots op te zijn, maar ik betwijfel het.
Laat ik het eerste maar gelijk toegeven: Ajax speelt de laatste jaren gewoon kut en stelt europees tegenwoordig dus niet zoveel voor.quote:Ik moest vorige week wel lachen. Ajax speelde zoals we gewend zijn weer Uefa-cupvoetbal . Ze moesten een uitwedstrijd spelen zoals we allemaal weten. Er waren maar 150 supporters van Ajax .
De Ajaxsupporters zeiken altijd dat PSV altijd met zo weinig supporters komt, dit is nog lachwekkender, 150 supporters. hahaha.
En tegen Slavia Praag zat het stadion maar half vol.
Klacht,
Ajaxsupporters met een grote mond terwijl ze zelf geen haar beter zijn.
Als je in 94/95 geinterresseerd raakt in voetbal dan kan ik me best voorstellen dat je dan fan wordt van de beste club van europa.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:41 schreef valek het volgende:
[..]
Hier wonen ook Ajaxsupporters. Kun je als Nederlander net zo goed voor Duitsland zijn. Dat is hetzelfde. Je bent toch voor je streek.
De meeste Ajaxsupporters beginnen dan weer, "ja maar Ajax speelt het mooiste en beste voetbal, blablabla".
Stelletje verraders.
Ik kan me dat niet voorstellen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:50 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Als je in 94/95 geinterresseerd raakt in voetbal dan kan ik me best voorstellen dat je dan fan wordt van de beste club van europa.
Waarom gaje niet gewoon masturberen op je PSV-teddybeer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:31 schreef valek het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu, supporter van een club zijn die nooit CL spelen?
neuh, laat maarquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:56 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Waarom gaje niet gewoon masturberen op je PSV-teddybeer.
Nee, maar wij hebben ook geen 44 miljoen te besteden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Voor de breedte heb je zulke spelers gewoon nodig, en ik ben totaal niet blij met de basisplaatsen van Collin maar daar kan die jongen zelf ook niets aan doen. Nee PSV trekt lekker europese topspelers aan wil je zeggen![]()
Maar (buiten Zonneveld) zetten wij ze niet in de basis in belangrijke wedstrijden. Maar ach, Zonneveld of onze geliefde Furby, ze laten je allebei zweten. En een fatsoenlijke linksback halen is niet echt makkelijk, al was de Cler beschikbaar.quote:
voor een dergelijke vergelijkbare wedstrijd nemen jullie niet eens supporters mee.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:29 schreef valek het volgende:
Ik moest vorige week wel lachen. Ajax speelde zoals we gewend zijn weer Uefa-cupvoetbal. Ze moesten een uitwedstrijd spelen zoals we allemaal weten. Er waren maar 150 supporters van Ajax
.
De Ajaxsupporters zeiken altijd dat PSV altijd met zo weinig supporters komt, dit is nog lachwekkender, 150 supporters. hahaha.
En tegen Slavia Praag zat het stadion maar half vol.
Klacht,
Ajaxsupporters met een grote mond terwijl ze zelf geen haar beter zijn.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd leuke topics. Laat weer zien dat wij (nog steeds) de grootste zijn. Verder ga ik uiteraard niet inhoudelijk in op dit soort onzin
Tsja, je moet je inderdaad wel op een andere manier vermaken als je voetbal club zulks 'voetbal' speelt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:21 schreef valek het volgende:
Dank je wel jullie allemaal voor dit vermaak. Heb me weer kapot gelachen. Ik ben pitten.
Ja. Alleen jammer dat PSV atm een stuk beter voetbal speelt dan Ajax. Volgens mij had PSV met nog meer van Ajax gewonnen dan ze nu van Feyenoord dedenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:25 schreef Madine het volgende:
[..]
Tsja, je moet je inderdaad wel op een andere manier vermaken als je voetbal club zulks 'voetbal' speelt.
Ja he, want de wedstrijden tegen Feyenoord en Twente waren zo belabberd en die tegen Prahaha waren echt ECHT topwedstrijden! Wat heb ik genoten zeg, het is dat ik van leedvermaak hou... Om Japie gefrustreerd af te zien druipen in zijn laatste seizoen, weer niet op het hoogste podium spelen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:25 schreef Madine het volgende:
[..]
Tsja, je moet je inderdaad wel op een andere manier vermaken als je voetbal club zulks 'voetbal' speelt.
wanneer?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja. Alleen jammer dat PSV atm een stuk beter voetbal speelt dan Ajax. Volgens mij had PSV met nog meer van Ajax gewonnen dan ze nu van Feyenoord deden
je hebt wel hoop he, de laatste twee wedstrijden tegen Psv hebben we namelijk gewonnenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja. Alleen jammer dat PSV atm een stuk beter voetbal speelt dan Ajax. Volgens mij had PSV met nog meer van Ajax gewonnen dan ze nu van Feyenoord deden
Helaas niet resulterend in de titel maar wel de Johan Cruijffschaal.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
je hebt wel hoop he, de laatste twee wedstrijden tegen Psv hebben we namelijk gewonnen![]()
oftewel je bent uitgeluld en probeer je je zelf zo nog te reddenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:21 schreef valek het volgende:
Dank je wel jullie allemaal voor dit vermaak. Heb me weer kapot gelachen. Ik ben pitten.
eh, Philips is eigenaar van jullie stadion tochquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:57 schreef valek het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd. Het is het stadion van gemeente Amsterdam. PSV heeft een eigen stadion. En de laatste keer psv-ajax, toen ajax de verkochte wedstrijd met 5-1 won zat het uitvak ook niet vol. Niet lullen dus.
Over het algemeen is het onder Koeman en Hiddink een bedroevende bende geweest qua spel. Misschien bracht het wel resultaat, maar ik ben nou eenmaal zoiemand die voetbal kijkt om te genieten van het spel. Incidenteel mag dat best ondergeschikt worden gemaakt aan het resultaat, maar ieder team zou de intentie moeten hebben om het publiek flink te vermaken. Het PSV van de afgelopen jaren speelde echter moedwillig afbraakvoetbal. Nu ben ik en zal ik nooit fan worden van die club, maar toen ze onder Gerets met Nilis en van Nistelrooij nog leuke dingen lieten zien had ik wel respect voor ze.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:29 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ja he, want de wedstrijden tegen Feyenoord en Twente waren zo belabberd en die tegen Prahaha waren echt ECHT topwedstrijden! Wat heb ik genoten zeg, het is dat ik van leedvermaak hou... Om Japie gefrustreerd af te zien druipen in zijn laatste seizoen, weer niet op het hoogste podium spelen.
Je hebt wel een coole avatar btw!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
je hebt wel hoop he, de laatste twee wedstrijden tegen Psv hebben we namelijk gewonnen![]()
Ik zeg dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]Ik zeg dat Feyenoord beter in vorm is dan Ajax.
![]()
Daar komt het op neer jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |