quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef Shreyas het volgende:
De dubbel is Landskampioen + Beker, de triple is Landskampioen + Beker + JC schaal, internationale cups horen daar niet bij.
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef Shreyas het volgende:
De dubbel is Landskampioen + Beker, de triple is Landskampioen + Beker + JC schaal, internationale cups horen daar niet bij.
Van Nistelrooij, De Jong, Lindsay Wilson.... Gaat goed bij de administratie inderdaad!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:15 schreef appelsientje het volgende:
Ach nee he.....wat een sukkels.. dit is niet de eerste keer dat ze het administratief niet op orde hebben....
Wat een dom....
addoquote:Op donderdag 27 september 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Van Nistelrooij, De Jong, Lindsay Wilson.... Gaat goed bij de administratie inderdaad!
Owndquote:Op donderdag 27 september 2007 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Groeten uit de Champions League![]()
quote:'Schorsing was bekend bij PSV'
De schorsing van Manuel da Costa was bekend bij PSV. Dit maakte algemeen directeur Jan Reker donderdag bekend in een persverklaring. De landskampioen werd eerder op de dag uit het bekertoernooi gezet wegens het onrechtmatig opstellen van de Portugees.
“Deze informatie is aan De Herdgang doorgegeven, echter deze informatie is niet terechtgekomen bij Ronald Koeman en Jan Wouters”, laat het bestuurslid weten. "Een enorme blunder met verstrekkende sportieve, economische en publicitaire gevolgen. PSV respecteert en accepteert de uitsluiting uit het bekertoernooi door de KNVB. Als algemeen directeur van PSV zal ik daarom de verantwoordelijkheid op mij nemen.”
"Ik bied mijn oprechte excuses aan, aan al diegenen die hierdoor gedupeerd zijn en dan vooral onze supporters”, aldus Reker, die ook aangaf dat de Eindhovense club bovendien voor de wedstrijd nog door de KNVB was gebeld om te letten op schorsing van vorig seizoen.
PSV heeft een verleden met geblunder in de administratie. Twee jaar geleden werd Jong PSV door de KNVB uit het bekertoernooi verwijderd, omdat de Australiėr Lindsay Wilson onrechtmatig meespeelde. In Europees verband vergaten de Eindhovenaren ooit Ruud van Nistelrooy, Eric Addo en John de Jong in te schrijven.
Is het niet andskampioen + Fa Cup + league cup?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:20 schreef DANILXL het volgende:
De dubbel is Landskampioen + Beker, de triple is Landskampioen + Fa Cup + community shield, internationale cups horen daar niet bij.
In engeland is dit wel zo, ik weet niet hoe het in nederland zit
Echt behoorlijke fout is het dus.. KNVB treft geen blaam in deze.quote:
Vandaar dat iedereen het altijd heeft over de triple van ManUtd in 1999 iddquote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef Shreyas het volgende:
rijmt mooiquote:Op donderdag 27 september 2007 17:18 schreef jpg97 het volgende:
Ach beker schmeker
.. en jan Reker...
PSVquote:Aanvoerder Timmy Simons tekent twee jaar bij
27 september 2007 15:00
PSV MEDIA - Timmy Simons zal zijn handtekening zetten onder een nieuwe, tweejarige verbintenis bij PSV met een optie voor nog een seizoen. Het huidige contract van de PSV-aanvoerder liep nog door tot en met 2009. De Belg speelt sinds 2005 voor de club, waarmee hij twee jaar op rij landskampioen van Nederland werd.
In een eerste reactie spreekt Simons (30) van ‘een supergevoel’. “Het is eigenlijk snel rond gekomen. Van beide kanten was duidelijk dat we met hetzelfde gevoel rond om de tafel zaten. We kwamen er dan ook snel uit”, aldus Simons, die sinds dit jaar de aanvoerdersband van PSV draagt. Met zijn verblijf in Eindhoven tot 2011 en een optie tot 2012 sluit hij mogelijk zijn voetballoopbaan af in Eindhoven. “In principe wel, maar het blijft de voetballerij. Het is in elk geval een heel duidelijk signaal naar mijn gezin, familie, deze mooie club en natuurlijk alle supporters van PSV”, zegt Simons.
Manager voetbalzaken Stan Valckx is ook erg content met de nieuwe, nog te tekenen overeenkomst. “We zijn blij dat we zo’n belangrijke speler voor langere tijd kunnen vastleggen. Vanaf zijn komst naar Eindhoven heeft hij een grote rol in het team en is hij uitgegroeid tot een van de leiders van PSV. Daarnaast is hij een voorbeeldige prof, die ook buiten het veld zijn stempel op het team drukt. Grote tevredenheid dus”, aldus Valckx.
© PSV NV
En van PSV in 1988 natuurlijk!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen het altijd heeft over de triple van ManUtd in 1999 idd
dit is gewoon een stuk miscommunicatie tussen bestuur er trainer, staat los van de aanmeldingen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Van Nistelrooij, De Jong, Lindsay Wilson.... Gaat goed bij de administratie inderdaad!
haha als ze daar maar geen fouten in hebben dat ze een nulletje te veel of te weinig in geval van een evt clausule hebben gezet!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:20 schreef ruud.nl het volgende:
Ook nog goed nieuws vandaag gelukkig:
[..]
PSV
Daar is al genoeg om gelachen, nu de tijd even voor ons?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Groeten uit de Champions League![]()
Blijkbaar blijft de opstelling tot het laatste moment geheim, anders kan ik het niet verklaren.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dit is gewoon een stuk miscommunicatie tussen bestuur er trainer, staat los van de aanmeldingen.
Niet zo zielig doen man. Het is gewoon de fout van PSV klaar uit. Enorm balen, maar klote KNVB etc., ze hebben notabene nog gebeld.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Die kolere KNVB had ook gewoon een boete kunnen geven maar nee wij zijn geen Ajax dus worden we per direct uit de beker gehaald. Bah bah ik kots op die idiote schijtbond. En ook op de idiote administratie!
Het staat toch echt reglementair beschreven. Mocht Ajax zo'n fout maken waren ze er ook niet onderuit gekomen. Al lijkt me dat ze daar die fout niet maken.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
ja fok dat ik ben gewoon woest en zie wel vaker dat Ajax toch weer wat milder eraf komt (in het verleden wellicht).
Maar damn krijg de zalm over die gebroken KNVB/Administratieve benen.
Waarom? Wat maakt jouw die beker uit? Mismaakt competitieke die ze naar engels voorbeeld willen doen zijn. Niet voor niets dat PSV vorig jaar met veel moeite eindelijk eens verloor zodat ze niet verder hoefden. Dit jaar probeerden ze wat anders om van dat gezeur af te zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
ik ben gewoon woest
Jij bent woest omdat PSV een kans heeft geen prijzen te pakken?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
we
Ik heb het over we (toeschouwers en PSV).quote:Op donderdag 27 september 2007 21:57 schreef __________ het volgende:
[..]
Jij bent woest omdat PSV een kans heeft geen prijzen te pakken?
haha homo!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ach, we zijn niet de enige topclub die eruit ligt![]()
az verloren van cambuur
Wat een nuttige toevoeging aan dit topicquote:
Timmy Simonsquote:Op donderdag 27 september 2007 17:20 schreef ruud.nl het volgende:
Ook nog goed nieuws vandaag gelukkig:
[..]
PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |