1. Als in "doe het nog, ze verwachten het vast niet meer van je"...quote:Op zondag 23 september 2007 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Nog een kind![]()
2. Interesse![]()
Mik het bij elkaar in....quote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, wat zal ik doen? koffie of iets sterkers![]()
Zal wel met jr te maken hebben...ja kinderen zijn duurquote:Op zondag 23 september 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. je wil anders niet weten wat voor "rekening" ik bij thuiskomst vond...
Die had ik graag ingeruild tegen die bank en die stoel![]()
Dus ik weet niet waar die grote hoop is, maar hier schijt de duvel er iig niet op...
een buidybuilderquote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, wat zal ik doen? koffie of iets sterkers![]()
Denk niet dat dat best smaaktquote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mik het bij elkaar in....
http://fotoboek.fok.nl/user/Ladidadida ?quote:Op zondag 23 september 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
Ladadieladiedaa
Niet klagen maar dragen.....en bidden om kracht!quote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
2. Mwah.. als ik er maar niet nog 1 alleen hoef op te voeden... daar ben ik de afgelopen 16 jaar al druk genoeg mee geweest.
mmm Arie's koffiequote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mik het bij elkaar in....
geen steroide graagquote:
Babe, ik sta in het kerstnummer van Playboy!quote:Op zondag 23 september 2007 02:35 schreef doka het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/Ladidadida ?
(Basje)
So baby if you want mequote:
Nee helaas... een ander "we willen ff wat met u verrekenen" briefje... en daar zal ik helaas wel niet onderuit kunnen, maar het is zo ongeveer 2½ maandinkomen...quote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zal wel met jr te maken hebben...ja kinderen zijn duur
Arie kan heerlijk koffie zettenquote:Op zondag 23 september 2007 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie Arie is![]()
Bidden om kracht??quote:Op zondag 23 september 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet klagen maar dragen.....en bidden om kracht!
Everybody is free to feel goodquote:Op zondag 23 september 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gebruik ik ookhoe kom ik anders aan een afgetrained lichaam?
![]()
Ja dat is minder leuk nieuwsquote:Op zondag 23 september 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee helaas... een ander "we willen ff wat met u verrekenen" briefje... en daar zal ik helaas wel niet onderuit kunnen, maar het is zo ongeveer 2½ maandinkomen...![]()
Gelukkig is mijn maandinkomen niet zo hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |