dat is waar!quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Op een virtuele verjaardag moet dat kunnen.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Mazzelaar. Ik liet het even onbeheerd staan en toen heeft Najibje die eraf gelikt.
het ging dus niet over aambeien, lieve lobas...quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je mag ze wel uit mijn tuin plukken...![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Op een virtuele verjaardag moet dat kunnen.
Weet je het zekerquote:
Daarom heb ik mezelf ook opgeofferd door het ding zelf op te etenquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Ik hou alleen niet zo van virtuele gebakken eieren
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Je bent in de war met de tuinslang die Lobasca in WJ wou steken.
als het daarover ging, had ik hem wel naar jou doorverwezen, lieve wj...quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het ging dus niet over aambeien, lieve lobas...
als je een snoep kraaltjesketting voor haar had gekocht was er niks aan de hand geweestquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nix arm meisje, ze had mij verraden dat ik van het zendingsgeld sigaretten had gekocht!
ik heb ook nog wel een kamer voor je....quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:49 schreef chufi het volgende:
Ik woon op 4 hoog dus graag
Ik kocht voor haar altijd voor 10 cent een puntzak met mislukte koeken bij het plaatselijk bakkertjequote:Op zaterdag 22 september 2007 03:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
als je een snoep kraaltjesketting voor haar had gekocht was er niks aan de hand geweest![]()
hem of haar?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
als het daarover ging, had ik hem wel naar jou doorverwezen, lieve wj...
dat heb ik nooit gezegd, maar vind het een geweldig planquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Je bent in de war met de tuinslang die Lobasca in WJ wou steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |