ik vind mezelf niet zo interessant, heb 1 klein spiegeltje in m'n casa en loop over van het altruismequote:Op zaterdag 22 september 2007 04:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nee joh, hij vindt zichzelf veuls te interessant...
Het maakt mij niet uit, ik kijk naar het karakter. Nachtzuster steigt ver boven de rest uit hier.......quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en jij natuurlijk niet?![]()
Ik weet het![]()
maar ik zwijg
![]()
dus jij was degene die dat heeft gepost..quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Koop dan maar iets voor een 34-jarige![]()
Gewoon massageolie, wel geschikt voor inwendig gebruik, dan kun je er altijd mee uit de voeten.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echies wel, als we dan zondag toch naar zeeland afreizen, wil ik wel weten wat voor cadeau geschikt zal zijn.... voor een 34-jarige deerne koop je iets anders dan voor een 50-jarige...
knapquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, ik kijk naar het karakter. Nachtzuster steigt ver boven de rest uit hier.......![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dus jij was degene die dat heeft gepost..
GMTA ?quote:
ze is 34 geworden, dus heeft ze genoeg aan onsquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon massageolie, wel geschikt voor inwendig gebruik, dan kun je er altijd mee uit de voeten.....
die zit toch al in jouw ass?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee steigerpeip, gaan we for the typo's?
en de sluizen van arnemuidenquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
nog 3,5 uur...gaat de Vomar open...
kom je hier toch alvast heenquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
nog 3,5 uur...gaat de Vomar open...
levensgevaarlijk om in het holst van de nacht langs al die landweggetjes te fietsen...quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
levensgevaarlijk om in het holst van de nacht langs al die landweggetjes te fietsen...![]()
badpak aan en vlinderslag. langs iedere weg ligt een sloot in die agrarische regio (raadpleeg google earth eerst).quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
levensgevaarlijk om in het holst van de nacht langs al die landweggetjes te fietsen...![]()
Jo !quote:
Ik ben gaar, ik ga nergens meer voor. Maar ik mag nog niet naar bed van Hidiquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee steigerpeip, gaan we for the typo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |