quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Och jee. Arme ziel, had je zo'n trek? In dat geval was het je van harte gegund.
Nachtzuster, heb je nog een stukje?
Tuurlijk! en anders haal ik gewoon nieuwe in Lobasca's nachtshopquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Och jee. Arme ziel, had je zo'n trek? In dat geval was het je van harte gegund.
Nachtzuster, heb je nog een stukje?
Tering zeg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:41 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jWBQH4JmNXo
Dat is best een leuke naam voor een toko!quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tuurlijk! en anders haal ik gewoon nieuwe in Lobasca's nachtshop![]()
niet te veel uit de (lom)school klappen, ouwequote:Op zaterdag 22 september 2007 03:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dzjee, toen was ik 12 jaar........net m'n eerste relatie naar de kloten geholpen, mooie tijd
Heb ik even geluk zeg. Het zijn vooral die aardbeien erop die het hem doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tuurlijk! en anders haal ik gewoon nieuwe in Lobasca's nachtshop![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dzjee, toen was ik 12 jaar........net m'n eerste relatie naar de kloten geholpen, mooie tijd
wel lekker, aardbeien op een gebakken eiquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik even geluk zeg. Het zijn vooral die aardbeien erop die het hem doen.
Heb ook wat slagroom in me koffie gedaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik even geluk zeg. Het zijn vooral die aardbeien erop die het hem doen.
Mazzelaar. Ik liet het even onbeheerd staan en toen heeft Najibje die eraf gelikt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ook was slagroom in me koffie gedaan![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ook wat slagroom in me koffie gedaan![]()
Op een virtuele verjaardag moet dat kunnen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel lekker, aardbeien op een gebakken ei
niet alle! net als kersen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:48 schreef chufi het volgende:
Aardbeiien zijn lekker
je mag ze wel uit mijn tuin plukken...quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:48 schreef chufi het volgende:
Aardbeiien zijn lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |