Riep je mij?quote:Op zondag 23 september 2007 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb weer suiker ja![]()
[afbeelding]
Ja, al een keer of vier...quote:Op zondag 23 september 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
Had ik al gezegd dat er heerlijke muziek op de streams is....
Uit je hoofd of op het telraam?quote:Op zondag 23 september 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, al een keer of vier...
neequote:Op zondag 23 september 2007 02:07 schreef Lobasca het volgende:
Had ik al gezegd dat er heerlijke muziek op de streams is....
Glas is bij mij al gesprongen!!! Wat een muziekquote:Op zondag 23 september 2007 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wij hebben hier normaal dubbel glas in de kozijnen....geen telramen
Yep... moet alleen nog met zoonlief uitvechten of we die ene oude bank laten staan waar hij staat of dat we m van plek ruilen met de "nieuwe" bank....quote:Op zondag 23 september 2007 02:08 schreef willem-jozef het volgende:
hi leandra, waar was je, stoel en bank geplaatst?
Lobas gaat uit d'r paraplu (ipv dak)quote:Op zondag 23 september 2007 02:13 schreef Lobasca het volgende:
Yo yo yo yo!!!
Leandraquote:Op zondag 23 september 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... moet alleen nog met zoonlief uitvechten of we die ene oude bank laten staan waar hij staat of dat we m van plek ruilen met de "nieuwe" bank....
Die oude bank is zo'n dilemma-geval:
Lelijk model, lelijke kleur (zwart), oerdegelijk (super dik leer) en hij zit/ligt heerlijk.
Dus die staat op de plek waarvandaan het het makkelijkst TV kijken is, maar dat is van oudsher ook de bank waar ik altijd op zit... hij zit meestal aan de overkant en daar staat dus nu een "nieuwe"
De vraag is dus nu: wordt de "nieuwe" bank de bank van Jr. of verhuist Jr. naar wat van origine "mijn" plek is, of wisselen we de banken nog van plek...
Komt dat ze "raar" is.....quote:Op zondag 23 september 2007 02:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lobas gaat uit d'r paraplu (ipv dak)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |