Nee maar dat komt gewoon omdat ik deze mensen niet mag. Dankzij dit soort full time boe roepers wordt mijn lease auto, peuken en drank volgend jaar duurder. Als ik dan dit soort filmpjes zie dan weet je weer waarvoor je belasting betaaldquote:Op donderdag 20 september 2007 11:06 schreef Floripas het volgende:
Zouden jullie ook zo reageren als de honden dat hadden gedaan in de Brusselse anti-islambetoging?
Hoe kosten deze mensen jou nou zo veel geld?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee maar dat komt gewoon omdat ik deze mensen niet mag. Dankzij dit soort full time boe roepers wordt mijn lease auto, peuken en drank volgend jaar duurder. Als ik dan dit soort filmpjes zie dan weet je weer waarvoor je belasting betaald![]()
Niks hypocriet. Als je even terugleest dan zie je dat ik ook niet stond te juichen bij deze politieactie, ook al vind ik dat de vrouw wel eea te verwijten valt.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, zeg, dat vonden deze betogers natuurlijk ook van zichzelf. Hypocriet.
Dat is wel waar, excuus. Overigens stond ik ook niet te juichen toen Dewinter zo werd aangepakt, ook al is-ie een postfascist en geenszins met Wilders of Fortuyn te vergelijken.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Niks hypocriet. Als je even terugleest dan zie je dat ik ook niet stond te juichen bij deze politieactie, ook al vind ik dat de vrouw wel eea te verwijten valt.
Nou dit zijn hooligans EN links stemmers. Idd hooligans kosten per jaar meer dan ik belasting betaal... maar ik ben niet de enige in dit land die belasting betaald. Dankzij dit kabinet ga ik er vanaf volgend jaar flink op achteruit zodat dit soort boe roepers lekker kunnen lanterfanten.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe kosten deze mensen jou nou zo veel geld?
Hooligans kosten meer, daar ben ik van overtuigd.
Oh, ben jij er ook weer?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef beelz het volgende:
Ik zag gister een hippie over straat lopen en hoopte dat er zo'n puppy langs zou komen om hem te grzen te nemen. Kuthippies, ga eens werken in plaats van met honderd man te klagen over hoe moeilijk 7 uitgeprocedeerde criminelen het hebben omdat ze maar 1 plakje salami op hun brood krijgen in plaats van 2. Maak je eens zorgen voer echte problemen zoals het feit dat peuken en bier duurder worden, maar dat maakt dat werkschuwe tuig geen zak uit want zij kopen hun zooi bij de Lidl of stelen het wel.
Pleur op hippiequote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, ben jij er ook weer?
Teringnihilist.
De meeste van dit soort mensen stemt niet, zijn anarchistische en anti-overheid. Wellicht loopt er een verdwaalde GroenLinkser tussen.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou dit zijn hooligans EN links stemmers. Idd hooligans kosten per jaar meer dan ik belasting betaal... maar ik ben niet de enige in dit land die belasting betaald. Dankzij dit kabinet ga ik er vanaf volgend jaar flink op achteruit zodat dit soort boe roepers lekker kunnen lanterfanten.
Hard werken moet beloond worden, en niet gestraft met extra belastingen
Hij is de anarchist, ik ben de nihilistquote:Op donderdag 20 september 2007 11:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, ben jij er ook weer?
Teringnihilist.
Als ze niet stemmen dan moeten ze ook niet het recht hebben om te klagen over politieke beslissingen.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
De meeste van dit soort mensen stemt niet, zijn anarchistische en anti-overheid. Wellicht loopt er een verdwaalde GroenLinkser tussen.
Maar ze zullen niet op dit kabinet hebben gestemd. Drogreden, kortom.
Dan ben jij geen nihilist.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:38 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als ze niet stemmen dan moeten ze ook niet het recht hebben om te klagen over politieke beslissingen.
Wow grappig. Ook knap trouwens dat je foto's uit een fotoboek kunt invoegen in een topic. Dat had ik niet verwacht van een hersendode slaplant.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ditr zou je vaker mogen doen. En een zak over je kop zou ook wel schelen.
Och, ik ben in ieder geval niet lelijk. En de gangbare basisconcepten van staatsinrichting, vrijheid, grammatica, en, zeg, argumentatie zijn ook niet aan me voorbijgegaan.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Wow grappig. Ook knap trouwens dat je foto's uit een fotoboek kunt invoegen in een topic. Dat had ik niet verwacht van een hersendode slaplant.
Ik vond die demonstratie op zichzelf best een goed idee, wilde zelf ook mee demonstreren, maar dat was voordat ik erachter kwam dat het VB de demo gekaapt had. Ik ging er in eerste instantie vanuit dat het een onafhankelijk initiatief was. Hoe het nu precies zit is me uiteindelijk niet duidelijk geworden.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is wel waar, excuus. Overigens stond ik ook niet te juichen toen Dewinter zo werd aangepakt, ook al is-ie een postfascist en geenszins met Wilders of Fortuyn te vergelijken.
Naar ik begreep was het onder het mom van een onafhankelijke demo georganiseerd door een mantelorganisatie van het VB. Veel mensen haakten af toen ze daar achter kwamen.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:43 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Ik vond die demonstratie op zichzelf best een goed idee, wilde zelf ook mee demonstreren, maar dat was voordat ik erachter kwam dat het VB de demo gekaapt had. Ik ging er in eerste instantie vanuit dat het een onafhankelijk initiatief was. Hoe het nu precies zit is me uiteindelijk niet duidelijk geworden.
Mwoch, met die nihilist valt niet te discussieren, hoor. Die moet je wegbranden als termieten.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:45 schreef Bommenlegger het volgende:
Wat is het hier weer gezellig!
Gelukkig blijven we allemaal ontopic
Goed beargumenteerdquote:Op donderdag 20 september 2007 11:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Och, ik ben in ieder geval niet lelijk. En de gangbare basisconcepten van staatsinrichting, vrijheid, grammatica, en, zeg, argumentatie zijn ook niet aan me voorbijgegaan.
Nee, jouw probleem is dat je geen andere meningen accepteert. Je bent daarom ook een kinderachtige kleuter die vroeger te weinig aandacht heeft gekregen van haar ouders en nu de kleuterpuberteit nog eens even overdoet.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mwoch, met die nihilist valt niet te discussieren, hoor. Die moet je wegbranden als termieten.
Ben je nog niet weg? Ik moet wellicht de baggeraar even roepen, dit topic begint al stevig naar poep te ruiken.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Goed beargumenteerd
Basisconcepten als vrijheidVrijheid bestaat niet domme doos, vrijheid is een bedacht iets om de massa in bedwang te houden.
En volgens mij ben je heel lelijk.
Het begon hier naar poep te ruiken op het moment dat jij je betweterige scheur opentrokquote:Op donderdag 20 september 2007 11:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben je nog niet weg? Ik moet wellicht de baggeraar even roepen, dit topic begint al stevig naar poep te ruiken.
Ik accepteer andere meningen, tot uiterst rechts aan toe. Ik accepteer alleen geen domme rukkers die weigeren zich te verplaatsen in een ander en stiekem een hard pielemuisje krijgen van een meisje dat in haar been wordt gebeten.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee, jouw probleem is dat je geen andere meningen accepteert. Je bent daarom ook een kinderachtige kleuter die vroeger te weinig aandacht heeft gekregen van haar ouders en nu de kleuterpuberteit nog eens even overdoet.
Zwaktebod.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:38 schreef Floripas het volgende:
[afbeelding]
Ditr zou je vaker mogen doen. En een zak over je kop zou ook wel schelen.
Hoezo zou ik me moeten verplaatsen in die stinkende hippie die het opneemt voor zogenaamd zielige mensen in een detentiecentrum?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik accepteer andere meningen, tot uiterst rechts aan toe. Ik accepteer alleen geen domme rukkers die weigeren zich te verplaatsen in een ander en stiekem een hard pielemuisje krijgen van een meisje dat in haar been wordt gebeten.
Ik haal geen dingen bij van 4 jaar geleden, dus kijk eens in de spiegel voor je iemand kinderachtig of dom noemt.quote:Tevens open ik geen topics in KLB over hoe mijn moeder me bier weigert te brengen.![]()
Zwaktebod.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:53 schreef Floripas het volgende:
Tevens open ik geen topics in KLB over hoe mijn moeder me bier weigert te brengen.![]()
Kun je mijn topic ook nog vinden over hoe je de kleur van je schijt kan veranderen? Ik kan hem niet meer vinden...quote:Op donderdag 20 september 2007 11:53 schreef Floripas het volgende:
Tevens open ik geen topics in KLB over hoe mijn moeder me bier weigert te brengen.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:00 schreef beelz het volgende:
dat dat luie werkschuwe
quote:Aangezien werken voor arbeiders is werk ik niet. Je hebt namelijk werkpaarden en sierpaarden en ik ben een sierpaard
Kom, jij, een kloon die inhoudelijk post, wil je echt niet aan de kant van meneer de werkloze bierpunker die nog bij zijn moeder woont scharen.quote:
Als ik die werkloze bierpunker moet voorstellen die nog bij zijn moeder woont dan moet ik je toch teleurstellen... ik ben niet werkloos en woon niet bij mijn moeder. Wat een bierpunker is zou ik zo niet weten maar ik hou van punk en drink graag bier dus als jij mij een bierpunker wilt noemen, ga dan gerust je gang, mag ik jou dan homowaterdrinkendeboomknuffelaar noemen?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom, jij, een kloon die inhoudelijk post, wil je echt niet aan de kant van meneer de werkloze bierpunker die nog bij zijn moeder woont scharen.
Ik ben een meisje; ik drink graag bier; ik geef vrij weinig om het milieu; ik mag soms zelfs graag naar punk luisteren.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Als ik die werkloze bierpunker moet voorstellen die nog bij zijn moeder woont dan moet ik je toch teleurstellen... ik ben niet werkloos en woon niet bij mijn moeder. Wat een bierpunker is zou ik zo niet weten maar ik hou van punk en drink graag bier dus als jij mij een bierpunker wilt noemen, ga dan gerust je gang, mag ik jou dan homowaterdrinkendeboomknuffelaar noemen?
wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben een meisje; ik drink graag bier; ik geef vrij weinig om het milieu; ik mag soms zelfs graag naar punk luisteren.
En ik wil al niet met je geassocieerd worden.![]()
Je hebt het tegen floripasquote:Op donderdag 20 september 2007 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou mee te maken?
zwaktebodquote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Je hebt het tegen floripasDenk je nou echt dat daar logica inzit?
Dat ge-homo de hele tijd, vandaar.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Niets.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
Met zoalshetis heb ik héél aardige debatten gehad, anders.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Je hebt het tegen floripasDenk je nou echt dat daar logica inzit?
Yep, en dan kun je om de parkeerplaatsen feestelijk te openen een tiental hippies tegen een tiental politiehonden laten schreeuwen om te kijken wie het eerst breektquote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef gronk het volgende:
Milieu, da's toch dat spul waar je prima parkeerplaatsen van kan maken?
Wannabe wat precies?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Niets.
Dat bedoelde ik met 'interessant-doenerige-wannabe'.
homo is een afkorting van homoseksueel en dus ook geldend voor vrouwen ( meisjesquote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ge-homo de hele tijd, vandaar.
En eten.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef gronk het volgende:
Milieu, da's toch dat spul waar je prima parkeerplaatsen van kan maken?
De lesbiennes die ik heb ontmoet hebben zichzelf nog nooit aangeduid als "homo".quote:Op donderdag 20 september 2007 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
homo is een afkorting van homoseksueel en dus ook geldend voor vrouwen ( meisjes)
lees mijn vervolg, wat ik later toevoegde.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
De lesbiennes die ik heb ontmoet hebben zichzelf nog nooit aangeduid als "homo".
Ah, dank.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lees mijn vervolg, wat ik later toevoegde.
Ge-homo de hele tijdquote:Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ge-homo de hele tijd, vandaar.
Maar ze zijn het welquote:Op donderdag 20 september 2007 12:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
De lesbiennes die ik heb ontmoet hebben zichzelf nog nooit aangeduid als "homo".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |