O deze is zo mooi!quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Gewoon lekker uitzieken.
En hier is een topic met te gekke briljante caps![]()
Pas op voor de caps van Jaap in zijn blote gat![]()
Ter ere van 1 jaar DGK.
![]()
Ik leen even een welhaast willekeurige als lekkermakertje.
[afbeelding]
EN het was op 1 aprilquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:02 schreef yvonne het volgende:
Oh, en toen ik dat zei was ik dronken
oeiquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:44 schreef itsme het volgende:
Haast? ik lig al dubbel.
Hey Ik heb nu toch iets raars gehoord.
Een kennis belt me. Ze was met haar vriend aan het seksen en net toen hij op het punt van klaarkomen stond, begon hij te gillen.![]()
(Ze dacht dat hij een hartaanval had).![]()
maar goed. Hij zei kramp te hebben aan zijn penis. Niet aan de eikel zelf. Zijn piemel is nu helemaal paars en blauw en doet nog steeds pijn.,
Kan de penis gebroken zijn. nou ja niet de lul zelf maar in de wand van het zwellichaam.?
advies graag.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:53 schreef itsme het volgende:
[..]
advies graag.![]()
![]()
Ik heb via google gezocht op paarse penis. Wat ik allemaal te verduren kreeg..
maar dit leek er het meeste op.
Toen ik een paar dagen nogal heftig met mijn vriend lag te vrijen, ging er iets mis. Hij schreeuwde het uit van de pijn en zijn penis zag er vreemd krom uit en begon op te zwellen. Kan zijn penis gebroken zijn?
Hoewel dit zelden gebeurt, kan een penis inderdaad breken. Het gaat daarbij niet om een botbreuk (want er zit geen bot in de penis), maar om een breuk in de wand van het zwellichaam. Dit is het deel dat zich met bloed vult als een jongen opgewonden raakt. Soms hoort men het ook knappen. De penis kan dan krom gaan staan en bont en blauw worden. Je vriend moet zo snel mogelijk naar de huisarts gaan. Meestal moet het namelijk worden gehecht. Herstel in latere fasen is moeilijk of soms zelfs onmogelijk.
Bron: http://www.sexwoordenboek.nl/erectie_gebroken.html![]()
Die heb ik niet en het is het probleem van een ander (godzijdank)quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik moet er even niet aan denken... ik probeer net van de koorts af te komen... dan moet ik geen 'gebroken' lul in mijn hoofd hebben
![]()
vraag het anders aan je buurman![]()
dankjequote:Op zaterdag 22 september 2007 20:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Die heb ik niet en het is het probleem van een ander (godzijdank)
Heb hem wel geadviseerd even de doktersdienst te bellen.![]()
Beterschap trouwens.![]()
Ik ben net zelf 10 dagen!!! ziek geweest. Iets wat ik totaal niet gewend ben.
Denk dat dat wel slim is om te doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Heb hem wel geadviseerd even de doktersdienst te bellen.![]()
Het "lullige" is dat die vriendin en ik in een deuk hebben gelegen. OOk na mijn conclusie.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Denk dat dat wel slim is om te doen.
Heb het zelf nooit meegemaakt, maar wat je vond op het Internet klopt volgens mij vrij aardig.
Sterkte dan maar voor hem met de sportblessure, hij zal d'r zelf misschien (veeel later) ook nog wel eens om kunnen lachen.
Het begrip dubbel liggen heeft wel een nieuwe dimensie gekregen vanavond.
whahaha Nu snap ik je post pas.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:32 schreef farscapevr6 het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeehm
echo??
iedereen plassen owzo?
Rustig hierzo hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:03 schreef itsme het volgende:
whahaha Nu snap ik je post pas.
Je dacht in de cos te zitten.![]()
Het is erg stil inderdaad.
Hai Veulen.![]()
je kennis zal blij zijn ...nuquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:44 schreef itsme het volgende:
Haast? ik lig al dubbel.
Hey Ik heb nu toch iets raars gehoord.
Een kennis belt me. Ze was met haar vriend aan het seksen en net toen hij op het punt van klaarkomen stond, begon hij te gillen.![]()
(Ze dacht dat hij een hartaanval had).![]()
maar goed. Hij zei kramp te hebben aan zijn penis. Niet aan de eikel zelf. Zijn piemel is nu helemaal paars en blauw en doet nog steeds pijn.,
Kan de penis gebroken zijn. nou ja niet de lul zelf maar in de wand van het zwellichaam.?
Je hebt humor of je hebt het niet, maar ik zag ditquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Het "lullige" is dat die vriendin en ik in een deuk hebben gelegen. OOk na mijn conclusie.![]()
Het zwellichaam is gebrokenquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:09 schreef ppi het volgende:
Je hebt humor of je hebt het niet, maar ik zag dit [afbeelding] in dit topic..
Staat verder niet zo heel veel nieuws in maar bevestigd volgens mij wel zo ongeveer de diagnose die je al had mbt de zwellichamen.
Dat plaatje moet echt een fotoshop zijn, waar blijft het bot in slappe toestand ?????
Dat past niet, heb net even goed gecheckt.
Zie nu na wat verder zoeken deze tekst bij hetzelfde plaatje maar op een ongelukken bij sex pagina (NSFW !! - 2e colom, halverwege de pagina):
Er is natuurlijk niet echt een bot in de penis. Toch kan er wel letsel ontstaan bij een erecte penis, met soms blijvende gevolgen. Als littekenweefsel ontstaan, krijgt men blijvend een kromme penis. (Ziekte van Peyronie)
Het was wel een leuk lulverhaalquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog leukerds hier of is het vanavond volledig uitgestorven en beperkt de SC zich tot een vaag lulverhaal.....
Op een of andere manier vinden wij vrouwen "vage lulverhalen" altijd grappiger dan jullie mannen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog leukerds hier of is het vanavond volledig uitgestorven en beperkt de SC zich tot een vaag lulverhaal.....
Nee, slechte dag....Te laat wakker, ontdekt dat het geel niet echt 100 procent dekt over het wit (dilemma: laten voor wat het is of morgen nog maar een keer). Afvoer aangelegd voor wasmachine en drie keer terug moeten voor een vaag bochtje, nog een vaag bochtje en een verloopje van 50 naar 40 mm. Planken aan de muur gehangen en er eentje verzaagd, dus nog een keer terug om een nieuwe plank te halen. Daarnaast nieuwe deurklinken die net niet en net wel passen (martelen) en als klap op de vuurpijl een wieldop verloren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op een of andere manier vinden wij vrouwen "vage lulverhalen" altijd grappiger dan jullie mannen...
Hello dear
Beetje gelukt in de casa??
Een beetje pijn is fijn, maar dit lijkt mij niet echt lekker.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:49 schreef itsme het volgende:
Inderdaad. Tranen met tuiten gelachen maar het slachtoffer kon er ook ondaks dat hij de lul waswel om lachen gelukkig.
![]()
Een beetje del overleeft alles.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Aloha, mijn laptap heeft een dubbele salto met schroef overleeft....
heb 'um in de rose buurt van alkmaar gekocht...quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje del overleeft alles.....
Hebben ze die daar ook al? Begint echt een wereldstad te worden dat Alkmaar.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
heb 'um in de rose buurt van alkmaar gekocht...
Ach hij kon er zelf ook om lachen en gaf toestemming het aan mij te vertellen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje pijn is fijn, maar dit lijkt mij niet echt lekker.....
Je bent dus inmiddels vaste gast bij de plaatselijke doe-het-zelf-zaak??quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, slechte dag....Te laat wakker, ontdekt dat het geel niet echt 100 procent dekt over het wit (dilemma: laten voor wat het is of morgen nog maar een keer). Afvoer aangelegd voor wasmachine en drie keer terug moeten voor een vaag bochtje, nog een vaag bochtje en een verloopje van 50 naar 40 mm. Planken aan de muur gehangen en er eentje verzaagd, dus nog een keer terug om een nieuwe plank te halen. Daarnaast nieuwe deurklinken die net niet en net wel passen (martelen) en als klap op de vuurpijl een wieldop verloren.
Het is niet gebonden aan een dag, wel komt een ongeluk bij mij maar zelden alleen.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach hij kon er zelf ook om lachen en gaf toestemming het aan mij te vertellen.
Ik heb ook wel eens van die dagen waar alles mis gaat. vreemd genoeg als ik zo een dag heb is het op een dinsdag.![]()
Had je wel eerst met m getraind of was dit out of the blue??quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Aloha, mijn laptap heeft een dubbele salto met schroef overleeft....
kom ik een keer op een dinsdag voor je koken en daarna een gratis gay-salsa dansles voor jou en je dochterrrquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach hij kon er zelf ook om lachen en gaf toestemming het aan mij te vertellen.
Ik heb ook wel eens van die dagen waar alles mis gaat. vreemd genoeg als ik zo een dag heb is het op een dinsdag.![]()
Ik vergat nog te melden dat ik vanmorgen geflitst ben, ik wel plankdragers van 35 cm kon vinden maar er geen planken zijn van 35 cm, die oen van de Karwei ze afgezaagd heeft op 35,3 cm, ik halverwege onderweg naar huis tot de ontdekking kwam dat ik mijn mobiel vergeten had en dus terug moest en mijn melk. nog maar één dag over tijd al volledig geklonterd in het pak zat.quote:Op zondag 23 september 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent dus inmiddels vaste gast bij de plaatselijke doe-het-zelf-zaak??
Staan ze al met koffie en gebak op je te wachten of dat nog net niet?
Zwaar shit iig... maar laten we eerlijk zijn: morgen kan eigenlijk niet erger worden dan vandaag (al was het alleen maar omdat de bouwmarkt dan dicht is en je dus geen klusje kunt doen waarvoor je 6 keer heen en weer naar de bouwmarkt moet)
Wat vraag je voor dat koken WJquote:Op zondag 23 september 2007 00:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kom ik een keer op een dinsdag voor je koken en daarna een gratis gay-salsa dansles voor jou en je dochterrr
drank en een krolsche kater...quote:Op zondag 23 september 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je wel eerst met m getraind of was dit out of the blue??![]()
Ah gossie.. het zat ook echt niet mee hèquote:Op zondag 23 september 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vergat nog te melden dat ik vanmorgen geflitst ben, ik wel plankdragers van 35 cm kon vinden maar er geen planken zijn van 35 cm, die oen van de Karwei ze afgezaagd heeft op 35,3 cm, ik halverwege onderweg naar huis tot de ontdekking kwam dat ik mijn mobiel vergeten had en dus terug moest en mijn melk. nog maar één dag over tijd al volledig geklonterd in het pak zat.
Bedankt voor je medelevenquote:Op zondag 23 september 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
Ah, het gaat hier niet meer over enge aandoeningen.![]()
Proost., en ook jullie gefeliciteerd gecondoleerd met één jaar Brian.![]()
Doegquote:Op zondag 23 september 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Maar dit rare wijf is weer weg!
Laters Lobascaquote:Op zondag 23 september 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Maar dit rare wijf is weer weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |