dan begin je maar es met je esperanto op te halen, avocjoquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das wel balen....ben aan het einde van mijn latijn...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, ik denk ook niet dat je het druk gaat krijgen....dat gaat je dus wel lukken![]()
Nou, dat is dan maar goed ook als ik je wensen zo lees. Ik dacht dat je misschien een broodrooster zou willen kopen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
drank, chocola, vette bende etc.. Zit ik hier met m'n fles water en een appeltje...![]()
niet aan ons besteedquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WJ kan je altijd nog een zwangerschapje aansmeren, dan ben je er eventjes van af....
Zeg heb jij een rooster fetishquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat is dan maar goed ook als ik je wensen zo lees. Ik dacht dat je misschien een broodrooster zou willen kopen.
dat komt door je avater. dacht ik ook steeds. toen ik hoorde dat je een meid was, had ik minder interesse haha notquote:
die heb ik laatst weggeven, gebruik dat ding nooitquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat is dan maar goed ook als ik je wensen zo lees. Ik dacht dat je misschien een broodrooster zou willen kopen.
Hoe kom je erbij.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg heb jij een rooster fetish![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens, dat je niet weet of je een d of een t aan het eind van een woord moet plaatsen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, binnenkort vervolgd; introductie in de RAI....
Je hebt ook gelijk hoor. Ik zou 's nachts ook het liefst lekkere dingen willen kopen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die heb ik laatst weggeven, gebruik dat ding nooit
GMTAquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=H4t3tgqpyoQquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ik zou zelfs kleding kunnen kopen 's nachts...quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk hoor. Ik zou 's nachts ook het liefst lekkere dingen willen kopen.
Ik ben in Engeland verliefd geworden op geroosterd brood. Maar dan wel met die zoute roomboter die ze daar hebben... kun je hier niet krijgenquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je iets met broodroosters hebt....vraag mij af of dat bevalt
vroeger wel, hield mijn moeder ook van..quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben in Engeland verliefd geworden op geroosterd brood. Maar dan wel met die zoute roomboter die ze daar hebben... kun je hier niet krijgen![]()
hee, apk, ff vriendelijkd tegen ne vaderd!quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Heb jij dat ook wel eens, dat je niet weet of je een d of een t aan het eind van een woord moet plaatsen?
Haquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=H4t3tgqpyoQ
voor disana
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, apk, ff vriendelijkd tegen ne vaderd!
pak jozo (delfzijl).quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben in Engeland verliefd geworden op geroosterd brood. Maar dan wel met die zoute roomboter die ze daar hebben... kun je hier niet krijgen![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk hoor. Ik zou 's nachts ook het liefst lekkere dingen willen.
Ik krijg er meteen zin in, zoute gesmolten boter op...quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vroeger wel, hield mijn moeder ook van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |