Ben ik tochquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:20 schreef willem-jozef het volgende:
hee, apk, ff vriendelijkd tegen ne vaderd!
begrijp ik je goed?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
op je vraag van net, ja door jullie![]()
Nooit, ik word niet gehinderd door details.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens, dat je niet weet of je een d of een t aan het eind van een woord moet plaatsen?
Dat kun je niet warm eten. Ik wil ineens iets warms. Volgens mij is dat trouwens jouw schuld, jij met je nachtwinkelquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:22 schreef Lobasca het volgende:
ik heb wel huzarensalade in de koelkast staan..![]()
wie niet? huzaren benne leuke gozertsquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:22 schreef Lobasca het volgende:
heb ik net een boterham mee opquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:22 schreef Lobasca het volgende:
Iets warms?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kun je niet warm eten. Ik wil ineens iets warms. Volgens mij is dat trouwens jouw schuld, jij met je nachtwinkel![]()
Opletten ouwe!! Of ze zich jarig voeldequote:Op zaterdag 22 september 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit er ook een half uur over na te denken......durfde het niet te vragen![]()
Tip: Rij eens eens een tijdje links, goede kans dat die boter ook vanzelf komt!quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben in Engeland verliefd geworden op geroosterd brood. Maar dan wel met die zoute roomboter die ze daar hebben... kun je hier niet krijgen![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
heb ik net een boterham mee op![]()
dus nu![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit er ook een half uur over na te denken......durfde het niet te vragen![]()
Waarom zou ik. Ik bén links(handig), en dat helpt ook geen zier.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tip: Rij eens eens een tijdje links, goede kans dat die boter ook vanzelf komt!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Opletten ouwe!! Of ze zich jarig voelde![]()
quote:
omg....quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat jij nu met je hoofd bij anderen dingen zit....quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ging het echt niet over......dacht ik
ik ben niet die ouwe, maar jammer zeg....dacht nog aan die sandwich....we horen het NZquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Opletten ouwe!! Of ze zich jarig voelde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |