Komt eraanquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:46 schreef chufi het volgende:
Welke taart ?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:46 schreef chufi het volgende:
Welke taart ?
Als we de muziek wat zachter zetten, mogen we nog wel even blijven denk ik.quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:45 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten we nu weg?![]()
Vrouw des huizes slaapt al, denk ik![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we de muziek wat zachter zetten, mogen we nog wel even blijven denk ik.
Suikerquote:
Weet ik veel... ik dacht dat ik al in bed lag en ineens blijk ik nog hier te zitten. Als dat vaker gebeurt hoop ik dat er pilletjes tegen zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
was je ook...was je aan het doen...mmm?![]()
We kunnen ook een spelletje doenquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we de muziek wat zachter zetten, mogen we nog wel even blijven denk ik.
Een goed nacht gewenst door de minderen van standingquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van mij mag iedereen blijven, maar ik ga mijn ogen sluiten. Doeeeeeeeeeg![]()
![]()
Jah, volgens Lobas helpt Drion's pil uitstekend. 't Schijnt wel een paardemiddel te zijn....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik veel... ik dacht dat ik al in bed lag en ineens blijk ik nog hier te zitten. Als dat vaker gebeurt hoop ik dat er pilletjes tegen zijn.
Ok, weltruste nmnsquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van mij mag iedereen blijven, maar ik ga mijn ogen sluiten. Doeeeeeeeeeg![]()
![]()
Oh ja. Enig. Ganzenborden?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We kunnen ook een spelletje doen![]()
![]()
ahhh...please...blijf nog ff....quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe m'n oordoppen wel in....![]()
Ik moet jullie toch eens leren pokerenquote:Op zaterdag 22 september 2007 04:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja. Enig. Ganzenborden?
(blech)
ik ga voor de buttplug met al die rare dames in de sc!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe m'n oordoppen wel in....![]()
waar heb je het over? Over de taart?quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:49 schreef chufi het volgende:
Chocolade ? Wist ik het maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |