bij mij wel, ik dacht je aan het stucen te kunnen zetten, in ruil voor een par aardbeitjesquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel lief, maar mijn kamers is niet het probleem
wat dan wel, je tuin die er niet is?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel lief, maar mijn kamers is niet het probleem
Lopen stoken en op elkaar lopen zeiken is nogal sfeerverziekend. Zeker nadat een mod net al heeft lopen deleten en waarschuwen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is er nu gewijzigd dat je bsol z'n post niet waardeerde? waarom dan?
Sorted, toch?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:03 schreef Petre het volgende:
[..]
Lopen stoken en op elkaar lopen zeiken is nogal sfeerverziekend. Zeker nadat een mod net al heeft lopen deleten en waarschuwen.
dan kijk ik zelf de andere kant op..quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet dat ik niet wil kijken als het wordt uitgevoerd![]()
Ja, alsof jij een keus hebtquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan kijk ik zelf de andere kant op..
yvonne zal wel gelijk hebben...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:03 schreef Petre het volgende:
[..]
Lopen stoken en op elkaar lopen zeiken is nogal sfeerverziekend. Zeker nadat een mod net al heeft lopen deleten en waarschuwen.
jij bent het lijdend voorwerp, dus jij bepaald niet welke kant je opkijkt....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan kijk ik zelf de andere kant op..
idd, ik zou APK en bsol allebei geband hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:03 schreef Petre het volgende:
[..]
Dat zou uitzonderlijk zijn......quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yvonne zal wel gelijk hebben...
sounds promisingquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij bent het lijdend voorwerp, dus jij bepaald niet welke kant je opkijkt....![]()
wat flauwquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou uitzonderlijk zijn......![]()
Ik heb eigenlijk medelijden met die slang......quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij bent het lijdend voorwerp, dus jij bepaald niet welke kant je opkijkt....![]()
slangetje in zijn geval...quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk medelijden met die slang......
heb je wel...maar deze vond ik flauwquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond mezelluf vanavond voor het eerst grappig.....vermoedelijk heb ik geen humor![]()
dacht dat ik het misschien niet goed begreepquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat moet ik toch met je aanvangen lieve nachtzuster.....ik wordt verlegen van je![]()
je ziet de beelden wel op JoeTroep!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie gaat erop blazen......of wordt het een compressor......![]()
Jongens, horen jullie dat?!? Morgen is er wéér taart!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
dacht dat ik het misschien niet goed begreep![]()
ik ga ook beter slapen denk ik![]()
have fun nog op mijn feestje en slaap lekker voor straks![]()
ik stort zowat in en morgenochtend weer taart halen enzo.
truste en tnx lieverds![]()
![]()
Weltruste schatquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
dacht dat ik het misschien niet goed begreep![]()
ik ga ook beter slapen denk ik![]()
have fun nog op mijn feestje en slaap lekker voor straks![]()
ik stort zowat in en morgenochtend weer taart halen enzo.
truste en tnx lieverds![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |