Daar is al genoeg om gelachen, nu de tijd even voor ons?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Groeten uit de Champions League![]()
Blijkbaar blijft de opstelling tot het laatste moment geheim, anders kan ik het niet verklaren.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dit is gewoon een stuk miscommunicatie tussen bestuur er trainer, staat los van de aanmeldingen.
Niet zo zielig doen man. Het is gewoon de fout van PSV klaar uit. Enorm balen, maar klote KNVB etc., ze hebben notabene nog gebeld.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Die kolere KNVB had ook gewoon een boete kunnen geven maar nee wij zijn geen Ajax dus worden we per direct uit de beker gehaald. Bah bah ik kots op die idiote schijtbond. En ook op de idiote administratie!
Het staat toch echt reglementair beschreven. Mocht Ajax zo'n fout maken waren ze er ook niet onderuit gekomen. Al lijkt me dat ze daar die fout niet maken.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
ja fok dat ik ben gewoon woest en zie wel vaker dat Ajax toch weer wat milder eraf komt (in het verleden wellicht).
Maar damn krijg de zalm over die gebroken KNVB/Administratieve benen.
Waarom? Wat maakt jouw die beker uit? Mismaakt competitieke die ze naar engels voorbeeld willen doen zijn. Niet voor niets dat PSV vorig jaar met veel moeite eindelijk eens verloor zodat ze niet verder hoefden. Dit jaar probeerden ze wat anders om van dat gezeur af te zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
ik ben gewoon woest
Jij bent woest omdat PSV een kans heeft geen prijzen te pakken?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
we
Ik heb het over we (toeschouwers en PSV).quote:Op donderdag 27 september 2007 21:57 schreef __________ het volgende:
[..]
Jij bent woest omdat PSV een kans heeft geen prijzen te pakken?
haha homo!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
ach, we zijn niet de enige topclub die eruit ligt![]()
az verloren van cambuur
Wat een nuttige toevoeging aan dit topicquote:
Timmy Simonsquote:Op donderdag 27 september 2007 17:20 schreef ruud.nl het volgende:
Ook nog goed nieuws vandaag gelukkig:
[..]
PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |