Ja en daarom zijn alle vrijheidsstrijders en actievoerders natuurlijk automatisch goed bezig!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:04 schreef moussie het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat als vrouwen destijds niet massaal de straat op waren gegaan om voor hun rechten op te komen onze maatschappij een stuk anders zou uitzien
In eerste instantie niet nee. De hond is bedoeld om iemand uit te schakelen.quote:Op donderdag 20 september 2007 07:21 schreef Caesu het volgende:
zo'n hond is niet bedoeld om baasje de ME-er te beschermen hoor![]()
uhu en waarom worden ze daar gehouden? juist omdat je ze nooit meer terug ziet zodra je ze loslaat. no way dat ze komen opdagen op moment dat ze worden uitgezet als ze niet in zo'n uitzettingscentrum zitten.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:44 schreef moussie het volgende:
veelal ? waar haal je dat vandaan ? er zullen er ongetwijfeld een paar tussen zitten, maar de meesten zijn gewoon illegaal, uitgeprocedeerd, er zitten nog steeds kinderen tussen .. en die worden daar gehouden als beesten in een kooi
die hier dus als gelukszoeker heen is gekomen, economische vluchteling dus en die mogen niet naarbinnen van ons asielbeleid, dus gaan die in een vreemdelingenkamp tot ze eruit getrapt worden. reden daarvan staat hierboven.quote:welke criminelen .. is illegaal zijn crimineel, is uitgeprocedeerd zijn crimineel ?
samen met haar tralies is het geen masker maar beeldspraak voor "de anonieme gevangene" .. diegene die volgens jou veelal verkrachter of moordenaar is, een mens zonder gezicht, als een beest opgesloten in een kooitje omdat die een beter leven wil hebben ..
ach gut. ze worden behandeld als criminelen. Waar moeten we ze dan laten? het hilton voor ze afhuren ofzo? is goed, als dat demonstrerende tuig de rekening ervan betaald vind ik het prima en zolang ze dat terrein dan alsnog maar niet kunnen verlaten.quote:idd, weten we niet, gezien haar verhaal acht ik de kans vrij klein .. maar zelfs de onwetendheid zal jou niet tegenhouden om haar het slechtste toe te wensen terwijl zij en die mensen daar zich druk lopen te maken over de onmenselijke behandeling in dat soort kampen .. iemand kan dan 10 keer illegaal zijn en uitgezet moeten worden, dat is geen reden om die mensen als criminelen te behandelen
Ik denkt dat die maskertjes een diepere betekenis hadden dan alleen om niet herkend te worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 06:44 schreef StefanP het volgende:filmpje. Bijt dat linkse tuig maar tot op het bot open. Mischien dat dan in hun al even botte kop doordringt dat dergelijk gedrag consequenties heeft. De boomknuffelaar had gewoon op moeten hoepelen in plaats van d'r arm uit te steken.
Wat een naieve huilies zeg, trouwens. Protesteren omdat die uitgeprocedeerde asielzoekertjes het zogenaamd zo zielig hebben. De helft van die lui heeft ook van die maskertjes op... wat een laffaards.
Een diepere betekenis naast het feit dat de linkse terroristen niet herkenbaar wilde zijn voor het grote publiek?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:02 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ik denkt dat die maskertjes een diepere betekenis hadden dan alleen om niet herkend te worden.
Bovendien, die vlag in je avatar![]()
De uitgeprocedeerde asielzoekers worden niet gezien als mens, maar als case, een dossier. Allemaal dezelfde maskers omdat ze geen gezicht hebben, niet als persoon gezien worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een diepere betekenis naast het feit dat de linkse terroristen niet herkenbaar wilde zijn voor het grote publiek?
Zei de held.... wat een giller!quote:Op donderdag 20 september 2007 06:44 schreef StefanP het volgende:filmpje. Bijt dat linkse tuig maar tot op het bot open. Mischien dat dan in hun al even botte kop doordringt dat dergelijk gedrag consequenties heeft. De boomknuffelaar had gewoon op moeten hoepelen in plaats van d'r arm uit te steken.
Wat een naieve huilies zeg, trouwens. Protesteren omdat die uitgeprocedeerde asielzoekertjes het zogenaamd zo zielig hebben. De helft van die lui heeft ook van die maskertjes op... wat een laffaards.
misschien moeten ze volgende keer maskertjes maken waardoor men wel kan zien waar men gaat?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:41 schreef Baklap het volgende:
[..]
De uitgeprocedeerde asielzoekers worden niet gezien als mens, maar als case, een dossier. Allemaal dezelfde maskers omdat ze geen gezicht hebben, niet als persoon gezien worden.
Zeg, devalueer de term "terrorist" eens niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een diepere betekenis naast het feit dat de linkse terroristen niet herkenbaar wilde zijn voor het grote publiek?
imo is het aan die hondenbegeleider te danken dat ze niet verder is opgevreten. Ik heb net mijn vrijwillige wegenbelasting met veel plezier betaald, wetende dat het geld wordt besteed aan meer bijthonden die stinkend vegetarisch werkschuw tuig aan stukken scheuren.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overigens vind ik dat ze niet moet zeuren.
Anderzijds duidt de zeer flinke beet die ze heeft, er wel op dat de begeleider van de bewuste hond weinig aanstalten heeft gemaakt er iets aan te doen.
En daar kun je aangifte tegen doen. Ze maakt een redelijke kans denk ik.
Een standbeeld voor dat prachtbeest lijkt me het minste.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:57 schreef Ps2K het volgende:
Ow en wie nomineert die hond voor dat nieuwe programma "De leukste hond van Nederland"?
Niet te vergelijken. Die betoging was volledig rechtmatig, ook al vond die dhimmi van een burgemeester van niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:06 schreef Floripas het volgende:
Zouden jullie ook zo reageren als de honden dat hadden gedaan in de Brusselse anti-islambetoging?
Maar natuurlijk, rechtse mensen zijn toch niet hypocrietquote:Op donderdag 20 september 2007 11:06 schreef Floripas het volgende:
Zouden jullie ook zo reageren als de honden dat hadden gedaan in de Brusselse anti-islambetoging?
Ja, zeg, dat vonden deze betogers natuurlijk ook van zichzelf. Hypocriet.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:10 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Die betoging was volledig rechtmatig, ook al vond die dhimmi van een burgemeester van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |