Ja dat is waarquote:Op zondag 23 september 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt ons dan wel weer toch?
Hoe heet dat ook alweer?quote:Op zondag 23 september 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus het moment om geld te leen te vragen........![]()
1. Nog een kindquote:Op zondag 23 september 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pak ze terug en zet nog een kind op de wereld... erven zij tenminste nix van jou
Hondenleerquote:Op zondag 23 september 2007 02:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 van hondenleer, kom je er een keer op zitten, sugar?![]()
ff serieus, waar je je spul heen brengt, en later weer teug kunt kopen?quote:Op zondag 23 september 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het vuurtje opstoken door heet ijzer......![]()
Mwah.. je wil anders niet weten wat voor "rekening" ik bij thuiskomst vond...quote:Op zondag 23 september 2007 02:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Mijn familie ook ik heb ook nooit geluk..ook niet in een loterij of zo.
De duvel schijt altijd op één hoop.
Pandjeshuisquote:Op zondag 23 september 2007 02:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ff serieus, waar je je spul heen brengt, en later weer teug kunt kopen?
1. Als in "doe het nog, ze verwachten het vast niet meer van je"...quote:Op zondag 23 september 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Nog een kind![]()
2. Interesse![]()
Mik het bij elkaar in....quote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, wat zal ik doen? koffie of iets sterkers![]()
Zal wel met jr te maken hebben...ja kinderen zijn duurquote:Op zondag 23 september 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. je wil anders niet weten wat voor "rekening" ik bij thuiskomst vond...
Die had ik graag ingeruild tegen die bank en die stoel![]()
Dus ik weet niet waar die grote hoop is, maar hier schijt de duvel er iig niet op...
een buidybuilderquote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, wat zal ik doen? koffie of iets sterkers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |