Bron + filmpjequote:ZEIST - Een 45-jarige vrouw die zaterdag demonstreerde bij Kamp Zeist heeft aangifte gedaan tegen de politie wegens het in haar ogen gewelddadige optreden van de politie en mishandeling.
Ze werd overduidelijk geprovoceerd!quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:47 schreef Het_hupt het volgende:
ze valt duidelijk als eerste de ME'er aan![]()
In ieder geval wel met die arme hond naar de dierenarts, straks wordt hij ook nog werkschuwquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:53 schreef Shivo het volgende:
Ik hoop dat die politiehond wordt afgemaakt![]()
Hier dan ook nog maar even, hij is te mooi om te laten liggen.quote:Gewond? Elise strijdt door
AMSTERDAM - De gapende beenwond zit met slechts twee draadjes aan elkaar en is verder opengelaten om te kunnen spoelen.
Elise Leijten in haar demonstratietenue van afgelopen zaterdag bij Kamp van Zeist.![]()
De wond aan haar been na de aanval door een politiehond bij Kamp van Zeist.
Hersteld is actievoerster Elise Leijten dus niet van de aanval door een politiehond bij Kamp van Zeist zaterdag, maar vandaag hoopt ze toch weer langs de route van de gouden koets te staan om te demonstreren tegen het uitkleden van de zorg.
,,We geven kapitalen uit aan de oorlog in Afghanistan en aan gevechtsvliegtuigen, maar we vergeten ons eigen zorgstelsel op peil te houden,’’ zegt de 45-jarige Amsterdamse strijdbaar, die zelf als gehandicaptenbegeleidster werkt. Ze demonstreerde bij Kamp van Zeist met een wit masker op haar hoofd en een hekwerkje dat een gevangenisdeur moest voorstellen.
,,Mensen zien ons vaak allleen maar als oproerkraaiers en vergeten de essentiële vraag: waarom zijn er vluchtelingen? Omdat wij in de Derde Wereld grondstoffen roven en oorlogen voeren om onze olie veilig te stellen. Als die arme mensen vervolgens hierheen komen, zijn het economische vluchtelingen. Dat deugt niet.’’
Leijten demonstreert zonder een woord te zeggen, maar ze houdt omstanders en politie vaak minutenlang een bord voor hun neus waarop de essentie van haar klacht staat. ,,Politiemensen worden vaak vooraf opgehitst door hun superieuren om ons flink aan te pakken. Ik probeer ze op mijn manier te confronteren met de werkelijkheid.’’
Ze zegt zich altijd afzijdig te houden van de actievoerders die de confrontatie opzoeken en zich bewust laten arresteren. ,,Dat heeft in mijn geval geen zin. Ik heb mijn teksten die gelezen moeten worden.’’
Ook afgelopen zaterdag koos ze een plekje in de berm toen politie en actievoerders elkaar op de weg opzochten. Toch werd ze aangevallen door een politiehond. ,,Zijn begeleider had hem helemaal niet onder controle. Daarom brak hij door de linies heen.’’
Leijten was nog nooit eerder met geweld geconfronteerd tijdens een demonstratie. ,,Ik ga dat altijd uit de weg. Zaterdag was ik totaal verward, het leek wel minuten te duren voordat die hond weer losliet. Op het NOS-journaal zag ik dat het snel voorbij was, maar toch waren die beelden weer heel confronterend.’’
Nu zit ze thuis om met enige regelmaat de wond onder de douche schoon te spoelen. ,,De eerste keer was dat heel naar, die wond is echt diep. Maar het had veel erger kunnnen zijn. Spieren en zenuwen zijn gelukkig niet geraakt. Ik houd er wel een verschrikkelijk litteken aan over. Ik hoop dat mijn aangifte ertoe leidt dat deze man dit werk nooit meer mag doen.’’
Stoppen met demonstreren doet ze dus niet. ,,Ik moet even kijken hoe het is als ik opsta, maar als het enigszin kan, sta ik straks in Den Haag langs de route.’’
Als individuele activist hoeft ze haar demonstratie niet bij de politie aan te melden. ,,Dat heb ik toch maar gedaan, dan weten ze tenminste wat ik daar doe en word ik niet weer gearresteerd.’’
Bron.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:09 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Hier dan ook nog maar even, hij is te mooi om te laten liggen.![]()
En dat dat been er maar spontaan af mag vallen.![]()
Je zult maar een keer moeten douchenquote:Nu zit ze thuis om met enige regelmaat de wond onder de douche schoon te spoelen.
En wat zingen we dan in corps:quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
en als ik de beelden heel goed bekijk kan ze door dat witte maskertje, waarmee ze tijdens haar trieste en evenzo agressieve daden niet herkend zou worden, gepwnd. ze ziet die hond niet eens terwijl ze wil uithalen naar die agent!!!!!!!!!!!!!!!!! einz, zwei, drei zehnen.
absoluut. ik denk dat die vrouw misschien nog wel een straf en boete kan krijgen wegens het opzettelijk verstoren van de orde na het overschrijden van een duidelijke grens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef dubidub het volgende:
[..]
En wat zingen we dan in corps:
De bist gepwned, de bist gepwned, de bist gepwned wie unne n00b!
Ja. Ik snap ook neit dat zo'n persoon niet gearresteerd is, aangzien ze verboden terrein betrad zonder toestemming en een agent aanviel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
absoluut. ik denk dat die vrouw misschien nog wel een straf en boete kan krijgen wegens het opzettelijk verstoren van de orde na het overschrijden van een duidelijke grens.
ze is later wel gearresteerd en vond dat ze te weinig behandeling kreeg geloof ik. maar als de rechter haar klacht gegrond acht snap ik niet meer hoe het zit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja. Ik snap ook neit dat zo'n persoon niet gearresteerd is, aangzien ze verboden terrein betrad zonder toestemming en een agent aanviel.
Bij deze hoop ik dat iemand je van je fietsje afrijdt, of je klemrijdt in je auto, en dat je daar de rest van je leven last van mag hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:09 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Hier dan ook nog maar even, hij is te mooi om te laten liggen.![]()
En dat dat been er maar spontaan af mag vallen.![]()
linkse rat dat je er bent. je kan niet eens het opzettelijk overtreden van de wet ten overstaan van een ongeluk inzien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Bij deze hoop ik dat iemand je van je fietsje afrijdt, of je klemrijdt in je auto, en dat je daar de rest van je leven last van mag hebben.
Ze had daar niks te zoeken. Risico van het vak voor links tuig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:48 schreef reem het volgende:
Ik zou dat filmpje nog maar eens goed bekijken, die vrouw probeert te voorkomen dat ze een slag met die knuppel van die agent krijgt, verliest haar evenwicht en lazert voorover waarop de hond haar bijt.
Ik heb helemaal niets met dat extreem-links reltuig, maar ik geloof dat dit een ongelukkige samenloop van omstandigheden was, en absoluut geen doelbewuste aanval op de politieagent...
kijk nog maar eens goed. ze wil die agent verbieden dat ze haar hekje verliest dat ze mee had genomen op deze vredige demonstratie waarbij ze opzettelijk door de grens die gesteld is door de politie doorbreekt. ja jammer dat er nu een wief van flinke ouderdom gepakt is. jammer voor haar dus.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:48 schreef reem het volgende:
Ik zou dat filmpje nog maar eens goed bekijken, die vrouw probeert te voorkomen dat ze een slag met die knuppel van die agent krijgt, verliest haar evenwicht en lazert voorover waarop de hond haar bijt.
Ik heb helemaal niets met dat extreem-links reltuig, maar ik geloof dat dit een ongelukkige samenloop van omstandigheden was, en absoluut geen doelbewuste aanval op de politieagent...
jep, hoezo niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:02 schreef reem het volgende:
Jij accepteert ook zomaar iedere grens die de politie je stelt? Werk jij ook mee aan ID-controles op straat?
Ja, eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:02 schreef reem het volgende:
Jij accepteert ook zomaar iedere grens die de politie je stelt? Werk jij ook mee aan ID-controles op straat?
Ja, geen problemen mee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:02 schreef reem het volgende:
Bend over for a full anal cavity search, citizen!quote:
zeker.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:02 schreef reem het volgende:
onzin pikketrekker. maak het niet erger dan het is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:07 schreef gronk het volgende:
[..]
Bend over for a full anal cavity search, citizen!
Nee, maar da's me dan ook nog nooit gevraagd. Ik zie de link met een id-controle ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:07 schreef gronk het volgende:
[..]
Bend over for a full anal cavity search, citizen!
Erm, ik meen me te herinneren dat er 'in het kader van terrorismebestrijding' op een vliegveld wel eens mensen uit 'n rij voor 't inchecken zijn geplukt voor een stripsearch.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
onzin pikketrekker. maak het niet erger dan het is.
Iedereen die een uniform draagt is een rechtse fascist. Jeweets.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:10 schreef dubidub het volgende:
Nee, maar da's me dan ook nog nooit gevraagd. Ik zie de link met een id-controle ook niet helemaal.
ja en ook voor bolletjes. meestal is het raak, maar daar hoor je niks over, omdat die mensen geen aangifte doen. en die twee keer per jaar dat iemand onterecht is gevoeld, mag geen naam hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Erm, ik meen me te herinneren dat er 'in het kader van terrorismebestrijding' op een vliegveld wel eens mensen uit 'n rij voor 't inchecken zijn geplukt voor een stripsearch.
kutscoutsquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:12 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Iedereen die een uniform draagt is een rechtse fascist. Jeweets.
ze had die hond niet eens gezien door dat stomme imbiciele onherkenbaarheidsmaskertje. nu horen en zien we eigenlijk wat voor trutten er achter dit verhullen zit. de meeste rellers hebben arafatshawl om of een ander vies vod om hun daden te bedekken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:18 schreef Thermo het volgende:
Zelf zo stom zijn om op die tyfus hond af te hobbelen en dan gaan klagen, tuuuuuurlijk.
Wat!??quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef gronk het volgende:
Erm, ik meen me te herinneren dat er 'in het kader van terrorismebestrijding' op een vliegveld wel eens mensen uit 'n rij voor 't inchecken zijn geplukt voor een stripsearch.
Wat maakt jou dat uit? Linkse boomknuffelaar gaan toch alleen maar met de huifkar naar Drenthe op vakantie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Hij zou het eigenlijk fantastisch moeten vinden, dat gore kapitalisten die met het vliegtuig gaan even lekker worden lastiggevallen en gevisiteerd. Dat zal ze leren nog eens het vliegtuig te pakken! Ha!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
Wat maakt jou dat uit? Linkse boomknuffelaar gaan toch alleen maar met de huifkar naar Drenthe op vakantie?
Anders kijk je even het goeie filmpje ofzo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef nonzz het volgende:
Ik zie d'r eigenlijk helemaal geen agent aanvalllen. Ze loopt op een gegeven moment "achter de linies". Dan pakt ze iets van de grond op. Dan komt de agent. Die gaat slaan. Dan probeert ze zich te verweren. Dan valt ze van het heuveltje. Dan ligt ze op de grond. En dan wordt ze tot slot gebeten.
Ik vind dat je agenten meteen moet aanklagen. Het geweldsmonopolie van de overheid moet je altijd zoveel mogelijk aan de kaak stellen en wantrouwen.
Dit gaat toch over dat filmpje met die naakte, roze geschilderde lilliputter op het einde?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
Anders kijk je even het goeie filmpje ofzo.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef reem het volgende:
Grappig hoe de meerderheid hier zomaar alle grenzen die de staat aan ze stelt accepteert. Gezond wantrouwen richting de dragers van het geweldsmonopolie lijkt me meer dan gepast...
Ik hou zoveel van jullie, dat ik het niet kan aanzien dat jullie door 'n machtsgeile politieagent uit 'n rij worden getrokken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:26 schreef SteveBallmer het volgende:
Hij zou het eigenlijk fantastisch moeten vinden, dat gore kapitalisten die met het vliegtuig gaan even lekker worden lastiggevallen en gevisiteerd. Dat zal ze leren nog eens het vliegtuig te pakken! Ha!
Dit vat het goed samen ja.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:18 schreef Thermo het volgende:
Zelf zo stom zijn om op die tyfus hond af te hobbelen en dan gaan klagen
Goede post!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef zwemmerseczeem het volgende:
In de oorlog stopten ze lui die zo stom waren om te gaan rellen over mensen in kampen een waterslang in hun reet, tot dat ze stront uitspuugden. En daarna werden ze afgeknald in de duinen.![]()
Meesterlijk. Dat waren nog eens tijden. Jammer dat ze er geen filmpjes van hebben, zou genieten zijn.![]()
(sarcastisch bedoeld.)
Toch mooi om te zien dat sommige mensen wel nadenken. Ik krijg het er koud van, deze reactiesquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:07 schreef Einskaldir het volgende:
[..]
Goede post!![]()
Alleen jammer dat dat (extreem)rechtse tuig dat hier in dit topic zo subtiel aan het reageren is de spiegel die jij ze zo treffend voorhoudt hoogstwaarschijnlijk niet zulen zien...![]()
'Ik zie hem niet!'quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:07 schreef Einskaldir het volgende:
[..]
Goede post!![]()
Alleen jammer dat dat (extreem)rechtse tuig dat hier in dit topic zo subtiel aan het reageren is de spiegel die jij ze zo treffend voorhoudt hoogstwaarschijnlijk niet zulen zien...![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ik krijg het er koud van, deze reacties![]()
kom op mens, die vergelijking raakt kant nog wal.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat sommige mensen wel nadenken. Ik krijg het er koud van, deze reacties![]()
Uh? We hebben het niet over een demonstratie meer maar over mensen die een detentiekamp willen binnendringen (na een demonstratie ja) alwaar uit voorzorg al politie staat inclusief honden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:07 schreef Einskaldir het volgende:
dat (extreem)rechtse tuig dat hier in dit topic
Wel een beetje overdreven, niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:52 schreef Hathor het volgende:
Jammer dat ze niet in haar schedel is gebeten, kunnen die honden daar niet opp getrained worden?
Ik overdrijf nooit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:56 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Wel een beetje overdreven, niet?
Ik bedoel, ik heb ook niks met die activisten, maar op de politie schijt ik net zo hard.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zitten échte zeehondjes in verwerkt, lekker warm.
You're welcome.
Ga huilen ofzo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:02 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Tsja. WO2 erbijhalen, flauw van me hoor! Maar de rest van deze reacties, die zijn wel zorgvuldig uitgedacht en geformuleerd....
Wou alleen even laten zien wat er hier gespuid wordt. Als je graag wil dat een lastig iemand 'in haar schedel gebeten wordt' zie ik het verschil niet echt met het lachen om iemand die in de duinen en kogel door z'n kop krijgt. Het ruimt allebei lekker op nietwaar?
Ja, is kut he, die nieuwe policy van GeenStijlquote:
Ik kom nooit op GS.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, is kut he, die nieuwe policy van GeenStijl
Ik huil niet om iemand die gewond raakt tijdens een demonstratie. Risico van het vak. Het zijn die misselijke reacties op dit forum hier.. Heuh...dat haar been er mag mag afrotte. kenne ze die beeste niet trainen om in haar schedel te bijte... lekker hoor.quote:
nog nooit om gevraagd, ik gedraag me dan ook normaal.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:02 schreef reem het volgende:
waarom komen jullie altijd met domme vergelijkingen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:07 schreef Einskaldir het volgende:
[..]
Goede post!![]()
Ach, sommige stoere bikkels (quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:55 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ik huil niet om iemand die gewond raakt tijdens een demonstratie. Risico van het vak. Het zijn die misselijke reacties op dit forum hier.. Heuh...dat haar been er mag mag afrotte. kenne ze die beeste niet trainen om in haar schedel te bijte... lekker hoor.
Mwah, die heb ik inmiddels wel genoeg gezien, begint een beetje te vervelen. Honden die geitenwollensokken aan stukken scheuren lijkt me veel leuker.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:55 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ik huil niet om iemand die gewond raakt tijdens een demonstratie. Risico van het vak. Het zijn die misselijke reacties op dit forum hier.. Heuh...dat haar been er mag mag afrotte. kenne ze die beeste niet trainen om in haar schedel te bijte... lekker hoor.
Ga toch lekker een onthoofdingsfilmpje kijken als je dat allemaal zo grappig vindt.
altijd weer dat golf2 argument.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:10 schreef gronk het volgende:
[..]
Ach, sommige stoere bikkels () hier kunnen zich niet voorstellen dat er mensen zijn die zich druk maken om allerlei vormen van onrecht in de wereld. En dat die mensen daar tegen willen protesteren, omdat ze denken dat dat een manier is om dat onrecht uit de wereld te bannen. Maar ja, als je dan op een ME-linie stuit, dan kun je dit soort dingen krijgen.
Wat ik dan wel weer amusant vind, is dat onze rechtse moraalridders in dit geval heel erg op de lijn 'regels zijn regels' zitten. Je moet ze eens horen als een of andere pauper hun golfje GTI beschadigt. Dan staan ze als eerste buiten om die pauper halfdood te schoppen. Terwijl je volgens de 'regels zijn regels'-mentaliteit dan netjes de politie zou moeten bellen, en niet voor eigen rechter zou moeten spelen.
En, als de politie ziet dat ze zo'n pauper aanpakken, en ze arresteert voor mishandeling, *dan* is de politie opeens gajes.
Speciaal voor jou: je mag er ook 'mercedes' voor in de plaats denken.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:15 schreef Bresser het volgende:
altijd weer dat golf2 argument.
zal zeker erg frustrerend zijn voor geitewollensokken dat mensen die werken een auto kunnen betalen.
ik snap best dat je gefrustreerd raakt als je weer als een mongooltje in de regen met je strippenkaart in de hand staat te wwachten op het o zo betrouwbare, busje komt zo.
Maak je niet zo druk zeg. Dit is internet.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:10 schreef gronk het volgende:
[..]
Ach, sommige stoere bikkels () hier kunnen zich niet voorstellen dat er mensen zijn die zich druk maken om allerlei vormen van onrecht in de wereld. En dat die mensen daar tegen willen protesteren, omdat ze denken dat dat een manier is om dat onrecht uit de wereld te bannen. Maar ja, als je dan op een ME-linie stuit, dan kun je dit soort dingen krijgen.
Wat ik dan wel weer amusant vind, is dat onze rechtse moraalridders in dit geval heel erg op de lijn 'regels zijn regels' zitten. Je moet ze eens horen als een of andere pauper hun golfje GTI beschadigt. Dan staan ze als eerste buiten om die pauper halfdood te schoppen. Terwijl je volgens de 'regels zijn regels'-mentaliteit dan netjes de politie zou moeten bellen, en niet voor eigen rechter zou moeten spelen.
En, als de politie ziet dat ze zo'n pauper aanpakken, en ze arresteert voor mishandeling, *dan* is de politie opeens gajes.
Spijker en kop enzoquote:Op woensdag 19 september 2007 00:10 schreef gronk het volgende:
[..]
Je piept wel anders als er een met een noodgang tegen je aan knalt.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:18 schreef gronk het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: je mag er ook 'mercedes' voor in de plaats denken.
Maar eigenlijk denk ik dat de meeste posters in dit topic nog geen auto mogen rijden. Jonger dan 18, zie je....
Overigens wel leuk dat je erkent dat een golfje gti geen auto is
De SA was een biefstuk, bruin van buiten rood van binnen, zei mijn geschiedenisleraar altijd.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:02 schreef Bresser het volgende:
[..]
waarom komen jullie altijd met domme vergelijkingen.
als je toch WO vergelijkingen maakt:
indymedia, links tuig zoals in dit geval vertonen extreme overeenkomsten met de SA van hitler in de beginjaren.
Ja precies. Kan er echt niet mee zitten.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:23 schreef rashudo het volgende:
Misschien dat die trut nu eens normaal ontzag heeft voor de ME, en honden die getraind zijn om te bijten uit de weg gaat?
Denk het niet, volgend jaar is ze vast weer in het nieuws omdat ze een trap van een ME-paard heeft gekregen.
"Help! Help! I'm being oppressed! See the violence inherited in the system!"
Welk links krakertuig neemt zijn kids dan ook mee naar een plek waar de ME optreedt?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik mag hopen dat er nooit per ongeluk een kind struikelt in het aangezicht van die hond, want dan heeft dat kind dus een flinke beet te pakken en moet de begeleider dat beest letterlijk van dat kind af trekken voor het los laat...
Het is idd ongeloofelijk hoe misselijkmakend dat tuig redeneert.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welk links krakertuig neemt zijn kids dan ook mee naar een plek waar de ME optreedt?
Dan spoor je niet helemaal, denk je niet?
Ik vrees ook dat je gelijk hebt met het eerste deel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef nonzz het volgende:
Ik zie d'r eigenlijk helemaal geen agent aanvalllen. Ze loopt op een gegeven moment "achter de linies". Dan pakt ze iets van de grond op. Dan komt de agent. Die gaat slaan. Dan probeert ze zich te verweren. Dan valt ze van het heuveltje. Dan ligt ze op de grond. En dan wordt ze tot slot gebeten.
Ik vind dat je agenten meteen moet aanklagen. Het geweldsmonopolie van de overheid moet je altijd zoveel mogelijk aan de kaak stellen en wantrouwen.
Nee, zij loopt langs en die ME'er geeft haar als eerste een klap. Heel duidelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:47 schreef Het_hupt het volgende:
Dat legitimeert zulk geweld?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:58 schreef Scorpie het volgende:
Hoppatee, niet miepen muts moet je maar niet daar gaan staan !
Ik vind mensen die sowieso als zowiezo typen sowieso belachelijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:09 schreef NLweltmeister het volgende:
Verder is die agent gewoon een watje, dat ie een hond nodig heeft om een vrouw in bedwang te houden, die nb al op de grond ligt.
Ik vind dit soort politiehinden zowiezo belachelijk, gebruik die beesten om mensen te helpen, zoals speurhonden.
Deze beesten zijn bewust vals gemaakt, zodat ze precies op hun geweldlovende baas lijken.
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef Floripas het volgende:
Dat legitimeert zulk geweld?
Zeg het nog eens in normaal Nederlands.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als de pliesie zegt dat je moet opzouten, moet je opzouten, eensch?
Jij bent ervoor om de bevoogdende overheid zelf te laten beslissen wanneer ze excessief geweld gebruikt tegen burgers? En dan noemt men mij betuttelendquote:Op woensdag 19 september 2007 11:10 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ja.
Die geitenwollensok is er nog veel te goed vanaf gekomen, net als haar vriendjes en vriendinnetjes.
Wat een bikkels toch die beroepsdemonstranten.quote:Hersteld is actievoerster Elise Leijten dus niet van de aanval door een politiehond bij Kamp van Zeist zaterdag, maar vandaag hoopt ze toch weer langs de route van de gouden koets te staan om te demonstreren tegen het uitkleden van de zorg.
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:12 schreef Floripas het volgende:
Jij bent ervoor om de bevoogdende overheid zelf te laten beslissen wanneer ze excessief geweld gebruikt tegen burgers?
Nee hoor, ik noem je een interessant-doenerige-wannabe.quote:En dan noemt men mij betuttelend
Ze was wel degelijk agressief, ze pakt niet voor niks de wapenstok van de agent beet. Of ga je dat nu ontkennen?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg het nog eens in normaal Nederlands.
Als de politie sommeert te vertrekken moet je vertrekken. Maar als je zelf niet agressief doet hoor je niet met geweld bejegend te worden.
Ja, dat vind ik wel. Ik heb even wat feitjes enzo toegevoegd die je "vergeten" was te vermelden in je post.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij bent ervoor om de bevoogdende overheid zelf te laten beslissen wanneer ze geweld gebruikt tegen burgers die niet gehoorzamen en de vrede verstoren ? En dan noemt men mij betuttelend
Amenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:48 schreef ThaMadEd het volgende:
Ook typisch dat rechtse mensen altijd als dom / laagopgeleid beschouwd worden door links. Een partij als de VVD zal veel hoogopgeleiden / anderszins slimmen trekken.
Ik lees dat dat mens weer meedoet aan een demonstratie. Ik hoop dat ze nog een keer in haar been op dezelfde plek gebeten wordt. Als ik toevallig in een voetbalrel verzand ga ik ook niet janken dat ik klappen kreeg van de ME, zij kunnen toch ook niet ruiken dat ik geen hooligan ben? En zij overschreed notabene met opzet de grens die de politie had gesteld en ging de fysieke confrontatie aan met de agent. Ach wat zielig toch weer.
Wat betreft die asielzoekers: links moet eens kijken naar landen als Australië / Canada. Veel meer ruimte dan wij maar alsnog een veel strenger asielbeleid. Alleen als je wat kan toevoegen aan de samenleving mag je erin, en je bouwt je rechten voor een uitkering langzamerhand op. Tuig hebben we niks aan. Er is ook zat blank autochtoon tuig, maar dat is nou eenmaal hier geboren dus kunnen we niet weren / uitzetten. Maar mensen die bij voorbaat al kansloos zijn en nog geen Nederlanders wel.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:20 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zou als ik het baasje van die hond zou zijn ook aangifte doen omdat het arme beest nu een zeer ziek persoon gebeten heeft.
Het arme beest heeft nu ook last van chronische luiheid...![]()
Nounounou, als je samen demonstreert en samen over de schreef gaat is dat gelegitimeerd ja. Moet hij haar dan knuffelen? Een eng hypocriet wijf is het.quote:
Man, als ik een dictator was liet ik alle jumpers en publique verscheuren door allerlei exotische dieren.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:22 schreef Xith het volgende:
Heerlijk dit,
natuurlijk verdiende ze het, ze was in overtreding en was agressief,
maar nu moeten de mensen hier in dit topic niet meer gaan huilden als er weer eens XtC gebruikende jumpers op een hardcore party worden aangepakt met knuppels en honden
Als die net zulk provocerend gedrag vertonen heb ik daar geen problemen mee. Maar ik heb niet vaak gelezen dat ze op een hardcoreparty de politie gingen aanvallen e.d.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:22 schreef Xith het volgende:
Heerlijk dit,
natuurlijk verdiende ze het, ze was in overtreding en was agressief,
maar nu moeten de mensen hier in dit topic niet meer gaan huilden als er weer eens XtC gebruikende jumpers op een hardcore party worden aangepakt met knuppels en honden
nu ja aanvallen ze probeerde het, maar de goede en zijn hond vond dat niet zo'n sterk plan ... ik denk dat ze wel genoeg gestraft is voor dr actie, dat voelt ze nog wel ffquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja. Ik snap ook neit dat zo'n persoon niet gearresteerd is, aangzien ze verboden terrein betrad zonder toestemming en een agent aanviel.
Want die agent was er uiteraard op uit om die vrouw gebeten te laten worden? De hond die hij bij zich heeft dient voornamelijk als afschrikmiddel, hij heeft geen hond nodig maar die hond is nou eenmaal getraind om aan te vallen als zijn baas wordt aangevallen.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:09 schreef NLweltmeister het volgende:
Die hond is gewoon net zo vals als zijn baas.
Verder is die agent gewoon een watje, dat ie een hond nodig heeft om een vrouw in bedwang te houden, die nb al op de grond ligt.
Ik vind dit soort politiehonden zowiezo belachelijk, gebruik die beesten om mensen te helpen, zoals speurhonden.
Deze beesten zijn bewust vals gemaakt, zodat ze precies op hun geweldlovende baas lijken.
We weten inderdaad niet wat eraan de hand is. En je kan inderdaad niet aan de beelden zien of haar aanklacht een kans maakt ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:38 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat je gelijk hebt met het eerste deel.
Je analyse of mening deel ik niet. Het geweldsmonopool van de politie staat in Nederlands mijns inziens al te veel onder druk. De ruimte is te eng.
Het is duidelijk dat ze terug slaat terwijl ze moet zien dat die man een Hond aan de lijn voert . Dat is mijns inziens genoeg om de agent vrij te pleiten.
Daarnaast weten noch jij noch ik , wat daar precies aan de hand is .
Mensen die voor veiligheid moeten zorgen en die voor de overheid werken, zoals agenten, móet je wel toestemming geven om geweld te gebruiken, indien dit ze expliciet wordt verteld dat ze géén geweld mogen gebruiken maakt de kwaadwillende daar graag gebruik van. Het feit dat agenten geweld mogen gebruiken moet afschrikken. Het is niet zo dat agenten er maar op los mogen slaan in een situatie als deze, dat is ook niet gebeurd. Zou de agent de hond er niet vanaf hebben gehaald en ook nog eens die vrouw in elkaar hebben getrapt zou hij fout zijn en vrijwel zeker zijn baan verliezen, zeker als het allemaal op video zou staan. Maar dat is nu dus niet het geval, de vrouw liep duidelijk richting de politieagent met zijn hond, en maakte ook duidelijk een poging zijn wapenstok te pakken, twee keuzes van haar die ervoor gezorgd hebben dat ze gebeten is. Elk weldenkend mens zou bij het aanzien van een (enigzins alerte) agent met politiehond een stap achteruit doen, de agent zou op zijn beurt zeker niet de aanval inzetten en wellicht zelfs ook achteruit stappen. De aangifte van deze vrouw is niets anders dan een wanhopige poging om toch nog wat genoegdoening te krijgen, en een onschuldige agent die hier totaal niet om gevraagd had, wordt er wellicht de dupe van (gelukkig is hij niet echt herkenbaar in het filmpje).quote:Op woensdag 19 september 2007 18:46 schreef nonzz het volgende:
Maar ik vind het nogal iets als een overheid zegt: oke, jij mag je medeburger met een wapenstok slaan en door een hond laten bijten. Dat kan natuurlijk priima in orde zijn, maar het kan ook totaal verkeerd uitpakken. Ik vind dat je dat soort dingen altijd goed in de gaten moet houden. In mijn ogen is de ruimte ook niet te eng. En zelfs dan nog, of de ruimte groot genoeg is, staat volgens mij los van de noodzaak om dit soort dingen altijd goed te controleren.
Alleen bij dat soort dingen is de politie altijd de lul en worden ze weer aangeklaagdquote:Op woensdag 19 september 2007 19:10 schreef Bresser het volgende:
dat wijf lokt het toch echt zelf uit.
eerst zie je dat tuig hekken vernielen en agressief gedrag vertonen.
als je beweerd dat je vredelievend demonstrant bent dan wil je daar niks mee te maken hebben en loop je weg.
nee zij blijft vooraan bij de rellen en wil ff die agent aandrukken en daarna de wapenstok pakken.
het hondje verdedigd dan zijn baas.
toch mooi om te zien hoe trouw zo'n hond is.
Ik zeg ook nergens dat agenten geen geweld mogen gebruiken. Ik zeg alleen dat je dat goed moet controleren. Dat ze geweld mogen gebruiken wil nog niet zeggen dat ze het goed gebruiken.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:58 schreef waht het volgende:
[..]
Mensen die voor veiligheid moeten zorgen en die voor de overheid werken, zoals agenten, móet je wel toestemming geven om geweld te gebruiken, indien dit ze expliciet wordt verteld dat ze géén geweld mogen gebruiken maakt de kwaadwillende daar graag gebruik van. Het feit dat agenten geweld mogen gebruiken moet afschrikken. Het is niet zo dat agenten er maar op los mogen slaan in een situatie als deze, dat is ook niet gebeurd.
Wat iemand al eerder zei: het is allemaal wel gissen aan de hand van dit filmpje. Ik denk dat ik echter wel aangifte zou doen als ik die vrouw was. Laat de overheid zich maar verantwoorden tegenover haar burgers. Dat gebeurt veel te weinig.quote:Zou de agent de hond er niet vanaf hebben gehaald en ook nog eens die vrouw in elkaar hebben getrapt zou hij fout zijn en vrijwel zeker zijn baan verliezen, zeker als het allemaal op video zou staan. Maar dat is nu dus niet het geval, de vrouw liep duidelijk richting de politieagent met zijn hond, en maakte ook duidelijk een poging zijn wapenstok te pakken, twee keuzes van haar die ervoor gezorgd hebben dat ze gebeten is. Elk weldenkend mens zou bij het aanzien van een (enigzins alerte) agent met politiehond een stap achteruit doen, de agent zou op zijn beurt zeker niet de aanval inzetten en wellicht zelfs ook achteruit stappen. De aangifte van deze vrouw is niets anders dan een wanhopige poging om toch nog wat genoegdoening te krijgen, en een onschuldige agent die hier totaal niet om gevraagd had, wordt er wellicht de dupe van (gelukkig is hij niet echt herkenbaar in het filmpje).
Dit soort lieden pleit dan ook voor rugnummers voor ME'ers, maar zelf wel met een masker oplopen.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Alleen bij dat soort dingen is de politie altijd de lul en worden ze weer aangeklaagd
'Ting'.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:36 schreef Het_hupt het volgende:
Dit soort lieden pleit dan ook voor rugnummers voor ME'ers, maar zelf wel met een masker oplopen. Wees dan fair, en ga zelf ook niet met een masker oplopen.
kijk nog eens goed, zij wordt met een knuppel op haar rug geslagen terwijl zij zich bukt, en maakt een afwerende bewegingquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:47 schreef Het_hupt het volgende:
ze loopt toch weg, bij de menigte vandaan ..quote:Op woensdag 19 september 2007 19:10 schreef Bresser het volgende:
dat wijf lokt het toch echt zelf uit.
eerst zie je dat tuig hekken vernielen en agressief gedrag vertonen.
als je beweerd dat je vredelievend demonstrant bent dan wil je daar niks mee te maken hebben en loop je weg.
nee zij blijft vooraan bij de rellen en wil ff die agent aandrukken en daarna de wapenstok pakken.
het hondje verdedigd dan zijn baas.
toch mooi om te zien hoe trouw zo'n hond is.
Wat ik zie is dit: zij wil wat oppakken en bukt in de richting van wat ze wil oppakken, ze krijgt een mep op haar rug van meneer agent. Ze maakt een afwerende beweging, struikelt/glijdt weg richting de hond. De hond bijt haar daarop. Meneer agent moet zijn hond met moeite van haar los trekken.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:48 schreef moussie het volgende:
[..]
ze loopt toch weg, bij de menigte vandaan ..
mankeren jullie allemaal iets aan de ogen of zo ?
Precies! Ze krijgt gewoon een stoot voor de *hasses* van zo'n vechtlustige politie agent. En idereen weet dat dat soort lui met honden, gekozen worden op hun korte lontje. Ja daar s over nagedacht, zo blijf je nl. werkgelegenheid houden terwijl je langzaam een politiestaat opbouwtquote:Op woensdag 19 september 2007 19:48 schreef moussie het volgende:
[..]
ze loopt toch weg, bij de menigte vandaan ..
mankeren jullie allemaal iets aan de ogen of zo ?
Heb je al overwogen naar het Middenoosten te verhuizen? Ik denk dat je je in pak-em-beet Jemen of Pakistan heel goed thuis zou voelen.quote:
schande is het zeg ik je, hoe durft zij naar beneden te vallen/glijden/struikelen ..quote:Op woensdag 19 september 2007 19:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wat ik zie is dit: zij wil wat oppakken en bukt in de richting van wat ze wil oppakken, ze krijgt een mep op haar rug van meneer agent. Ze maakt een afwerende beweging, struikelt/glijdt weg richting de hond. De hond bijt haar daarop. Meneer agent moet zijn hond met moeite van haar los trekken.
Dat zal wel een nieuwe anti-terrorisme maatregel zijn...quote:Op woensdag 19 september 2007 20:12 schreef moussie het volgende:
[..]
schande is het zeg ik je, hoe durft zij naar beneden te vallen/glijden/struikelen ..
Nee.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:05 schreef Shivo het volgende:
Heb je al overwogen naar het Middenoosten te verhuizen? Ik denk dat je je in pak-em-beet Jemen of Pakistan heel goed thuis zou voelen.
iedereen die naar beneden valt is terrorist ?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:16 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Dat zal wel een nieuwe anti-terrorisme maatregel zijn...
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:00 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Precies! Ze krijgt gewoon een stoot voor de *hasses* van zo'n vechtlustige politie agent. En idereen weet dat dat soort lui met honden, gekozen worden op hun korte lontje. Ja daar s over nagedacht, zo blijf je nl. werkgelegenheid houden terwijl je langzaam een politiestaat opbouwt
Volgens de meeste reacties hier blijkbaar wel (maar ja, die zien dat vallen als een aanval, dus het zou me niet veel verbazen).quote:Op woensdag 19 september 2007 20:30 schreef moussie het volgende:
[..]
iedereen die naar beneden valt is terrorist ?
enig idee aan wie je de vrijheden die je vandaag de dag kan genieten te danken hebt .. was dat aan mensen die netjes thuis bleven en zich aan de wet hielden of was dat door mensen die zeiden "dit pik ik niet langer, hier tegen ga ik protesteren"?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:45 schreef Sora het volgende:
ach ja, als ze gewoon zorgt dat ze daar uberhaupt niet is word ze ook niet gebeten door een politiehond. ze ging mee met een menigte die probeerde om te instelling te betreden, dat was tegen de wet. Ze had daar sowieso niets te zoeken
Beetje vergezocht.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:57 schreef moussie het volgende:
[..]
enig idee aan wie je de vrijheden die je vandaag de dag kan genieten te danken hebt .. was dat aan mensen die netjes thuis bleven en zich aan de wet hielden of was dat door mensen die zeiden "dit pik ik niet langer, hier tegen ga ik protesteren"?
Dat klopt, die actievoerders, die mafketels, komen helemaal niet op voor hun eigen rechten, maar die van een ander. Wat erg...quote:
ik durf te wedden dat als vrouwen destijds niet massaal de straat op waren gegaan om voor hun rechten op te komen onze maatschappij een stuk anders zou uitzienquote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:04 schreef moussie het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat als vrouwen destijds niet massaal de straat op waren gegaan om voor hun rechten op te komen onze maatschappij een stuk anders zou uitzien
rofl ik moest lachenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:48 schreef milagro het volgende:
is het been er al helemaal af
ze mag blij wezen dat die agent Bokito niet bij zich had, zeg![]()
veelal ? waar haal je dat vandaan ? er zullen er ongetwijfeld een paar tussen zitten, maar de meesten zijn gewoon illegaal, uitgeprocedeerd, er zitten nog steeds kinderen tussen .. en die worden daar gehouden als beesten in een kooiquote:Op woensdag 19 september 2007 21:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
dit heeft niks te maken met het recht van mensen die veelal verkrachters of moordenaars zijn en uitgprocedeerd zijn.
welke criminelen .. is illegaal zijn crimineel, is uitgeprocedeerd zijn crimineel ?quote:mensen in nederland vechten voor criminelen. niet gek dat ze in haar zielige been is gebeten. ik had graag haar andere been ook kapot gezien, vies wijf met onherkenbaarheidsmasker.
idd, weten we niet, gezien haar verhaal acht ik de kans vrij klein .. maar zelfs de onwetendheid zal jou niet tegenhouden om haar het slechtste toe te wensen terwijl zij en die mensen daar zich druk lopen te maken over de onmenselijke behandeling in dat soort kampen .. iemand kan dan 10 keer illegaal zijn en uitgezet moeten worden, dat is geen reden om die mensen als criminelen te behandelenquote:weet jij en ik veel met welke demonstratie ze is weggekomen met dat masker. dit keer niet, jammer dan.
Ik heb het nooit zo op dat grenzenloze vertrouwen in de overheid.quote:
En wie ben jij dan wel niet?quote:[..]
Nee hoor, ik noem je een interessant-doenerige-wannabe.
Dat met die hond, mwoch. Maar waarom sloeg die ME'er haar?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze was wel degelijk agressief, ze pakt niet voor niks de wapenstok van de agent beet. Of ga je dat nu ontkennen?
Ik denk het. Ik ben geen expert, maar die hond lijkt me moeilijk te handhaven als-ie niet loslaat als de agent dat wil.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:33 schreef satan666 het volgende:
en ? wilt ze de hond laten afmaken ?
Drenthe is niet zo links, en de gemeentes waar Wilders het beste scoorde zijn doorgaans óók roomblanke dorpjes.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:36 schreef satan666 het volgende:
ps: typische is dat extreem linkse mensen altijd ergens super blank wonen, Groningen, Drenthe, kleine blanke dorpjes, tjah, ik zou ook links zijn als ik ergens blank zou wonen![]()
Pardon? Jij klaagt over generaliseren door zelf te generaliseren?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:48 schreef ThaMadEd het volgende:
Ook typisch dat rechtse mensen altijd als dom / laagopgeleid beschouwd worden door links.
ze loopt, naar eigen zeggen als gewoonlijk, weg bij het geweld, het slopen van die hekken etc, oftewel, zij heeft vreedzaam gedemonstreerd en dat mag, de demonstratie was niet verbodenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Het_hupt het volgende:
als je met een rode lap voor een stier gaat staan wapperen, moet je ook niet raar opkijken als die stier op je af komt.
dus niet snugger van die beroepsdemonstrante als een gemaskerde look a like van The Phantom Of The Opera voor ome agent staan te pingelen![]()
Alle studenten preventief ruimen?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:07 schreef Darklight het volgende:
Wat zijn linkse ratten toch zielig
Had die hond niet wat harder kunnen bijten, richting haar keel ofzo
Jij wil mensen doodhebben voor een theaterstukje en niet weggaan bij sommering?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:07 schreef Darklight het volgende:
Wat zijn linkse ratten toch zielig
Had die hond niet wat harder kunnen bijten, richting haar keel ofzo
gehandicapten-verzorgsters ook zo te zien, überhaupt de hele zorgsector, allemaal van die linkse ratten toch, zorgen voor je medemens, je medemens humaan behandelen, hoe haal je het in je hoofdquote:Op woensdag 19 september 2007 22:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alle studenten preventief ruimen?
Onderwijs is links, iedereen die minder dan modaal verdiend is links, de halve politiek is links, overheid natuur en milieu is links, veel religieuze groepen zijn links. Dat word een stil landje dan.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:59 schreef moussie het volgende:
[..]
gehandicapten-verzorgsters ook zo te zien, überhaupt de hele zorgsector, allemaal van die linkse ratten toch, zorgen voor je medemens, je medemens humaan behandelen, hoe haal je het in je hoofd
Wel veilig op de weg, want iedereen zit rechts...quote:Op woensdag 19 september 2007 23:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onderwijs is links, iedereen die minder dan modaal verdiend is links, de halve politiek is links, overheid natuur en milieu is links, veel religieuze groepen zijn links. Dat word een stil landje dan.
roflol ..quote:Op woensdag 19 september 2007 23:16 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Wel veilig op de weg, want iedereen zit rechts...
het was geen demonstratie, het waren rellen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:01 schreef Ludwig het volgende:
Ben ik de enige die het bijten van een hond nogal overdreven vindt? Die vrouw demonstreert ergens tegen en het leek er niet bepaald op dat ze bakstenen door de voortanden van een ME-er gooide.
Ik snap dat je mensen die een kamp binnen willen breken tegen wilt houden, maar om honden erop af te sturen, gaat mij nogal ver.
Het is wel dom natuurlijk om het zo op et zoeken, maar zijn we dat van tijd tot tijd niet allemaal wel eens. Ik vind het gebruik van dit soort geweld nog steeds overdreven. Spuit mensen weg met een waterkanon en laat het daarbij. Honden afsturen op mensen vind ik zelf erg ver gaan.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:39 schreef Floripas het volgende:
Ze was toch weg aan het gaan, Bresser?
Daarnaast is in de buurt zijn van dingen slopen geen delict of zo.
Ja en daarom zijn alle vrijheidsstrijders en actievoerders natuurlijk automatisch goed bezig!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:04 schreef moussie het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat als vrouwen destijds niet massaal de straat op waren gegaan om voor hun rechten op te komen onze maatschappij een stuk anders zou uitzien
In eerste instantie niet nee. De hond is bedoeld om iemand uit te schakelen.quote:Op donderdag 20 september 2007 07:21 schreef Caesu het volgende:
zo'n hond is niet bedoeld om baasje de ME-er te beschermen hoor![]()
uhu en waarom worden ze daar gehouden? juist omdat je ze nooit meer terug ziet zodra je ze loslaat. no way dat ze komen opdagen op moment dat ze worden uitgezet als ze niet in zo'n uitzettingscentrum zitten.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:44 schreef moussie het volgende:
veelal ? waar haal je dat vandaan ? er zullen er ongetwijfeld een paar tussen zitten, maar de meesten zijn gewoon illegaal, uitgeprocedeerd, er zitten nog steeds kinderen tussen .. en die worden daar gehouden als beesten in een kooi
die hier dus als gelukszoeker heen is gekomen, economische vluchteling dus en die mogen niet naarbinnen van ons asielbeleid, dus gaan die in een vreemdelingenkamp tot ze eruit getrapt worden. reden daarvan staat hierboven.quote:welke criminelen .. is illegaal zijn crimineel, is uitgeprocedeerd zijn crimineel ?
samen met haar tralies is het geen masker maar beeldspraak voor "de anonieme gevangene" .. diegene die volgens jou veelal verkrachter of moordenaar is, een mens zonder gezicht, als een beest opgesloten in een kooitje omdat die een beter leven wil hebben ..
ach gut. ze worden behandeld als criminelen. Waar moeten we ze dan laten? het hilton voor ze afhuren ofzo? is goed, als dat demonstrerende tuig de rekening ervan betaald vind ik het prima en zolang ze dat terrein dan alsnog maar niet kunnen verlaten.quote:idd, weten we niet, gezien haar verhaal acht ik de kans vrij klein .. maar zelfs de onwetendheid zal jou niet tegenhouden om haar het slechtste toe te wensen terwijl zij en die mensen daar zich druk lopen te maken over de onmenselijke behandeling in dat soort kampen .. iemand kan dan 10 keer illegaal zijn en uitgezet moeten worden, dat is geen reden om die mensen als criminelen te behandelen
Ik denkt dat die maskertjes een diepere betekenis hadden dan alleen om niet herkend te worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 06:44 schreef StefanP het volgende:filmpje. Bijt dat linkse tuig maar tot op het bot open. Mischien dat dan in hun al even botte kop doordringt dat dergelijk gedrag consequenties heeft. De boomknuffelaar had gewoon op moeten hoepelen in plaats van d'r arm uit te steken.
Wat een naieve huilies zeg, trouwens. Protesteren omdat die uitgeprocedeerde asielzoekertjes het zogenaamd zo zielig hebben. De helft van die lui heeft ook van die maskertjes op... wat een laffaards.
Een diepere betekenis naast het feit dat de linkse terroristen niet herkenbaar wilde zijn voor het grote publiek?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:02 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ik denkt dat die maskertjes een diepere betekenis hadden dan alleen om niet herkend te worden.
Bovendien, die vlag in je avatar![]()
De uitgeprocedeerde asielzoekers worden niet gezien als mens, maar als case, een dossier. Allemaal dezelfde maskers omdat ze geen gezicht hebben, niet als persoon gezien worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een diepere betekenis naast het feit dat de linkse terroristen niet herkenbaar wilde zijn voor het grote publiek?
Zei de held.... wat een giller!quote:Op donderdag 20 september 2007 06:44 schreef StefanP het volgende:filmpje. Bijt dat linkse tuig maar tot op het bot open. Mischien dat dan in hun al even botte kop doordringt dat dergelijk gedrag consequenties heeft. De boomknuffelaar had gewoon op moeten hoepelen in plaats van d'r arm uit te steken.
Wat een naieve huilies zeg, trouwens. Protesteren omdat die uitgeprocedeerde asielzoekertjes het zogenaamd zo zielig hebben. De helft van die lui heeft ook van die maskertjes op... wat een laffaards.
misschien moeten ze volgende keer maskertjes maken waardoor men wel kan zien waar men gaat?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:41 schreef Baklap het volgende:
[..]
De uitgeprocedeerde asielzoekers worden niet gezien als mens, maar als case, een dossier. Allemaal dezelfde maskers omdat ze geen gezicht hebben, niet als persoon gezien worden.
Zeg, devalueer de term "terrorist" eens niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een diepere betekenis naast het feit dat de linkse terroristen niet herkenbaar wilde zijn voor het grote publiek?
imo is het aan die hondenbegeleider te danken dat ze niet verder is opgevreten. Ik heb net mijn vrijwillige wegenbelasting met veel plezier betaald, wetende dat het geld wordt besteed aan meer bijthonden die stinkend vegetarisch werkschuw tuig aan stukken scheuren.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overigens vind ik dat ze niet moet zeuren.
Anderzijds duidt de zeer flinke beet die ze heeft, er wel op dat de begeleider van de bewuste hond weinig aanstalten heeft gemaakt er iets aan te doen.
En daar kun je aangifte tegen doen. Ze maakt een redelijke kans denk ik.
Een standbeeld voor dat prachtbeest lijkt me het minste.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:57 schreef Ps2K het volgende:
Ow en wie nomineert die hond voor dat nieuwe programma "De leukste hond van Nederland"?
Niet te vergelijken. Die betoging was volledig rechtmatig, ook al vond die dhimmi van een burgemeester van niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:06 schreef Floripas het volgende:
Zouden jullie ook zo reageren als de honden dat hadden gedaan in de Brusselse anti-islambetoging?
Maar natuurlijk, rechtse mensen zijn toch niet hypocrietquote:Op donderdag 20 september 2007 11:06 schreef Floripas het volgende:
Zouden jullie ook zo reageren als de honden dat hadden gedaan in de Brusselse anti-islambetoging?
Ja, zeg, dat vonden deze betogers natuurlijk ook van zichzelf. Hypocriet.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:10 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Die betoging was volledig rechtmatig, ook al vond die dhimmi van een burgemeester van niet.
Nee maar dat komt gewoon omdat ik deze mensen niet mag. Dankzij dit soort full time boe roepers wordt mijn lease auto, peuken en drank volgend jaar duurder. Als ik dan dit soort filmpjes zie dan weet je weer waarvoor je belasting betaaldquote:Op donderdag 20 september 2007 11:06 schreef Floripas het volgende:
Hoe kosten deze mensen jou nou zo veel geld?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee maar dat komt gewoon omdat ik deze mensen niet mag. Dankzij dit soort full time boe roepers wordt mijn lease auto, peuken en drank volgend jaar duurder. Als ik dan dit soort filmpjes zie dan weet je weer waarvoor je belasting betaald![]()
Niks hypocriet. Als je even terugleest dan zie je dat ik ook niet stond te juichen bij deze politieactie, ook al vind ik dat de vrouw wel eea te verwijten valt.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, zeg, dat vonden deze betogers natuurlijk ook van zichzelf. Hypocriet.
Dat is wel waar, excuus. Overigens stond ik ook niet te juichen toen Dewinter zo werd aangepakt, ook al is-ie een postfascist en geenszins met Wilders of Fortuyn te vergelijken.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Niks hypocriet. Als je even terugleest dan zie je dat ik ook niet stond te juichen bij deze politieactie, ook al vind ik dat de vrouw wel eea te verwijten valt.
Nou dit zijn hooligans EN links stemmers. Idd hooligans kosten per jaar meer dan ik belasting betaal... maar ik ben niet de enige in dit land die belasting betaald. Dankzij dit kabinet ga ik er vanaf volgend jaar flink op achteruit zodat dit soort boe roepers lekker kunnen lanterfanten.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe kosten deze mensen jou nou zo veel geld?
Hooligans kosten meer, daar ben ik van overtuigd.
Oh, ben jij er ook weer?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef beelz het volgende:
Ik zag gister een hippie over straat lopen en hoopte dat er zo'n puppy langs zou komen om hem te grzen te nemen. Kuthippies, ga eens werken in plaats van met honderd man te klagen over hoe moeilijk 7 uitgeprocedeerde criminelen het hebben omdat ze maar 1 plakje salami op hun brood krijgen in plaats van 2. Maak je eens zorgen voer echte problemen zoals het feit dat peuken en bier duurder worden, maar dat maakt dat werkschuwe tuig geen zak uit want zij kopen hun zooi bij de Lidl of stelen het wel.
Pleur op hippiequote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, ben jij er ook weer?
Teringnihilist.
De meeste van dit soort mensen stemt niet, zijn anarchistische en anti-overheid. Wellicht loopt er een verdwaalde GroenLinkser tussen.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou dit zijn hooligans EN links stemmers. Idd hooligans kosten per jaar meer dan ik belasting betaal... maar ik ben niet de enige in dit land die belasting betaald. Dankzij dit kabinet ga ik er vanaf volgend jaar flink op achteruit zodat dit soort boe roepers lekker kunnen lanterfanten.
Hard werken moet beloond worden, en niet gestraft met extra belastingen
Hij is de anarchist, ik ben de nihilistquote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, ben jij er ook weer?
Teringnihilist.
Als ze niet stemmen dan moeten ze ook niet het recht hebben om te klagen over politieke beslissingen.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
De meeste van dit soort mensen stemt niet, zijn anarchistische en anti-overheid. Wellicht loopt er een verdwaalde GroenLinkser tussen.
Maar ze zullen niet op dit kabinet hebben gestemd. Drogreden, kortom.
Dan ben jij geen nihilist.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:38 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als ze niet stemmen dan moeten ze ook niet het recht hebben om te klagen over politieke beslissingen.
Wow grappig. Ook knap trouwens dat je foto's uit een fotoboek kunt invoegen in een topic. Dat had ik niet verwacht van een hersendode slaplant.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ditr zou je vaker mogen doen. En een zak over je kop zou ook wel schelen.
Och, ik ben in ieder geval niet lelijk. En de gangbare basisconcepten van staatsinrichting, vrijheid, grammatica, en, zeg, argumentatie zijn ook niet aan me voorbijgegaan.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Wow grappig. Ook knap trouwens dat je foto's uit een fotoboek kunt invoegen in een topic. Dat had ik niet verwacht van een hersendode slaplant.
Ik vond die demonstratie op zichzelf best een goed idee, wilde zelf ook mee demonstreren, maar dat was voordat ik erachter kwam dat het VB de demo gekaapt had. Ik ging er in eerste instantie vanuit dat het een onafhankelijk initiatief was. Hoe het nu precies zit is me uiteindelijk niet duidelijk geworden.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is wel waar, excuus. Overigens stond ik ook niet te juichen toen Dewinter zo werd aangepakt, ook al is-ie een postfascist en geenszins met Wilders of Fortuyn te vergelijken.
Naar ik begreep was het onder het mom van een onafhankelijke demo georganiseerd door een mantelorganisatie van het VB. Veel mensen haakten af toen ze daar achter kwamen.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:43 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Ik vond die demonstratie op zichzelf best een goed idee, wilde zelf ook mee demonstreren, maar dat was voordat ik erachter kwam dat het VB de demo gekaapt had. Ik ging er in eerste instantie vanuit dat het een onafhankelijk initiatief was. Hoe het nu precies zit is me uiteindelijk niet duidelijk geworden.
Mwoch, met die nihilist valt niet te discussieren, hoor. Die moet je wegbranden als termieten.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:45 schreef Bommenlegger het volgende:
Wat is het hier weer gezellig!
Gelukkig blijven we allemaal ontopic
Goed beargumenteerdquote:Op donderdag 20 september 2007 11:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Och, ik ben in ieder geval niet lelijk. En de gangbare basisconcepten van staatsinrichting, vrijheid, grammatica, en, zeg, argumentatie zijn ook niet aan me voorbijgegaan.
Nee, jouw probleem is dat je geen andere meningen accepteert. Je bent daarom ook een kinderachtige kleuter die vroeger te weinig aandacht heeft gekregen van haar ouders en nu de kleuterpuberteit nog eens even overdoet.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mwoch, met die nihilist valt niet te discussieren, hoor. Die moet je wegbranden als termieten.
Ben je nog niet weg? Ik moet wellicht de baggeraar even roepen, dit topic begint al stevig naar poep te ruiken.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Goed beargumenteerd
Basisconcepten als vrijheidVrijheid bestaat niet domme doos, vrijheid is een bedacht iets om de massa in bedwang te houden.
En volgens mij ben je heel lelijk.
Het begon hier naar poep te ruiken op het moment dat jij je betweterige scheur opentrokquote:Op donderdag 20 september 2007 11:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben je nog niet weg? Ik moet wellicht de baggeraar even roepen, dit topic begint al stevig naar poep te ruiken.
Ik accepteer andere meningen, tot uiterst rechts aan toe. Ik accepteer alleen geen domme rukkers die weigeren zich te verplaatsen in een ander en stiekem een hard pielemuisje krijgen van een meisje dat in haar been wordt gebeten.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee, jouw probleem is dat je geen andere meningen accepteert. Je bent daarom ook een kinderachtige kleuter die vroeger te weinig aandacht heeft gekregen van haar ouders en nu de kleuterpuberteit nog eens even overdoet.
Zwaktebod.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:38 schreef Floripas het volgende:
[afbeelding]
Ditr zou je vaker mogen doen. En een zak over je kop zou ook wel schelen.
Hoezo zou ik me moeten verplaatsen in die stinkende hippie die het opneemt voor zogenaamd zielige mensen in een detentiecentrum?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik accepteer andere meningen, tot uiterst rechts aan toe. Ik accepteer alleen geen domme rukkers die weigeren zich te verplaatsen in een ander en stiekem een hard pielemuisje krijgen van een meisje dat in haar been wordt gebeten.
Ik haal geen dingen bij van 4 jaar geleden, dus kijk eens in de spiegel voor je iemand kinderachtig of dom noemt.quote:Tevens open ik geen topics in KLB over hoe mijn moeder me bier weigert te brengen.![]()
Zwaktebod.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:53 schreef Floripas het volgende:
Tevens open ik geen topics in KLB over hoe mijn moeder me bier weigert te brengen.![]()
Kun je mijn topic ook nog vinden over hoe je de kleur van je schijt kan veranderen? Ik kan hem niet meer vinden...quote:Op donderdag 20 september 2007 11:53 schreef Floripas het volgende:
Tevens open ik geen topics in KLB over hoe mijn moeder me bier weigert te brengen.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:00 schreef beelz het volgende:
dat dat luie werkschuwe
quote:Aangezien werken voor arbeiders is werk ik niet. Je hebt namelijk werkpaarden en sierpaarden en ik ben een sierpaard
Kom, jij, een kloon die inhoudelijk post, wil je echt niet aan de kant van meneer de werkloze bierpunker die nog bij zijn moeder woont scharen.quote:
Als ik die werkloze bierpunker moet voorstellen die nog bij zijn moeder woont dan moet ik je toch teleurstellen... ik ben niet werkloos en woon niet bij mijn moeder. Wat een bierpunker is zou ik zo niet weten maar ik hou van punk en drink graag bier dus als jij mij een bierpunker wilt noemen, ga dan gerust je gang, mag ik jou dan homowaterdrinkendeboomknuffelaar noemen?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom, jij, een kloon die inhoudelijk post, wil je echt niet aan de kant van meneer de werkloze bierpunker die nog bij zijn moeder woont scharen.
Ik ben een meisje; ik drink graag bier; ik geef vrij weinig om het milieu; ik mag soms zelfs graag naar punk luisteren.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Als ik die werkloze bierpunker moet voorstellen die nog bij zijn moeder woont dan moet ik je toch teleurstellen... ik ben niet werkloos en woon niet bij mijn moeder. Wat een bierpunker is zou ik zo niet weten maar ik hou van punk en drink graag bier dus als jij mij een bierpunker wilt noemen, ga dan gerust je gang, mag ik jou dan homowaterdrinkendeboomknuffelaar noemen?
wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben een meisje; ik drink graag bier; ik geef vrij weinig om het milieu; ik mag soms zelfs graag naar punk luisteren.
En ik wil al niet met je geassocieerd worden.![]()
Je hebt het tegen floripasquote:Op donderdag 20 september 2007 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou mee te maken?
zwaktebodquote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Je hebt het tegen floripasDenk je nou echt dat daar logica inzit?
Dat ge-homo de hele tijd, vandaar.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Niets.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
Met zoalshetis heb ik héél aardige debatten gehad, anders.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Je hebt het tegen floripasDenk je nou echt dat daar logica inzit?
Yep, en dan kun je om de parkeerplaatsen feestelijk te openen een tiental hippies tegen een tiental politiehonden laten schreeuwen om te kijken wie het eerst breektquote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef gronk het volgende:
Milieu, da's toch dat spul waar je prima parkeerplaatsen van kan maken?
Wannabe wat precies?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Niets.
Dat bedoelde ik met 'interessant-doenerige-wannabe'.
homo is een afkorting van homoseksueel en dus ook geldend voor vrouwen ( meisjesquote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ge-homo de hele tijd, vandaar.
En eten.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef gronk het volgende:
Milieu, da's toch dat spul waar je prima parkeerplaatsen van kan maken?
De lesbiennes die ik heb ontmoet hebben zichzelf nog nooit aangeduid als "homo".quote:Op donderdag 20 september 2007 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
homo is een afkorting van homoseksueel en dus ook geldend voor vrouwen ( meisjes)
lees mijn vervolg, wat ik later toevoegde.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
De lesbiennes die ik heb ontmoet hebben zichzelf nog nooit aangeduid als "homo".
Ah, dank.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lees mijn vervolg, wat ik later toevoegde.
Ge-homo de hele tijdquote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar ze zijn het welquote:Op donderdag 20 september 2007 12:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
De lesbiennes die ik heb ontmoet hebben zichzelf nog nooit aangeduid als "homo".
Ach, wat schattig, newspeak.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Ge-homo de hele tijd
Ik heb het 1 keer over homowater en homowater is gewoon thee. Jij ziet echt dingen die er niet zijn, ga eens professionele hulp zoeken.
quote:
Rechtse huilies denken dat dat heel erg is, als je iemand voor homo uitmaakt. Soms denk ik dat 't allemaal latente nichten zijn, die bang zijn om uit de kast te komen. Kijk maar eens naar de dingen waar echte rechtse huilies wild van worden: geweren, knuppels, vlaggen; allemaal fallussymbolen.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef Floripas het volgende:
Maar beelz is niet eens rechts. Rechts kan ik waarderen; tegengas, discussieren, heerlijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:22 schreef gronk het volgende:
[..]
Rechtse huilies denken dat dat heel erg is, als je iemand voor homo uitmaakt. Soms denk ik dat 't allemaal latente nichten zijn, die bang zijn om uit de kast te komen. Kijk maar eens naar de dingen waar echte rechtse huilies wild van worden: geweren, knuppels, vlaggen; allemaal fallussymbolen.
Sorry, da's mijn fout; door al die tirades van StefanP en HenriO die ze opleuken met kreten als 'werkschuw tuig' en 'belasting=diefstal' krijg ik nog wel eens het idee dat iedereen die die woorden in de mond neemt in het rechterkamp zit, en dat soort kreten alleen maar als 'the icing on the cake' worden gebruikt. Maar goed, als ik de bijdrages van beelz zo zie dan is 't alleen maar 'verpakking', en geen inhoud.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Floripas het volgende:
Maar beelz is niet eens rechts. Rechts kan ik waarderen; tegengas, discussieren, heerlijk.
Beelz heeft de diepgang van een petrischaaltje en de emotionele ontwikkeling van een bromvlieg. Daar valt niks mee aan te vangen.
Diepgang van een petrischaaltje en emotionele ontwikkeling van een bromvliegquote:Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar beelz is niet eens rechts. Rechts kan ik waarderen; tegengas, discussieren, heerlijk.
Beelz heeft de diepgang van een petrischaaltje en de emotionele ontwikkeling van een bromvlieg. Daar valt niks mee aan te vangen.
aha, vandaar dat Wilders hoog scoorde in de randstad en het laagst in Friesland, Groningen en Drenthequote:Op woensdag 19 september 2007 21:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Drenthe is niet zo links, en de gemeentes waar Wilders het beste scoorde zijn doorgaans óók roomblanke dorpjes.
Nope, in dit soort topics waar Floripas het weer eens nodig vindt om mij aan te vallen ben ik idd niet serieus bezig. Je zou voor de lol eens een biertje met me moeten drinken in een rustige kroeg, dan heb je een hele andere beelz voor jequote:Op donderdag 20 september 2007 12:32 schreef gronk het volgende:
[..]
Sorry, da's mijn fout; door al die tirades van StefanP en HenriO die ze opleuken met kreten als 'werkschuw tuig' en 'belasting=diefstal' krijg ik nog wel eens het idee dat iedereen die die woorden in de mond neemt in het rechterkamp zit, en dat soort kreten alleen maar als 'the icing on the cake' worden gebruikt. Maar goed, als ik de bijdrages van beelz zo zie dan is 't alleen maar 'verpakking', en geen inhoud.
Drenthe was een groot NSB bolwerk...quote:Op donderdag 20 september 2007 12:56 schreef satan666 het volgende:
[..]
aha, vandaar dat Wilders hoog scoorde in de randstad en het laagst in Friesland, Groningen en Drenthe
Drenthe, PvdA op nummer 1 met 13 zetels.
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik mag hopen dat er nooit per ongeluk een kind struikelt in het aangezicht van die hond, want dan heeft dat kind dus een flinke beet te pakken en moet de begeleider dat beest letterlijk van dat kind af trekken voor het los laat...
blijkbaar nog steeds.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:17 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Drenthe was een groot NSB bolwerk...
Dat beest viel die vrouw aan nadat ze struikelde. Zo'n hond zal geen verschil maken tussen een vrouw en een kind. Als het aan mij lag(en dat zeg ik echt niet snel) zou dat beest afgemaakt worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
![]()
Dit is veruit de meest domme post die ik in tijden heb gelezen.![]()
![]()
![]()
Al staan er hierboven ook nog wel een paar
Dat beest moet een standbeeld krijgen.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Als het aan mij lag(en dat zeg ik echt niet snel) zou dat beest afgemaakt worden.
Ah, je bent homo.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Nope, in dit soort topics waar Floripas het weer eens nodig vindt om mij aan te vallen ben ik idd niet serieus bezig. Je zou voor de lol eens een biertje met me moeten drinken in een rustige kroeg, dan heb je een hele andere beelz voor je
Als er een kind in de buurt komt van een herdershond in een vergelijkbare situatie mag je je zorgen maken over de (in)competentie van de ouders.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat beest viel die vrouw aan nadat ze struikelde. Zo'n hond zal geen verschil maken tussen een vrouw en een kind. Als het aan mij lag(en dat zeg ik echt niet snel) zou dat beest afgemaakt worden.
Slavenhandelquote:Op donderdag 20 september 2007 12:58 schreef satan666 het volgende:
dat mens mag weleens leren wat het VOC echt was
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vereenigde_Oostindische_Compagnie
De Vereenigde Oostindische Compagnie (vaak afgekort tot VOC) was een uiterst succesvol Nederlands handelsbedrijf dat in de 17e en 18e eeuw het monopolie bezat op de handel met Azië. De VOC was lange tijd het grootste handelsbedrijf ter wereld dat op Azië voer.
ja alsof je je kind meeneemt als je een barricade doorbreekt...quote:Op donderdag 20 september 2007 15:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat beest viel die vrouw aan nadat ze struikelde. Zo'n hond zal geen verschil maken tussen een vrouw en een kind. Als het aan mij lag(en dat zeg ik echt niet snel) zou dat beest afgemaakt worden.
Zo'n beest vind je niet alleen bij barricades(helaas).quote:Op donderdag 20 september 2007 16:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja alsof je je kind meeneemt als je een barricade doorbreekt...![]()
Jammer genoeg ook bij de tokkiebuurman die er niet mee kan omgaan. En die hond is vele malen gevaarlijker dan een getrainde politiehond in een rustige omgeving.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Zo'n beest vind je niet alleen bij barricades(helaas).
heb je ook bronnen van politiehonden die zomaar happen in het vondelpark op een rustige namiddag? of hoevaak worden kinderen door die honden gebeten, dat zegt toch al genoeg over plaats waar die honden doen wat ze moeten doen?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Zo'n beest vind je niet alleen bij barricades(helaas).
dat die voerder zijn beest niet onder controle heeft, suffie .. voor het geval het je niet op is gevallen, hij moet die hond er letterlijk vanaf trekken .. dat die moet loslaten bij het commando LOS is die schijnbaar vergeten ..quote:Op donderdag 20 september 2007 16:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jammer genoeg ook bij de tokkiebuurman die er niet mee kan omgaan. En die hond is vele malen gevaarlijker dan een getrainde politiehond in een rustige omgeving.
Wat probeer je eigenlijk te zeggen?
Ik vind het nogal meevallen, gezien het feit dat zij de hond probeert te slaan en druk aan het bewegen is. Als beroepsdemonstrant had ze beter moeten weten.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:14 schreef moussie het volgende:
[..]
dat die voerder zijn beest niet onder controle heeft, suffie .. voor het geval het je niet op is gevallen, hij moet die hond er letterlijk vanaf trekken .. dat die moet loslaten bij het commando LOS is die schijnbaar vergeten ..
kijk nog eens goed naar het filmpje, dan zie jij dat zij zich bukt en op dat moment op haar rug geslagen word met een knuppel, zij komt overeind en verliest haar evenwicht, zij staat boven op de berm, de weg is pakweg 1 meter lager, en gezien het feit dat wij op deze planeet nu eenmaal naar beneden vallen is het niet verbazend dat zij recht in de armen van die agent valt die haar net op haar rug geslagen heeftquote:Op donderdag 20 september 2007 16:17 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind het nogal meevallen, gezien het feit dat zij de hond probeert te slaan en druk aan het bewegen is. Als beroepsdemonstrant had ze beter moeten weten.
politiehonden gaan anders gewoon met de voerder naar huis toe hoor .. dus ja, die komen ook met kinderen in aanraking, met die van de voerder bvb of die van hun vriendenquote:En daarbuiten ging de discussie net over kleine kinderen. Daar moet je toch wel met me eens zijn dat het belachelijk is als je kind uberhaupt in aanraking komt met zo'n hond. Dan spoor je werkelijk niet als ouder.
ze loopt toch juist weg bij die gasten die door die barricade gingenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond die agent er vroeg bij. jammer dat het nu een bejaarde bejaarderverzorgster trof. miep moet gewoon lekker niet door de barricades heen gaan.
Wat heeft dat met het gedrag van de hond te maken?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:37 schreef moussie het volgende:
[..]
kijk nog eens goed naar het filmpje, dan zie jij dat zij zich bukt en op dat moment op haar rug geslagen word met een knuppel, zij komt overeind en verliest haar evenwicht, zij staat boven op de berm, de weg is pakweg 1 meter lager, en gezien het feit dat wij op deze planeet nu eenmaal naar beneden vallen is het niet verbazend dat zij recht in de armen van die agent valt die haar net op haar rug geslagen heeft
Oja, een politiehond thuis gedraagt zich exact hetzelfde als aan het werk. Dom van mequote:politiehonden gaan anders gewoon met de voerder naar huis toe hoor .. dus ja, die komen ook met kinderen in aanraking, met die van de voerder bvb of die van hun vrienden
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:01 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als er een kind in de buurt komt van een herdershond in een vergelijkbare situatie mag je je zorgen maken over de (in)competentie van de ouders.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jammer genoeg ook bij de tokkiebuurman die er niet mee kan omgaan. En die hond is vele malen gevaarlijker dan een getrainde politiehond in een rustige omgeving.
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef moussie het volgende:
[..]
ze loopt toch juist weg bij die gasten die door die barricade gingen
Nee en al was dat wel zo, het blijft een achterlijke kuthippie. Hippies zijn hondenvoer. Zo zit de voedselketen in elkaar.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef moussie het volgende:
[..]
ze loopt toch juist weg bij die gasten die door die barricade gingen
je beseft dat jullie rechtse maatje van een hirsi ali in feite een leugenachtige goudzoekster was .. die had daar normaal gesproken dus ook moeten zitten ?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef Darklight het volgende:
"Mensen"die het opnemen voor illegalen moeten sowieso afgemaakt worden
tuurlijk joh, in een huis met jonge kinderen, verjaardagsfeestjes ed ontstaan dan ook nooit hectische, onoverzichtelijke situaties .. het beest luistert gewoon niet, cq hij is niet te vertrouwenquote:Op donderdag 20 september 2007 17:25 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het gedrag van de hond te maken?![]()
[..]
Oja, een politiehond thuis gedraagt zich exact hetzelfde als aan het werk. Dom van me![]()
In een vergelijkbare situatie ging het over:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:29 schreef milagro het volgende:
ah, moussie heeft haar underdog weer gevonden en bijt zich er helemaal in vast
succes, 'tegenstanders'
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:29 schreef milagro het volgende:
in tegenstelling tot die hond weet ik anders wel wanneer ik iets LOS moet laten ..quote:Op donderdag 20 september 2007 19:29 schreef milagro het volgende:
succes, 'tegenstanders'
[edit]quote:Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef Darklight het volgende:
"Mensen"die het opnemen voor illegalen moeten sowieso afgemaakt worden
ja, rightquote:Op donderdag 20 september 2007 19:48 schreef moussie het volgende:
[..]
in tegenstelling tot die hond weet ik anders wel wanneer ik iets LOS moet laten ..
ja joh, vandaar dat het eindelijk een goed gesprek is geworden, nadat jij met je veroordelingen vanuit de onderbuik bent opgerot ..quote:Op donderdag 20 september 2007 19:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, right
als iedereen gillend van ellende weggelopen is, ja, want gaan zitten "ja, wie weet-en" of "ja, maar stel nu datten" in je eentje is ook zo suf
Mag ik van jou het filmpje met die roze liliputter op het einde?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef nonzz het volgende:
Apart om te zien dat mensen hier in dit topic zich zo makkelijk laten onderwerpen en zo weinig sympathie hebben voor iemand die voor z'n (afwijkende) mening durft uit te komen. Stel NSB-ers hier.
ze struikelde? heb jij wel hetzelfde filmpje gezien?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
wat sympathie voor een stuk tuig wat daar met een stelletje relschoppers meeloopt? och gut een paar illegalen die het land uitgetrapt worden, he wat verschrikkelijk. mag lijden dat ze flink last heeft van die beet, de kut nsbsterquote:Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef nonzz het volgende:
Apart om te zien dat mensen hier in dit topic zich zo makkelijk laten onderwerpen en zo weinig sympathie hebben voor iemand die voor z'n (afwijkende) mening durft uit te komen. Stel NSB-ers hier.
beest luisterde prima toch? HARDER HECTOR, VAST! GOED ZO!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:17 schreef moussie het volgende:
[..]
tuurlijk joh, in een huis met jonge kinderen, verjaardagsfeestjes ed ontstaan dan ook nooit hectische, onoverzichtelijke situaties .. het beest luistert gewoon niet, cq hij is niet te vertrouwen
Volgens mij waren het geen relschoppers hoor. Het waren gewoon demonstranten.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:08 schreef Sora het volgende:
[..]
wat sympathie voor een stuk tuig wat daar met een stelletje relschoppers meeloopt?
Wist je dat jij morgenavond in kamp Zeist terecht kan komen als je geen identificatie bij hebt, en je niet wil vertellen wie je bent? Ze kunnen je dan gewoon via het vreemdelingen recht illegaal verklaren en je behoorlijk lang vasthouden. Ik vind dat inderdaad behoorlijk verschrikkelijk. Typisch fascistisch, "de staat staat boven haar burgers" NSB gedrag volgens mij.quote:och gut een paar illegalen die het land uitgetrapt worden, he wat verschrikkelijk.
Linkse bangmakerijquote:Op donderdag 20 september 2007 23:24 schreef nonzz het volgende:
[..]
Volgens mij waren het geen relschoppers hoor. Het waren gewoon demonstranten.
[..]
Wist je dat jij morgenavond in kamp Zeist terecht kan komen als je geen identificatie bij hebt, en je niet wil vertellen wie je bent? Ze kunnen je dan gewoon via het vreemdelingen recht illegaal verklaren en je behoorlijk lang vasthouden. Ik vind dat inderdaad behoorlijk verschrikkelijk. Typisch fascistisch, "de staat staat boven haar burgers" NSB gedrag volgens mij.
Dat zou ik ook toejuichenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:43 schreef moussie het volgende:
ach, weet je wat, lekker laten leven het beest en de volgende keer inzetten bij zo'n kaalkoppen-gebeuren .. wie weet hebben we mazzel en bijt die er eentje total loss![]()
Jij hebt een D66 avatar dus jij wordt bij voorbaat al niet serieus genomenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:24 schreef nonzz het volgende:
[..]
Volgens mij waren het geen relschoppers hoor. Het waren gewoon demonstranten.
[..]
Wist je dat jij morgenavond in kamp Zeist terecht kan komen als je geen identificatie bij hebt, en je niet wil vertellen wie je bent? Ze kunnen je dan gewoon via het vreemdelingen recht illegaal verklaren en je behoorlijk lang vasthouden. Ik vind dat inderdaad behoorlijk verschrikkelijk. Typisch fascistisch, "de staat staat boven haar burgers" NSB gedrag volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |