Volgens mij heb ik deze bank en stoel dan ook van haar kinderen gekregen... dus geen successierechten.quote:
Hey, doe es ffies lief.....quote:Op zondag 23 september 2007 02:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
kennuh we van jou niet zeggen, achterbak
heb ik niets mee van doen... eigen boontjes enzo... maar laat ze met d'r poten van mijn erfenissen afblijven...quote:Op zondag 23 september 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das niet errug, dat kunnen Balkenende en Rouvoet dan mooi weer inzetten voor die takke Vinex gezinnetjes met hun tering koters....
goeie bui?quote:Op zondag 23 september 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus het moment om geld te leen te vragen........![]()
Mijn familie ook ik heb ook nooit geluk..ook niet in een loterij of zo.quote:Op zondag 23 september 2007 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd mazzel....mijn familie wordt zo tering oud dat ik nog moet zien wie er eerder gaat...'k heb ook nooit es een meevallertje....
Das mooi meis, want voor je het weet heb je geen bank maar maar een eenzittertje....quote:Op zondag 23 september 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze bank en stoel dan ook van haar kinderen gekregen... dus geen successierechten.
you get what you deserved, that's what they told mequote:Op zondag 23 september 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey, doe es ffies lief.....![]()
Nou ja, jij hebt ons dan wel weer toch?quote:Op zondag 23 september 2007 02:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Mijn familie ook ik heb ook nooit geluk..ook niet in een loterij of zo.
De duvel schijt altijd op één hoop.
ik heb er ook 1 van hondenleer, kom je er een keer op zitten, sugar?quote:Op zondag 23 september 2007 02:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Leolux heeft mooie banken vooral die van leer
Pak ze terug en zet nog een kind op de wereld... erven zij tenminste nix van jouquote:Op zondag 23 september 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben het zwarte schaap, wedden dat die krengen van mij gaan erven?
Ja dat is waarquote:Op zondag 23 september 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt ons dan wel weer toch?
Hoe heet dat ook alweer?quote:Op zondag 23 september 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus het moment om geld te leen te vragen........![]()
1. Nog een kindquote:Op zondag 23 september 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pak ze terug en zet nog een kind op de wereld... erven zij tenminste nix van jou
Hondenleerquote:Op zondag 23 september 2007 02:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 van hondenleer, kom je er een keer op zitten, sugar?![]()
ff serieus, waar je je spul heen brengt, en later weer teug kunt kopen?quote:Op zondag 23 september 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het vuurtje opstoken door heet ijzer......![]()
Mwah.. je wil anders niet weten wat voor "rekening" ik bij thuiskomst vond...quote:Op zondag 23 september 2007 02:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Mijn familie ook ik heb ook nooit geluk..ook niet in een loterij of zo.
De duvel schijt altijd op één hoop.
Pandjeshuisquote:Op zondag 23 september 2007 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ff serieus, waar je je spul heen brengt, en later weer teug kunt kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |