We kunnen altijd nog samen opzoek gaanquote:
Nee, we zoeken de Fok!-Stok...quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:15 schreef BlackRhino het volgende:
Zoek een leven, echt.
Zoek zelf een leven ipv hier te posten. Jij bent duidelijk niet in voor een spelquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:15 schreef BlackRhino het volgende:
Hahahahaha... ik vind dit ZO verschrikkelijk kansloos. Zoek een leven, echt.
Kssst, weg jij.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:15 schreef BlackRhino het volgende:
Hahahahaha... ik vind dit ZO verschrikkelijk kansloos. Zoek een leven, echt.
iddquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:20 schreef Impry het volgende:
Oei, die ligt wel erg in 't zicht...
Ach, je moet het maar zo zien: als ze vandaag gemaaid hebben hoeven ze dat de komende weken niet meer te doen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:20 schreef Impry het volgende:
Oei, die ligt wel erg in 't zicht...
Dat niet alleen, ik ben daar vorig jaar al op de fiets geweest, en heb de andere 50% van de bordjes al op de foto staanquote:
Of het FOK!Straatnaambord-foto's door NL-spel, maar dat lijkt me extreem saai.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:00 schreef Rossdale het volgende:
Een balk is een balk, als mensen hem echt willen jatten lukt het ze toch wel. Of we moeten er het verankerde FOK!kluis door NL spel van maken
Even een vraagje: Waar was het nou precies? Ik dacht namelijk dat het misschien op de grens was met de gemeente heumen (onduidelijke bord rechts).quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
mooi dat het zo snel gaat
hoe wist je de plek te vinden,, ben je bekend in nijmegen ?
Dan denk ik dat ik alsnog verkeerd was gaan zoeken, want ik verwachtte ergens ten zuiden van brakkenstein ofzo, omdat het er zo groen uitzagquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:37 schreef swarmahoer het volgende:
wat op de stikker staat is te lezen in de open hij lag op de westkanaaldijk tegenover de betonfabriek bij weezenhof in de buurt dus
Ik woon in Nijmegen. Vlakbij het bord waar de stok lag ligt trouwens een scoutingblokhut waar ik eens op kamp ben geweest, maar vooral het kanaal+brug op de foto hielp nogal.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
mooi dat het zo snel gaat
hoe wist je de plek te vinden,, ben je bekend in nijmegen ?
en om een nieuw slot erop te zetten of wat dan ook.. kunnen natuurlijk altijd verbeteringen aangebracht worden
quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:41 schreef Mathijz het volgende:
Oja,ga niet zoeken in het noord hollandse bergen
Zie 't nie hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:37 schreef swarmahoer het volgende:
wat op de stikker staat is te lezen in de open hij lag op de westkanaaldijk tegenover de betonfabriek bij weezenhof in de buurt dus
Kies voor snelweg meiden!quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:27 schreef Crazy-M het volgende:
Zucht, waarom willen roeteplanners altijd over de snelweg ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |