Riep je mij?quote:Op zondag 23 september 2007 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb weer suiker ja![]()
[afbeelding]
Ja, al een keer of vier...quote:Op zondag 23 september 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
Had ik al gezegd dat er heerlijke muziek op de streams is....
Uit je hoofd of op het telraam?quote:Op zondag 23 september 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, al een keer of vier...
neequote:Op zondag 23 september 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
Had ik al gezegd dat er heerlijke muziek op de streams is....
Glas is bij mij al gesprongen!!! Wat een muziekquote:Op zondag 23 september 2007 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij hebben hier normaal dubbel glas in de kozijnen....geen telramen
Yep... moet alleen nog met zoonlief uitvechten of we die ene oude bank laten staan waar hij staat of dat we m van plek ruilen met de "nieuwe" bank....quote:Op zondag 23 september 2007 02:08 schreef willem-jozef het volgende:
hi leandra, waar was je, stoel en bank geplaatst?
Lobas gaat uit d'r paraplu (ipv dak)quote:Op zondag 23 september 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
Yo yo yo yo!!!
Leandraquote:Op zondag 23 september 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... moet alleen nog met zoonlief uitvechten of we die ene oude bank laten staan waar hij staat of dat we m van plek ruilen met de "nieuwe" bank....
Die oude bank is zo'n dilemma-geval:
Lelijk model, lelijke kleur (zwart), oerdegelijk (super dik leer) en hij zit/ligt heerlijk.
Dus die staat op de plek waarvandaan het het makkelijkst TV kijken is, maar dat is van oudsher ook de bank waar ik altijd op zit... hij zit meestal aan de overkant en daar staat dus nu een "nieuwe"
De vraag is dus nu: wordt de "nieuwe" bank de bank van Jr. of verhuist Jr. naar wat van origine "mijn" plek is, of wisselen we de banken nog van plek...
Komt dat ze "raar" is.....quote:Op zondag 23 september 2007 02:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lobas gaat uit d'r paraplu (ipv dak)![]()
lastig iddquote:Op zondag 23 september 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... moet alleen nog met zoonlief uitvechten of we die ene oude bank laten staan waar hij staat of dat we m van plek ruilen met de "nieuwe" bank....
Die oude bank is zo'n dilemma-geval:
Lelijk model, lelijke kleur (zwart), oerdegelijk (super dik leer) en hij zit/ligt heerlijk.
Dus die staat op de plek waarvandaan het het makkelijkst TV kijken is, maar dat is van oudsher ook de bank waar ik altijd op zit... hij zit meestal aan de overkant en daar staat dus nu een "nieuwe"
De vraag is dus nu: wordt de "nieuwe" bank de bank van Jr. of verhuist Jr. naar wat van origine "mijn" plek is, of wisselen we de banken nog van plek...
uit me cabrioquote:Op zondag 23 september 2007 02:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lobas gaat uit d'r paraplu (ipv dak)![]()
ach, als je weet wie het zegt....quote:Op zondag 23 september 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt dat ze "raar" is.....![]()
denk aan je hart en de herrie voor de buren(15 km verderop)!quote:Op zondag 23 september 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uit me cabrio![]()
![]()
![]()
Ben zwaar aan het genieten van de muziek
Nope... die bank waar ik helemaal weg van was is inmiddels uit de collectie... en ik had er toch (nog) geen geld voor dus dat is m niet geworden...quote:Op zondag 23 september 2007 02:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Leandra![]()
Heb je je nieuwe bank eindelijk binnen?
ik denk a;;een aan mezelf, altruïst!quote:Op zondag 23 september 2007 02:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
denk aan je hart en de herrie voor de buren(15 km verderop)!
jezus, klinkt goed, had ik laatst ook met een achterneef, ging emigreren, kreeg een mooie rode leolux bank!!quote:Op zondag 23 september 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... die bank waar ik helemaal weg van was is inmiddels uit de collectie... en ik had er toch (nog) geen geld voor dus dat is m niet geworden...
Maar ik kreeg een "erfenisje" vandaag![]()
(Tante overleden en niemand wilde haar z.g.a.n. bank en stoel hebben...)
de "l" zit eentje meer naar links schat......quote:Op zondag 23 september 2007 02:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik denk a;;een aan mezelf, altruïst!![]()
Deze is paarsachtig.... leer met stof, ook Leoluxquote:Op zondag 23 september 2007 02:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, klinkt goed, had ik laatst ook met een achterneef, ging emigreren, kreeg een mooie rode leolux bank!!
I don't carequote:Op zondag 23 september 2007 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
de "l" zit eentje meer naar links schat......![]()
Jij hebt ook altijd mazzel....mijn familie wordt zo tering oud dat ik nog moet zien wie er eerder gaat...'k heb ook nooit es een meevallertje....quote:Op zondag 23 september 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
Maar ik kreeg een "erfenisje" vandaag![]()
(Tante overleden en niemand wilde haar z.g.a.n. bank en stoel hebben...)
da's mooi wijffiequote:Op zondag 23 september 2007 02:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik denk a;;een aan mezelf, altruïst!![]()
Sodeju, wat ben je overdreven opgewekt.....een beetje over the top hoor........Jij bent toxh wel echt Lobasca?quote:
gaat aardig wat belasting af...quote:Op zondag 23 september 2007 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd mazzel....mijn familie wordt zo tering oud dat ik nog moet zien wie er eerder gaat...'k heb ook nooit es een meevallertje....
lobasca in een goeie bui!!!quote:Op zondag 23 september 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sodeju, wat ben je overdreven opgewekt.....een beetje over the top hoor........Jij bent toxh wel echt Lobasca?
Leolux heeft mooie banken vooral die van leerquote:Op zondag 23 september 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze is paarsachtig.... leer met stof, ook Leolux
Das niet errug, dat kunnen Balkenende en Rouvoet dan mooi weer inzetten voor die takke Vinex gezinnetjes met hun tering koters....quote:
jou meevaller zal dan zijn dat je ook rete oud wordt, net als je familie, maar of het nou een meevaller is om heel oud weg te kwijnen in een oud zeeliedenhuis in zwolle is dan weer de vraag, ouwequote:Op zondag 23 september 2007 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd mazzel....mijn familie wordt zo tering oud dat ik nog moet zien wie er eerder gaat...'k heb ook nooit es een meevallertje....
duidelijke taal!quote:Op zondag 23 september 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kennuh we van jou niet zeggen, achterbak
Ik ben het zwarte schaap, wedden dat die krengen van mij gaan erven?quote:Op zondag 23 september 2007 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jou meevaller zal dan zijn dat je ook rete oud wordt, net als je familie, maar of het nou een meevaller is om heel oud weg te kwijnen in een oud zeeliedenhuis in zwolle is dan weer de vraag, ouwe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |