koekje erbij?quote:
Viespeuk! Wat doet jou vermoeden dat ik daar met mijn hoofd bij kan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat jij nu met je hoofd bij anderen dingen zit....![]()
van mij wel ..scheelt mij weer caloriën....quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Bakken? Parmezaanse kaas erover? Mag het? Please?
well I've got some warm peace a meat over here, fuck the nightstorequote:Op zaterdag 22 september 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kun je niet warm eten. Ik wil ineens iets warms. Volgens mij is dat trouwens jouw schuld, jij met je nachtwinkel![]()
Stukje brengen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
koekje erbij?![]()
of is er al taart?![]()
scheutje cognacquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
koekje erbij?![]()
of is er al taart?![]()
Ik hou wel van doenquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en dat zonder pm!! misschien we er iets mee gaan doen (presenteren bij rtl 8)
Neuh, wij gebruiken Mediastudio, ook dikke schijt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:29 schreef willem-jozef het volgende:
zit in final cut pro on the side, werk je daar ook wel mee?
wat jij wilt, het is feestquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar gaat het over ? Pannekoeken ?
Lobasca kan heel goed fietsenquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Stukje brengen?
Hoelang is het fietsen denk je?![]()
we fietsen wel naar jou toequote:Op zaterdag 22 september 2007 03:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Stukje brengen?
Hoelang is het fietsen denk je?![]()
gisteren gerecordtdt in goes. alle, maar dan ook alle exen van nachtzus zijn present ("alweer"?).quote:
Eieren, pannekoekquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het zolang dan jij vol hou, met je afgetrainde lichaamquote:
WTFquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gisteren gerecordtdt in goes. alle, maar dan ook alle exen van nachtzus zijn present ("alweer"?).
http://www.youtube.com/watch?v=bNbXfF7ZtPg
Da's heel fideel van je, maar ik heb inmiddels dat ei voor m'n neus staan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb nog wel een bal gehakt met satesaus voor Disana.....is dat vet genoeg?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het zolang dan jij vol hou, met je afgetrainde lichaam![]()
had ik vanavond op het menu. 2 met katenspek en kaas, 2 met tonijn en parsley en 1 met nutella. bluh lekkerquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:31 schreef chufi het volgende:
[..]
ken netquote:
Ik weet van nietsquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:38 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af wie het stuk taart heeft gejat dat Nachtzuster voor mij opzij had gezet.
Gelul, is voor je tijd jonkie......quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Koeeeeeeeeeeel!!!
Moest er ook aan denken!!
Och jee. Arme ziel, had je zo'n trek? In dat geval was het je van harte gegund.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelul, is voor je tijd jonkie......![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Och jee. Arme ziel, had je zo'n trek? In dat geval was het je van harte gegund.
Nachtzuster, heb je nog een stukje?
Tuurlijk! en anders haal ik gewoon nieuwe in Lobasca's nachtshopquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Och jee. Arme ziel, had je zo'n trek? In dat geval was het je van harte gegund.
Nachtzuster, heb je nog een stukje?
Tering zeg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:41 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jWBQH4JmNXo
Dat is best een leuke naam voor een toko!quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tuurlijk! en anders haal ik gewoon nieuwe in Lobasca's nachtshop![]()
niet te veel uit de (lom)school klappen, ouwequote:Op zaterdag 22 september 2007 03:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dzjee, toen was ik 12 jaar........net m'n eerste relatie naar de kloten geholpen, mooie tijd
Heb ik even geluk zeg. Het zijn vooral die aardbeien erop die het hem doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tuurlijk! en anders haal ik gewoon nieuwe in Lobasca's nachtshop![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dzjee, toen was ik 12 jaar........net m'n eerste relatie naar de kloten geholpen, mooie tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |