quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Thanks wj. Mijn batterijen zijn ook leeg. Ik ben er nog niet achter welke.
Dat wordt proppen met z'n vierenquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat opperde ik al, lieve paps...blijf nog ff!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
Wordt tijd dat ze in hier de stad een nachtwinkel openen, ik zou in mijn eentje die hele toko draaiende houden.
ach dat gaat wel weer overquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel lachen, maat 't is altijd nog beter dan in je periode zitten lijkt mij.......![]()
Dat ben ik ook volgens velenquote:
Wat zou je nu willen kopen als het kon?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
Wordt tijd dat ze in hier de stad een nachtwinkel openen, ik zou in mijn eentje die hele toko draaiende houden.
Tja, ik denk ook niet dat je het druk gaat krijgen....dat gaat je dus wel lukkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
Mijn eigen Rita!quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik sta achter je....en daar blijf ik staan...
drank, chocola, vette bende etc.. Zit ik hier met m'n fles water en een appeltje...quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zou je nu willen kopen als het kon?
dan begin je maar es met je esperanto op te halen, avocjoquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das wel balen....ben aan het einde van mijn latijn...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, ik denk ook niet dat je het druk gaat krijgen....dat gaat je dus wel lukken![]()
Nou, dat is dan maar goed ook als ik je wensen zo lees. Ik dacht dat je misschien een broodrooster zou willen kopen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
drank, chocola, vette bende etc.. Zit ik hier met m'n fles water en een appeltje...![]()
niet aan ons besteedquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WJ kan je altijd nog een zwangerschapje aansmeren, dan ben je er eventjes van af....
Zeg heb jij een rooster fetishquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat is dan maar goed ook als ik je wensen zo lees. Ik dacht dat je misschien een broodrooster zou willen kopen.
dat komt door je avater. dacht ik ook steeds. toen ik hoorde dat je een meid was, had ik minder interesse haha notquote:
die heb ik laatst weggeven, gebruik dat ding nooitquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat is dan maar goed ook als ik je wensen zo lees. Ik dacht dat je misschien een broodrooster zou willen kopen.
Hoe kom je erbij.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg heb jij een rooster fetish![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg heb jij een rooster fetish![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |