Belgen kunnen sowieso goed met kinderen overwegquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef rubbereend het volgende:
Simons lijkt me op de één of andere manier wel een leuke jeugdtrainer
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Belgen kunnen sowieso goed met kinderen overweg
Het echte avondje NAC is al lang uitgestorven.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:18 schreef ErikT het volgende:
Morgen NAC uit. Dat is nog wel eens lastig.
en toch hebben we het er vaak lastigquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het echte avondje NAC is al lang uitgestorven.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Belgen kunnen sowieso goed met kinderen overweg
Is er volgend seizoen dan wéér geen interesse voor deze 'wereldtopper'?quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:51 schreef appelsientje het volgende:
Aanvoerder Timmy Simons tekent twee jaar bij
quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is er volgend seizoen dan wéér geen interesse voor deze 'wereldtopper'?
Ahahaquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trieste KNVB regel.
Welke PSV-er er nu nog op de KNVB durft te zeiken...quote:PSV kreeg drie herinneringen
Door Sjors (Sj0rSz) op vrijdag 28 september 2007 13:56
Bron: FCUpdate.nl
De Nederlandse voetbalbond (KNVB) heeft PSV drie keer laten weten dat Manuel da Costa geschorst was voor deelname aan wedstrijden uit de KNVB beker. De Eindhovenaren stelden hem woensdag voor het duel tegen Jong SC Heerenveen toch op, waarna de ploeg werd uitgesloten.
Vorig seizoen ontving Da Costa tijdens de bekerwedstrijden tegen Go Ahead Eagles en NAC Breda een gele kaart. Dit betekende dat de verdediger een automatische schorsing van één wedstrijd kreeg opgelegd. Kort na het treffen met de Bredase ploeg werden de Eindhovenaren al aan de uitsluiting van de Portugees herinnerd. Voor aanvang van het nieuwe seizoen volgde de tweede en afgelopen maandag werd een derde herinnering verzonden.
Jan Reker, algemeen directeur van PSV, wilde het volgende over de kwestie kwijt: "Het bericht is niet bij Ronald Koeman terechtgekomen. Omdat er blijkbaar vanuit werd gegaan dat de schorsing al lang en breed bekend was."
3 herinneringen en toch doen, volgens mij is Da Costa gewoon bewust opgesteld om eindelijk die beker eens op een "legale" manier te boycotten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Welke PSV-er er nu nog op de KNVB durft te zeiken...
Waren die er dan? Lijkt me toch wel dat je nogal een plank voor je kop hebt als je niet snapt dat dit gewoon de schuld van de club is...quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waren die er dan? Lijkt me toch wel dat je nogal een plank voor je kop hebt als je niet snapt dat dit gewoon de schuld van de club is...
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Trieste KNVB regel.
Dus jij bent het ermee eens dat spelers die rood krijgen volgend seizoen de eerste wedstrijd NIET mee kunnen doen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat? Schuld ligt geheel bij psv hoor.
Alsof we dat nog niet wisten. En alsof we nog niet wisten dat het aan ons zelf lagquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het kan wel een idiote regel zijn. Maar regels zijn regels. Had PSV maar beter op moeten letten en Da Costa niet op moeten stellen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dus jij bent het ermee eens dat spelers die rood krijgen volgend seizoen de eerste wedstrijd NIET mee kunnen doen?
Als hij vertrekt en 5 jaar later terugkomt de eerste wedstrijd nog steeds niet kan spelen?
Pleur toch op met je schuld bij PSV. Het is gewoon een idiote regel.Punt.
Natuurlijk is zo'n schorsing terecht, het zou wat zijn, sta je bijvoorbeeld met 3-0 tegen Ajax achter 5 minuten voor tijd, dan zou je besluiten om Suarez finaal doormidden te trappen à la Bouazouan op Kokmeijer, en dan zou je daar mee weg komen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dus jij bent het ermee eens dat spelers die rood krijgen volgend seizoen de eerste wedstrijd NIET mee kunnen doen?
Als hij vertrekt en 5 jaar later terugkomt de eerste wedstrijd nog steeds niet kan spelen?
terechte regel, zou lekker makkelijk zijn, je gaat of stopt of laatste wedstrijd van het seizoen? Schop er maar op los in je laatste wedstrijd!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Natuurlijk is zo'n schorsing terecht, het zou wat zijn, sta je bijvoorbeeld met 3-0 tegen Ajax achter 5 minuten voor tijd, dan zou je besluiten om Suarez finaal doormidden te trappen à la Bouazouan op Kokmeijer, en dan zou je daar mee weg komen?![]()
![]()
![]()
ach zo gaat dat toch altijdquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.
Denk nou ff helder over wat ik bedoel mensen.
En trouwens wel opvallend dat Ajaciedjes en Feyenoorders hier ineens komen lullen.
Willen jullie de aandacht weg nemen van het feit dat Ajax afgelopen wedstrijd bijna van een Amateurclub verloor? Of Feyenoord dat weggeveegd werd in Eindhoven?![]()
Ja, en waar leg je de grens van die uitzonderingen? Het is gewoon een terechte en simpele regel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.
Denk nou ff helder over wat ik bedoel mensen.
En trouwens wel opvallend dat Ajaciedjes en Feyenoorders hier ineens komen lullen.
Willen jullie de aandacht weg nemen van het feit dat Ajax afgelopen wedstrijd bijna van een Amateurclub verloor? Of Feyenoord dat weggeveegd werd in Eindhoven?![]()
PSV had gewoon beter op moeten letten, al helemaal omdat het niet de eerste keer was dat het gebeurde.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik hou me altijd in dit topic. Ik ga nooit in het topic van Ajax of Feyenoord. Dat vind ik gewoon zielig maar dat is mijn mening.
Ik blijf het een bijzonder trieste en onnodige regel vinden. Volgens mij zie je dit nergens ter wereld gebeuren alleen de KNVB past het toe.
Zegt genoeg over de bond zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |