De plaatsen van de tweede ronde:quote:1: Hoorn (Noord Holland)
2: Oosterdijk (Noord Holland)
3: Neck (Noord Holland)
4: Lelystad (Flevoland)
5: Sassenheim (Zuid Holland)
6: Beinsdorp (Noord Holland)
7: Haarlem (Noord Holland)
8: Nootdorp (Zuid Holland)
9: 's-Gravenzande (Zuid Holland)
10: Vlaardingen (Zuid Holland)
11: Stellendam (Zuid Holland)
12: Biert (Zuid Holland)
13: Made (Noord-Brabant)
14: Riel (Noord-Brabant)
15: Beek en Donk (Noord-Brabant)
16: Reuver (Limburg)
17: Echt (Limburg)
18: Vaals (Limburg)
19: Landgraaf (Limburg)
20: Windraak (Limburg)
De plaatsen van ronde 3:quote:1: Oldenzaal (Overijssel)
2: Enschede (Overijssel)
3: Vriezenveen (Overijssel)
4: Hardenberg (Overijssel)
5: Westerdiepsterdallen (Groningen)
6: Nooitgedacht (Drenthe)
7: Gasselternijveenschemond (Drenthe)
8: Akkrum (Friesland)
9: Amsterdam (Noord Holland)
10: Zaandijk (Noord Holland)
11: Utrecht (Jaarbeurs) (Utrecht)
12: Teckop (Utrecht)
13: Hoogmade (Zuid Holland)
14: Wassenaar (Zuid Holland)
15: Barneveld (Gelderland)
16: Hoevelaken (Gelderland)
17: Soestdijk (Utrecht)
18: Enschede (Overijssel)
19: Delden (Overijssel)
20: Zwolle (Overijssel)
21: Diever (Drenthe)
22: Jubbega (Friesland)
23: Kolderveen (Drenthe)
24: Dordrecht (Zuid Holland)
25: Nuenen (Noord-Brabant)
26: Veldhoven (Noord-Brabant)
27: Luyksgestel (Noord-Brabant)
28: Helmond (Noord-Brabant)
29: Ysselsteyn (Limburg)
30: Eindhoven (Noord-Brabant)
31: Roermond (Limburg)
32: Tegelen (Limburg)
33: Arnhem (Gelderland)
34: Oosterbeek (Gelderland)
35: Renkum (Gelderland)
36: Wageningen (Gelderland)
37: Delft (Zuid Holland)
38: Stompwijk (Zuid Holland)
39: Capelle aan den IJssel (Zuid Holland)
40: Gouda (Zuid Holland)
41: Zeist (Utrecht)
42: Hoogland (Utrecht)
43: Bikbergen (Noord Holland)
44: Renesse (Zeeland)
45: Terneuzen (Zeeland)
De plaatsen van ronde 4!quote:1: Kerkrade (Limburg)
2: Sittard (Limburg)
3: Herten (Limburg) tussen Linne en Roermond
4: Ulvenhout (Noord-Brabant)
5: 's Hertogenbosch (Noord-Brabant)
6: Aalten (Gelderland)
7: Groenlo (Gelderland)
8: Enschede (Overijssel)
9: Denemarken (Groningen)
10: Scheemda (Groningen)
11: Nieuweschans (Groningen)
12: Hoogezand (Groningen)
13: Lellens (Groningen)
14: Middelbert (Groningen)
15: Kolham (Groningen)
16: Peizermade (Drenthe)
17: Roderwolde (Drenthe)
18: Roden (Drenthe)
19: Leek (Groningen)
20: Zevenhuizen (Groningen)
21. Drachten (Friesland)
22. Oosterwolde (Friesland)
23. Bergum (Friesland)
24. Leeuwarden (Friesland)
25. Nieuw-Vennep (Noord Holland)
26. Zoetermeer (Zuid Holland)
27. Alphen aan den Rijn (Zuid Holland)
28. Rotterdam (Zuid Holland)
29: Berkel en Rodenrijs (Zuid Holland)
30: Reeuwijk-Brug (Zuid Holland)
31: Utrecht (Utrecht)
32: Bussum (Noord Holland)
33: Ermelo (Gelderland)
34: Hilversum (Noord Holland)
35: Boomhoek (Utrecht)
36: Almere-Stad (Flevoland)
37: Naarden (Noord Holland)
38: Bikbergen (Noord Holland)
39: Eemnes (Utrecht)
40: Utrecht (Utrecht)
41: Vianen (Utrecht)
42: Beusichem (Gelderland)
43: Amsterdam (Noord Holland)
44: Gouda (Zuid Holland)
45: In het Oostvoornsemeer (Zuid Holland)
46: Kruiningergors (Zuid Holland)
47: Spijkenisse (Zuid Holland)
48: Rozenburg (Zuid Holland)
49: Burgh-Haamstede (Zeeland)
50: Beldert (Zeeland)
51: Roosendaal (Noord-Brabant)
52: Boxtel (Noord-Brabant)
53: Best (Noord-Brabant)
54: Eindhoven (Noord-Brabant)
55: Valkenswaard (Noord-Brabant)
56: Vessem (Noord-Brabant)
57: Groningen (Groningen)
58: Leegkerk (Groningen)
59: Noordwolde (Groningen)
60: Appingedam (Groningen)
61: Glimmen (Groningen)
62: Groningen (Groningen)
63: Lekkum (Friesland)
64: Wergea (Warga) (Friesland)
65: Wirdum (Friesland)
66: Sijbrandahuis (Friesland)
67: Zurich (Friesland)
68: Kornwerderzand (Friesland)
69: Dokkum (Friesland)
70: Rinsumageest (Friesland)
71: Zwaagwesteinde en Zwagerbosch (Friesland)
72: Jubbega en Oudehorne (Friesland)
73: Appelscha (Friesland)
74: Nieuw Roden (Drenthe)
75: Elst (Gelderland)
76: Berg en Dal (Gelderland)
77: Leuth (Gelderland)
78: Raalte (Overijssel)
79: Nijkerk (Gelderland)
80: Zeewolde (Flevoland)
81: Hoevelaken (Gelderland)
82: Waarder (Zuid Holland)
83: Stompwijk (Zuid Holland)
84: Zoetermeer (Zuid Holland)
85: Rotte (Zuid Holland)
86: Schiphol (Noord Holland)
87: Bakkum (Noord Holland)
88: 't Zand (Noord Holland)
89: Lutjebroek (Noord Holland)
90: Almere-Stad (Flevoland)
91: Kortenhoef (Noord Holland)
92: Groningen (Groningen)
93: Onnen (Groningen)
94: Een (Drenthe)
95: Midlaren (Drenthe)
96: Annen (Drenthe)
97: Harkstede (Groningen)
98: Eagum (Aegum) (Friesland)
99: Ballum (Ameland) (Friesland)
100: Holwerd (Friesland)
101: Kootstertille (Friesland)
102: Tilburg (Noord-Brabant)
103: Son en Breugel (Noord-Brabant)
104: Nederwetten (Noord-Brabant)
105: Duiven (Gelderland)
106: Sibculo (Overijssel)
107: Erica (Drenthe)
108: Klazienaveen (Drenthe)
109: Ede (Gelderland)
110: Renkum (Gelderland)
111: Adorp (Groningen)
112: Hongerige Wolf (Groningen)
113: Kolham (Groningen)
114: Frieschepalen (Friesland)
115: Barsingerhorn (Noord Holland)
116: Liempde (Noord-Brabant)
117: Eindhoven (Noord-Brabant)
118: Ridderkerk (Zuid Holland)
119: Delft (Zuid Holland)
120: Scheveningen (Zuid Holland)
121: Ellertshaar (Drenthe)
122: Rottevalle (Friesland)
123: Foxhol (Groningen)
124: It Wytfean (Witveen) (Friesland)
125: Langenholte (Overijssel)
126: Ypelo (Overijssel)
127: Epe (Gelderland)
128: Vledder (Drenthe)
129: Rottum (Friesland)
130: Eleahuzen (Elahuizen) (Friesland)
131: Utrecht (Utrecht)
132: Amersfoort (Utrecht)
133: Maarn (Utrecht)
134: 't Goy (Utrecht)
135: Hank (Noord-Brabant)
136: De Moer (Noord-Brabant)
Wie hebben de FOK!stok in de vierde ronde op weg gebracht?quote:1: Nijmegen (Gelderland)
quote:1: swarmahoer (Maker van de huidige stok en starter van de ronde)
had een dagje vrij, dus weer iets voor het goede doel gedaan, kan ik hem zelf weer terug kapenquote:
dankuquote:Op donderdag 6 september 2007 21:13 schreef Frumzel het volgende:
TVP!
Tevens complimenten voor de TS
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:14 schreef Frumzel het volgende:
Oh, en niet meer naar Brabant, Zeeland of Limburg dus?
jij kwam ook uit nijmegen dus lijkt me dat je idd weet waar het isquote:Op donderdag 6 september 2007 21:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ZoMG!!! ik weet waar dit is!!1!!11 Ik ga hem pakken !!!!!![]()
JAA!quote:Op donderdag 6 september 2007 21:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tvptje!
Ik heb al eens meegedaan en hem verplaatst en dat was erg leuk dus wacht tot hij weer in het noorden is
De stok is in De Moer verdwenen en vandaag is er een nieuwe ronde gestart.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:39 schreef MrManiak het volgende:
Damn, lang niet gezien hier!
Is er de afgelopen topics nog iets bijzonders gebeurt met de stok?
met google earth zou je miss wel m kunnen vinden... ov kan, moet je 10 min lopen dnek ikquote:Op donderdag 6 september 2007 22:01 schreef Laevid het volgende:
Nijmegen...maandag ga ik er heen, maar dit ziet er niet echt uit als een makkelijk te vinden plaats met OV
Leuk dat het spel iig weer redelijk snel op weg is
ik heb de op aangepast met de nieuwe op van de wiki... wat is nu nog de bedoeling ?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
De OP is geüpdate. Swarmahoer moet alleen even na het deel van de spelregels invullen dat de stok in Nijmegen ligt en de foto's daar plaatsen.
Eigenlijk moeten de foto's onder dit stukje staan en moet het laatste stukje van deze quote in de OP nog even aangepast worden.quote:HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER
De stok is momenteel onderweg naar z'n nieuwe ligplaats!
misschien kan ik het regelenquote:Op donderdag 6 september 2007 22:36 schreef Mathijz het volgende:
Als iemand het even op de frontpage gooit, dan komt die stok msischien nog eens ergens...
jij bent jarig vandaagquote:Op donderdag 6 september 2007 20:19 schreef Isdatzo het volgende:
Mooi paintskillzzz
tvp voor als ie in de buurt van valkenswaard komt
wat houd centraal in..? dat ie bovenaan staat?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:09 schreef buzzer het volgende:
Echt heel tof dit
Ik waradeer dit echt, want FOK!stok is gewoon leuk
Nieuwe ronde, nieuwe kansen..
en net als stok 3 gaat ook stok 4 centraal
(maar pas morgen, dan kan iedereen zien dat de stok weer terug is)
als jij het lief vraagt aan buzzer kan hij het vast wel voor je vragenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
wat houd centraal in..? dat ie bovenaan staat?
en heb jij inspraak over een FP bericht![]()
de centrale topics staan allemaal bij elkaar onder in de index. Het voordeel is inderdad dat je ze heel snel weer terug kunt vinden, en de vaste stokkers weten ook dat het topic daar staat.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat houd centraal in..? dat ie bovenaan staat?
en heb jij inspraak over een FP bericht![]()
We kunnen altijd nog samen opzoek gaanquote:
Nee, we zoeken de Fok!-Stok...quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:15 schreef BlackRhino het volgende:
Zoek een leven, echt.
Zoek zelf een leven ipv hier te posten. Jij bent duidelijk niet in voor een spelquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:15 schreef BlackRhino het volgende:
Hahahahaha... ik vind dit ZO verschrikkelijk kansloos. Zoek een leven, echt.
Kssst, weg jij.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:15 schreef BlackRhino het volgende:
Hahahahaha... ik vind dit ZO verschrikkelijk kansloos. Zoek een leven, echt.
iddquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:20 schreef Impry het volgende:
Oei, die ligt wel erg in 't zicht...
Ach, je moet het maar zo zien: als ze vandaag gemaaid hebben hoeven ze dat de komende weken niet meer te doen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:20 schreef Impry het volgende:
Oei, die ligt wel erg in 't zicht...
Dat niet alleen, ik ben daar vorig jaar al op de fiets geweest, en heb de andere 50% van de bordjes al op de foto staanquote:
Of het FOK!Straatnaambord-foto's door NL-spel, maar dat lijkt me extreem saai.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:00 schreef Rossdale het volgende:
Een balk is een balk, als mensen hem echt willen jatten lukt het ze toch wel. Of we moeten er het verankerde FOK!kluis door NL spel van maken
Even een vraagje: Waar was het nou precies? Ik dacht namelijk dat het misschien op de grens was met de gemeente heumen (onduidelijke bord rechts).quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
mooi dat het zo snel gaat
hoe wist je de plek te vinden,, ben je bekend in nijmegen ?
Dan denk ik dat ik alsnog verkeerd was gaan zoeken, want ik verwachtte ergens ten zuiden van brakkenstein ofzo, omdat het er zo groen uitzagquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:37 schreef swarmahoer het volgende:
wat op de stikker staat is te lezen in de open hij lag op de westkanaaldijk tegenover de betonfabriek bij weezenhof in de buurt dus
Ik woon in Nijmegen. Vlakbij het bord waar de stok lag ligt trouwens een scoutingblokhut waar ik eens op kamp ben geweest, maar vooral het kanaal+brug op de foto hielp nogal.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
mooi dat het zo snel gaat
hoe wist je de plek te vinden,, ben je bekend in nijmegen ?
en om een nieuw slot erop te zetten of wat dan ook.. kunnen natuurlijk altijd verbeteringen aangebracht worden
quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:41 schreef Mathijz het volgende:
Oja,ga niet zoeken in het noord hollandse bergen
Zie 't nie hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:37 schreef swarmahoer het volgende:
wat op de stikker staat is te lezen in de open hij lag op de westkanaaldijk tegenover de betonfabriek bij weezenhof in de buurt dus
Kies voor snelweg meiden!quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:27 schreef Crazy-M het volgende:
Zucht, waarom willen roeteplanners altijd over de snelweg ;p
IK EERSTquote:Op zondag 9 september 2007 09:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
TVP, mooi dat er een nieuwe ronde is. Nu moet ik deze ook in mijn handen zien te krijgen
dankjewelquote:Op zondag 9 september 2007 21:16 schreef maok het volgende:
tvp, en een hoeraatje voor de nieuwe stok![]()
wie weet pak ik m wel weerquote:
Bergen mag jij hebben ;pquote:Op zondag 9 september 2007 21:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dankjewel
[..]
wie weet pak ik m wel weermaar ik hou je niet tegen succes!
Ach, ik wacht rustig af. Ik woon in Groningen, dat ding ligt in Limburgquote:
Zwaait tegen de concurrentiequote:Op maandag 10 september 2007 08:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ach, ik wacht rustig af. Ik woon in Groningen, dat ding ligt in Limburg
quote:Op zondag 9 september 2007 21:52 schreef Houniet het volgende:
@ buzzer:
is het nog gelukt achter de schermen wat betreft het aankaarten van de FOK!stok [afbeelding]
ik hoop dat je hem gepakt hebt.. anders ben ik voor niets naar huis gegaan..quote:Op maandag 10 september 2007 09:44 schreef qltel het volgende:
Ik zal vanmiddag eens kijken..
Hij's weg..quote:Op maandag 10 september 2007 15:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik hoop dat je hem gepakt hebt.. anders ben ik voor niets naar huis gegaan..
Ik gok dat dit op de Kleefseweg is precies tussen de zijweg scheidingsweg en de zijweg de steegquote:Op maandag 10 september 2007 15:56 schreef qltel het volgende:
En hier ligt hij... Het is in de middle of nowhere.. Als hij niet opgehaald wordt zal ik 'm zelf wel weer ophalen en hem in een ander deel van het land neerleggen.
Aan dit bord zit hij..
[afbeelding]
Zie maar..
[afbeelding]
In dit bord ligt het sleuteltje
[afbeelding]
En hier zie je ze beiden.
[afbeelding]
Succes! Was best lollig om 'm te vinden.. (was wel jammer dat hij in Nederland moest blijven, anders had ik 'm net over de grens neergelegd..)
Is ook niet zo moeilijk gokken bij deze metropool..quote:Op maandag 10 september 2007 17:23 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Ik gok dat dit op de Kleefseweg is precies tussen de zijweg scheidingsweg en de zijweg de steeg
hiero ergens
9292OV doet het bij mij hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:21 schreef swarmahoer het volgende:
kut dat 9292ov uit de lucht is.. ik zit te twijfelen of ik m vanavond weer oppik
ook weet ik niet de exacte locatie, maar zo groot zal t daar niet zijn
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:16 schreef iFries het volgende:
En dan skate je helemaal naar Heerenveen?
En dan te bedenken dat ik 'm eiegnlijk in Gennep neer wilde leggen. Maar ja, daar stonden wat mensen langs de weg en als ze zien dat je 'm neerlegt dan kun je er wel zeker van zijn dat hij weg is..quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:12 schreef swarmahoer het volgende:
hi jdoet t weer.. hmm k kan tot gennep komen.... miss morgen kom nu net uit school moet nog eten en omkleden enzo en moet weer om 9 uur terug zijn... ga morgen vanuit gennep skaten denk ik
Mwoah,quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:19 schreef qltel het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik 'm eiegnlijk in Gennep neer wilde leggen. Maar ja, daar stonden wat mensen langs de weg en als ze zien dat je 'm neerlegt dan kun je er wel zeker van zijn dat hij weg is..
Bij mij denken ze dat niet zo snel meer... (ik ben intussen 42..quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Toen ik dat ding in Bergen aan het neer- en vastleggen was, kwam er zo'n bejaarde boer op een traktor voorbij die me echt aankeek alsof ik compleet niet spoorde, en verder zo'n blik van "die jeugd van tegenwoordig".
Goh, laat het voor mij toevallig 1 van de meest dichtstbijzijnde Nederlandse plaatsen zijn (ja, ik ben "buitenlander"..quote:Op woensdag 12 september 2007 08:22 schreef MrManiak het volgende:
Pfoe, ven-Zelderheide is hier een eind vandaag (143 kilometer om precies te zijn). Ik wacht in spanning af!
Pfalzdorf... Breng hem daarheenquote:Op woensdag 12 september 2007 08:33 schreef qltel het volgende:
Goh, laat het voor mij toevallig 1 van de meest dichtstbijzijnde Nederlandse plaatsen zijn (ja, ik ben "buitenlander"..)
Best jammer, ja.. Ik had hem best net over de grens willen neerleggen. Kranenburg ofzo..quote:Op woensdag 12 september 2007 09:20 schreef Peterselieman het volgende:
Mag volgens de regels niet
Breng jij hem dan naar Joure?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:16 schreef iFries het volgende:
En dan skate je helemaal naar Heerenveen?
Misschien moet je Ou-Tannu daar wel lief voor aankijkenquote:Op woensdag 12 september 2007 11:47 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Breng jij hem dan naar Joure?![]()
* Dreammaster kijkt lief naar Ou-Tannuquote:Op woensdag 12 september 2007 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien moet je Ou-Tannu daar wel lief voor aankijken![]()
inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2007 09:20 schreef Peterselieman het volgende:
Mag volgens de regels niet
Volgende x als ik hem weer eens heb leg ik hem in joure neerquote:Op woensdag 12 september 2007 11:47 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Breng jij hem dan naar Joure?![]()
Dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:25 schreef Houniet het volgende:
haha zo hoor je nog eens watof toen met iFries
dat hij om die zaag ging vragen
geweldig
Primaquote:Op woensdag 12 september 2007 17:28 schreef iFries het volgende:
[..]
Volgende x als ik hem weer eens heb leg ik hem in joure neer
[..]
Dat waren nog eens tijden
Of in Rottumquote:Op woensdag 12 september 2007 17:28 schreef iFries het volgende:
[..]
Volgende x als ik hem weer eens heb leg ik hem in joure neer
[..]
Dat waren nog eens tijden
Jij bent niet nieuwsgierig, je wilt gewoon graag alles weten?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:02 schreef swarmahoer het volgende:
waar gaat t over (A)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owneej, het was niet ontopic
Frysk bloed tsjoch op!
Volgens mij ligt hij er nog. Morgen moet ik richting Limburg. Zal ik 'm dan zelf maar verplaatsen? Tenslotte heb ik 'm in die uithoek neergelegd..quote:Op donderdag 13 september 2007 23:51 schreef MrManiak het volgende:
Is it moving? Wie haalt hem?
OK, dan laat ik 'm liggen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:29 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet alleen tijd hebben,, dan pak ik m maar zit er komend weekend niet in helaas
Eens!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Breng dat ding nu eens naar het noorden!!
Zoals beloofd naar Heerenveen?quote:Op zondag 16 september 2007 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
ja, ik hoop m morgen mee te pikken ben rond 3 uur thuis dus denk dat ik ff doorreis
ja wat wil je met dat gat ;pquote:Op maandag 17 september 2007 11:13 schreef Sirolf het volgende:
Toch grappig, net als een vorige keer in Limburg blijft 'ie ook deze keer weer daar best wel lang liggen...
jah kloptquote:Op maandag 17 september 2007 11:55 schreef qltel het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens een uitdaging..
Dat mag Swarmahoer vertellen..quote:Op maandag 17 september 2007 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
ok nu maar is kijken waar hij komt te liggen
Verder naar het oosten en hij had in Kleve gelegen..quote:Op maandag 17 september 2007 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
noord of westen? (oosten kan niet dan komt hij in duitsland ;p
Als 'ie nu in Mokum had gelegen was ik 'm wel gaan ophalen...quote:Op maandag 17 september 2007 19:03 schreef Tackleberry het volgende:
Mook is me even iets te ver weg...
foto's.....quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:51 schreef swarmahoer het volgende:
de stok is verplaatst naar het prachtige plaatsje mook, vlakbij nijmegen.
na een avontuurlijke tocht met de bus naar gennep, en vervolgends te voet de verkeerde kant op en na wat navragen alsnog de goede kant op gegaan te zijn heb ik de stok meegenomen, en teruggelopen naar de bushalte in gennep (Wat een kuteind) na een regenbui getrotseerd te hebben moest ik onverwacht nog langs werk, dus heb ik de stok onderweg achtergelaten bij het bordje mook![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:58 schreef swarmahoer het volgende:
ja komen dalijk kan ze nog niet op de pc zettenheb nu college
alsof jij m wilde pakkenquote:
en als het over de grens lag was het noord brabant ;pquote:
hoop ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 01:05 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie mocht je m morgen willen pakken pm ff dan geef ik een hintzijn maar 2 borden volgends mij met mook maar dan nog
ik hoop die klote fotos morgen echt te plaatsen
haha kan niet beterquote:
dank je.. weet blij dat iemand de moeite neemt om n nieuwe stok te makenquote:Op donderdag 20 september 2007 10:01 schreef Mikkie het volgende:
Wat een lul de behanger hier in dat topic.
Cuijk, toevallig?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:26 schreef Mikkie het volgende:
Of ik wacht tot zaterdag, dan kan ik 'm in Brabant droppen
Maar ik ben lieverquote:Op donderdag 20 september 2007 19:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toevallig niet. De meesten hier roepen dat 'ie naar het noorden moet
Cuijk is niet zo noordelijk
Studenten hebben geen geldquote:Op donderdag 20 september 2007 19:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan rijden de bussen nog wel.. Daar hebben ze zo'n middeltje voor. Het is blauw, kost een paar euro en heet in de volksmond 'buskaart'.
De straatnaam staat erbij zo te zien?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:07 schreef Mikkie het volgende:
Nu ik de foto's zie, realiseer ik me dat dit niet makkelijk is.
nou nee ik hoef morgen niet naar schoolquote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan was je vanmiddag maar zo'n 30 km van de stok vandaan en heb je morgen een goede reden om weer naar Elst te gaan![]()
De stok van de derde ronde heb ik in handen gehad (de mooistequote:Op donderdag 20 september 2007 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
D'r zijn er al een paar gejat in de tussentijd. Ik was pas de derde van deze stok. Heb 'm even schimmelvrij gemaakt en weer gedropt, de eer is aan de volgende
Man, ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij ligt nu alweer 30 km noordelijker dan vanochtend, dus wie weet komt 't ooit goed
Voor dat bakje koffie zou ik het bijna doen, alleen ik wacht wel ffquote:Op vrijdag 21 september 2007 00:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval adviseer ik je om nu in de auto te stappen en te gaan rijden. Ter compensatie kom ik dan ook langs en verzorg ik je een kop koffie om de terugweg mee door te komen
quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:02 schreef Mikkie het volgende:
Ik wilde de stok nog van een laagje verf voorzien, maar ik had alleen nog limegroen, daarmee blijft ie niet echt onopvallend dus heb 't toch maar niet gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |