Komt eraanquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:46 schreef chufi het volgende:
Welke taart ?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:46 schreef chufi het volgende:
Welke taart ?
Als we de muziek wat zachter zetten, mogen we nog wel even blijven denk ik.quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:45 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten we nu weg?![]()
Vrouw des huizes slaapt al, denk ik![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we de muziek wat zachter zetten, mogen we nog wel even blijven denk ik.
Suikerquote:
Weet ik veel... ik dacht dat ik al in bed lag en ineens blijk ik nog hier te zitten. Als dat vaker gebeurt hoop ik dat er pilletjes tegen zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
was je ook...was je aan het doen...mmm?![]()
We kunnen ook een spelletje doenquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we de muziek wat zachter zetten, mogen we nog wel even blijven denk ik.
Een goed nacht gewenst door de minderen van standingquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van mij mag iedereen blijven, maar ik ga mijn ogen sluiten. Doeeeeeeeeeg![]()
![]()
Jah, volgens Lobas helpt Drion's pil uitstekend. 't Schijnt wel een paardemiddel te zijn....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik veel... ik dacht dat ik al in bed lag en ineens blijk ik nog hier te zitten. Als dat vaker gebeurt hoop ik dat er pilletjes tegen zijn.
Ok, weltruste nmnsquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van mij mag iedereen blijven, maar ik ga mijn ogen sluiten. Doeeeeeeeeeg![]()
![]()
Oh ja. Enig. Ganzenborden?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We kunnen ook een spelletje doen![]()
![]()
ahhh...please...blijf nog ff....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe m'n oordoppen wel in....![]()
Ik moet jullie toch eens leren pokerenquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja. Enig. Ganzenborden?
(blech)
ik ga voor de buttplug met al die rare dames in de sc!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe m'n oordoppen wel in....![]()
waar heb je het over? Over de taart?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:49 schreef chufi het volgende:
Chocolade ? Wist ik het maar
quote:
Dat schijnt helemaal en vogue te zijn... en ik kan het dus nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet jullie toch eens leren pokeren![]()
Haal dan eerst die slang er even uit.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ga voor de buttplug met al die rare dames in de sc!!
Slaap je daar beter van ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ga voor de buttplug met al die rare dames in de sc!!
Begrijp ik nu goed dat jij geen stukje taart hebt kunnen vinden dat over was van Nachtzusters SC verjaardagsfeestje?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:53 schreef chufi het volgende:
Dus het is leuk geweest voor vannacht .
dat kan ik al, je moet alleen ff knap uitleggen hoe die site werkt..quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet jullie toch eens leren pokeren![]()
Truste chuffiquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:54 schreef chufi het volgende:
Slaap lekker allen !
Die taart ligt in bedquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
waar heb je het over? Over de taart?
Ik heb daar iets over gelezen in de COS. Zelf luisterde en keek ik toen niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 05:01 schreef HiDiHo het volgende:
vraagje, deed het geluid van stream 1 en 2 het rond 20:00 uur niet ?
Kreeg een klacht binnenquote:Op zaterdag 22 september 2007 05:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb daar iets over gelezen in de COS. Zelf luisterde en keek ik toen niet.
Moeten we nog een verhaaltje voorlezen?quote:
Meen het welquote:
Biografie ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 05:08 schreef Disana het volgende:
Vertel het verhaaltje eens van die vrouw die veel te lang in een SC bleef neuzen omdat ze te moe was om naar bed te gaan, en dat die vrouw toen veranderde in een cactus waardoor haar man haar nooit meer kon zoenen en de poezen niet meer op schoot wilden zitten zodat die vrouw heel eenzaam werd en zielig en toen in een hutje op de hei ging wonen en ze nog lang en diep ongelukkig leefde tot er een...
Nou ja, dat verhaal dus.
Weltruste Disaantjequote:
Met een scheutje fictiequote:Op zaterdag 22 september 2007 05:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja nou! Je herkent me er toch zeker wel in?
Zal ik doenquote:
Doet ze?quote:
Trustequote:Op zaterdag 22 september 2007 05:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens weten![]()
moest nog even mail en wat andere dingen checken![]()
Bye![]()
![]()
ff genoeg koffie gehad, eerst suiker halenquote:
Hoelaat gaat dat tankstation open, over een half uur?quote:Op zaterdag 22 september 2007 06:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff genoeg koffie gehad, eerst suiker halen![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 22 september 2007 06:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoelaat gaat dat tankstation open, over een half uur?
nee, zat aan de koffiequote:
Wat een energie nogquote:Op zaterdag 22 september 2007 06:36 schreef Lobasca het volgende:
laatste peukie!!!
![]()
![]()
NZ is jarig
![]()
![]()
![]()
Blaast een ballon op, zet feestmuts op en strooit confetti
Trustequote:Op zaterdag 22 september 2007 06:39 schreef Lobasca het volgende:
hdh, ik neem afscheid van je, c u later, slaap lekker![]()
![]()
![]()
Slaapkopquote:Op zaterdag 22 september 2007 07:58 schreef kleinzusje het volgende:
Morning allen![]()
Weer weg isreettekeetet naar beter bed
![]()
Om 4 uur snachts ook?!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yvonne zal wel gelijk hebben...
Nieuwe voorraadquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:06 schreef itsme het volgende:
De taart is op?Ik had mijn berichtje met taart geplaats en mijn pc crashde.
Nou Ik zag dat het een leuk feestje was.![]()
![]()
's nachts jij meestalquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Om 4 uur snachts ook?!
Waar, lieve w-j heb ik gelijk in?
Gesloten topics zuigen!
En nog gefeliciteerd Nachtmeisje
Goeie vraag schatquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:33 schreef Kinga het volgende:
wie maakt nou cos 2500?
het schiet niet echt opquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:33 schreef Kinga het volgende:
wie maakt nou cos 2500?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:40 schreef kleinzusje het volgende:
Moet ik het doen ?
Kinga is al gestart !!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:41 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
er moet er wel eentje komen
![]()
Taartvergiftiging ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:23 schreef Polonium-120 het volgende:
de taart is op en er zijn doden gevallen![]()
kweeniet, maar het is weer errug rustig hierquote:
Alleen de zieken, de zwakken en de armen van geest zijn hier momenteel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
kweeniet, maar het is weer errug rustig hier![]()
hmmmja, ik ben zo beroerd op dit moment dat ik niet aan buiten mag denken...quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Alleen de zieken, de zwakken en de armen van geest zijn hier momenteel.
Ieder ander is buiten aan het genieten van het herstzonnetje.
![]()
en mijn geest spooktquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Alleen de zieken, de zwakken en de armen van geest zijn hier momenteel.
Ieder ander is buiten aan het genieten van het herstzonnetje.
![]()
Gewoon lekker uitzieken.quote:
Is een hintquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:38 schreef Polonium-120 het volgende:
mijn vriendin leest mij net voor uit de linda... een vrouw wil het gevoel hebben alleen een kut te zijndeze mevrouw is al jaren getrouwd maar mist de rauwe sex met haar partner...
![]()
thanksquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Gewoon lekker uitzieken.
En hier is een topic met te gekke briljante caps![]()
Pas op voor de caps van Jaap in zijn blote gat![]()
Ter ere van 1 jaar DGK.
![]()
Ik leen even een welhaast willekeurige als lekkermakertje.
[afbeelding]
Kuis op de wangquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
's nachts jij meestal..
had te maken met edit-actie van petre in sc(apk was stout..). ik stelde een vraag en na peter z'n motivatie las ik in z'n tekstje onder iets van: 'yvonne: enne die peter valt best mee' oid. daarom dus: 'yvonne zal wel gelijk hebben'.
kusje?
Nachtzusterquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nieuwe voorraad![]()
en thanks Kleinzusjeen Yvonne
![]()
[afbeelding]
O deze is zo mooi!quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Gewoon lekker uitzieken.
En hier is een topic met te gekke briljante caps![]()
Pas op voor de caps van Jaap in zijn blote gat![]()
Ter ere van 1 jaar DGK.
![]()
Ik leen even een welhaast willekeurige als lekkermakertje.
[afbeelding]
EN het was op 1 aprilquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:02 schreef yvonne het volgende:
Oh, en toen ik dat zei was ik dronken
oeiquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:44 schreef itsme het volgende:
Haast? ik lig al dubbel.
Hey Ik heb nu toch iets raars gehoord.
Een kennis belt me. Ze was met haar vriend aan het seksen en net toen hij op het punt van klaarkomen stond, begon hij te gillen.![]()
(Ze dacht dat hij een hartaanval had).![]()
maar goed. Hij zei kramp te hebben aan zijn penis. Niet aan de eikel zelf. Zijn piemel is nu helemaal paars en blauw en doet nog steeds pijn.,
Kan de penis gebroken zijn. nou ja niet de lul zelf maar in de wand van het zwellichaam.?
advies graag.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:53 schreef itsme het volgende:
[..]
advies graag.![]()
![]()
Ik heb via google gezocht op paarse penis. Wat ik allemaal te verduren kreeg..
maar dit leek er het meeste op.
Toen ik een paar dagen nogal heftig met mijn vriend lag te vrijen, ging er iets mis. Hij schreeuwde het uit van de pijn en zijn penis zag er vreemd krom uit en begon op te zwellen. Kan zijn penis gebroken zijn?
Hoewel dit zelden gebeurt, kan een penis inderdaad breken. Het gaat daarbij niet om een botbreuk (want er zit geen bot in de penis), maar om een breuk in de wand van het zwellichaam. Dit is het deel dat zich met bloed vult als een jongen opgewonden raakt. Soms hoort men het ook knappen. De penis kan dan krom gaan staan en bont en blauw worden. Je vriend moet zo snel mogelijk naar de huisarts gaan. Meestal moet het namelijk worden gehecht. Herstel in latere fasen is moeilijk of soms zelfs onmogelijk.
Bron: http://www.sexwoordenboek.nl/erectie_gebroken.html![]()
Die heb ik niet en het is het probleem van een ander (godzijdank)quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik moet er even niet aan denken... ik probeer net van de koorts af te komen... dan moet ik geen 'gebroken' lul in mijn hoofd hebben
![]()
vraag het anders aan je buurman![]()
dankjequote:Op zaterdag 22 september 2007 20:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Die heb ik niet en het is het probleem van een ander (godzijdank)
Heb hem wel geadviseerd even de doktersdienst te bellen.![]()
Beterschap trouwens.![]()
Ik ben net zelf 10 dagen!!! ziek geweest. Iets wat ik totaal niet gewend ben.
Denk dat dat wel slim is om te doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Heb hem wel geadviseerd even de doktersdienst te bellen.![]()
Het "lullige" is dat die vriendin en ik in een deuk hebben gelegen. OOk na mijn conclusie.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Denk dat dat wel slim is om te doen.
Heb het zelf nooit meegemaakt, maar wat je vond op het Internet klopt volgens mij vrij aardig.
Sterkte dan maar voor hem met de sportblessure, hij zal d'r zelf misschien (veeel later) ook nog wel eens om kunnen lachen.
Het begrip dubbel liggen heeft wel een nieuwe dimensie gekregen vanavond.
whahaha Nu snap ik je post pas.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:32 schreef farscapevr6 het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeehm
echo??
iedereen plassen owzo?
Rustig hierzo hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:03 schreef itsme het volgende:
whahaha Nu snap ik je post pas.
Je dacht in de cos te zitten.![]()
Het is erg stil inderdaad.
Hai Veulen.![]()
je kennis zal blij zijn ...nuquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:44 schreef itsme het volgende:
Haast? ik lig al dubbel.
Hey Ik heb nu toch iets raars gehoord.
Een kennis belt me. Ze was met haar vriend aan het seksen en net toen hij op het punt van klaarkomen stond, begon hij te gillen.![]()
(Ze dacht dat hij een hartaanval had).![]()
maar goed. Hij zei kramp te hebben aan zijn penis. Niet aan de eikel zelf. Zijn piemel is nu helemaal paars en blauw en doet nog steeds pijn.,
Kan de penis gebroken zijn. nou ja niet de lul zelf maar in de wand van het zwellichaam.?
Je hebt humor of je hebt het niet, maar ik zag ditquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Het "lullige" is dat die vriendin en ik in een deuk hebben gelegen. OOk na mijn conclusie.![]()
Het zwellichaam is gebrokenquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:09 schreef ppi het volgende:
Je hebt humor of je hebt het niet, maar ik zag dit [afbeelding] in dit topic..
Staat verder niet zo heel veel nieuws in maar bevestigd volgens mij wel zo ongeveer de diagnose die je al had mbt de zwellichamen.
Dat plaatje moet echt een fotoshop zijn, waar blijft het bot in slappe toestand ?????
Dat past niet, heb net even goed gecheckt.
Zie nu na wat verder zoeken deze tekst bij hetzelfde plaatje maar op een ongelukken bij sex pagina (NSFW !! - 2e colom, halverwege de pagina):
Er is natuurlijk niet echt een bot in de penis. Toch kan er wel letsel ontstaan bij een erecte penis, met soms blijvende gevolgen. Als littekenweefsel ontstaan, krijgt men blijvend een kromme penis. (Ziekte van Peyronie)
Het was wel een leuk lulverhaalquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog leukerds hier of is het vanavond volledig uitgestorven en beperkt de SC zich tot een vaag lulverhaal.....
Op een of andere manier vinden wij vrouwen "vage lulverhalen" altijd grappiger dan jullie mannen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog leukerds hier of is het vanavond volledig uitgestorven en beperkt de SC zich tot een vaag lulverhaal.....
Nee, slechte dag....Te laat wakker, ontdekt dat het geel niet echt 100 procent dekt over het wit (dilemma: laten voor wat het is of morgen nog maar een keer). Afvoer aangelegd voor wasmachine en drie keer terug moeten voor een vaag bochtje, nog een vaag bochtje en een verloopje van 50 naar 40 mm. Planken aan de muur gehangen en er eentje verzaagd, dus nog een keer terug om een nieuwe plank te halen. Daarnaast nieuwe deurklinken die net niet en net wel passen (martelen) en als klap op de vuurpijl een wieldop verloren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op een of andere manier vinden wij vrouwen "vage lulverhalen" altijd grappiger dan jullie mannen...
Hello dear
Beetje gelukt in de casa??
Een beetje pijn is fijn, maar dit lijkt mij niet echt lekker.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:49 schreef itsme het volgende:
Inderdaad. Tranen met tuiten gelachen maar het slachtoffer kon er ook ondaks dat hij de lul waswel om lachen gelukkig.
![]()
Een beetje del overleeft alles.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Aloha, mijn laptap heeft een dubbele salto met schroef overleeft....
heb 'um in de rose buurt van alkmaar gekocht...quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje del overleeft alles.....
Hebben ze die daar ook al? Begint echt een wereldstad te worden dat Alkmaar.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb 'um in de rose buurt van alkmaar gekocht...
Ach hij kon er zelf ook om lachen en gaf toestemming het aan mij te vertellen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje pijn is fijn, maar dit lijkt mij niet echt lekker.....
Je bent dus inmiddels vaste gast bij de plaatselijke doe-het-zelf-zaak??quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, slechte dag....Te laat wakker, ontdekt dat het geel niet echt 100 procent dekt over het wit (dilemma: laten voor wat het is of morgen nog maar een keer). Afvoer aangelegd voor wasmachine en drie keer terug moeten voor een vaag bochtje, nog een vaag bochtje en een verloopje van 50 naar 40 mm. Planken aan de muur gehangen en er eentje verzaagd, dus nog een keer terug om een nieuwe plank te halen. Daarnaast nieuwe deurklinken die net niet en net wel passen (martelen) en als klap op de vuurpijl een wieldop verloren.
Het is niet gebonden aan een dag, wel komt een ongeluk bij mij maar zelden alleen.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach hij kon er zelf ook om lachen en gaf toestemming het aan mij te vertellen.
Ik heb ook wel eens van die dagen waar alles mis gaat. vreemd genoeg als ik zo een dag heb is het op een dinsdag.![]()
Had je wel eerst met m getraind of was dit out of the blue??quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Aloha, mijn laptap heeft een dubbele salto met schroef overleeft....
kom ik een keer op een dinsdag voor je koken en daarna een gratis gay-salsa dansles voor jou en je dochterrrquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach hij kon er zelf ook om lachen en gaf toestemming het aan mij te vertellen.
Ik heb ook wel eens van die dagen waar alles mis gaat. vreemd genoeg als ik zo een dag heb is het op een dinsdag.![]()
Ik vergat nog te melden dat ik vanmorgen geflitst ben, ik wel plankdragers van 35 cm kon vinden maar er geen planken zijn van 35 cm, die oen van de Karwei ze afgezaagd heeft op 35,3 cm, ik halverwege onderweg naar huis tot de ontdekking kwam dat ik mijn mobiel vergeten had en dus terug moest en mijn melk. nog maar één dag over tijd al volledig geklonterd in het pak zat.quote:Op zondag 23 september 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent dus inmiddels vaste gast bij de plaatselijke doe-het-zelf-zaak??
Staan ze al met koffie en gebak op je te wachten of dat nog net niet?
Zwaar shit iig... maar laten we eerlijk zijn: morgen kan eigenlijk niet erger worden dan vandaag (al was het alleen maar omdat de bouwmarkt dan dicht is en je dus geen klusje kunt doen waarvoor je 6 keer heen en weer naar de bouwmarkt moet)
Wat vraag je voor dat koken WJquote:Op zondag 23 september 2007 00:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kom ik een keer op een dinsdag voor je koken en daarna een gratis gay-salsa dansles voor jou en je dochterrr
drank en een krolsche kater...quote:Op zondag 23 september 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je wel eerst met m getraind of was dit out of the blue??![]()
Ah gossie.. het zat ook echt niet mee hèquote:Op zondag 23 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vergat nog te melden dat ik vanmorgen geflitst ben, ik wel plankdragers van 35 cm kon vinden maar er geen planken zijn van 35 cm, die oen van de Karwei ze afgezaagd heeft op 35,3 cm, ik halverwege onderweg naar huis tot de ontdekking kwam dat ik mijn mobiel vergeten had en dus terug moest en mijn melk. nog maar één dag over tijd al volledig geklonterd in het pak zat.
Bedankt voor je medelevenquote:Op zondag 23 september 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
Ah, het gaat hier niet meer over enge aandoeningen.![]()
Proost., en ook jullie gefeliciteerd gecondoleerd met één jaar Brian.![]()
Doegquote:Op zondag 23 september 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Maar dit rare wijf is weer weg!
Laters Lobascaquote:Op zondag 23 september 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Maar dit rare wijf is weer weg!
Nix moet....quote:Op zondag 23 september 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze moet wat anders doen?
Is dat een Guinness?quote:
Volgens de url was het een colaatjequote:Op zondag 23 september 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat een Guinness?
Mooi, jij drinkt niet. Mag ik?![]()
Jij speurneus.quote:Op zondag 23 september 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de url was het een colaatje
Maar als jij er blij van wordt als we zeggen dat het een Guinness is......![]()
WJquote:Op zondag 23 september 2007 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
hoi veulen, gert, leandra en nmns en mezelf
Ik doe mee met een Spa Orange.....en een peuk of wat...quote:Op zondag 23 september 2007 01:04 schreef willem-jozef het volgende:
ik trek ook maar ff een droge witte open.
ouwe dekhengst, spa oranje al op?quote:Op zondag 23 september 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik doe mee met een Spa Orange.....en een peuk of wat...
quote:
ik ben gepromoveerd tot raar!quote:Op zondag 23 september 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ha die mallerd en Hidiho.......
hoihoiquote:Op zondag 23 september 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ha die mallerd en Hidiho.......
Ik heb weer suiker jaquote:
eufemistisch, of kreeg je dat je bek niet uit?!quote:Op zondag 23 september 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ooh, dat is dan best 'mild' omschreven![]()
Doe ff je discopic!quote:Op zondag 23 september 2007 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb weer suiker ja![]()
[afbeelding]
Voor wie, kan je het niet onthouden?quote:Op zondag 23 september 2007 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas je profiel dan even aan, wel zo handig.......![]()
Nope, gaat het ene oor in, 't andere uit......quote:Op zondag 23 september 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voor wie, kan je het niet onthouden?
Beterquote:Op zondag 23 september 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, gaat het ene oor in, 't andere uit......![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe ff je discopic!![]()
Vind jij het ook lekkere muziek?
wat danst amanda toch engquote:Op zondag 23 september 2007 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
eufemistisch, of kreeg je dat je bek niet uit?!
Samba !quote:Op zondag 23 september 2007 01:56 schreef Lobasca het volgende:
Get down!!
Ik zal een zonnebril opdoen als je je open huis hebt... dan zie je me niet naar je kijkenquote:Op zondag 23 september 2007 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal eng daar, ik hou niet van die "kijk mij eens" feestjes....
quote:Op zondag 23 september 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal een zonnebril opdoen als je je open huis hebt... dan zie je mij niet naar je kijken
Riep je mij?quote:Op zondag 23 september 2007 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb weer suiker ja![]()
[afbeelding]
Ja, al een keer of vier...quote:Op zondag 23 september 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
Had ik al gezegd dat er heerlijke muziek op de streams is....
Uit je hoofd of op het telraam?quote:Op zondag 23 september 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, al een keer of vier...
neequote:Op zondag 23 september 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
Had ik al gezegd dat er heerlijke muziek op de streams is....
Glas is bij mij al gesprongen!!! Wat een muziekquote:Op zondag 23 september 2007 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij hebben hier normaal dubbel glas in de kozijnen....geen telramen
Yep... moet alleen nog met zoonlief uitvechten of we die ene oude bank laten staan waar hij staat of dat we m van plek ruilen met de "nieuwe" bank....quote:Op zondag 23 september 2007 02:08 schreef willem-jozef het volgende:
hi leandra, waar was je, stoel en bank geplaatst?
Lobas gaat uit d'r paraplu (ipv dak)quote:Op zondag 23 september 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
Yo yo yo yo!!!
Leandraquote:Op zondag 23 september 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... moet alleen nog met zoonlief uitvechten of we die ene oude bank laten staan waar hij staat of dat we m van plek ruilen met de "nieuwe" bank....
Die oude bank is zo'n dilemma-geval:
Lelijk model, lelijke kleur (zwart), oerdegelijk (super dik leer) en hij zit/ligt heerlijk.
Dus die staat op de plek waarvandaan het het makkelijkst TV kijken is, maar dat is van oudsher ook de bank waar ik altijd op zit... hij zit meestal aan de overkant en daar staat dus nu een "nieuwe"
De vraag is dus nu: wordt de "nieuwe" bank de bank van Jr. of verhuist Jr. naar wat van origine "mijn" plek is, of wisselen we de banken nog van plek...
Komt dat ze "raar" is.....quote:Op zondag 23 september 2007 02:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lobas gaat uit d'r paraplu (ipv dak)![]()
lastig iddquote:Op zondag 23 september 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... moet alleen nog met zoonlief uitvechten of we die ene oude bank laten staan waar hij staat of dat we m van plek ruilen met de "nieuwe" bank....
Die oude bank is zo'n dilemma-geval:
Lelijk model, lelijke kleur (zwart), oerdegelijk (super dik leer) en hij zit/ligt heerlijk.
Dus die staat op de plek waarvandaan het het makkelijkst TV kijken is, maar dat is van oudsher ook de bank waar ik altijd op zit... hij zit meestal aan de overkant en daar staat dus nu een "nieuwe"
De vraag is dus nu: wordt de "nieuwe" bank de bank van Jr. of verhuist Jr. naar wat van origine "mijn" plek is, of wisselen we de banken nog van plek...
uit me cabrioquote:Op zondag 23 september 2007 02:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lobas gaat uit d'r paraplu (ipv dak)![]()
ach, als je weet wie het zegt....quote:Op zondag 23 september 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt dat ze "raar" is.....![]()
denk aan je hart en de herrie voor de buren(15 km verderop)!quote:Op zondag 23 september 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uit me cabrio![]()
![]()
![]()
Ben zwaar aan het genieten van de muziek
Nope... die bank waar ik helemaal weg van was is inmiddels uit de collectie... en ik had er toch (nog) geen geld voor dus dat is m niet geworden...quote:Op zondag 23 september 2007 02:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Leandra![]()
Heb je je nieuwe bank eindelijk binnen?
ik denk a;;een aan mezelf, altruïst!quote:Op zondag 23 september 2007 02:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
denk aan je hart en de herrie voor de buren(15 km verderop)!
jezus, klinkt goed, had ik laatst ook met een achterneef, ging emigreren, kreeg een mooie rode leolux bank!!quote:Op zondag 23 september 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... die bank waar ik helemaal weg van was is inmiddels uit de collectie... en ik had er toch (nog) geen geld voor dus dat is m niet geworden...
Maar ik kreeg een "erfenisje" vandaag![]()
(Tante overleden en niemand wilde haar z.g.a.n. bank en stoel hebben...)
de "l" zit eentje meer naar links schat......quote:Op zondag 23 september 2007 02:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik denk a;;een aan mezelf, altruïst!![]()
Deze is paarsachtig.... leer met stof, ook Leoluxquote:Op zondag 23 september 2007 02:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, klinkt goed, had ik laatst ook met een achterneef, ging emigreren, kreeg een mooie rode leolux bank!!
I don't carequote:Op zondag 23 september 2007 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
de "l" zit eentje meer naar links schat......![]()
Jij hebt ook altijd mazzel....mijn familie wordt zo tering oud dat ik nog moet zien wie er eerder gaat...'k heb ook nooit es een meevallertje....quote:Op zondag 23 september 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
Maar ik kreeg een "erfenisje" vandaag![]()
(Tante overleden en niemand wilde haar z.g.a.n. bank en stoel hebben...)
da's mooi wijffiequote:Op zondag 23 september 2007 02:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik denk a;;een aan mezelf, altruïst!![]()
Sodeju, wat ben je overdreven opgewekt.....een beetje over the top hoor........Jij bent toxh wel echt Lobasca?quote:
gaat aardig wat belasting af...quote:Op zondag 23 september 2007 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd mazzel....mijn familie wordt zo tering oud dat ik nog moet zien wie er eerder gaat...'k heb ook nooit es een meevallertje....
lobasca in een goeie bui!!!quote:Op zondag 23 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sodeju, wat ben je overdreven opgewekt.....een beetje over the top hoor........Jij bent toxh wel echt Lobasca?
Leolux heeft mooie banken vooral die van leerquote:Op zondag 23 september 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze is paarsachtig.... leer met stof, ook Leolux
Das niet errug, dat kunnen Balkenende en Rouvoet dan mooi weer inzetten voor die takke Vinex gezinnetjes met hun tering koters....quote:
jou meevaller zal dan zijn dat je ook rete oud wordt, net als je familie, maar of het nou een meevaller is om heel oud weg te kwijnen in een oud zeeliedenhuis in zwolle is dan weer de vraag, ouwequote:Op zondag 23 september 2007 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd mazzel....mijn familie wordt zo tering oud dat ik nog moet zien wie er eerder gaat...'k heb ook nooit es een meevallertje....
duidelijke taal!quote:Op zondag 23 september 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kennuh we van jou niet zeggen, achterbak
Ik ben het zwarte schaap, wedden dat die krengen van mij gaan erven?quote:Op zondag 23 september 2007 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jou meevaller zal dan zijn dat je ook rete oud wordt, net als je familie, maar of het nou een meevaller is om heel oud weg te kwijnen in een oud zeeliedenhuis in zwolle is dan weer de vraag, ouwe![]()
Volgens mij heb ik deze bank en stoel dan ook van haar kinderen gekregen... dus geen successierechten.quote:
Hey, doe es ffies lief.....quote:Op zondag 23 september 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kennuh we van jou niet zeggen, achterbak
heb ik niets mee van doen... eigen boontjes enzo... maar laat ze met d'r poten van mijn erfenissen afblijven...quote:Op zondag 23 september 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das niet errug, dat kunnen Balkenende en Rouvoet dan mooi weer inzetten voor die takke Vinex gezinnetjes met hun tering koters....
goeie bui?quote:Op zondag 23 september 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus het moment om geld te leen te vragen........![]()
Mijn familie ook ik heb ook nooit geluk..ook niet in een loterij of zo.quote:Op zondag 23 september 2007 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das mooi meis, want voor je het weet heb je geen bank maar maar een eenzittertje....quote:Op zondag 23 september 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze bank en stoel dan ook van haar kinderen gekregen... dus geen successierechten.
you get what you deserved, that's what they told mequote:Op zondag 23 september 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey, doe es ffies lief.....![]()
Nou ja, jij hebt ons dan wel weer toch?quote:Op zondag 23 september 2007 02:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Mijn familie ook ik heb ook nooit geluk..ook niet in een loterij of zo.
De duvel schijt altijd op één hoop.
ik heb er ook 1 van hondenleer, kom je er een keer op zitten, sugar?quote:Op zondag 23 september 2007 02:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Leolux heeft mooie banken vooral die van leer
Pak ze terug en zet nog een kind op de wereld... erven zij tenminste nix van jouquote:Op zondag 23 september 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben het zwarte schaap, wedden dat die krengen van mij gaan erven?
Ja dat is waarquote:Op zondag 23 september 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt ons dan wel weer toch?
Hoe heet dat ook alweer?quote:Op zondag 23 september 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus het moment om geld te leen te vragen........![]()
1. Nog een kindquote:Op zondag 23 september 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pak ze terug en zet nog een kind op de wereld... erven zij tenminste nix van jou
Hondenleerquote:Op zondag 23 september 2007 02:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 van hondenleer, kom je er een keer op zitten, sugar?![]()
ff serieus, waar je je spul heen brengt, en later weer teug kunt kopen?quote:Op zondag 23 september 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het vuurtje opstoken door heet ijzer......![]()
Mwah.. je wil anders niet weten wat voor "rekening" ik bij thuiskomst vond...quote:Op zondag 23 september 2007 02:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Mijn familie ook ik heb ook nooit geluk..ook niet in een loterij of zo.
De duvel schijt altijd op één hoop.
Pandjeshuisquote:Op zondag 23 september 2007 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ff serieus, waar je je spul heen brengt, en later weer teug kunt kopen?
1. Als in "doe het nog, ze verwachten het vast niet meer van je"...quote:Op zondag 23 september 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Nog een kind![]()
2. Interesse![]()
Mik het bij elkaar in....quote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, wat zal ik doen? koffie of iets sterkers![]()
Zal wel met jr te maken hebben...ja kinderen zijn duurquote:Op zondag 23 september 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. je wil anders niet weten wat voor "rekening" ik bij thuiskomst vond...
Die had ik graag ingeruild tegen die bank en die stoel![]()
Dus ik weet niet waar die grote hoop is, maar hier schijt de duvel er iig niet op...
een buidybuilderquote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, wat zal ik doen? koffie of iets sterkers![]()
Denk niet dat dat best smaaktquote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mik het bij elkaar in....
http://fotoboek.fok.nl/user/Ladidadida ?quote:Op zondag 23 september 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
Ladadieladiedaa
Niet klagen maar dragen.....en bidden om kracht!quote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
2. Mwah.. als ik er maar niet nog 1 alleen hoef op te voeden... daar ben ik de afgelopen 16 jaar al druk genoeg mee geweest.
mmm Arie's koffiequote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mik het bij elkaar in....
geen steroide graagquote:
Babe, ik sta in het kerstnummer van Playboy!quote:Op zondag 23 september 2007 02:35 schreef doka het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/Ladidadida ?
(Basje)
So baby if you want mequote:
Nee helaas... een ander "we willen ff wat met u verrekenen" briefje... en daar zal ik helaas wel niet onderuit kunnen, maar het is zo ongeveer 2½ maandinkomen...quote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zal wel met jr te maken hebben...ja kinderen zijn duur
Arie kan heerlijk koffie zettenquote:Op zondag 23 september 2007 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie Arie is![]()
Bidden om kracht??quote:Op zondag 23 september 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet klagen maar dragen.....en bidden om kracht!
Everybody is free to feel goodquote:Op zondag 23 september 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gebruik ik ookhoe kom ik anders aan een afgetrained lichaam?
![]()
Ja dat is minder leuk nieuwsquote:Op zondag 23 september 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee helaas... een ander "we willen ff wat met u verrekenen" briefje... en daar zal ik helaas wel niet onderuit kunnen, maar het is zo ongeveer 2½ maandinkomen...![]()
Gelukkig is mijn maandinkomen niet zo hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |