linkse rat dat je er bent. je kan niet eens het opzettelijk overtreden van de wet ten overstaan van een ongeluk inzien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Bij deze hoop ik dat iemand je van je fietsje afrijdt, of je klemrijdt in je auto, en dat je daar de rest van je leven last van mag hebben.
Ze had daar niks te zoeken. Risico van het vak voor links tuig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:48 schreef reem het volgende:
Ik zou dat filmpje nog maar eens goed bekijken, die vrouw probeert te voorkomen dat ze een slag met die knuppel van die agent krijgt, verliest haar evenwicht en lazert voorover waarop de hond haar bijt.
Ik heb helemaal niets met dat extreem-links reltuig, maar ik geloof dat dit een ongelukkige samenloop van omstandigheden was, en absoluut geen doelbewuste aanval op de politieagent...
kijk nog maar eens goed. ze wil die agent verbieden dat ze haar hekje verliest dat ze mee had genomen op deze vredige demonstratie waarbij ze opzettelijk door de grens die gesteld is door de politie doorbreekt. ja jammer dat er nu een wief van flinke ouderdom gepakt is. jammer voor haar dus.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:48 schreef reem het volgende:
Ik zou dat filmpje nog maar eens goed bekijken, die vrouw probeert te voorkomen dat ze een slag met die knuppel van die agent krijgt, verliest haar evenwicht en lazert voorover waarop de hond haar bijt.
Ik heb helemaal niets met dat extreem-links reltuig, maar ik geloof dat dit een ongelukkige samenloop van omstandigheden was, en absoluut geen doelbewuste aanval op de politieagent...
jep, hoezo niet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:02 schreef reem het volgende:
Jij accepteert ook zomaar iedere grens die de politie je stelt? Werk jij ook mee aan ID-controles op straat?
Ja, eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:02 schreef reem het volgende:
Jij accepteert ook zomaar iedere grens die de politie je stelt? Werk jij ook mee aan ID-controles op straat?
Ja, geen problemen mee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:02 schreef reem het volgende:
Bend over for a full anal cavity search, citizen!quote:
zeker.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:02 schreef reem het volgende:
onzin pikketrekker. maak het niet erger dan het is.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:07 schreef gronk het volgende:
[..]
Bend over for a full anal cavity search, citizen!
Nee, maar da's me dan ook nog nooit gevraagd. Ik zie de link met een id-controle ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:07 schreef gronk het volgende:
[..]
Bend over for a full anal cavity search, citizen!
Erm, ik meen me te herinneren dat er 'in het kader van terrorismebestrijding' op een vliegveld wel eens mensen uit 'n rij voor 't inchecken zijn geplukt voor een stripsearch.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
onzin pikketrekker. maak het niet erger dan het is.
Iedereen die een uniform draagt is een rechtse fascist. Jeweets.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:10 schreef dubidub het volgende:
Nee, maar da's me dan ook nog nooit gevraagd. Ik zie de link met een id-controle ook niet helemaal.
ja en ook voor bolletjes. meestal is het raak, maar daar hoor je niks over, omdat die mensen geen aangifte doen. en die twee keer per jaar dat iemand onterecht is gevoeld, mag geen naam hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Erm, ik meen me te herinneren dat er 'in het kader van terrorismebestrijding' op een vliegveld wel eens mensen uit 'n rij voor 't inchecken zijn geplukt voor een stripsearch.
kutscoutsquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:12 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Iedereen die een uniform draagt is een rechtse fascist. Jeweets.
ze had die hond niet eens gezien door dat stomme imbiciele onherkenbaarheidsmaskertje. nu horen en zien we eigenlijk wat voor trutten er achter dit verhullen zit. de meeste rellers hebben arafatshawl om of een ander vies vod om hun daden te bedekken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:18 schreef Thermo het volgende:
Zelf zo stom zijn om op die tyfus hond af te hobbelen en dan gaan klagen, tuuuuuurlijk.
Wat!??quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef gronk het volgende:
Erm, ik meen me te herinneren dat er 'in het kader van terrorismebestrijding' op een vliegveld wel eens mensen uit 'n rij voor 't inchecken zijn geplukt voor een stripsearch.
Wat maakt jou dat uit? Linkse boomknuffelaar gaan toch alleen maar met de huifkar naar Drenthe op vakantie?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Hij zou het eigenlijk fantastisch moeten vinden, dat gore kapitalisten die met het vliegtuig gaan even lekker worden lastiggevallen en gevisiteerd. Dat zal ze leren nog eens het vliegtuig te pakken! Ha!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:23 schreef Strolie75 het volgende:
Wat maakt jou dat uit? Linkse boomknuffelaar gaan toch alleen maar met de huifkar naar Drenthe op vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |