ahhh...please...blijf nog ff....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe m'n oordoppen wel in....![]()
Ik moet jullie toch eens leren pokerenquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja. Enig. Ganzenborden?
(blech)
ik ga voor de buttplug met al die rare dames in de sc!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe m'n oordoppen wel in....![]()
waar heb je het over? Over de taart?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:49 schreef chufi het volgende:
Chocolade ? Wist ik het maar
quote:
Dat schijnt helemaal en vogue te zijn... en ik kan het dus nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet jullie toch eens leren pokeren![]()
Haal dan eerst die slang er even uit.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ga voor de buttplug met al die rare dames in de sc!!
Slaap je daar beter van ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ga voor de buttplug met al die rare dames in de sc!!
Begrijp ik nu goed dat jij geen stukje taart hebt kunnen vinden dat over was van Nachtzusters SC verjaardagsfeestje?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:53 schreef chufi het volgende:
Dus het is leuk geweest voor vannacht .
dat kan ik al, je moet alleen ff knap uitleggen hoe die site werkt..quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet jullie toch eens leren pokeren![]()
Truste chuffiquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:54 schreef chufi het volgende:
Slaap lekker allen !
Die taart ligt in bedquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
waar heb je het over? Over de taart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |