Heb ook wat slagroom in me koffie gedaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik even geluk zeg. Het zijn vooral die aardbeien erop die het hem doen.
Mazzelaar. Ik liet het even onbeheerd staan en toen heeft Najibje die eraf gelikt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ook was slagroom in me koffie gedaan![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ook wat slagroom in me koffie gedaan![]()
Op een virtuele verjaardag moet dat kunnen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel lekker, aardbeien op een gebakken ei
niet alle! net als kersen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:48 schreef chufi het volgende:
Aardbeiien zijn lekker
je mag ze wel uit mijn tuin plukken...quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:48 schreef chufi het volgende:
Aardbeiien zijn lekker
dat is waar!quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Op een virtuele verjaardag moet dat kunnen.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Mazzelaar. Ik liet het even onbeheerd staan en toen heeft Najibje die eraf gelikt.
het ging dus niet over aambeien, lieve lobas...quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je mag ze wel uit mijn tuin plukken...![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Op een virtuele verjaardag moet dat kunnen.
Weet je het zekerquote:
Daarom heb ik mezelf ook opgeofferd door het ding zelf op te etenquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Ik hou alleen niet zo van virtuele gebakken eieren
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Je bent in de war met de tuinslang die Lobasca in WJ wou steken.
als het daarover ging, had ik hem wel naar jou doorverwezen, lieve wj...quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het ging dus niet over aambeien, lieve lobas...
als je een snoep kraaltjesketting voor haar had gekocht was er niks aan de hand geweestquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nix arm meisje, ze had mij verraden dat ik van het zendingsgeld sigaretten had gekocht!
ik heb ook nog wel een kamer voor je....quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:49 schreef chufi het volgende:
Ik woon op 4 hoog dus graag
Ik kocht voor haar altijd voor 10 cent een puntzak met mislukte koeken bij het plaatselijk bakkertjequote:Op zaterdag 22 september 2007 03:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
als je een snoep kraaltjesketting voor haar had gekocht was er niks aan de hand geweest![]()
hem of haar?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
als het daarover ging, had ik hem wel naar jou doorverwezen, lieve wj...
dat heb ik nooit gezegd, maar vind het een geweldig planquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Je bent in de war met de tuinslang die Lobasca in WJ wou steken.
Thanks lieve dokaquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:55 schreef doka het volgende:
Gefeliciteerd nachtzuster
[afbeelding]
Dacht altijd dat het een vrouw was.......quote:
Hij wordt wel wegge-edit waar je bijstaat andersquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:57 schreef APK het volgende:
ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 22 september 2007 03:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kocht voor haar altijd voor 10 cent een puntzak met mislukte koeken bij het plaatselijk bakkertje
Weet ik, maar je werkelijke plan is te bruut om hier te herhalen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gezegd, maar vind het een geweldig plan![]()
![]()
Hij reageert als een wijf.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dacht altijd dat het een vrouw was.......
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik, maar je werkelijke plan is te bruut om hier te herhalen.
Heel lief, maar mijn kamers is niet het probleemquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel een kamer voor je....
is er nu gewijzigd dat je bsol z'n post niet waardeerde? waarom dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:57 schreef APK het volgende:
wat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was echt lekker! Vaak nog een beetje warm...
Ik zou ook geen klisma willen van een vent.....op de één op andere manier pik je van een vrouw toch meer.....quote:
Okidoki.quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:01 schreef Petre het volgende:
[..]
Jij nu anders ook, kun je ff kappen? Dank
bij mij wel, ik dacht je aan het stucen te kunnen zetten, in ruil voor een par aardbeitjesquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel lief, maar mijn kamers is niet het probleem
wat dan wel, je tuin die er niet is?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel lief, maar mijn kamers is niet het probleem
Lopen stoken en op elkaar lopen zeiken is nogal sfeerverziekend. Zeker nadat een mod net al heeft lopen deleten en waarschuwen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is er nu gewijzigd dat je bsol z'n post niet waardeerde? waarom dan?
Sorted, toch?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:03 schreef Petre het volgende:
[..]
Lopen stoken en op elkaar lopen zeiken is nogal sfeerverziekend. Zeker nadat een mod net al heeft lopen deleten en waarschuwen.
dan kijk ik zelf de andere kant op..quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet dat ik niet wil kijken als het wordt uitgevoerd![]()
Ja, alsof jij een keus hebtquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan kijk ik zelf de andere kant op..
yvonne zal wel gelijk hebben...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:03 schreef Petre het volgende:
[..]
Lopen stoken en op elkaar lopen zeiken is nogal sfeerverziekend. Zeker nadat een mod net al heeft lopen deleten en waarschuwen.
jij bent het lijdend voorwerp, dus jij bepaald niet welke kant je opkijkt....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan kijk ik zelf de andere kant op..
idd, ik zou APK en bsol allebei geband hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:03 schreef Petre het volgende:
[..]
Dat zou uitzonderlijk zijn......quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yvonne zal wel gelijk hebben...
sounds promisingquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij bent het lijdend voorwerp, dus jij bepaald niet welke kant je opkijkt....![]()
wat flauwquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou uitzonderlijk zijn......![]()
Ik heb eigenlijk medelijden met die slang......quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij bent het lijdend voorwerp, dus jij bepaald niet welke kant je opkijkt....![]()
slangetje in zijn geval...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk medelijden met die slang......
heb je wel...maar deze vond ik flauwquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond mezelluf vanavond voor het eerst grappig.....vermoedelijk heb ik geen humor![]()
dacht dat ik het misschien niet goed begreepquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat moet ik toch met je aanvangen lieve nachtzuster.....ik wordt verlegen van je![]()
je ziet de beelden wel op JoeTroep!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie gaat erop blazen......of wordt het een compressor......![]()
Jongens, horen jullie dat?!? Morgen is er wéér taart!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
dacht dat ik het misschien niet goed begreep![]()
ik ga ook beter slapen denk ik![]()
have fun nog op mijn feestje en slaap lekker voor straks![]()
ik stort zowat in en morgenochtend weer taart halen enzo.
truste en tnx lieverds![]()
![]()
Weltruste schatquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Slaap lekker lieve nachtzus. Ik koop vandaag een roos, zet úm in een vaasje en denk aan jou!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
vind ik wel al den hele avond, die vrouwen hebben geen humor meer...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond mezelluf vanavond voor het eerst grappig.....vermoedelijk heb ik geen humor![]()
Slaap lekker joh, en morgen een fijne dag gewenst!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
truste darling!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
truste darling!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Herhaling is de kracht. altijd weer....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste darling!
hoe oud ben je nu geworden?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:15 schreef willem-jozef het volgende:
gedeeld door 3 (fok was effe slow)
komt bij mij ééntonig over...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Herhaling is de kracht. altijd weer....![]()
kon er niets aan doen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
Jezus WJ je houdt FOK op met je spam!!
bij mij wel, ik dacht je aan het stucen te kunnen zetten, in ruil voor een par aardbeitjesquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
bij mij wel, ik dacht je aan het stucen te kunnen zetten, in ruil voor een par aardbeitjes![]()
Als ik zou kunnen stucken zou ik mij eigen huis reeds gedaan hebben . Maar ik wil best een handje helpen met de jouwe en dan zien we wel ofhet goed is gegaan. ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:17 schreef chufi het volgende:
[..]
bij mij wel, ik dacht je aan het stucen te kunnen zetten, in ruil voor een par aardbeitjes![]()
Natasia kwam er anders ver meequote:
Lui varkenquote:
echies wel, als we dan zondag toch naar zeeland afreizen, wil ik wel weten wat voor cadeau geschikt zal zijn.... voor een 34-jarige deerne koop je iets anders dan voor een 50-jarige...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan mij vergissen, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat WJ echt wel wilde weten hoe oude NZ nu geworden is.....![]()
en jij natuurlijk niet?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan mij vergissen, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat WJ echt wel wilde weten hoe oude NZ nu geworden is.....![]()
Koop dan maar iets voor een 34-jarigequote:Op zaterdag 22 september 2007 04:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echies wel, als we dan zondag toch naar zeeland afreizen, wil ik wel weten wat voor cadeau geschikt zal zijn.... voor een 34-jarige deerne koop je iets anders dan voor een 50-jarige...
ik vind mezelf niet zo interessant, heb 1 klein spiegeltje in m'n casa en loop over van het altruismequote:Op zaterdag 22 september 2007 04:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nee joh, hij vindt zichzelf veuls te interessant...
Het maakt mij niet uit, ik kijk naar het karakter. Nachtzuster steigt ver boven de rest uit hier.......quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en jij natuurlijk niet?![]()
Ik weet het![]()
maar ik zwijg
![]()
dus jij was degene die dat heeft gepost..quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Koop dan maar iets voor een 34-jarige![]()
Gewoon massageolie, wel geschikt voor inwendig gebruik, dan kun je er altijd mee uit de voeten.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echies wel, als we dan zondag toch naar zeeland afreizen, wil ik wel weten wat voor cadeau geschikt zal zijn.... voor een 34-jarige deerne koop je iets anders dan voor een 50-jarige...
knapquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, ik kijk naar het karakter. Nachtzuster steigt ver boven de rest uit hier.......![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dus jij was degene die dat heeft gepost..
GMTA ?quote:
ze is 34 geworden, dus heeft ze genoeg aan onsquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon massageolie, wel geschikt voor inwendig gebruik, dan kun je er altijd mee uit de voeten.....
die zit toch al in jouw ass?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee steigerpeip, gaan we for the typo's?
en de sluizen van arnemuidenquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
nog 3,5 uur...gaat de Vomar open...
kom je hier toch alvast heenquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
levensgevaarlijk om in het holst van de nacht langs al die landweggetjes te fietsen...quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
levensgevaarlijk om in het holst van de nacht langs al die landweggetjes te fietsen...![]()
badpak aan en vlinderslag. langs iedere weg ligt een sloot in die agrarische regio (raadpleeg google earth eerst).quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
levensgevaarlijk om in het holst van de nacht langs al die landweggetjes te fietsen...![]()
Jo !quote:
Ik ben gaar, ik ga nergens meer voor. Maar ik mag nog niet naar bed van Hidiquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee steigerpeip, gaan we for the typo's?
het is wel zo dat hemelsbreed de reistijd gehalveerd wordt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
badpak aan en vlinderslag. langs iedere weg ligt een sloot in die agrarische regio (raadpleeg google earth eerst).
van mij ook niet, maar das een sadistisch trekje van mequote:Op zaterdag 22 september 2007 04:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben gaar, ik ga nergens meer voor. Maar ik mag nog niet naar bed van Hidi
na er 36 jaar opgezeten te hebben is dat dan wel weer een aangename verandering...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
straks lig ik onder een trekker![]()
daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
straks lig ik onder een trekker![]()
suiker in koffiequote:Op zaterdag 22 september 2007 04:34 schreef HiDiHo het volgende:
Straks eerst suiker halen, want koffie zonder suiker is toch minder![]()
Om 8 uur al? Wist ik niet ? Maar bij mij meestal pas als ik wakker ben!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
11 km fietsen en hemelsbreed 7, lees ik net uit....tijgersluipen dan maarquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
het is wel zo dat hemelsbreed de reistijd gehalveerd wordt.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
na er 36 jaar opgezeten te hebben is dat dan wel weer een aangename verandering...![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
van mij ook niet, maar das een sadistisch trekje van me![]()
ben je wel helemaal bij?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Om 8 uur al? Wist ik niet ? Maar bij mij meestal pas als ik wakker ben!
Heb je nog meer van die trekjes......quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
van mij ook niet, maar das een sadistisch trekje van me![]()
ik wou dat ik het lef had....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
11 km fietsen en hemelsbreed 7, lees ik net uit....tijgersluipen dan maar
ja, heel vervelend...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die trekjes......
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:39 schreef willem-jozef het volgende:
ga op m'n nest. was gezellig, hoorrrrrrrr.
leeters iedereen![]()
Slaap lekker WJ, ik volg je zo, als deze SC vol is mag ik!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:39 schreef willem-jozef het volgende:
leeters iedereen![]()
Truste wjquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:39 schreef willem-jozef het volgende:
leeters iedereen![]()
GMTAquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:40 schreef Disana het volgende:
Hee, ik dacht dat ik allang weg was.
was je ook...was je aan het doen...mmm?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:40 schreef Disana het volgende:
Hee, ik dacht dat ik allang weg was.
Nou ja, je bent nog jong en flexibel, je kunt jezelf nog veranderen, mij lukt dat niet meer......quote:
owkeeeeejquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog wel anders reageer ik toch niet
Om 4 uur snachts ook?!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yvonne zal wel gelijk hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |