Als ik zou kunnen stucken zou ik mij eigen huis reeds gedaan hebben . Maar ik wil best een handje helpen met de jouwe en dan zien we wel ofhet goed is gegaan. ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:17 schreef chufi het volgende:
[..]
bij mij wel, ik dacht je aan het stucen te kunnen zetten, in ruil voor een par aardbeitjes![]()
Natasia kwam er anders ver meequote:
Lui varkenquote:
echies wel, als we dan zondag toch naar zeeland afreizen, wil ik wel weten wat voor cadeau geschikt zal zijn.... voor een 34-jarige deerne koop je iets anders dan voor een 50-jarige...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan mij vergissen, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat WJ echt wel wilde weten hoe oude NZ nu geworden is.....![]()
en jij natuurlijk niet?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan mij vergissen, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat WJ echt wel wilde weten hoe oude NZ nu geworden is.....![]()
Koop dan maar iets voor een 34-jarigequote:Op zaterdag 22 september 2007 04:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echies wel, als we dan zondag toch naar zeeland afreizen, wil ik wel weten wat voor cadeau geschikt zal zijn.... voor een 34-jarige deerne koop je iets anders dan voor een 50-jarige...
ik vind mezelf niet zo interessant, heb 1 klein spiegeltje in m'n casa en loop over van het altruismequote:Op zaterdag 22 september 2007 04:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nee joh, hij vindt zichzelf veuls te interessant...
Het maakt mij niet uit, ik kijk naar het karakter. Nachtzuster steigt ver boven de rest uit hier.......quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en jij natuurlijk niet?![]()
Ik weet het![]()
maar ik zwijg
![]()
dus jij was degene die dat heeft gepost..quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Koop dan maar iets voor een 34-jarige![]()
Gewoon massageolie, wel geschikt voor inwendig gebruik, dan kun je er altijd mee uit de voeten.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echies wel, als we dan zondag toch naar zeeland afreizen, wil ik wel weten wat voor cadeau geschikt zal zijn.... voor een 34-jarige deerne koop je iets anders dan voor een 50-jarige...
knapquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, ik kijk naar het karakter. Nachtzuster steigt ver boven de rest uit hier.......![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dus jij was degene die dat heeft gepost..
GMTA ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |