Weltruste Disaantjequote:
Met een scheutje fictiequote:Op zaterdag 22 september 2007 05:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja nou! Je herkent me er toch zeker wel in?
Zal ik doenquote:
Doet ze?quote:
Trustequote:Op zaterdag 22 september 2007 05:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens weten![]()
moest nog even mail en wat andere dingen checken![]()
Bye![]()
![]()
ff genoeg koffie gehad, eerst suiker halenquote:
Hoelaat gaat dat tankstation open, over een half uur?quote:Op zaterdag 22 september 2007 06:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff genoeg koffie gehad, eerst suiker halen![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 22 september 2007 06:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoelaat gaat dat tankstation open, over een half uur?
nee, zat aan de koffiequote:
Wat een energie nogquote:Op zaterdag 22 september 2007 06:36 schreef Lobasca het volgende:
laatste peukie!!!
![]()
![]()
NZ is jarig
![]()
![]()
![]()
Blaast een ballon op, zet feestmuts op en strooit confetti
Trustequote:Op zaterdag 22 september 2007 06:39 schreef Lobasca het volgende:
hdh, ik neem afscheid van je, c u later, slaap lekker![]()
![]()
![]()
Slaapkopquote:Op zaterdag 22 september 2007 07:58 schreef kleinzusje het volgende:
Morning allen![]()
Weer weg isreettekeetet naar beter bed
![]()
Om 4 uur snachts ook?!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yvonne zal wel gelijk hebben...
Nieuwe voorraadquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:06 schreef itsme het volgende:
De taart is op?Ik had mijn berichtje met taart geplaats en mijn pc crashde.
Nou Ik zag dat het een leuk feestje was.![]()
![]()
's nachts jij meestalquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Om 4 uur snachts ook?!
Waar, lieve w-j heb ik gelijk in?
Gesloten topics zuigen!
En nog gefeliciteerd Nachtmeisje
Goeie vraag schatquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:33 schreef Kinga het volgende:
wie maakt nou cos 2500?
het schiet niet echt opquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:33 schreef Kinga het volgende:
wie maakt nou cos 2500?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:40 schreef kleinzusje het volgende:
Moet ik het doen ?
Kinga is al gestart !!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:41 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
er moet er wel eentje komen
![]()
Taartvergiftiging ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:23 schreef Polonium-120 het volgende:
de taart is op en er zijn doden gevallen![]()
kweeniet, maar het is weer errug rustig hierquote:
Alleen de zieken, de zwakken en de armen van geest zijn hier momenteel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
kweeniet, maar het is weer errug rustig hier![]()
hmmmja, ik ben zo beroerd op dit moment dat ik niet aan buiten mag denken...quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Alleen de zieken, de zwakken en de armen van geest zijn hier momenteel.
Ieder ander is buiten aan het genieten van het herstzonnetje.
![]()
en mijn geest spooktquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Alleen de zieken, de zwakken en de armen van geest zijn hier momenteel.
Ieder ander is buiten aan het genieten van het herstzonnetje.
![]()
Gewoon lekker uitzieken.quote:
Is een hintquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:38 schreef Polonium-120 het volgende:
mijn vriendin leest mij net voor uit de linda... een vrouw wil het gevoel hebben alleen een kut te zijndeze mevrouw is al jaren getrouwd maar mist de rauwe sex met haar partner...
![]()
thanksquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Gewoon lekker uitzieken.
En hier is een topic met te gekke briljante caps![]()
Pas op voor de caps van Jaap in zijn blote gat![]()
Ter ere van 1 jaar DGK.
![]()
Ik leen even een welhaast willekeurige als lekkermakertje.
[afbeelding]
Kuis op de wangquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
's nachts jij meestal..
had te maken met edit-actie van petre in sc(apk was stout..). ik stelde een vraag en na peter z'n motivatie las ik in z'n tekstje onder iets van: 'yvonne: enne die peter valt best mee' oid. daarom dus: 'yvonne zal wel gelijk hebben'.
kusje?
Nachtzusterquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nieuwe voorraad![]()
en thanks Kleinzusjeen Yvonne
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |