Slaap lekker lieve nachtzus. Ik koop vandaag een roos, zet úm in een vaasje en denk aan jou!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
dacht dat ik het misschien niet goed begreep![]()
ik ga ook beter slapen denk ik![]()
have fun nog op mijn feestje en slaap lekker voor straks![]()
ik stort zowat in en morgenochtend weer taart halen enzo.
truste en tnx lieverds![]()
![]()
vind ik wel al den hele avond, die vrouwen hebben geen humor meer...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond mezelluf vanavond voor het eerst grappig.....vermoedelijk heb ik geen humor![]()
Slaap lekker joh, en morgen een fijne dag gewenst!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
truste darling!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
truste darling!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Herhaling is de kracht. altijd weer....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste darling!
hoe oud ben je nu geworden?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:15 schreef willem-jozef het volgende:
gedeeld door 3 (fok was effe slow)
komt bij mij ééntonig over...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Herhaling is de kracht. altijd weer....![]()
kon er niets aan doen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
Jezus WJ je houdt FOK op met je spam!!
bij mij wel, ik dacht je aan het stucen te kunnen zetten, in ruil voor een par aardbeitjesquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
bij mij wel, ik dacht je aan het stucen te kunnen zetten, in ruil voor een par aardbeitjes![]()
Als ik zou kunnen stucken zou ik mij eigen huis reeds gedaan hebben . Maar ik wil best een handje helpen met de jouwe en dan zien we wel ofhet goed is gegaan. ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:17 schreef chufi het volgende:
[..]
bij mij wel, ik dacht je aan het stucen te kunnen zetten, in ruil voor een par aardbeitjes![]()
Natasia kwam er anders ver meequote:
Lui varkenquote:
echies wel, als we dan zondag toch naar zeeland afreizen, wil ik wel weten wat voor cadeau geschikt zal zijn.... voor een 34-jarige deerne koop je iets anders dan voor een 50-jarige...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan mij vergissen, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat WJ echt wel wilde weten hoe oude NZ nu geworden is.....![]()
en jij natuurlijk niet?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan mij vergissen, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat WJ echt wel wilde weten hoe oude NZ nu geworden is.....![]()
Koop dan maar iets voor een 34-jarigequote:Op zaterdag 22 september 2007 04:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echies wel, als we dan zondag toch naar zeeland afreizen, wil ik wel weten wat voor cadeau geschikt zal zijn.... voor een 34-jarige deerne koop je iets anders dan voor een 50-jarige...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |