abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53472093
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:32 schreef stefmans het volgende:

[..]

Voor de breedte heb je zulke spelers gewoon nodig, en ik ben totaal niet blij met de basisplaatsen van Collin maar daar kan die jongen zelf ook niets aan doen. Nee PSV trekt lekker europese topspelers aan wil je zeggen
Nee, maar wij hebben ook geen 44 miljoen te besteden. En dan serieus 3 miljoen bieden voor Aissati, wellicht een shirt met handtekening.

Maar in ieder geval hebben we een goede keeper erbij gekocht, goede nummer 10 van onze concurrent, een goede spits van een andere concurrent en een aantal middenvelders voor de breedte.

En Colin kan niets doen aan zijn basisplaatsen nee, maar waarom Colin kopen als je Boakye hebt? Was hij niet goed genoeg voor de breedte, een collega (Ajacied) begreep er niets van. En wat moet een 35 jarige Spanjaard als breekijzer, het is bijna net zo vreemd als een gestopte Michael Mols halen.
pi_53472162
VD Leegte, Zonneveld helden zeker
AFC AJAX
pi_53472318
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef BonJovi het volgende:
Maar (buiten Zonneveld) zetten wij ze niet in de basis in belangrijke wedstrijden. Maar ach, Zonneveld of onze geliefde Furby, ze laten je allebei zweten. En een fatsoenlijke linksback halen is niet echt makkelijk, al was de Cler beschikbaar.
pi_53472557
LEAVE VALEK ALONE!!!

Het weet niet beter. Ik ga toch ook niet boos worden op een mongooltje omdat 'ie z'n tong naar me uitsteekt?
pi_53472596
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:29 schreef valek het volgende:
Ik moest vorige week wel lachen. Ajax speelde zoals we gewend zijn weer Uefa-cupvoetbal . Ze moesten een uitwedstrijd spelen zoals we allemaal weten. Er waren maar 150 supporters van Ajax .
De Ajaxsupporters zeiken altijd dat PSV altijd met zo weinig supporters komt, dit is nog lachwekkender, 150 supporters. hahaha.
En tegen Slavia Praag zat het stadion maar half vol.

Klacht,
Ajaxsupporters met een grote mond terwijl ze zelf geen haar beter zijn.
voor een dergelijke vergelijkbare wedstrijd nemen jullie niet eens supporters mee.

dit als schamel dieptepunt. een wedstrijd in je eigen land nog wel!

Ajaxfotoside

dus niet zo zijken calimero. kijk voor de gein eens naar de banner op de omloop
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_53472661

VALEK...
Je kan beter de show stelen....dan je steel showen ! ! !
pi_53472702
hehe ja en dat spandoek erboven

Jammer dat ie na een tijdje weg werd gehaald door wat lame stewards
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_53472800
Ik vind Valek wel triest bezig. Alsof bij PSV elke wedstrijd vol zit. Dat is bij geen 1 club.

Maar dit zegt ook wel weer genoeg:
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik vind dit altijd leuke topics. Laat weer zien dat wij (nog steeds) de grootste zijn. Verder ga ik uiteraard niet inhoudelijk in op dit soort onzin
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:20:05 #84
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_53472874
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef BonJovi het volgende:
lol dat je dat durft te zeggen terwijl ajax echt bank klanten heeft gekocht
pi_53472923
Dank je wel jullie allemaal voor dit vermaak. Heb me weer kapot gelachen. Ik ben pitten.
History became legend, legend became myth.
pi_53473056
Ons aller Ajax
pi_53473064
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:21 schreef valek het volgende:
Dank je wel jullie allemaal voor dit vermaak. Heb me weer kapot gelachen. Ik ben pitten.
Tsja, je moet je inderdaad wel op een andere manier vermaken als je voetbal club zulks 'voetbal' speelt.
pi_53473133
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:25 schreef Madine het volgende:

[..]

Tsja, je moet je inderdaad wel op een andere manier vermaken als je voetbal club zulks 'voetbal' speelt.
Ja. Alleen jammer dat PSV atm een stuk beter voetbal speelt dan Ajax. Volgens mij had PSV met nog meer van Ajax gewonnen dan ze nu van Feyenoord deden
pi_53473215
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:25 schreef Madine het volgende:

[..]

Ja he, want de wedstrijden tegen Feyenoord en Twente waren zo belabberd en die tegen Prahaha waren echt ECHT topwedstrijden! Wat heb ik genoten zeg, het is dat ik van leedvermaak hou... Om Japie gefrustreerd af te zien druipen in zijn laatste seizoen, weer niet op het hoogste podium spelen.

Je hebt wel een coole avatar btw!

[ Bericht 2% gewijzigd door Toewan op 25-09-2007 22:36:38 ]
pi_53473417
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ja. Alleen jammer dat PSV atm een stuk beter voetbal speelt dan Ajax. Volgens mij had PSV met nog meer van Ajax gewonnen dan ze nu van Feyenoord deden
wanneer?

laatste keer dat psv een grote overwinning haalde op Ajax was dat in de herdenkingswedstrijd van Rinus Michels. 4-0...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_53473528
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:27 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

je hebt wel hoop he, de laatste twee wedstrijden tegen Psv hebben we namelijk gewonnen
AFC AJAX
pi_53473835
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:39 schreef BonJovi het volgende:

[..]

je hebt wel hoop he, de laatste twee wedstrijden tegen Psv hebben we namelijk gewonnen
Helaas niet resulterend in de titel maar wel de Johan Cruijffschaal.
pi_53473957
Boeiuh geloof me Psv wilt altijd van Ajax winnen, en in de competitie ook, dat we het verneuken tegen de kleine clubs is triest ja. Het is gewoon lachwekkend dat Psv wel ff van Ajax gaat winnen.
AFC AJAX
pi_53474831
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:21 schreef valek het volgende:
oftewel je bent uitgeluld en probeer je je zelf zo nog te redden
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:31:43 #95
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53475393
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:57 schreef valek het volgende:

[..]

Dat heb je verkeerd. Het is het stadion van gemeente Amsterdam. PSV heeft een eigen stadion. En de laatste keer psv-ajax, toen ajax de verkochte wedstrijd met 5-1 won zat het uitvak ook niet vol. Niet lullen dus.
eh, Philips is eigenaar van jullie stadion toch
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_53476061
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:29 schreef Toewan het volgende:

[..]

Ja he, want de wedstrijden tegen Feyenoord en Twente waren zo belabberd en die tegen Prahaha waren echt ECHT topwedstrijden! Wat heb ik genoten zeg, het is dat ik van leedvermaak hou... Om Japie gefrustreerd af te zien druipen in zijn laatste seizoen, weer niet op het hoogste podium spelen.

Je hebt wel een coole avatar btw!
Over het algemeen is het onder Koeman en Hiddink een bedroevende bende geweest qua spel. Misschien bracht het wel resultaat, maar ik ben nou eenmaal zoiemand die voetbal kijkt om te genieten van het spel. Incidenteel mag dat best ondergeschikt worden gemaakt aan het resultaat, maar ieder team zou de intentie moeten hebben om het publiek flink te vermaken. Het PSV van de afgelopen jaren speelde echter moedwillig afbraakvoetbal. Nu ben ik en zal ik nooit fan worden van die club, maar toen ze onder Gerets met Nilis en van Nistelrooij nog leuke dingen lieten zien had ik wel respect voor ze.
pi_53490607
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:39 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ik zeg dat Feyenoord beter in vorm is dan Ajax. En dat PSV dan met meer dan 4-0 van Ajax gewonnen zou hebben als ze er zondag tegen moesten

pi_53490621
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:45 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ik zeg dat Feyenoord beter in vorm is dan Ajax.
Ik zeg dat dat niet zo is.
pi_53490744
Huiltopic.
pi_53490863
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:45 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zeg dat dat niet zo is.
Daar komt het op neer ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')