ik heb ook nog wel een kamer voor je....quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:49 schreef chufi het volgende:
Ik woon op 4 hoog dus graag
Ik kocht voor haar altijd voor 10 cent een puntzak met mislukte koeken bij het plaatselijk bakkertjequote:Op zaterdag 22 september 2007 03:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
als je een snoep kraaltjesketting voor haar had gekocht was er niks aan de hand geweest![]()
hem of haar?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
als het daarover ging, had ik hem wel naar jou doorverwezen, lieve wj...
dat heb ik nooit gezegd, maar vind het een geweldig planquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Je bent in de war met de tuinslang die Lobasca in WJ wou steken.
Thanks lieve dokaquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:55 schreef doka het volgende:
Gefeliciteerd nachtzuster
[afbeelding]
Dacht altijd dat het een vrouw was.......quote:
Hij wordt wel wegge-edit waar je bijstaat andersquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:57 schreef APK het volgende:
ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 22 september 2007 03:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kocht voor haar altijd voor 10 cent een puntzak met mislukte koeken bij het plaatselijk bakkertje
Weet ik, maar je werkelijke plan is te bruut om hier te herhalen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gezegd, maar vind het een geweldig plan![]()
![]()
Hij reageert als een wijf.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dacht altijd dat het een vrouw was.......
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik, maar je werkelijke plan is te bruut om hier te herhalen.
Heel lief, maar mijn kamers is niet het probleemquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel een kamer voor je....
is er nu gewijzigd dat je bsol z'n post niet waardeerde? waarom dan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:57 schreef APK het volgende:
wat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was echt lekker! Vaak nog een beetje warm...
Ik zou ook geen klisma willen van een vent.....op de één op andere manier pik je van een vrouw toch meer.....quote:
Okidoki.quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:01 schreef Petre het volgende:
[..]
Jij nu anders ook, kun je ff kappen? Dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |