Anders kijk je even het goeie filmpje ofzo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:28 schreef nonzz het volgende:
Ik zie d'r eigenlijk helemaal geen agent aanvalllen. Ze loopt op een gegeven moment "achter de linies". Dan pakt ze iets van de grond op. Dan komt de agent. Die gaat slaan. Dan probeert ze zich te verweren. Dan valt ze van het heuveltje. Dan ligt ze op de grond. En dan wordt ze tot slot gebeten.
Ik vind dat je agenten meteen moet aanklagen. Het geweldsmonopolie van de overheid moet je altijd zoveel mogelijk aan de kaak stellen en wantrouwen.
Dit gaat toch over dat filmpje met die naakte, roze geschilderde lilliputter op het einde?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
Anders kijk je even het goeie filmpje ofzo.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:37 schreef reem het volgende:
Grappig hoe de meerderheid hier zomaar alle grenzen die de staat aan ze stelt accepteert. Gezond wantrouwen richting de dragers van het geweldsmonopolie lijkt me meer dan gepast...
Ik hou zoveel van jullie, dat ik het niet kan aanzien dat jullie door 'n machtsgeile politieagent uit 'n rij worden getrokken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:26 schreef SteveBallmer het volgende:
Hij zou het eigenlijk fantastisch moeten vinden, dat gore kapitalisten die met het vliegtuig gaan even lekker worden lastiggevallen en gevisiteerd. Dat zal ze leren nog eens het vliegtuig te pakken! Ha!
Dit vat het goed samen ja.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:18 schreef Thermo het volgende:
Zelf zo stom zijn om op die tyfus hond af te hobbelen en dan gaan klagen
Goede post!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef zwemmerseczeem het volgende:
In de oorlog stopten ze lui die zo stom waren om te gaan rellen over mensen in kampen een waterslang in hun reet, tot dat ze stront uitspuugden. En daarna werden ze afgeknald in de duinen.![]()
Meesterlijk. Dat waren nog eens tijden. Jammer dat ze er geen filmpjes van hebben, zou genieten zijn.![]()
(sarcastisch bedoeld.)
Toch mooi om te zien dat sommige mensen wel nadenken. Ik krijg het er koud van, deze reactiesquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:07 schreef Einskaldir het volgende:
[..]
Goede post!![]()
Alleen jammer dat dat (extreem)rechtse tuig dat hier in dit topic zo subtiel aan het reageren is de spiegel die jij ze zo treffend voorhoudt hoogstwaarschijnlijk niet zulen zien...![]()
'Ik zie hem niet!'quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:07 schreef Einskaldir het volgende:
[..]
Goede post!![]()
Alleen jammer dat dat (extreem)rechtse tuig dat hier in dit topic zo subtiel aan het reageren is de spiegel die jij ze zo treffend voorhoudt hoogstwaarschijnlijk niet zulen zien...![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ik krijg het er koud van, deze reacties![]()
kom op mens, die vergelijking raakt kant nog wal.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat sommige mensen wel nadenken. Ik krijg het er koud van, deze reacties![]()
Uh? We hebben het niet over een demonstratie meer maar over mensen die een detentiekamp willen binnendringen (na een demonstratie ja) alwaar uit voorzorg al politie staat inclusief honden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:07 schreef Einskaldir het volgende:
dat (extreem)rechtse tuig dat hier in dit topic
Wel een beetje overdreven, niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:52 schreef Hathor het volgende:
Jammer dat ze niet in haar schedel is gebeten, kunnen die honden daar niet opp getrained worden?
Ik overdrijf nooit.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:56 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Wel een beetje overdreven, niet?
Ik bedoel, ik heb ook niks met die activisten, maar op de politie schijt ik net zo hard.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zitten échte zeehondjes in verwerkt, lekker warm.
You're welcome.
Ga huilen ofzo.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:02 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Tsja. WO2 erbijhalen, flauw van me hoor! Maar de rest van deze reacties, die zijn wel zorgvuldig uitgedacht en geformuleerd....
Wou alleen even laten zien wat er hier gespuid wordt. Als je graag wil dat een lastig iemand 'in haar schedel gebeten wordt' zie ik het verschil niet echt met het lachen om iemand die in de duinen en kogel door z'n kop krijgt. Het ruimt allebei lekker op nietwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |