ik vind mezelf niet zo interessant, heb 1 klein spiegeltje in m'n casa en loop over van het altruismequote:Op zaterdag 22 september 2007 04:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nee joh, hij vindt zichzelf veuls te interessant...
Het maakt mij niet uit, ik kijk naar het karakter. Nachtzuster steigt ver boven de rest uit hier.......quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en jij natuurlijk niet?![]()
Ik weet het![]()
maar ik zwijg
![]()
dus jij was degene die dat heeft gepost..quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Koop dan maar iets voor een 34-jarige![]()
Gewoon massageolie, wel geschikt voor inwendig gebruik, dan kun je er altijd mee uit de voeten.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echies wel, als we dan zondag toch naar zeeland afreizen, wil ik wel weten wat voor cadeau geschikt zal zijn.... voor een 34-jarige deerne koop je iets anders dan voor een 50-jarige...
knapquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, ik kijk naar het karakter. Nachtzuster steigt ver boven de rest uit hier.......![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dus jij was degene die dat heeft gepost..
GMTA ?quote:
ze is 34 geworden, dus heeft ze genoeg aan onsquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon massageolie, wel geschikt voor inwendig gebruik, dan kun je er altijd mee uit de voeten.....
die zit toch al in jouw ass?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee steigerpeip, gaan we for the typo's?
en de sluizen van arnemuidenquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
nog 3,5 uur...gaat de Vomar open...
kom je hier toch alvast heenquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
levensgevaarlijk om in het holst van de nacht langs al die landweggetjes te fietsen...quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
levensgevaarlijk om in het holst van de nacht langs al die landweggetjes te fietsen...![]()
badpak aan en vlinderslag. langs iedere weg ligt een sloot in die agrarische regio (raadpleeg google earth eerst).quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
levensgevaarlijk om in het holst van de nacht langs al die landweggetjes te fietsen...![]()
Jo !quote:
Ik ben gaar, ik ga nergens meer voor. Maar ik mag nog niet naar bed van Hidiquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee steigerpeip, gaan we for the typo's?
het is wel zo dat hemelsbreed de reistijd gehalveerd wordt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
badpak aan en vlinderslag. langs iedere weg ligt een sloot in die agrarische regio (raadpleeg google earth eerst).
van mij ook niet, maar das een sadistisch trekje van mequote:Op zaterdag 22 september 2007 04:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben gaar, ik ga nergens meer voor. Maar ik mag nog niet naar bed van Hidi
na er 36 jaar opgezeten te hebben is dat dan wel weer een aangename verandering...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
straks lig ik onder een trekker![]()
daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
straks lig ik onder een trekker![]()
suiker in koffiequote:Op zaterdag 22 september 2007 04:34 schreef HiDiHo het volgende:
Straks eerst suiker halen, want koffie zonder suiker is toch minder![]()
Om 8 uur al? Wist ik niet ? Maar bij mij meestal pas als ik wakker ben!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
11 km fietsen en hemelsbreed 7, lees ik net uit....tijgersluipen dan maarquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
het is wel zo dat hemelsbreed de reistijd gehalveerd wordt.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
na er 36 jaar opgezeten te hebben is dat dan wel weer een aangename verandering...![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
van mij ook niet, maar das een sadistisch trekje van me![]()
ben je wel helemaal bij?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Om 8 uur al? Wist ik niet ? Maar bij mij meestal pas als ik wakker ben!
Heb je nog meer van die trekjes......quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
van mij ook niet, maar das een sadistisch trekje van me![]()
ik wou dat ik het lef had....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
11 km fietsen en hemelsbreed 7, lees ik net uit....tijgersluipen dan maar
ja, heel vervelend...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die trekjes......
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:39 schreef willem-jozef het volgende:
ga op m'n nest. was gezellig, hoorrrrrrrr.
leeters iedereen![]()
Slaap lekker WJ, ik volg je zo, als deze SC vol is mag ik!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:39 schreef willem-jozef het volgende:
leeters iedereen![]()
Truste wjquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:39 schreef willem-jozef het volgende:
leeters iedereen![]()
GMTAquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:40 schreef Disana het volgende:
Hee, ik dacht dat ik allang weg was.
was je ook...was je aan het doen...mmm?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:40 schreef Disana het volgende:
Hee, ik dacht dat ik allang weg was.
Nou ja, je bent nog jong en flexibel, je kunt jezelf nog veranderen, mij lukt dat niet meer......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |