word het ook niet ergens op omroep fryslan uitgezonden ofzo?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef Imperatore het volgende:
PSV speelt niet echt geinspireerd, enigszins logisch. Als ze maar genoeg gas geven om te winnen.
Ik wilde net zeggen. Ik dacht dat wij het moeilijk hadden vorig jaar.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
We mogen trots zijn op onze uitoverwinning vorig jaar op Kozakken Boys
Ajax![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:39 schreef jmac het volgende:
http://galyatours.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=293&Itemid=34
jeetje... uitnodigingSterkte voor mensen die gaan.
Juist goed tochquote:Op donderdag 27 september 2007 01:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Perez toch weer een goal en 2 assists
Hij raakt m zo slecht dat je tijdens het juichen na zijn goal een bruine vlek ziet midden op zijn witte bol waar ie de bal heeft geraakt. Een complete lucky dusquote:Op woensdag 26 september 2007 18:50 schreef WooZ het volgende:
sinds wanneer scoort kone met z'n hoofd
tip: zet geluid uit
En ik kom er dus achter door jouw post. Kun je nagaanquote:Op donderdag 27 september 2007 09:54 schreef KELDER het volgende:
tis wel duidelijk dat het nog te vroeg voor mij is, bij het lezen van de volgende kop: "Reis mee met de uitduels in de Champions League" dacht ik meteen: leuk voor die jongen, heeft gister dus goed indruk gemaakt, er niet bij nadenkend dat 'reis' in dit geval de werkwoordvervoeging is, en niet onze braziliaanse spits
Hoezo? Die hebben van Vitesse gewonnenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:33 schreef Thomas87 het volgende:
Is toch niet normaal dat een profclub zo'n fout maakt!
Ach, ik zie de humor er wel van in, maar als ik Eindhoven een warm hart toe zou dragen zou ik toch echt superpissed zijn.
![]()
Inderdaad, die zullen alleen maar blij zijn dat PSV er uit ligt.!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo? Die hebben van Vitesse gewonnen.
Als je het maar vaak genoeg zegt hequote:Op donderdag 27 september 2007 12:48 schreef Zwansen het volgende:
Ondertussen lacht men zich dood. Niet meer die verplichte wedstrijdjes om niks en gewoon lekker je spelers sparen.
Zout toch op, op deze manier kan je zo'n achterlijke blunder niet goedpraten. Je hebt echter wel gelijk dat de beker niet echt boeit.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:48 schreef Zwansen het volgende:
Ondertussen lacht men zich dood. Niet meer die verplichte wedstrijdjes om niks en gewoon lekker je spelers sparen.
Ja, je kapot schamenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Is er nog wat tegen te doen ofniet?![]()
Eindhoven zit er nog in hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:33 schreef Thomas87 het volgende:
Ach, ik zie de humor er wel van in, maar als ik Eindhoven een warm hart toe zou dragen zou ik toch echt superpissed zijn.
Ik wil deze graag even quoten.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
We mogen trots zijn op onze uitoverwinning vorig jaar op Kozakken Boys
Ajax![]()
Jullie staan ondanks deze blunder van PSV nog steeds voor lul vanwege die wedstrijd van gisteren hoor.quote:
En vergeet de laatste speelronde van afgelopen seizoen nietquote:Op donderdag 27 september 2007 13:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Jullie staan ondanks deze blunder van PSV nog steeds voor lul vanwege die wedstrijd van gisteren hoor.![]()
nee dit is reglementair vastgelegd.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Kan PSV in hoger beroep oid?
Om die vervolgens te verliezen?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Kan PSV in hoger beroep oid?
Dat is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Jullie staan ondanks deze blunder van PSV nog steeds voor lul vanwege die wedstrijd van gisteren hoor.![]()
Jong Heerenveen is door.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:22 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee dit is reglementair vastgelegd.
Maar is nu automatisch jong heereveen door, of heeft degene die psv loot in de volgende ronde een walk over ofzo?
Nee en maken ze dus volgend jaar weer dezelfde foutquote:Op donderdag 27 september 2007 13:33 schreef mcyodogg het volgende:
Is Da Costa nu trouwens wel van z'n schorsing af?
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:33 schreef mcyodogg het volgende:
Is Da Costa nu trouwens wel van z'n schorsing af?
Beter dan andersomquote:Op donderdag 27 september 2007 13:36 schreef KELDER het volgende:
wat een trieste bedoening weer van onze club..
kampioenen op t veld, amateurs buiten t veld
Directe rode kaarten volgens mij wel, 2x geel in een toernooi en een automatische schorsing nietquote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef WooZ het volgende:
ik dacht eigenlijk dat schorsingen in de beker gewoon voor de eerstvolgende competitiewedstrijd golden
kloptquote:Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Directe rode kaarten volgens mij wel, 2x geel in een toernooi en een automatische schorsing niet
wegpromoverenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:25 schreef Greetings het volgende:
Het schijnt dat secretaresse Jetty, de aan lichte obesitas lijdende doktersromannetjes liefhebster, deze enorme fout heeft gemaakt. Vinden jullie dat ze ontslagen moet worden?
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:25 schreef Greetings het volgende:
Het schijnt dat secretaresse Jetty, de aan lichte obesitas lijdende doktersromannetjes liefhebster, deze enorme fout heeft gemaakt. Vinden jullie dat ze ontslagen moet worden?
'Meer verstand van voetbal dan van administratieve zaken' lijkt me beter, maar dat past helaas niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:48 schreef MaxPower het volgende:
volgende TT: that's why we're idiots'
Kan je niet tellen ofzo?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:03 schreef Shreyas het volgende:
Nou, de dubbel halen jullie al niet meer dit seizoen![]()
Is nog een veel mooiere dubbel ookquote:Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
Kan je niet tellen ofzo?
Champions League + Landskampioen?
Inderdaad 1+1=2
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef Shreyas het volgende:
De dubbel is Landskampioen + Beker, de triple is Landskampioen + Beker + JC schaal, internationale cups horen daar niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |