koekje erbij?quote:
Viespeuk! Wat doet jou vermoeden dat ik daar met mijn hoofd bij kan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat jij nu met je hoofd bij anderen dingen zit....![]()
van mij wel ..scheelt mij weer caloriën....quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Bakken? Parmezaanse kaas erover? Mag het? Please?
well I've got some warm peace a meat over here, fuck the nightstorequote:Op zaterdag 22 september 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kun je niet warm eten. Ik wil ineens iets warms. Volgens mij is dat trouwens jouw schuld, jij met je nachtwinkel![]()
Stukje brengen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
koekje erbij?![]()
of is er al taart?![]()
scheutje cognacquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
koekje erbij?![]()
of is er al taart?![]()
Ik hou wel van doenquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en dat zonder pm!! misschien we er iets mee gaan doen (presenteren bij rtl 8)
Neuh, wij gebruiken Mediastudio, ook dikke schijt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:29 schreef willem-jozef het volgende:
zit in final cut pro on the side, werk je daar ook wel mee?
wat jij wilt, het is feestquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar gaat het over ? Pannekoeken ?
Lobasca kan heel goed fietsenquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Stukje brengen?
Hoelang is het fietsen denk je?![]()
we fietsen wel naar jou toequote:Op zaterdag 22 september 2007 03:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Stukje brengen?
Hoelang is het fietsen denk je?![]()
gisteren gerecordtdt in goes. alle, maar dan ook alle exen van nachtzus zijn present ("alweer"?).quote:
Eieren, pannekoekquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar gaat het over ? Pannekoeken ?
Ik denk niet dat ik het zolang dan jij vol hou, met je afgetrainde lichaamquote:
WTFquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gisteren gerecordtdt in goes. alle, maar dan ook alle exen van nachtzus zijn present ("alweer"?).
http://www.youtube.com/watch?v=bNbXfF7ZtPg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |