Nee, slechte dag....Te laat wakker, ontdekt dat het geel niet echt 100 procent dekt over het wit (dilemma: laten voor wat het is of morgen nog maar een keer). Afvoer aangelegd voor wasmachine en drie keer terug moeten voor een vaag bochtje, nog een vaag bochtje en een verloopje van 50 naar 40 mm. Planken aan de muur gehangen en er eentje verzaagd, dus nog een keer terug om een nieuwe plank te halen. Daarnaast nieuwe deurklinken die net niet en net wel passen (martelen) en als klap op de vuurpijl een wieldop verloren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op een of andere manier vinden wij vrouwen "vage lulverhalen" altijd grappiger dan jullie mannen...
Hello dear
Beetje gelukt in de casa??
Een beetje pijn is fijn, maar dit lijkt mij niet echt lekker.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:49 schreef itsme het volgende:
Inderdaad. Tranen met tuiten gelachen maar het slachtoffer kon er ook ondaks dat hij de lul waswel om lachen gelukkig.
![]()
Een beetje del overleeft alles.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Aloha, mijn laptap heeft een dubbele salto met schroef overleeft....
heb 'um in de rose buurt van alkmaar gekocht...quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje del overleeft alles.....
Hebben ze die daar ook al? Begint echt een wereldstad te worden dat Alkmaar.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb 'um in de rose buurt van alkmaar gekocht...
Ach hij kon er zelf ook om lachen en gaf toestemming het aan mij te vertellen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje pijn is fijn, maar dit lijkt mij niet echt lekker.....
Je bent dus inmiddels vaste gast bij de plaatselijke doe-het-zelf-zaak??quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, slechte dag....Te laat wakker, ontdekt dat het geel niet echt 100 procent dekt over het wit (dilemma: laten voor wat het is of morgen nog maar een keer). Afvoer aangelegd voor wasmachine en drie keer terug moeten voor een vaag bochtje, nog een vaag bochtje en een verloopje van 50 naar 40 mm. Planken aan de muur gehangen en er eentje verzaagd, dus nog een keer terug om een nieuwe plank te halen. Daarnaast nieuwe deurklinken die net niet en net wel passen (martelen) en als klap op de vuurpijl een wieldop verloren.
Het is niet gebonden aan een dag, wel komt een ongeluk bij mij maar zelden alleen.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach hij kon er zelf ook om lachen en gaf toestemming het aan mij te vertellen.
Ik heb ook wel eens van die dagen waar alles mis gaat. vreemd genoeg als ik zo een dag heb is het op een dinsdag.![]()
Had je wel eerst met m getraind of was dit out of the blue??quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Aloha, mijn laptap heeft een dubbele salto met schroef overleeft....
kom ik een keer op een dinsdag voor je koken en daarna een gratis gay-salsa dansles voor jou en je dochterrrquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach hij kon er zelf ook om lachen en gaf toestemming het aan mij te vertellen.
Ik heb ook wel eens van die dagen waar alles mis gaat. vreemd genoeg als ik zo een dag heb is het op een dinsdag.![]()
Ik vergat nog te melden dat ik vanmorgen geflitst ben, ik wel plankdragers van 35 cm kon vinden maar er geen planken zijn van 35 cm, die oen van de Karwei ze afgezaagd heeft op 35,3 cm, ik halverwege onderweg naar huis tot de ontdekking kwam dat ik mijn mobiel vergeten had en dus terug moest en mijn melk. nog maar één dag over tijd al volledig geklonterd in het pak zat.quote:Op zondag 23 september 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent dus inmiddels vaste gast bij de plaatselijke doe-het-zelf-zaak??
Staan ze al met koffie en gebak op je te wachten of dat nog net niet?
Zwaar shit iig... maar laten we eerlijk zijn: morgen kan eigenlijk niet erger worden dan vandaag (al was het alleen maar omdat de bouwmarkt dan dicht is en je dus geen klusje kunt doen waarvoor je 6 keer heen en weer naar de bouwmarkt moet)
Wat vraag je voor dat koken WJquote:Op zondag 23 september 2007 00:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kom ik een keer op een dinsdag voor je koken en daarna een gratis gay-salsa dansles voor jou en je dochterrr
drank en een krolsche kater...quote:Op zondag 23 september 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je wel eerst met m getraind of was dit out of the blue??![]()
Ah gossie.. het zat ook echt niet mee hèquote:Op zondag 23 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vergat nog te melden dat ik vanmorgen geflitst ben, ik wel plankdragers van 35 cm kon vinden maar er geen planken zijn van 35 cm, die oen van de Karwei ze afgezaagd heeft op 35,3 cm, ik halverwege onderweg naar huis tot de ontdekking kwam dat ik mijn mobiel vergeten had en dus terug moest en mijn melk. nog maar één dag over tijd al volledig geklonterd in het pak zat.
Bedankt voor je medelevenquote:Op zondag 23 september 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
Ah, het gaat hier niet meer over enge aandoeningen.![]()
Proost., en ook jullie gefeliciteerd gecondoleerd met één jaar Brian.![]()
Doegquote:Op zondag 23 september 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Maar dit rare wijf is weer weg!
Laters Lobascaquote:Op zondag 23 september 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Maar dit rare wijf is weer weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |