abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 september 2007 @ 12:22:08 #251
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53324253
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef beelz het volgende:

[..]

Ge-homo de hele tijd
Ik heb het 1 keer over homowater en homowater is gewoon thee. Jij ziet echt dingen die er niet zijn, ga eens professionele hulp zoeken.
Ach, wat schattig, newspeak.
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:02 schreef beelz het volgende:

[..]

Homo's zijn geen mannen
  donderdag 20 september 2007 @ 12:22:53 #252
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53324272
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:14 schreef Floripas het volgende:

Dat ge-homo de hele tijd, vandaar.
Rechtse huilies denken dat dat heel erg is, als je iemand voor homo uitmaakt. Soms denk ik dat 't allemaal latente nichten zijn, die bang zijn om uit de kast te komen. Kijk maar eens naar de dingen waar echte rechtse huilies wild van worden: geweren, knuppels, vlaggen; allemaal fallussymbolen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 20 september 2007 @ 12:26:05 #253
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53324360
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:22 schreef gronk het volgende:

[..]

Rechtse huilies denken dat dat heel erg is, als je iemand voor homo uitmaakt. Soms denk ik dat 't allemaal latente nichten zijn, die bang zijn om uit de kast te komen. Kijk maar eens naar de dingen waar echte rechtse huilies wild van worden: geweren, knuppels, vlaggen; allemaal fallussymbolen.
Maar beelz is niet eens rechts. Rechts kan ik waarderen; tegengas, discussieren, heerlijk.
Beelz heeft de diepgang van een petrischaaltje en de emotionele ontwikkeling van een bromvlieg. Daar valt niks mee aan te vangen.
  donderdag 20 september 2007 @ 12:32:14 #254
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53324507
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Floripas het volgende:

Maar beelz is niet eens rechts. Rechts kan ik waarderen; tegengas, discussieren, heerlijk.
Beelz heeft de diepgang van een petrischaaltje en de emotionele ontwikkeling van een bromvlieg. Daar valt niks mee aan te vangen.
Sorry, da's mijn fout; door al die tirades van StefanP en HenriO die ze opleuken met kreten als 'werkschuw tuig' en 'belasting=diefstal' krijg ik nog wel eens het idee dat iedereen die die woorden in de mond neemt in het rechterkamp zit, en dat soort kreten alleen maar als 'the icing on the cake' worden gebruikt. Maar goed, als ik de bijdrages van beelz zo zie dan is 't alleen maar 'verpakking', en geen inhoud.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53324553
Maar wel een hoge entertainment waarde.
  donderdag 20 september 2007 @ 12:35:00 #256
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53324575
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 20 september 2007 @ 12:54:30 #257
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_53325052
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

Diepgang van een petrischaaltje en emotionele ontwikkeling van een bromvlieg En nogsteeds ben jij degene die het nodig vindt om dingen die gezegd zijn in andere topics, zelfs uit topics van jaren geleden, aan te halen om te proberen mij stil te krijgen. Iets met pot en ketel enzo...
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_53325102
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Drenthe is niet zo links, en de gemeentes waar Wilders het beste scoorde zijn doorgaans óók roomblanke dorpjes.
aha, vandaar dat Wilders hoog scoorde in de randstad en het laagst in Friesland, Groningen en Drenthe

Drenthe, PvdA op nummer 1 met 13 zetels.

"It's better to rule in hell than to serve in heaven."
-Milton, Paradise Lost
  donderdag 20 september 2007 @ 12:56:46 #259
44649 beelz
pi_53325106
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:32 schreef gronk het volgende:

[..]

Sorry, da's mijn fout; door al die tirades van StefanP en HenriO die ze opleuken met kreten als 'werkschuw tuig' en 'belasting=diefstal' krijg ik nog wel eens het idee dat iedereen die die woorden in de mond neemt in het rechterkamp zit, en dat soort kreten alleen maar als 'the icing on the cake' worden gebruikt. Maar goed, als ik de bijdrages van beelz zo zie dan is 't alleen maar 'verpakking', en geen inhoud.
Nope, in dit soort topics waar Floripas het weer eens nodig vindt om mij aan te vallen ben ik idd niet serieus bezig. Je zou voor de lol eens een biertje met me moeten drinken in een rustige kroeg, dan heb je een hele andere beelz voor je
Besef Regulier!
pi_53325128
dat mens mag weleens leren wat het VOC echt was

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vereenigde_Oostindische_Compagnie

De Vereenigde Oostindische Compagnie (vaak afgekort tot VOC) was een uiterst succesvol Nederlands handelsbedrijf dat in de 17e en 18e eeuw het monopolie bezat op de handel met Azië. De VOC was lange tijd het grootste handelsbedrijf ter wereld dat op Azië voer.
"It's better to rule in hell than to serve in heaven."
-Milton, Paradise Lost
  donderdag 20 september 2007 @ 13:17:13 #261
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_53325563
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:56 schreef satan666 het volgende:

[..]

aha, vandaar dat Wilders hoog scoorde in de randstad en het laagst in Friesland, Groningen en Drenthe

Drenthe, PvdA op nummer 1 met 13 zetels.

Drenthe was een groot NSB bolwerk...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_53329047
quote:
Op woensdag 19 september 2007 08:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik mag hopen dat er nooit per ongeluk een kind struikelt in het aangezicht van die hond, want dan heeft dat kind dus een flinke beet te pakken en moet de begeleider dat beest letterlijk van dat kind af trekken voor het los laat...

Dit is veruit de meest domme post die ik in tijden heb gelezen.
Al staan er hierboven ook nog wel een paar

[ Bericht 5% gewijzigd door Cracka-ass op 20-09-2007 15:47:03 ]
pi_53329400
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:17 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Drenthe was een groot NSB bolwerk...
blijkbaar nog steeds.
  donderdag 20 september 2007 @ 15:52:08 #264
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53329644
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:31 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dit is veruit de meest domme post die ik in tijden heb gelezen.
Al staan er hierboven ook nog wel een paar
Dat beest viel die vrouw aan nadat ze struikelde. Zo'n hond zal geen verschil maken tussen een vrouw en een kind. Als het aan mij lag(en dat zeg ik echt niet snel) zou dat beest afgemaakt worden.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_53329871
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Als het aan mij lag(en dat zeg ik echt niet snel) zou dat beest afgemaakt worden.
Dat beest moet een standbeeld krijgen.
Bij de ingang van kamp Zeist graag.
  donderdag 20 september 2007 @ 15:59:43 #266
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53329883
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:56 schreef beelz het volgende:

[..]

Nope, in dit soort topics waar Floripas het weer eens nodig vindt om mij aan te vallen ben ik idd niet serieus bezig. Je zou voor de lol eens een biertje met me moeten drinken in een rustige kroeg, dan heb je een hele andere beelz voor je
Ah, je bent homo.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53329952
quote:

[..]

Dat beest viel die vrouw aan nadat ze struikelde. Zo'n hond zal geen verschil maken tussen een vrouw en een kind. Als het aan mij lag(en dat zeg ik echt niet snel) zou dat beest afgemaakt worden.
Als er een kind in de buurt komt van een herdershond in een vergelijkbare situatie mag je je zorgen maken over de (in)competentie van de ouders.

"Laten we dierentuinen sluiten want tijgers zouden mijn kind wel kunnen opeten!" Nee bitch, je moet je kind niet over de omheining gooien!
  donderdag 20 september 2007 @ 16:02:19 #268
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53329970
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:58 schreef satan666 het volgende:
dat mens mag weleens leren wat het VOC echt was

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vereenigde_Oostindische_Compagnie

De Vereenigde Oostindische Compagnie (vaak afgekort tot VOC) was een uiterst succesvol Nederlands handelsbedrijf dat in de 17e en 18e eeuw het monopolie bezat op de handel met Azië. De VOC was lange tijd het grootste handelsbedrijf ter wereld dat op Azië voer.
Slavenhandel
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 20 september 2007 @ 16:02:49 #269
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53329990
quote:

[..]

ja alsof je je kind meeneemt als je een barricade doorbreekt...
  donderdag 20 september 2007 @ 16:05:05 #270
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53330067
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja alsof je je kind meeneemt als je een barricade doorbreekt...
Zo'n beest vind je niet alleen bij barricades(helaas).
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_53330217
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Jammer genoeg ook bij de tokkiebuurman die er niet mee kan omgaan. En die hond is vele malen gevaarlijker dan een getrainde politiehond in een rustige omgeving.

Wat probeer je eigenlijk te zeggen?
  donderdag 20 september 2007 @ 16:13:14 #272
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53330320
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

heb je ook bronnen van politiehonden die zomaar happen in het vondelpark op een rustige namiddag? of hoevaak worden kinderen door die honden gebeten, dat zegt toch al genoeg over plaats waar die honden doen wat ze moeten doen?
pi_53330347
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:09 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Jammer genoeg ook bij de tokkiebuurman die er niet mee kan omgaan. En die hond is vele malen gevaarlijker dan een getrainde politiehond in een rustige omgeving.

Wat probeer je eigenlijk te zeggen?
dat die voerder zijn beest niet onder controle heeft, suffie .. voor het geval het je niet op is gevallen, hij moet die hond er letterlijk vanaf trekken .. dat die moet loslaten bij het commando LOS is die schijnbaar vergeten ..
pleased to meet you
pi_53330466
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:14 schreef moussie het volgende:

[..]

dat die voerder zijn beest niet onder controle heeft, suffie .. voor het geval het je niet op is gevallen, hij moet die hond er letterlijk vanaf trekken .. dat die moet loslaten bij het commando LOS is die schijnbaar vergeten ..
Ik vind het nogal meevallen, gezien het feit dat zij de hond probeert te slaan en druk aan het bewegen is. Als beroepsdemonstrant had ze beter moeten weten.

En daarbuiten ging de discussie net over kleine kinderen. Daar moet je toch wel met me eens zijn dat het belachelijk is als je kind uberhaupt in aanraking komt met zo'n hond. Dan spoor je werkelijk niet als ouder.
  donderdag 20 september 2007 @ 16:19:14 #275
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53330510
ik vond die agent er vroeg bij. jammer dat het nu een bejaarde bejaarderverzorgster trof. miep moet gewoon lekker niet door de barricades heen gaan.
pi_53331017
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:17 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik vind het nogal meevallen, gezien het feit dat zij de hond probeert te slaan en druk aan het bewegen is. Als beroepsdemonstrant had ze beter moeten weten.
kijk nog eens goed naar het filmpje, dan zie jij dat zij zich bukt en op dat moment op haar rug geslagen word met een knuppel, zij komt overeind en verliest haar evenwicht, zij staat boven op de berm, de weg is pakweg 1 meter lager, en gezien het feit dat wij op deze planeet nu eenmaal naar beneden vallen is het niet verbazend dat zij recht in de armen van die agent valt die haar net op haar rug geslagen heeft
quote:
En daarbuiten ging de discussie net over kleine kinderen. Daar moet je toch wel met me eens zijn dat het belachelijk is als je kind uberhaupt in aanraking komt met zo'n hond. Dan spoor je werkelijk niet als ouder.
politiehonden gaan anders gewoon met de voerder naar huis toe hoor .. dus ja, die komen ook met kinderen in aanraking, met die van de voerder bvb of die van hun vrienden
pleased to meet you
pi_53331072
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond die agent er vroeg bij. jammer dat het nu een bejaarde bejaarderverzorgster trof. miep moet gewoon lekker niet door de barricades heen gaan.
ze loopt toch juist weg bij die gasten die door die barricade gingen
pleased to meet you
pi_53332238
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:37 schreef moussie het volgende:

[..]

kijk nog eens goed naar het filmpje, dan zie jij dat zij zich bukt en op dat moment op haar rug geslagen word met een knuppel, zij komt overeind en verliest haar evenwicht, zij staat boven op de berm, de weg is pakweg 1 meter lager, en gezien het feit dat wij op deze planeet nu eenmaal naar beneden vallen is het niet verbazend dat zij recht in de armen van die agent valt die haar net op haar rug geslagen heeft
Wat heeft dat met het gedrag van de hond te maken?
quote:
politiehonden gaan anders gewoon met de voerder naar huis toe hoor .. dus ja, die komen ook met kinderen in aanraking, met die van de voerder bvb of die van hun vrienden
Oja, een politiehond thuis gedraagt zich exact hetzelfde als aan het werk. Dom van me
In een vergelijkbare situatie ging het over:
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:01 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Als er een kind in de buurt komt van een herdershond in een vergelijkbare situatie mag je je zorgen maken over de (in)competentie van de ouders.
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:09 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

donderdag 20 september 2007 @ 17:26:53 #279
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53332288
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef moussie het volgende:

[..]

yeah righjt, maar hoe komt zij dan aan de verkeerde kant van de barricade?
pi_53332777
Het is en blijft gewoon een lieve hond
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 20 september 2007 @ 17:54:18 #281
44649 beelz
pi_53333098
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:39 schreef moussie het volgende:

[..]

Nee en al was dat wel zo, het blijft een achterlijke kuthippie. Hippies zijn hondenvoer. Zo zit de voedselketen in elkaar.
Besef Regulier!
  donderdag 20 september 2007 @ 18:17:16 #282
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_53333724
"Mensen"die het opnemen voor illegalen moeten sowieso afgemaakt worden
pi_53335330
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef Darklight het volgende:
je beseft dat jullie rechtse maatje van een hirsi ali in feite een leugenachtige goudzoekster was .. die had daar normaal gesproken dus ook moeten zitten ?
pleased to meet you
pi_53335432
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:25 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Wat heeft dat met het gedrag van de hond te maken?
[..]

Oja, een politiehond thuis gedraagt zich exact hetzelfde als aan het werk. Dom van me
In een vergelijkbare situatie ging het over:
[..]

[..]
tuurlijk joh, in een huis met jonge kinderen, verjaardagsfeestjes ed ontstaan dan ook nooit hectische, onoverzichtelijke situaties .. het beest luistert gewoon niet, cq hij is niet te vertrouwen
pleased to meet you
pi_53335790
ah, moussie heeft haar underdog weer gevonden en bijt zich er helemaal in vast

succes, 'tegenstanders'
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 20 september 2007 @ 19:35:12 #286
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53335978
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:29 schreef milagro het volgende:

succes, 'tegenstanders'
!
  donderdag 20 september 2007 @ 19:37:15 #287
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53336041
quote:
pi_53336336
quote:

succes, 'tegenstanders'
in tegenstelling tot die hond weet ik anders wel wanneer ik iets LOS moet laten ..
pleased to meet you
  donderdag 20 september 2007 @ 19:55:07 #289
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_53336575
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef Darklight het volgende:
[edit]
Ach, laat ook maar, na de grote ellende straks zeggen ze ook dat ze het allemaal niet wisten...
[/edit]
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_53336633
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:48 schreef moussie het volgende:

[..]

in tegenstelling tot die hond weet ik anders wel wanneer ik iets LOS moet laten ..
ja, right

als iedereen gillend van ellende weggelopen is, ja, want gaan zitten "ja, wie weet-en" of "ja, maar stel nu datten" in je eentje is ook zo suf
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53337463
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:56 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, right

als iedereen gillend van ellende weggelopen is, ja, want gaan zitten "ja, wie weet-en" of "ja, maar stel nu datten" in je eentje is ook zo suf
ja joh, vandaar dat het eindelijk een goed gesprek is geworden, nadat jij met je veroordelingen vanuit de onderbuik bent opgerot ..
je hebt wel wat weg van die hond weet je dat .. cross-posten om alsnog je gelijk te halen .. zielig
pleased to meet you
  donderdag 20 september 2007 @ 21:34:40 #292
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_53339849
Apart om te zien dat mensen hier in dit topic zich zo makkelijk laten onderwerpen en zo weinig sympathie hebben voor iemand die voor z'n (afwijkende) mening durft uit te komen. Stel NSB-ers hier.
lege ton
pi_53342502
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef nonzz het volgende:
Apart om te zien dat mensen hier in dit topic zich zo makkelijk laten onderwerpen en zo weinig sympathie hebben voor iemand die voor z'n (afwijkende) mening durft uit te komen. Stel NSB-ers hier.
Mag ik van jou het filmpje met die roze liliputter op het einde?
  donderdag 20 september 2007 @ 23:04:53 #294
94617 Ps2K
pi_53342920
quote:

[..]

ze struikelde? heb jij wel hetzelfde filmpje gezien?

- Je gaat demonstreren
- Je rot niet op als de bevoegde instanties je daartoe someren
- Je wordt gebeten door een pupje

Klassiek geval van eigen schuld, dikke bult (in dit geval dikke bijtwond)
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_53343062
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef nonzz het volgende:
wat sympathie voor een stuk tuig wat daar met een stelletje relschoppers meeloopt? och gut een paar illegalen die het land uitgetrapt worden, he wat verschrikkelijk. mag lijden dat ze flink last heeft van die beet, de kut nsbster
pi_53343169
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:17 schreef moussie het volgende:

[..]

tuurlijk joh, in een huis met jonge kinderen, verjaardagsfeestjes ed ontstaan dan ook nooit hectische, onoverzichtelijke situaties .. het beest luistert gewoon niet, cq hij is niet te vertrouwen
beest luisterde prima toch? HARDER HECTOR, VAST! GOED ZO!
  donderdag 20 september 2007 @ 23:24:17 #297
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_53343593
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:08 schreef Sora het volgende:

[..]

wat sympathie voor een stuk tuig wat daar met een stelletje relschoppers meeloopt?
Volgens mij waren het geen relschoppers hoor. Het waren gewoon demonstranten.
quote:
och gut een paar illegalen die het land uitgetrapt worden, he wat verschrikkelijk.
Wist je dat jij morgenavond in kamp Zeist terecht kan komen als je geen identificatie bij hebt, en je niet wil vertellen wie je bent? Ze kunnen je dan gewoon via het vreemdelingen recht illegaal verklaren en je behoorlijk lang vasthouden. Ik vind dat inderdaad behoorlijk verschrikkelijk. Typisch fascistisch, "de staat staat boven haar burgers" NSB gedrag volgens mij.
lege ton
pi_53344179
ach, weet je wat, lekker laten leven het beest en de volgende keer inzetten bij zo'n kaalkoppen-gebeuren .. wie weet hebben we mazzel en bijt die er eentje total loss
pleased to meet you
  donderdag 20 september 2007 @ 23:47:56 #299
94617 Ps2K
pi_53344308
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:24 schreef nonzz het volgende:

[..]

Volgens mij waren het geen relschoppers hoor. Het waren gewoon demonstranten.
[..]

Wist je dat jij morgenavond in kamp Zeist terecht kan komen als je geen identificatie bij hebt, en je niet wil vertellen wie je bent? Ze kunnen je dan gewoon via het vreemdelingen recht illegaal verklaren en je behoorlijk lang vasthouden. Ik vind dat inderdaad behoorlijk verschrikkelijk. Typisch fascistisch, "de staat staat boven haar burgers" NSB gedrag volgens mij.
Linkse bangmakerij

Wist je dat als je niet oprot als je dat gevraagd word en je daarbij bedreigend opstelt een hond aan je been hebt hangen?
  donderdag 20 september 2007 @ 23:52:59 #300
44649 beelz
pi_53344493
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:43 schreef moussie het volgende:
ach, weet je wat, lekker laten leven het beest en de volgende keer inzetten bij zo'n kaalkoppen-gebeuren .. wie weet hebben we mazzel en bijt die er eentje total loss
Dat zou ik ook toejuichen
Besef Regulier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')